Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta! :)

jee, vihdoin se ovisplussa pärähti tikkuun :) vähänkö oon onnellinen, kait mussa vielä jotain toimiikin :D nyt on taas niin positiivinen mieli :) nyt kp17.

vuononvaltiatar; toivotaan nyt että täti pysyisi poissa.. <3

).( Ei, kyllä se vuoto yrittää nyt kovasti alkaa emoticon joten jos lisääntyy paljon, tänän on kp 1... Katsotaan, mulla ei turhruilua kyllä oo oikeen esiintynyt. Miksi tää tuntuu aina niin väärältä? Mä en ole ylipätään koskaan ymmärtänyt, minkä takia vauvan toivominen voi viedä näin paljon tahdonvoimaa...

Kiitos kaikille kannustamisesta, oote parhaita! :lipsrsealed:

kukalle onnittelut ovisplussasta! :)

Moi,

vuononvaltiatar, suuret pahoittelut vuodon alkamisesta :( Halit ja jaksamista sinnepäin <3

kukka^^, onnea oviksesta :)

kiiki87, suuret pahoittelut siitä, että teillä ei ole vielä tärpännyt :( Toivon, että voisin rohkaista sinua jotenkin. Minullakin alkoi yk11 nyt :/ Ja olen tullut siihen tulokseen, että itselläni e-pillereistä palautuminen kesti reilut puoli vuotta. Toivottavasti sinullakin on niin ollut asian laita, että pillerit ovat vaan pidempään häirinneet. Sehän antaa ainakin toivoa, että nyt sitten pikkuhiljaa voisi alkaa tärpätä. En usko, että aion menettää toivoa vielä pitkään aikaan. Välillä on tosin tuntunut tosi vaikealtakin ja tosi väsyttävältä tämä tilanne, mutta sitten tulee taas parempia päiviä. Tsemppihalit sinulle <3

Kimurantti, pahoittelut huonosta yöstä ja muusta ikävästä :( Hyvä, että pääset sinne gynelle.

mame, hieno homma! Toivotan hauskaa kesää!

Catriona, pahoittelut kystasta :( Ei oo kiva juttu, mutta onneks ei mikään kovin pahakaan sitten ilmeisesti. Toivottavasti ne kalliit lääkkeet auttaa! :O
Itsekin mietin, että voisko mulla olla tuollainen kysta, kun on noita toispuolisia nipistelyjä ja pistelyjä ja välillä tosin toisellakin puolella. Mutta ehkä enemmän tosiaan huolettaa se kohdunulkoisen mahdollisuus :S Kiitos ymmärryksestä sen suhteen, ja tuosta vinkistä lapsettomuushoitoihin liittyen... katsotaan nyt, miten tässä kaikessa käy...

miuku9, kiitti että näytät meille muillekin asenne-esimerkkiä :) Eiköhän noi yrityskerrat jo alkais riittää teillä pikkuhiljaa :O

Täällä meneillään kp4, mutta edelleen vähän huolestuttaa tuo kohdunulkoisen raskauden mahdollisuus. Aina välillä on ollut sitä kummallista nipistystä tai pistämistä edelleenkin tuossa vasemmalla...välillä se vaihtuu kyllä oikeallekin. Aika lieväähän se on, ei ole lisääntynyt mitenkään, muttei loppunutkaan vielä. Ja huono olokin tulee ajoittain huimauksen kera...ne voi tietysti johtua vaan tuosta vuodosta. Toivoisin paljon mieluummin, että tää ois sellainen hyvin varhainen keskenmeno tai jotain muuta ohimenevää. Sitä puoltais se, että vuoto on ollut verraten runsasta ja sitä tuli toisena ja kolmantena päivänä enemmän kuin ekana. Taitaa se nyt  olla jo vähenemään päin. Loppuis nyt vaan, niin vois tehdä sen tarkistustestin... Ja jos on kohdunulkoinen, niin se sais kyllä luvan näkyä sitten testissä.

Oon kuitenkin ihan aika hyvillä mielin täällä kaikesta huolimatta, kunhan pääsin yli kp2:sen surusta, jolloinka tajusin, että ei oo mitkään vähäiset kuukautiset kyseessä. Olisipa vaan kaikki normaalisti, niin olisi taas uudet mahdollisuudet tässä uudessa kierrossa. Eiköhän se selviä tässä lähiaikoina.

Nyt tsemppiä kaikille! Ihanan kesäinen sää on ainakin ulkona :)

Kimurantti: Pahoitteluni huonosta yöstä. :/
vuononvaltiatar: Saa lisäpisteitä :D Voi nyt kökkö kun sinne se täti taas tiensä löysi. Kovasti jaksamista sinulle. Mä kyllä kuitenkin uskon että teillekin se pieni vielä joskus suodaan <3
Hope<3: Kyllä mä oon jo pitkään kaavaillu tohon oikeeseen käsivarteen sellasta unisiepparia, mutta en oo vaan saanu aikaseks sitä ottaa. Se on nyt sillä tatskaajalla sitten luonnosteltavana. :) Ihanaa mennä taas pitkästä aikaa ottamaan kuvaa ihoon.
kiiki87: Täällä yks kolmivuorotyöläinen ilmoittautuu. En ole kuitenkaan vielä ainakaan kokenut että se olisi millään tavalla hankaloittanut tämän "projektin" etenemistä. Ite oon jo tosin vähän heittänyt tuon raskautumisen suhteen kepin nurkkaan kun ei kerran mitään ole luomusti tähänkään asti tapahtunut. Vaikee kuvitella että mitään tapahtuisi siis jatkossakaan. Mutta oon päättänyt että en ala sen asian kanssa masistelemaan. Kyllä se vauva sitten joskus tulee kun haluaa. Ja onneks tässä nyt kuitenkin ollaan vielä kohtuullisen nuoria niin ei tule senkään puolesta kauheaa paniikkia.
kukka^^: Onnea oviksen bongaamisesta! :) Nyt vaan sitten ahkeraa pupustelua!

Omaa: Yk 9 ja Kp 6 menossa. Olen hieman hämmentynyt, kun eilen sitten aloitin jo oviksen tikuttamisen ja näyttäisi siltä että ovis on hiljattain ollut tai aivan justiin tulossa. Hmmh. Tässä  on nyt kyllä ollut pupusteluhalujakin aivan toisella lailla kun kierron alussa yleensä...Noh jatkanpa tikuttamista.

Nyt mun on täytynyt kyllä tehdä jotakin oikeinkin sillä en oo hetkiin jaksanu turhaan stressata töistäkään. Oon vaan ajatellu että "oon vaan töissä täällä" että muutakin elämää on kun työpaikan ongelmat. En sitten tiedä onko tää nyt vitamiineista, vyöhyketerapiasta, hieronnasta, itsehypnoosista vai ihan vaan yleensä kesän tulemisesta johtuvaa, mutta oon suorastaan elämäni voimissa. :D Ihan outoa mulle koska yleensä oon joku maailman vaivasin ja stressaantunein ihminen. No täytyy nyt olla vaan kiitollinen tästä. :)

vuononvaltiatar: Harmi, jos sieltä nyt se täti sitte kurvasi paikalle!:( olis voinu jäähä tulemattaki. thin400 oli mun mielestä aika hintavia, mut piti tilata kumminkin! :D Tilasin kans ne eilen, et saa nähä millon ne tulee.. Yritän tässä muistella et mistä ne iissa tilasin, jommat kummat tilasin sinunapteekista, ja toiset kans hyvinvoinnin tavaratalosta.. ja nyt mietin et miksen tilannu kumpiakin samasta paikasta xD hölmö minä...

Catrionalle huutelen täältä takavasemmalta pitkänkaavalaisista! Sulla on siis ihan sama arsenaali käytössä, joka meillä on kolme kiertoa ollut inssissä. Mutta siis lyhyesti, eiköhän tuolla buustauksella jotakin saada aikaan, ainakin on tuki jokaiseen kierron vaiheeseen! Kallista lystiä kyllä on noiden lääkkeiden kanssa :(.

Meillä loppuviikosta kolmas inssi (siis Puregonilla mennään ovikseen asti, Pregnyl varmistaa muniksen irtoamisen ja tehostaa keltarauhasen toimintaa ja Luget sitten auttavat limiksen kanssa, jotta pallero kiinnittyisi paremmin).

Tsempityksiä teille kaikille!

Nine, yk only God knows
Yritystä 2,5v
Esikoinen luomuna (nyt 3v)
Ei ylipainoa, ei gynen tarkastuksissa mitään poikkevaa, labrat ok, mihen simpat erinomista luokkaa, aukiolotutkimuksessa ei mitään löydöstä, Lugejen kanssa yritystä taustalla 6kk, nyt siis siirrytty inseminaatioihin

Iltaa!

Vuononvaltiatar: Pahoittelut tädistä :(

Kiiki87: E-pillerit on kyllä semmosia piruja, jotka vaikuttaa kauan vielä lopettamisen jälkeenkin. Itse olen kans käyttänyt pillereitä ja jännityksellä odotan milloin kroppa alkaa toimia oikein. Olishan se ollu kiva, jos joku ois viitsiny mainita asiasta ennen kuin pillerit aloitin.

kukka^^: Onnea oviksen bongauksesta! :)

elenna: Toivottavasti oireet johtuvat vain jostain ohimenevästä ja pääsette keskittymään uuteen kiertoon :)

mame: Kuulostaa kivalta! :) Olen kans haaveillut laittavani toisen, mutta en oikein tiedä vielä minkälaisen laittaisin.

edelleen kiitokset kaikille! <3 Vuotoa on hieman tullut, pikkuhousunsuojalla oon selvinnyt päivän. Ehkä huomenna hanat aukeaa... Kaamee olo kaiken kaikkiaan.... masu, miksi kiusaat? :o Pitäiskö odottaa sitten tän vuodon loppuun ja testailla vasta sitten? Sen verran on kyllä noita oireita piisannut, että voisin testailla vielä varmistuksen

elenna; meillä satoi vettä lähes koko päivän :( Sisällä viihdyttiin... kyllä kannattaa tutkailla sitä tilaasi ja jos vähänkään epäilyksiä jää ilmaan vuodon loputtua, ota ihmeessä yhteyttä tk:hon/neuvolaan! :) Eipähän ainakaan jää vaivaamaan :) Miekin meinaan varmistella vuodon jälkeen :)

mame; pakko uskoa tuohon, että se pieni sieltä vielä tulee joskus <3 Vaikkei jaksiaisi aina :( kylläpä sinun kiertosi on päättänyt lyhentyä jos nyt jo pikku hiljaa ovis ois tekees tuloaan ja viime kierto jäi niin lyhyeksi... mistäköhän moinen? :O Toivottavasti positiivisuutesi ja stressittömyys auttaa tärppiin tässä kierrossa ;-)

marusia21; se thin 400 maksoi tuolla hyvinvoinnin tavaratalossa nelisenkymppiä. Yhdessä paikalla oli alle kolmekymppiä, mutta siellä olisi toimitus vienyt enempi aikaa. Itse otin nopeutettuna tuon käsittelyn lisämaksulla, kun olin niin myöhään kierrossani liikkeellä, että pääsisi heti napsiin pilsuja ;-) Eilen ymmärsin niiden heti lähteneenkin tilauksen käsittelyn jälkeen, joten huomenna voi olla perillä :)

Nine; onnea inssiin! :) Kumpa onnistaisi ;-)

Hope<3; kiitos :)

elenna: Mulla kyllä nosti mielialaa noi kauheet kivut viime kuukautisissa, tilu just sellanen olo että nyt täytyy tärpätä. on se outoa että kivusta nauttii:-) kiitos kannustuksesta, kyllä täälläkin mieli korkealla, olen varmasti vielä tulevaisuudessa äiti.

mame: välillä tuntuu että pitkän työputken jälkeen on niin väsynyt ettei petipuuhat kiinnosta, ja mulla ainaki nää yövuorot vie halut ihan täysin, nyt vielä kun teen lähes pelkästään yötyötä koko kesän. Ja olen päättänyt että kalenterin mukaan ei seksiä harrasteta! melkoisen ajoissa on ovis...

vuononvaltiatar: pahoitteluni :-(

Hope <3 täysin samaa mieltä täällä, vaikka vievätkin kivut mukanansa pois ovat niin myrkkyä, jokaisen niitä määräävän lääkärin pitäis kertoa tästä mahdollisuudesta nuorelle, vaikka eipä se varmaan paljo auttais. Mutta nyt siis hyvä olo kropassa, pillereiden lopetuksen jälkeen tulleet finnitkin selkään ovat hävinneet, saa nähdä tasoittuuko kiero nyt ennalleen. Ehkä niitä vauva uutisia tulisi jo tännekin suuntaan.

Taas on tunne, etten ehkä koskaan haluis lasta! Mutta alitajunnassa kuitenkin haluan sen yhden.Haluan kokea sen kaiken mikä raskaudessa on.. Mutta nää ulkoiset paineet on liian kovat. Jotenkin nyt kuvastaa Kaija Koon Vapaa-biisin sanat tätä tunnetta. Äsh! En tiedä.

Pyykinpesukone saapui ja olen IN LOVE!!

Kiitos, Nine, tsempityksistä ja tsemppiä teillekin! Toivotaan että kolmas inssi toden sanoo. :)    Sama Puregon+Pregnyl+Lugesteron -arsenaali on ollut käytössä parilla kaverillani; yhdellä inssin kanssa ja toisella isommilla Puregon-annoksilla ennen IVF:ää ja mikroinjektiota. Kumpikin on nyt onnellinen äiti, mikä on rohkaisevaa. Me ei ainakaan tässä kierrossa vielä lähdetä inssiin vaan tehdään talletus perinteisellä konstilla koska ollaan tärppiaikana toisella paikkakunnalla. 

Pitäisköhän miun jo tulla sinne pitkänkaavanyrittäjien joukkoon kun tässä tulee 21 kk yritystä täyteen..?

Täti tuli eilen kera melkoisten kipujen. Osa kivuista toivottavasti johtuu siitä että kysta tekee lähtöä. En oikeastaan edes jaksa olla kettuuntunut enää. Tavallaan on henkisesti vapauttavaa että nyt takaraja tuli ja meni, jahkailu on lopussa ja lääketiede saa alkaa korjata luonnon kämmäämistä. Nyt on siis kp 2 ja maanantaina aloitan Puregonit.

Huomenta!

kyllä täällä on tänään kp 1. Aamulla herätessä odotti täti oikein kunnolla... Toki jos oireita on vielä yhtälailla vuodon jälkeen, testaan sitten vielä r-testillä. Eilen tuli siis hieman tuhrua vaan, joten tänään eka kunnon vuotopäivä.

butterfly85;  kumpa menkat pysyisivät muualla :)

kiiki87; kumpa sielläkin kierto asettuisi kohdilleen :)

Liza; Kyllä välillä tulee sellainen olo, että olenko mää nyt ihan tätä loppuun asti ajatellut... lähinnä siksi, että ollaanko me valmiita vauvaan... ei niinkään sen takia, ettemme haluaisi luopua joistain jutuista elämässä, mutta pärjäämmekö pienen ihmisen kanssa ollenkaan :O Kokemusta kummallakaan ei ole pienistä... mutta sitten tää karmee vauvakuume ottaa taas vallan ja millään muulla ei ole väliä, kunhan joskus pieni nyytti tuhisi <3 <3 Hienoa, että kone on siellä saapunut ja on kiva :)

Catriona; Toivottavasti menkat rauhoittuvat kivuiltaan pian... On niin kurjaa olla kivuissa, kun ei millään viitteisi kipulääkkeitäkään hullusti popsia... tai sitten se on vaan itselläni, etten mielellänäni lääkkeitä syö. Puren ennemmin hammasta ja kärsin :) Ei vaan, toivotaan, että teillä nuo lääkkeet toisivat ihan kotiyrittämisellä plussan, ettei tartte enempiä hoitoja yrittää :)

Vuononvaltiatar - mulla on ihan sama mentaliteetti etten yleensä mielelläni ota kipulääkkeitä jollen tosissani niitä tarvitse. Eilen kuitenkin nappasin ibuprofeenia kun kivut oli sen verran kovat. Arvelin myös että tulehduskipulääkkeestä voisi olla hyötyä tuon kystankin kannalta.
Me mennään sitten taas melkein samoilla kiertopäivillä. Voidaan jännäillä yhdessä tärppääkö meillä noiden hormonien avulla ja teillä ihan luonnostaan. :)

Catriona; itse yritän saada kivun kuriin panadolilla... Oon yrittänyt vuoden päivät totuttaa itseäni siihen. Ibuprofeenia 400mg aina yleensä oon ottanut, kun panadol 500mg ei ole auttanut mitään... 1g sitten alkaa jo jotain auttaa :) Jes, jännäillään samaan aikaan! On aina kiva edetä kiertoa suht samassa jonkun kanssa :)

No niin, nyt on lääkkeet haettu. 300 IU Puregonia (50 IU päivässä 6 päivän ajan), 5000 IU:n shotti Pregnyliä ja loppukierron Lugesteronit yhteensä alle 120 euroa eli ei likikään niin paha laaki kuin olin ounastellut. Tuohon kun lasketaan toissapäiväinen lääkärikäynti ja tuleva kontrolliultra niin pauttiarallaa 250 euron laaki jolla toivottavasti saadaan perillinen perheeseen. Pitäkää peukkuja!

Mulla on jotenkin outo olo alavatsan vasemmalla puolella, nipistelee vähän. Kp 4 on menossa, menkkakipuja tää ei ole, vaan jotain muuta. Voisiko olla, että se ois vaikka kysta? Onko ne kipeitä? Vai pitäisköhän käydä lääkärissä... :(

Catriona: Täällä pidetään sulle peukkuja!

Nine: Pahoitteluni kun teillä on nuon kauan toisen lapsen saaminen kestänyt. :/ Mutta jospa nyt inseminaatiossa onnistaisi! Tsemppiä :)
Hope<3: Mulla tosiaan on ollu toi toka tatska suunnitelmissa jo monta vuotta. Sitten vaan aamulla heräsin ja päätin että nyt varaan sen ajan tai mä en tuu koskaan ottaan sitä toista tatskaa. :D
vuononvaltiatar: Pahoitteluni huonosta olosta ja menkoista :/ Mä kans kyllä syvästi ihmettelen tätä oviksen teettelyä. Oli sitten eilen taas ehk hitusen tummempaa viivaa et kyllä se nyt tässä ihan lähipäivinä sitten tulee oleen.
butterfly85: Pahoittelut tuloillaan olevista menkoista. :/
kiiki87: No pitkien työputkien jälkeen on kyllä täälläkin aina puhti toisinaan poissa vallankin jos vuorot menee ilta aamu ilta aamu ilta aamu järjestyksessä. :/ Yövuorojen jälkeen taas mies on vielä kotona ja on kiva herätellä se kivastellen... :) Onneks ei oo vielä meilläkään pakkopullaksi mennyt koko homma ja täytyy yrittää niin ettei menisikään.
Liza: Onnea uudelle pesukoneen omistajalle! :)
Catriona: Pahoitteluni menkoista! :/ Täällä kans peukut pystyssä :)

Omaa
: Kp 6 ja ei mitään uutta kerrottavaa. Eilen tosiaan oli taas ovistikussa tummempi viiva joten kai se tässä kohta on.

Oon taas vähän pihalla, kun tänne on tullut viime käynnin jälkeen niin paljon viestejä, mutta täällä siis menossa kp 19/27. Oviksen jälkeen on ollut pientä menkkajomotuksen tapaista alavatsassa (ja turvotusta parina iltana), mutta nyt on taas niin normaali olo, etten usko vielä tärpänneen. Jos sitä ensi viikonloppuna testailisi, ellei täti kurvaa jo silloin kylään.

Catriona: täälläkin pidetään peukkuja!
vuononvaltiatar: pahoittelut tädistä :(

Hyvää viikonloppua kaikille!

Päivää! :)

Täällä saapui tänään Thin400 ja Aqua Control postista :) Aika hyvin, kun keskiviikkona tilasin pikana :) Ehti hyvin, kun tänään on toi kp 1, niin ei mee päiviä hukkaan :) Olikos se nyt mihin asti, kun Nia noita popsi? Ovisplussaan vai mihin? :)

Catriona; no ihan hyvällä hinnalla sait lääkkeet :) Kumpa kerta laaki riittäisi :)

m-kukka; en tiiä, kai sellainen kystakin voi olla kyseessä... Kyllä kannattaa seurata tilannetta ja jos kokee aiheelliseksi, kannattaa lekurissa käydä... ainakin tulee selvyyttä :)

mame; Kumpa se ovis vielä tosiaan vähän aikailisi :) Edes kp 10 paremmalle puolelle ;-)

Kaele; Sinne puhallellaan plussatuulia! :) Jos kuitenkin olisi tärppäystä ilmassa :)

Takaisin