Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oikein hyvää Äitienpäivää kuumeileville äideille, ja toivonmukaan me kaikki saisimme viettää äitienpäivää ensi vuonna <3 :)

Tervetuloa uusille :)
Ja HIRMUISESTI ONNEA PLUSSANNEILLE!! <3<3
emoticon
Täällä kp 26 ja maha huijaa minkä kerkiää. Olevinaan taas kaikenlaista oiretta, tänään lisäksi ilmaantunut paineen tunne alavatsalle. Mutta uskon tädin taas saapuvan.

jessica3: Kiitos! :) Mä olen syönyt pillereitä jo monta vuotta, välillä käytin rengastakin. Sen takia ajateltiinkin jo nyt lopettaa ehkäisy, kun olen kuullut, että kroppa tarvitsee aikaa löytää taas oman rytminsä. Miesystävä toivois meinaan ens vuodelle kesävauvaa. :) Eli katsotaan tässä nyt, että tärppääkö jo ennen sitä, vai miten käy.

Tänään kyllä on hormoonit hyrränny, lieneekö sitten menkkajuttuja vai muita... Siivousvimma iski kuitenkin aamupäivällä, siinä sai keittiön kaapit kyytiä! Samalla kuuntelin radiota, missä ihmiset lähetteli äideilleen terveisiä. Tippa ihan tuli linssiin. Itse en pääse tänään äitiä katsomaan, kun asun ulkomailla.

Ihanaa äitienpäivää kaikille, jotka jo on äitejä ja toivottavasti me muutkin saadan ensi vuonna juhlia!

m-kukka - Missä päin asut? Itsekkin aina haaveillut ulkomaille muutosta :) Minä söin myös e-pillereitä vuoden jos toisenkin. Menkat aina ollut sekaisin ja nyt vielä enemmän. Terot otettiin avuksi, viimeisen otin torstaina eikä tätiä näy vieläkään :S Elikkä tänään Kp81, huomenna siis soitto lekurille että mikä nyt neuvoksi.. Voi olla että ottavat verestä testin!

j3nni: Joko siellä on päästy uuteen kuuriin?syötkö 5-9 vai 3-7 :o Toivottavasti sulla nyt toimii tää kuuri nro 2! :)
Kimurantti: Pahoittelut negasta :(
miuku: Joo onneks on kisat, mut ei nää viimeset pelit oo oikein häävisti menny :/
Chispa: saitko hyvän äitienpäivälahjan? ;)
elenna: Pahoittelut negasta :(
Catriona: Voi olispa tuo nännisärky nyt sitä itseään! :)
ainut: Onko teillä ihan omakotitalo jota laitatte? Voi kun olis ihana joku isompi talo :o:D
mame: Nuo tilastot on kyllä aika masentavia :/ Ja isot pahoittelut menkoista! :( Kylläpä huonoon aikaan valitsi alkaa.
marusia: Harmi ettei talo ollutkaan sopivassa kunnossa :/ Onhan tosin uusi talo aina uusi ja siitä saa hyvin tehtyä oman näkösen :) Toivottavasti saisit tarvittavat avut lääkäristä! 
kukka: Ovisplussatuulia sinne!!++++
Iissa: Mihin asti teillä taukoa sitten? :o
Josma: Inhottavan pitkä kierto sulla! Mulla ollut kanssa yks 73 päivänen ja kyllä otti pannuun! Siis jaksamisia ja toivotaan että terot toisi edes menkat :o:)
Tatjuska: Tervetuloa :)
Vuononvaltiatar: Nyt hirmuisesti plussatuulosia viimeisiin päiviin ++++++++!!
Liza: Onko teillä paljon neliöitä? Ihanaa olis saada omakotitalo :)
Viipsukka: Isot pahoittelut! :´( 
m-kukka: Tervetuloa! Meitä onkin täällä jo aikamoinen ryhmä :)
jessica: Tuo on just se tympein aika kierrosta kun alkaa tulla niitä oireita tai "oireita". Tsemppiä jänniin viikkoihin! :o:)

Ääh kun oli hommaa! Toivottavasti nuo mun kommentoinnit on ajan tasalla ;) Oli nimittäin kolmisen sivua selailtavana!

Kaikesta facebookhehkuttelusta ärsyyntyneenä kroppani päätti ruveta laskemaan verta ulos. Joten tervetuloa hilloviikko! kp 1 yk 14

Piti tulla näin äitienpäivän kunniaksi kertomaan uutisia. Elikkäs täällä plussattiin tänään +++! En oo kirjotellu tänne kuumeilupalstalle kauhean aktiivisesti. Olen sen sijaan seurannut jonkun verran menoa ja meininkiä taustalta. Onnea muillekkin plussanneille siis!

Ja teillä, joilla on täti tullut käymään tai pitkät yritykset takana; Käykäähän lukemassa mun kuumeilupäiväkirjaa tuolta päikkyjen puolelta. Sieltä löytyy Nia testaa! Testasin yhtä teoriaa eräistä luontaistuotteista, joista on ollut ennen hyötyä niin minulle kuin muillekkin. Ja näköjään taas tärppäsi niiden tabujen kanssa. Eli ei varmaankaan enää sattumaa?

Iltaa!

Täällä on sukuloinnit tehty ja ollaan niin poikki! Vatsatkin täynnä kahdesti :) Täällä ei oo ollut mitään intoa testailla, en usko plussaa sieltä tulevan... :( "Oviksen" mukaan, mistä nyt en voi olla aivan päivälleen tarkka, on vasta dpo 10 tienoilla, joten ennen keskiviikkoa en taida testata, jollei menkat sitä ennen ala...

Viipsukka; Jaksamisia sinne! <3

m-kukka; tervetuloa mukaan! :) Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi täällä, ettei tartte hengailla täällä niin kauan, kun osa täällä! Toki hyvää seuraa täällä on :)

jessica3; onnea taustailuille! :) Tai siihen, että pystyisit poissa pysymään määrätyn ajan :)

Josma; kumpa vaan kaikki pääsisimme viettämään ensi vuonna äitienpäivää :) Tai siis me esikoista kuumeilevat, muutoinhan on sitä päässyt jo viettämään :) Ja lasketaanhaan siihen jo se, että kantaa vauvaa tuolloin ;-) Toivottavasti saat kiertoosi apuja :)

miuku9; onnea sinne loppukiertoon! :) :)

omppuf; pahoittelut menkoista! :(

Nia; paljon onnea plussauksesta!!! :) :) :)

Nia; oih, ONNEA! Mä jotenkin hämärästi muistan sinut aiemmilta kuumeiluajoiltani, ollaan varmaan pyöritty samoissa keskusteluissa. Teillä on pikkuisen nuorempi piipero siellä kotona kun meillä tuli just vuosi täyteen.

Niin mä vietin viime vuonna äitienpäiväni sairaalassa, piipero syntyi edellisenä iltana ja siellä sai sitten kakkua ja kortinkin sairaalan puolesta. Aika ihana ajoitus, jäppinen meinaan tuli yks kaks yllättäen vkolla 37+3... Toiveissa nyt olis että pääsis vaikka ens vuoden toukokuun odottajiin. Kevät on ihanaa aikaa saada vauvaa kun kesällä pääsee sit pukemisten ja muitten kanssa helpolla. Vauva vielä nukkuu paljon ja äiti voi nauttia kesästä paremmin.

Tsemppiä täällä ihan kaikille yrittäville ja eritoten niille jotka ensimmäisiään yrittävät. Ja kun itsellä oli noita menetyksiä edellisessä yrityksissä niin voin sanoa, että koskaan ei pidä luovuttaa. Meilläkin vasta kolmas kerta todensanoi 

Viipsukka.....Isotisotisot pahoittelut!!! :(

Omppuf: Mulla on nyt 25.5. lääkäri tuon pilonidaalin puitteissa ja meinaan kysyä siltä et mahtaakohan nuo clomit sen aiheuttaa! Ne kierrot missä clomeja söin, tuli pilonidaali ja nyt ei oo uusinu ku en oo syöny! Eli ainaki tää kierto meni vielä ilman clomeja! Pitänee sit varmaa miettiä muita vaihtoehtoja jos tuota ei voi syödä! :/ Ei huvittas olla joka kuukaus puukotettavana! x(
Ja pahoittelut punaisesta paholaisesta!! :( <3

Nia: Onnittelut plussasta :)
vuononvaltiatar: Ihanaa et oot noin kärsivällinen :) Nyt ei sitten tuu turhia negoja testailtua liian aikasin!
Tatjuska: Olipa tosiaan melko täydellinen ajoitus :)
Iissa: Tosiaan melko epäilyttävää että aina clomikierrossa :o :/ Toivottavasti ne muut vastaavat lääkkeet ei aiheuttais tuota samaa! Oliko sulla noita muita lievempiä sivuoireita?

Jännä miten menkat alko samana päivänä kun edellisessä kierrossa. Varmaan voi seuraavia odotella alkavaksi kesäkuun 13. x)

Huomenia! :)

Tatjuska; Kumpa pääsisittekin nauttimaan raskaudesta uudelleen pian :)

Iissa; Siellä alkaa vissiin ovistouhuilut olla edessä? :)

Omppuf; Mulla on ollut kesästä asti aika hyvin 1 päivän heitolla menkat tullut samana päivä :) 15. ja 16. päivä usein ovat :) Jännään, että kuukausien päivämäärät vaihtelevat, mutta mun kiertoni haluaa iskostua samoihin päiviin :) :)

).( Tänne ei kummempaa. hieman taas kuumottaa kasvoja... voipi olla, että mulla oli joku mysteerinen salamaflunssa taas... tosin ilman limaa, yskimistä, kuumetta... äänen käheys ja siitä kurkkukipuisuutta.. En tiiä.... Rinnat tosiaan ovat jonkun verrat arat painellessa, mutta väriä eivät ole muuttaneet. Alavatsaan ei särje, vihlo... välillä on vaan ehkä hieman outo olo.

Öh kone hävitti mun tekstin..no kirjoitetaan uudestaan :D

Onnea Nia, ihana uutinen heti äitienpäivään! Olen niin onnellinen sun puolesta :)

Meillä oli eilen mukava äitienpäivä, käytiin mun äidin luona juomassa ja syömässä :) Tosin eilen sitten tyttärelle puhkesi vesirokko..huoh :( Toisaalta hyvä sairastaa näin nuorena.

Täällä menossa kp11 ja hiukan "märempää" meininkiä, kun viime kierrossa tähän aikaan eli toivottavasti enteilee ovista. Pääsisi hyvin hyödyntämään helatorstain aikoihin ;) Toivo on korkealla, mutta jäitä hatussa, että kilpirauhasen vajaatoiminta tässä samalla vaikuttaa. Naurettukkin, että miksi ihmeessä sitä ehkäisyä pitää käyttää, kun ei se näytä tulevan vaikka kuinka yrittää ;)

Hei, uusi kuumeilija joukkoon. Varsinainen yritys alkaa vasta kesän jälkeen, nyt toiset menkat meneillään imetyksen lopetuksen jälkeen. Seurailen kiertoa ja tuntemuksia. Haaveissa olisi päästä touko- tai kesäkuisiin...mutta ainaham kaikki ei mene niin kuin haluaisi...

indyko; Hyvä tuo vesirokko tosiaan on nuorena sairastaa, vaikkakin kurja on :) Siellä päästäänkin kohta sitten ovistouhuihin ;-)

Toive3; tervetuloa mukaan ja onnea yrityksiin! :)

Tervetuloa Toive3! Toivottavasti teillä tärppää pian :)

Joo toivotaan, että päästää ovistouhuilin, jos ei niin seuraavaa kiertoa kohti sitten vaan ;) Voi olla, että vuoden lopulla on eri ääni kellossa, mutta onneksi vielä on positiivinen ajatusmaailma. Tulee kesä ja koiranäyttelyt, kivaa!

Huomenta jälleen, leidit! Tervetuloa joukkoon Tatjuska, m-kukka ja Toive3!

Viipsukka, en voi kuvitellakaan miten hirveältä sinusta täytyy tuntua! Yksikin keskenmeno on liikaa ja sinulla niitä on ollut noin monta. Ei taas mene meikäläisen jakeluun miten maailma voi olla näin epäreilu paikka. :'(

Josmaa näemmä edelleen koetellaan järjettömän pitkillä kierroilla. mamen tilanne kuulostaa jo paremmalta. 22 päivän kierto on  todella lyhyt mutta jospa seuraava olisi sitten sellainen oppikirjakierto!

omppuf:lle pahoittelut tädinkäppänän kohtaamisesta.

Nialle suurensuuret onnittelut plussasta! Käväisin lukemassa kuumeilupäiväkirjaasi ja sen perusteella vaikuttaisi tosiaan siltä että tuo luontaistuotekuuri on toiminut. Vielä kun löytyisi meikäläisellekin omaan tilanteeseen sopivat valmisteet!

Iissan pilonidaali kuulostaa tosi keljulta. Mietin että clomit eivät välttämättä ole sulle hyvä vaihtoehto ollenkaan ihan jo sen takia että sulla on noin ohut limakalvo ja clomeilla on limakalvoa ohentava vaikutus. Mulle Felicitaksen lääkäri sanoi että kun on lyhyehköt kierrot ja ovulaatio varsin aikaisin  (tämä siis silloin talvella kun kierrot oli välillä 24-26 vrk ja ovis kp 10-12), limakalvoa ei saisi ohentaa entisestään. Niin ollen mulle ei edes ehdotettu antiestrogeenisia clomeja vaan FSH-pistoksia (follikkeleja stimuloiva hormoni, ei vaikuta kropan estrogeenituotantoon).

Täällä mennään kp 10-12 ja kroppa pitää jännitystä yllä. Nännit on edelleen arat. Lauantaina juili alavatsaa melkein koko päivän (oli kuulkaa tosi hauskaa olla töissä!) ja eilenkin nippaili ajoittain. Viime yönä näin unta jossa olin just synnyttänyt poikavauvan ja halusin oitis ilmoittaa ilouutisen kaikille Facebookissa. :D  Melkein jo sorruin testaamaan tänä aamuna mutta päätin kuitenkin hillitä itseni.

Täältäkin uusi kuumeilija voisi ilmoittautua joukkoon! Hetken olen jo lueskellut juttujanne, mutten ole raaskinut vielä kirjoittaa mitään. :) Alettiin tästä kierrosta yrittämään pikkukakkosta ja nyt kp15 menossa. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvitsisi yrittää ihan hirveän kauaa!

Onnea vaan plussanneille!

Heippa kaikille !

Olen täällä taustalla ollut hengessä mukana - en piitkään aikaan ole mitään kirjoitellut.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä niitä vielä odottaville :)

Minulla tuntuisi tänään olevan ovisaika käsillä, joten toivottavasti jotain siellä massussa tapahtuu. Kierto ainakin on toista kertaa jo lyhyempi, koska viime kierto oli 30 päivää ja nyt mikäli tunnen oikein (eli ovis on tänään) niin tulisi tällä kerralla 31 tai 32 päivää. (aiemmin minulla on ollut 39 päivää, mikä on turhan pitkä ja olen siihen, sekä tuhruiiluun saanut vähän lääkitystäkin mitä syön)

Pari kysymystä:

Mistä Nian päiväkirjan löytää? Olisi mukava käydä lukemassa, että mitä "rohtoja" siellä suositellaan.

Kuinka kauan teillä näkyy ovisplussa? Eli jos esim. testasitte eilen aamulla ovisplussan, niin näkyykö se vielä seuraavana aamuna ovistestissä plussana? Itse ihmettelen, koska minä olen käyttänyt cb:n digitaalisia testejä, ja kun ovisplussa on, niin testi näyttää hymynaamaa, mutta jos testaan vaikka 10 tunnin jälkeen uudelleen, niin hymynaama ei silloin enää näy. Oletteko te joskus tällaista mietiskelleet?

Aurinkoista kevätpäivän jatkoa kaikille !

-mietintämyssy2011- kp 18, yk tyyliin 7 ??

Takaisin