Heippa kaikille !
Olen täällä taustalla ollut hengessä mukana - en piitkään aikaan ole mitään kirjoitellut.
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä niitä vielä odottaville :)
Minulla tuntuisi tänään olevan ovisaika käsillä, joten toivottavasti jotain siellä massussa tapahtuu. Kierto ainakin on toista kertaa jo lyhyempi, koska viime kierto oli 30 päivää ja nyt mikäli tunnen oikein (eli ovis on tänään) niin tulisi tällä kerralla 31 tai 32 päivää. (aiemmin minulla on ollut 39 päivää, mikä on turhan pitkä ja olen siihen, sekä tuhruiiluun saanut vähän lääkitystäkin mitä syön)
Pari kysymystä:
Mistä Nian päiväkirjan löytää? Olisi mukava käydä lukemassa, että mitä "rohtoja" siellä suositellaan.
Kuinka kauan teillä näkyy ovisplussa? Eli jos esim. testasitte eilen aamulla ovisplussan, niin näkyykö se vielä seuraavana aamuna ovistestissä plussana? Itse ihmettelen, koska minä olen käyttänyt cb:n digitaalisia testejä, ja kun ovisplussa on, niin testi näyttää hymynaamaa, mutta jos testaan vaikka 10 tunnin jälkeen uudelleen, niin hymynaama ei silloin enää näy. Oletteko te joskus tällaista mietiskelleet?
Aurinkoista kevätpäivän jatkoa kaikille !
-mietintämyssy2011- kp 18, yk tyyliin 7 ??