Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta tännekin! :)

).( Sen verran omaa napaa, että me ollaan ainakin aloiteltu pupuiluharjoitukset ajoissa tässä kierrossa. Menkat väistyivät tieltä jo kp 3 kohdalla, joten edellispäivänä päästiin jo testaileen taitoja :D

butterfly85 sulla onkin jo ihan kivasti tatuointeja :) Mitäs sellaisten laitto maksaa nykypäivänä? Tottakai koko vaikuttaa, mutta saako alle 100€ jo jonkunmoisen? Oon ihan pihalla tatskajutuissa :D :D

Ihanaa että täällä on muitakin joilla on tatskoja! Munkin tekis niin mieli jatkaa tuota selän tatskaa,mutta taidan ootella vielä vuoden tai pari. Täältä löytyy siis kanssa kolme, kaksi pienempää ja sitten tuommonen yks 30cm selästä. Hinnathan vaihtelee käsittääkseni paikkojen välillä ihan kamalastikkin. Mut tuo mun iso (musta/harmaa/valkonen) makso 450e vuonna 2009. Mun mielestä aika edullinen paikka oli :)

(.) Limailu on lisääntynyt, voi kumpa <3 Toivon täällä niiiin paljon ovista.

kp11 yk 14

omppuf; kiitoksia tatskatiedoista :) Kyllä nekin vaan maksavat, mutta parempi laitattaakin kerralla hyvä sitten :) Kumpa siellä ovis tapahtuisi tällä kertaa!! Kumpa vaan :)

Heissan kuumeilijat!

Olen yrittänyt pysytellä pois täältä, mutta olen kuitenkin lueskellut päivittäin mitä teille kuuluu...

Jessica3 ja Ainut: Mikä on tilanne? Onko täti pysynyt poissa. Pidetään peukkuja, että nyt tulis plussat molemmille++

Omppuf: Toivottavasti ovis on siellä tuloillaan. Nyt varmaan jaksaa paremmin hyödyntääkin ne tärkeät päivät, kun on niin paljon aurinkoa:)

Liza: Toivottavasti mies siellä on piristynyt auringon valosta. Meillä on kans niin, että mies on usein tosi väsynyt töistä ja haluaa illalla mennä vaan nukkumaan...

Vuonnonvaltiatar: Ne vanhat siittiöt voi kuulemma auttaa jotenkin niitä uusia löytämään perille sitten ovispäivinä. En kyllä tiedä miten, mutta googlesta joskus luin.... Ja kyllähän se ainakin rentouttaa ja piristää se pupustusharjoitus;)

ON: Täällä nyt kp25 n. dpo11. Jo dpo 8 lähtien ollut tosi kovat menkkakivut, vaikka menkat alkamassa vasta ensi lauantaina. Oon herännyt öisinkin. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että olisi endometrioosi pahentunut. Tänään tosin ei ole ollut enää kipuja. Yleensä mulla ollut kipuja ennen menkkoja vain yhtenä päivänä. Tiedä mitä tämä nyt sitten tarkoittaa.

Virkkuli Toivottavasti tarkoittaisi nuo sun kivut vaan sitä yhtä asiaa, minkä takia kipuilua saa tullakin eli sitä samaa, joka tuottaisi plussan testiin muutaman päivän päästä! :)

Täällä ei menkkoja ainakaan vielä näy, tosin ei ihan vielä pitäs tullakaan.  Nyt kp29 dpo 13. ÄKLÖVAROTUS Eilen kyllä jo vähä pelästyin ku satuin vilkasemaan miehen "vauvantekolaitteistoa" pupuilun jälkeen, ku siinä oli jotain ei-normaalin väristä möhnää, ei vertakaan, mutta jotain ihan haaleanvaaleanruskeata limaa. Toivottavasti ei enteile menkkoja saapuvaksi vaikka pahoin pelkäänkin.

Virkkuli: Täällä mies on iltavuorossa eli sillä on ihan eri rytmi kuin mulla. Herää joskus 10-11 aikaan ja lähtee töihin klo 13 ja tulee kotiin 23-01. :D Eli just ja just ehditään juttelemaan. x) Mutta toivotaan, että piristyy hieman..Toivottavasti siellä kivut ei tarkoita menkkoja. :)

Mä koetin eilen ostaa niitä testejä, mutta ei se halpatesti suostunut mulle myymään mitn! :( Höh! Pitää kokeilla myöhemmin uudelleen, kun on aikaa.

Täällä vietetään jälleen joka keskiviikkoista pitkää päivää töissä... kyllä tänään taidetaan mennä puoli seitsemän tienoille, että pääseepi kotiin lähtemään :O Kuuma täällä ainakin on! Huh huh.. ei ilmastointi pysy mukana :)

Virkkuli jos vanhat siittiöt jättävät siellä Hannun ja Kertun tapaisesti polun, että seuraavat löytävät tehokkaammin perille? ;-) Hih! :) Ei vaan, kumpa nuo ei vaan olis menkkojen aiheuttamia kipuiluja!! :)

ainut kumpa siellä menkat vaan pysyisivät poissa!! :) :)

Liza meillä kanssa pari vuotta sitten mies teki joka toinen viikko aamua 06-14 ja joka toinen iltaa 14-22... kyllä silloin kommunikointi oli minimissä, kun itse kuitenkin usein jo nukkusin hänen kotiin tullessa :) Tietty joka ilta koitin valvoa, koska olisin halunnut vaikka joka päivä pupuilla! :D Joku ihme kausi oli meikällä silloin :) :) No mikäs sitä halpatestiä sitten oikeen vaivasi? :(

Moikka!

omppuf; toivottavasti siellä olis piakkoin ;)

Virkkuli; sinne paljon plussatuulia ;) toivotaan että nuo tuntemukset olisi merkki siitä mukavasta asiasta ;)

vuononvaltiatar; kiva kun täti suvaitsi poistua.. sulla ei kyllä montaa vuotopäivää tule.. :)  itellä on yleensä kestäny vuoto n. 5-11 päivää.. mut vähintään aika 5..

ainut; toivotaan että täti pysyisi poissa.. <3

Catriona; Paljon tsemppiä! <3 toivotaan että hyviä muniksia kehittyy :)

jessica3; Mikäs siellä on tilanne? :)

Omaa: kp 23 ja dpo 5 meneillään.. pikkasen on alavatsaa nipistelly,ja välillä tuntuu että alavatsa on niin turvonnu.. ja toissa ilta oli semmoista oikein ihan kuin piikillä oltais pistelty tuol navan alapuolella.. :/ valkkaria on kyllä nyt enemmän kuin esim. viime kierrossa.. en kauheesti elättele toiveita tässä kierrossa ku pupuilut meni oviksen aikaan vähän pieleen.. :/ yritän olla itteeni liioin tutkiskella ja kuulostella.. :D niin monta kiertoo oon kuvitellu ja luullu vaikka mitä oireita ilman tulosta.. viikon ainakin vielä voi olla ajattelematta asiaa ja ehkä testailla jossain vaiheessa jos tätiä ei kuulu.. nyt ku sanoo etten aattele asiaa mutta varmaan huomen oon jo ihan vainoharhainen :D aina siin käy niin :D

kukka^^; niinhän tuossa ain niin helpost tuppaa käymään, että ekaks ollaan ihan lunkisti, mutta kyllä sitten jossain kohtaa ajatukset vaan saavat vallan ja toivo nousee kuin raketti kattoon :)

Heippa kaikille!

Tulen pikaisesti vain päivittelemään kuulumisia. :)

Kukka: Kierrot taas mukavan samat. Toivotaan, et vähäisestä pupuilustanne huolimatta täti pysyisi poissa ja plussan saisitte. :) Eikös se joskus tule kun vähiten odottaa? ;)

Vuononvaltiatar: Kiva, et on hyvissä ajoin jo aloitettu pupuilu. :) Miltäs ne aqua colorit ja thinkit on tuntuneet? Itse oon vielä vähän kahden vaiheilla otanko ens kierrossa käyttöön..

Ainut: Toivotaan, ettei enteile mekkoja ja pysyvätkin poissa. :) Koskas meinaat testata? :)

Virkkuli: Toivotaan, et menkkakivut ei kuitenkaan olis oire endometrioosin pahenemisen merkki. Paljon plussatuulta sinne! :)

Omppuf: tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :) Sitten jännäily alkaa..:)

Catriona: Voi kun hoidot tois teille nopeasti tulosta! :)

Mame: Kylläpä siellä ovis on tehnyt tuloaan pitkään, toivotaan et plussa pärähtää pian ensin ovistestiin ja sitten raskaustestiin1 ;)

Omaa: Täällä on nautittu ihanasta ilmasta ja laitettu pihaa kuntoon ja valmista alkaa olemaan kun puolitoista viikkoa on ulkona joka päivä hääräilty. ;) Ihanan terapeuttista, ajatukset on pysynyt hyvin muualla kuin raskaudessa. Oireitakaan menkoista tai mistään ei ole vielä ilmaantunut kun mulla menkat yleensä voimakkaasti ilmoittavat itsestään jo melki viikkoa ennen nyt ei oireita ole vielä kuulunut eikä ennen mekkoja olevaa alakuloisuuttakaan ole vielä havaittavissa. :D Viikonloppuna onkin sitten jännä paikka kun pitää testata joka tapauksessa jos täti ei sitä ennen tule kun meillä on juhlat ja on tarkoitus juhlajuomaa nauttia! :) Kävi kuinka kävi aijon olla hyvällä mielellä. :) Labrat mulla oli kaikki kunnossa ja ens kuussa katotaan vielä hormoonitasoa sitten jos plussaa ei ole kuulunut saadaan lähete naistentaudeille laajempiin tutkimuksiin. Voimia meille kaikille ja paljon plussatuulta kaikille!!

kp 24 dpo 9

Liza: Hyvä että miehelläs on töitä. :) Toivottavasti jaksamista kuitenkin riittää hassutteluunkin :)
vuononvaltiatar: Helposti ehtii vielä muutama plussaamaan tässäkin kuussa. Tai riippuu tietysti vähän kuinka monella on loppu kierto täällä meneillään. :) Hihih teilläkin vissiin vähän kevättä rinnassa kun pupustelut hyvissä ajoin alkaneet :)
butterfly85: Minkäslaisen tatskan sä oot nyt ottamassa? :) Ite sain tatskaajalle aikaa vasta elokuussa. Mutta ku ei viitti millekkään huonolle tekijällekään mennä. :/
omppuf: Tsemppiä oviksen odotteluun :)
Virkkuli: Toivottavasti kivut eivät tosiaan kerro pahentuneesta endosta :/
ainut: Voihan sitä vaaleenruskeeta tavaraa tulla mieheltäkin kun vissiin joskus miehillä voi pupustelun yhteydessä katketa verisuonia jolloin tulee vähän verta siemennesteen mukana.
kukka^^: Aikas lupaavia oireita sinulla :)

Omaa: Kp 12 meneillään. Pupusteltu on ahkerasti, vähintäänkin joka toinen päivä. :) Ovulaatio tikuttelu jatkuu edelleen samoilla tuloksilla eli melkein plussaa näyttää aina vaan. Mitään tuntemuksia ei ole ollut, mutta valkovuotoa on tullut aika runsaasti tässä parin pvän aikana.

pikkutonttu thin ja aqua ovat menneet ihan ok, kunhan muistaa juoda paljon :) Kyllä ne heti ilmoittaa jos unohtaa ;-) Aina voi kokeilla :) Tsemppiä sinne loppukiertoon! :)

mame Pakko oli aloittaa pupuilut, kun 2 viikon tauon jälkeen miestä alkoi käymään sääliksi :) :) Kumpa siellä ahkera pupuilu saisi kaveriksi pian plussan ovistestiin :)

Noniin. Olen pidättäytynyt kirjoittelusta ihan kamalan angstin takia, ei ole tuntunut yhtään järkevältä kiukutella täällä, joten olen vaan seuraillut teidän kirjoituksia. Koska niitä nyt sitten on tullut niin paljon en lähte kommentoimaan muuta kuin tsemppiä!

Itse olin tänään gynellä. Täytyy kyllä sanoa ettei turhaan mun vakkari tätä uutta suositellut, oli niin mahtava tapaus! Oli tietenkin saanut kaikki mun vanhat paperit ja muut, joten tiesi taustoja jo valmiiksi. Jäi hirvittävän hyvä mieli siitä huolimatta, että oikeasta sarjasta löytyi kysta, joka oli sen verran iso että saatetaan joutua leikkaamaan (tai siis lähinnä epäili ettei välttämättä ole mikään ovulaatiokysta siis). Kolmen kuukauden kuluttua uusi aika ultran kanssa, katsotaan miten kystan on käynyt. Sain myös terot ja metformin pco:hon. Yleisesti ottaen jäi kyllä tosi hyvä mieli, vaikka tuo kysta nyt onkin kipeä ultrailun jälkeen, eikä vasemmalta puolelta saatu edes sarjoja näkyviin. Oli hirvittävän mukava ja kannustava lääkäri. Otti asian tarpeellisella vakavuudella, mutta ilman mitään pelotteluja tms.

Huomenna alkamaan terot ja metform! :)

Kimurantti hienoa, että oli mukava lääkäri sinulla, vaikka uutiset eivät olleet kaikkein kivoimmat.. Harmittelut kystasta, mutta hyvä, että kokeilette heti lääkkeitä apuun! :)

iltaa ihkut! :)

Joo täällä tosiaan kp 31 kolkuuttaa muutaman minuutin päästä ovella....menkoista ei oo tietookaan...
En aio testata ennenku ja jos on ihan kunnolla myöhässä...puhuttiin tänään yhdessä et lauantaina tyyliin vois aikasintaan niin ei tuu sit taas kerran hätiköityä. Ja mulla oli se megakierto tossa muutama kuukausi sitten joka veny muistaakseni johki kp33 tienoille joten kaikki on mahollista ja sellanenkin voi olla odotettavissa (toiovttavasti ois kuitenki kroppa tasottunut sen verran ettei noita enää tulis). Toki nyt muutama viime kierto ollu max.kp 29.

Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan enkä kuvittele mitään mutta sen tiän ja nään (muutkin näkee joten mun pää ei tällä kertaa tee vaan kepposia) 
KROPASSA ON: Miljoona finniä! naama, rintakehä,jokapaikka...hyi...en oo mikää siloposki ollu ikinä mut nyt on ihan järkkyä...emoticon  näytän siltä kun joku Quattro stagioni ois läntätty mun naamaan.....

Sekä valkovuotoa jatkuvasti ja paljon....(mitään hiivamaista kuitenkaan....) tuntee vaan ku hulahtaa tasasin väliajoin ja aina miehelle sanon et nyt varmaan alko menkat....Naurokin jo et taasko tuli kun näki mun ilmeestä ku pysähdyin kesken kauppareissun ihme ilme naamalla :D

Et sellasta täällä......

Jessica kp 31 yk 7 dpo jotain, en muista...viimeks r-testi nega tehty kp 28.

mame

Opiskelen tuottajaksi , ja oon useamman vuoden seuraillut yhtä lempiartistiani viikottain about.Siis häneltä sain kipinän myös tulevaan ammattiin  Tää tuleva tatska on hänen suunnittelemansa, sellainen värillinen liekkisydän hässäkkä.  Ennestään mulla on suojeluenkeli , sen otin 2004 ukkini muistolle ja 2010 me miehen kans päätettiin et häiden sijaan yhteinen tatska on enemmän meidän juttu

Täällä on puipulut aika nollassa , kuulemma hoen vaan vauvasta... mutta ihanaa vuononvaltiatar ,että siellä on syttytty.

Jessica3
me ollaan nyt olotila kohtalotovereita :/ tzemit sinne

... muille aurinkon lämpöä ja + tuulia.

butterfly85: ihanilta kuulostaa sun tatuoinnit :)
Multa löytyy kaks tatskaa, ekan tatskan ite piirsin ja serkku sen it teki (olin sen ensimmäinen koekaniini). Ja sit toinen tatuointi on esikoisen jalanjälki ja nimi+synt.aika. Siihen tarkoitus tulla sitten toinen jalka lisäksi kun/jos tästä nyt joskus raskautuisi :)
Jessica3: toivottavasti sinne se plussa pärähtäis, ainakin noi finnit kuulostaa lupaavilta :)
Kimurantti: mukava kuulla että lääkäri reissu meni hyvin, niitä kun tuntuu olevan nykyään harvassa. Pahoittelut kysta uutisista :/
mame: tsemppiä sinne oviksen bongaukseen ja hyödyntämiseen :)
pikkutonttu: toivottavasti siellä nyt ois pikkuinen lähtenyt matkaan, jännäily viikonloppu siis sulla edessä :) Tälläkin pitäis tuota pihaa laittaa kuntoon mut josko sitä nyt kun miehen loma alkaa niin sais tehtyä kaikki poies päiväjärjestyksestä :)
kukka^^: kyllä oli niin tutun kuulosta tekstiä :D sitä vain ajattelee alitajunnas koko ajan raskautumista että jotenkin alkaa oireet ilmaantua loppukiertoa kohden. Mut josko siellä nyt kuitenkin ois kiinnittymässä pikkuinen, toivotaan :)

Tänne tulee mahottomasti tekstiä, joka päivä käyn lueskelemassa, mut jotenkin ei aika riitä kirjoitteluun... mut nyt kun aurinko herätti aikaisin ja poika vielä malttaa nukkua :)
täällä ois menos kp8, yk10.. oletettu ovis ois siinä kp16 paikkeilla, mut kyllä täytyys pupuilut aloittaa jtp, että ei vain jää ovis hyödyntämättä :) aattelin että kyllä mä sen oviksen tikuttelen niin menee tää kiertokin vähän nopeempaa :)

mua vaan niin ärsyttää kun monet ihmiset puhuu että lapsia saadaan noin vain.. ja en käsitä miten sellaiset raskautuu jotka ei edes halua sitä lasta... :( mun mielestä se on väärin niille/meille jotka yrittää ja haluaa lasta niin suunnnattoman paljon. Nyt vaan pörrää niin paljon ympärillä raskautuneita ihmisiä että alkaa ihan ahdistaa.. ja äryttää kun puolitutut kun tulee vastaan ensimmäisenä katotaan mahan kokoa ja sitten kysellään että eikö me tehdä pojalle leikkikaveria, siinä vaihees tekis mieli kyllä tintata päin näköö...
Mut nyt täytyy mennä ulos ku on niin komia ilma niin mieliki piristyy tästä :)

Omanapailemaan tulin.
Kontrolliultrassa käyty oikealla yksi 20 mm ja vasemmalla yksi 19 mm. Eilen tallennettu ja toivottavasti myös tänään tai huomenna jaksais. :) Ovistesti näytti aamulla plussa (digit ei oo vielä saapunu) Vihloskelee ;)

kp12 yk 14

vuononvaltiatar: Joo, meillä oli myös vuonna 2007-2008 aika v'häistä kommunikointi, kun molemmat oli töissä ja vielä vuorotyöt. Saatettiin ovella vaihtaa pusut ja kuukumiset ennen kuin toinen läksi. :D No, onneksi nyt miehellekin on tärkeää edes kokeilla tätä lapsen saamista, niin on se sen verran jaksanut. x) Paitsi etten mä saa oikein mitn irti..
Se halpistesti ei suostunut hyväksymään mitään mun maksuehdotusta, ei klarnaa, ei visaa eikä tilisiirtoa! :O En jymmärrä. No, pitää kokeilla uudelleen..

mame: On se kyllä hyvä, että on. :) Tässä olis meinaa hieman rankka kolme kuukautta edessä ellei olis. Tuokin on vaan kyl kuukauden homma, mutta saattaa jatkua.  Toivotaan näin! :)

Omaa:
Mahassa on ihan hassusti tänään kuplinu ja pistellyt, vasemmalla puolella alavatsassa! Välillä pitää ihan kippuraan mennä. Auts!

Aamupäivää!

).( Aikaisintaan viikon päästä olisi ovis jälleen tapahtumassa jos tapahtuu... Sanotaan, että keho ainakin on niillä tienoin valmis :) Nyt vaan nautitaan säästä ja siivoillaan kotia vaikka :D

jessica3; anteeksi, tuo pizzakielikuva nauratti meikäläistä täällä On kyllä niin kauheeta, miten toisessa kierrossa saattaa naama niin kukkia ja toisessa vähemmän... ihanat kamalat hormonit.... Siellä on nyt niin jännä tilanne! :) Hyvä myös tuo kauppailme!! :)

butterfly85; nuo sinun aiemmat tatuoinnit kuulostavat hienoilta :) Ja hyvään tarkoitukseenkin ovat! <3 Täällä on pidemmän aikaa ollut niin selkeet noit halukaudet :) Korkeintaan viikko menkoista ja halut nousevat nollasta kattoon ja pysyvät siellä sen kaks viikkoa :) Voi mies parkaa!! :)

vanilj; sinunkin tatskat kuulostavat tosi kivoilta! :) Me mennään melko samoilla linjoilla tuon oviksen odottelun suhteen, voidaankin jännäillä sitten yhdessä loppukiertoa varmaan! :) Kehossa voisi olla sellainen nappula, josta voi laittaa ovulaation vaikka tauolle jos on ihminen sillä mielellä, että ei kiitos vauvaa meille.... Ja meillä kuumeilijoilla voisi vaikkalisääntyä kehossa nuo lisääntymisjutut! :) Toivossa on niin hyvä elää :)

omppuf; Siellähän on hyvä tilanne sitten, kun ovisplussaa tunkee ja pupuilutkin meneillään ;-)

Liza; ihme juttu tuo halpatesti! :O Ei voi ymmärtää... Ehkä se onkin merkki siitä, että sun kannattaisi tilata testejä jostain muualta! :)

Takaisin