Vastaukset tulee vähä jälessä, mutta hälläpä väliä! :D
Vuononvaltiatar: Niinpä, talo hommassa on kyllä työtä, en kyllä tiiä miten muka malttaisin ootella niin kauan, että talo valmistuisi ! :D
mame: Niinpä, varmasti, jos siellä vyöhykkeessä kävis useammin niiin varmasti jotain tuloksia alkais tulemaan, mutta varmaan tämmönen malttamaton ku minä, niin tuloksia pitää saada heti! :D vielä ois pari kertaa jälellä, joten katellaan.. :) Kiva, että sulla alkaa tuo kierto olemaan tasainen,
josma: Ärsyttävää, ku sulla tuo kierto venyy! onneks sait terot, eiköhän ne auta! :) Mäkin ku sain proverat, niillä oon saanu kyllä kierron tasaseksi, ja tuntuu tyhmältä ku menkat on niin useasti ! :D ovista tosin ei oo ollu mailla halmeilla, että clomeja ootellessa...
Nia: ONNEA plussasta !! <3 tarrasukkasia matkaan. :)
Iissa: oon ehkä asunu pullossa tai jossakin, mutta mikä tuo pilonidaali onn? ehkä tyhmä kysymys, mutta kysyn silti! :D
catriona: plussatuuulia sinne, voi että on kyllä jännä tuo sun tilanne! Tuommoset unet on kyllä kiusaavia, määki näin joku yö semmosta unta et just synnytin ja mulla oli ihana vauva maha!! :D voih, toteutuispa ne unet..
Omaa: Täällä ei mitään kummempia, kp 19 menossa, ovista ei oo ollu (taaskaan), ei mitään tuntemuksia.. loppukuuta ootellessa, josko sais ne clomit avuksi! hankalahan tässä on raskautua, jos ei ovistakaan näy! :D
Mietittiin tuossa miehen kanssa eilen, että sitten JOS saadaan lapsi, niin halutaanko tietää sen sukupuolta etukäteen, ja oon sitte sitä miettiny että haluaisko, kai haluais? mutta sitten ei olis mitään ns. jännäiltävää kumpi sieltä tulis, mutta toisaalta, olis niin kiva ostella jo vaatteita jne.. Ootteko te aatellu, että miten sitten kun plussa pärähtää testiin, ja olisi vauvan sukupuolen tieto käsillä, haluaisitteko tietää? 8) tuommonenki aattelu vaan pahentaa vauvakuumetta..