Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mame: Miten kävi tikutuksen kanssa? rupesko tummumaan? :o Tilastot näyttää pikkusen huonolta, mutta pakkohan pitempään yrittäneidenkin on joskus plussata?????? Muistan hyvin sen tunteen kun sen plussan viimein sai testiin :) vieläkin hymyilyttää kun ajattelen! Toivottavasti sinullakin pian olisi pieni mahassa :)
vuononvaltiatar: Pitäis melkein :D Ensin tosin pitäis käydä jotain kouluja.
marinamelina: Täällä sormet,varpaat ja silmät ristissä teidän puolesta! ++++++++ Täällä myös naama kun keväisellä kukkapellolla, mutta johtuu kyllä noista lääkkeistä :D
vanilj: Ihanaa ressitöntä kiertoa sinne! :) Minäkin uskon että alkuvuodesta syntyy enemmän vauvoja kun loppu..toivotaan sinne plussaa pian!
elviira: Plussatuulia piinapäiviin :)

(.) En uskalla testailla varmaan enää koskaan, se negan pelko on melko iso jo. Katsotaan jos se lääkäri ensi viikolla soittaa ja sanoo ettei mitn ole tapahtunut niin sitten ei tarviikkaan. Liikuntasuunnitelma on edennyt hyvin jospa siellä thaimaassa olis jo ihan bikinikunnossa. :D Saahan sitä ainakin haaveilla!!?? :) Oon tässä kaikin voimin yrittäny kääntää ajatuksia välillä muualle kun kuumeiluun. Onneksi on jääkiekko!! :D

kp24 yk 13

Tänään kp 28/32 ja dpo9 ...menin sitten testaamaan, ja negahan se !:( Jotenka asennoidun nyt sitten tätskyä oottamaan!! Toisaalta hyvä näin, mutta nyt päällimäisenä pelkkä vi**tus!!! :(

Vuononvaltiatar: Hyvä  kun siellä on halut korkealla :) Itellä tää kierto on ollut oikeen todella halutonta aikaa. Huoh. Mut parhaamme olemme silti yrittäneet :D Toi on kyllä tosi outoa että plussien määrä vain vähentynyt kesää kohti vaikka se pitäis olla toisin päin. Vaikka eipä nyt hirveesti kyllä aurinkoisia päiviä ole kyllä ollutkaan. Toivotaan nyt että tästä eteenpäin haikara suosii heinäkuuhun asti ainakin meitä yli puoli vuotta yrittäneitä! Täälläkin aika moni kun jo lähestyy sitä vuoden rajapyykkiä. :/
MarinaMelina: Mullakaan ei ollu teininä finnejä yhtään mutta nyt noin 5 kk pillereitten lopettamisen jälkeen on naama ollut ihan kauhee! :S Nyt tosin alkanu jo ihan vähän ehkä helpottamaan. Testasit nyt kuules ihan liian aikaisin! Kiinnittyminen tapahtuu yleensä n. dpo 5-10 joten nouhätä. Testaat sitten uudestaan kun menkat pitäis alkaa. Toivotaan nyt kuitenkin että siellä olisi kiinnittyminen tapahtunut tai tapahtumassa. <3
vanilj: Ihanaa stressitöntä aikaa sinulla! :) Itekin oon vähän saanu ajatuksia projektista pois ku töissä on ollu niin paljon äksöniä ja tietysti noi jääkiekkoilut vie mieltä muualle :)
Elviira82: Jännittäviä aikoja siellä siis :)
omppuf: Tottahan siihen ovistikkuun tuli eilen sitten ajan kanssa vähän tummempi viiva. Mutta hätähousu kun olen niin kerkisin jo aloittaa Terolutit. Täytyy vaan toivoa että nuo Terolutit eivät vaikuttaisi negatiivisesti mahdollisesti tänään tai huomenna olevaan ovulaatioon. Kaikki tikutkin loppuivat jo joten en pysty enää yhtään paikantamaan sitä ovista. Voi pälli. Teillekin kyllä jo sais alkaa se plussa kuulua kun jo nuon kauan olette yrittäneet. Toivottavasti ei nyt enää hirveen kauaa tarttis odotella sitä odotusta. :/

Omaa: Yk 8, Kp 17 ja Dposta ei mitään varmuutta. Ehkä tänään tai huomenna 0, koska eilen olikin sitten se ovistikku tummempi, mutta kerkisin jo hätäinen kun olen, aloittaan ne terot. Tikutkin loppu kesken joten en pysty yhtään seuraan ovista enää. Mutta jos noihin eritteisiin on yhtään luottaminen niin ovis olis mahdollisesti tänään tai huomenna.

täällä meneillään huonot fiilikset. eilen olin ihme kuumeessa ja nukuin koko päivän  ja tänään kipristellyt munasarjojen tuntumassa. ei kiva.

Per***e tätä konetta... päätti sitten hävittää kaiken kirjoittamani.. täytyy huomenna rustata vastaukset uudelleen :)  Toivottavasti ihmisillä ollut kiva viikonloppu! :) Paras ystäväni, jolla on 9/2011 syntynyt vaavi, ilmoitti tänään odottavansa toista vauvaa... heti kyllä mielen ihan hiljaiseksi. Tuntuu hyvältä tietenkin heidän puolestaan, mutta jokin sisälläni meni särki :(

Mun on pitänyt käydä täällä, mutta se on vaan jäänyt, kun oon pakkaillut anopin kamoja ja purkanut omia. Sekä muutakin elämää tuntuu olevan (van ei seksielämää!). Niin me muutettiin miehen kanssa tänne miehen lapsuudenkotiin ja anoppi muuttaa ensi viikon tiistaina (ELI PIAN) pois tästä. Tänään saatiin paljon kamoja pakattua keittiössä ja purin omia kaappeihin. :) Sekä jemmasin anopilta jotain astioita.

Catriona: Kiitos kiitos! Ja kyllä anoppi tosiaan ansaitsi jotain.. Monet kerrat olen hälle avautut. Onneksi nyt on pari päivää mennyt paremmin. :) Mutta silti en oikein pidä hänestä.

MarinaMelina: Kiitos! Toivotaan myös itse tätä, mutta anoppi ei vaan asiaa ymmärrä. Ei olla hirmu monelle puhuttu, että kokeilemme. Mutta eilen kävimme kaveripariskunnan luona, jotka saavat vauvan elokuun lopulla. Vitsit, mä nauroin, kun kuulin ja tajusin, että ollaan juteltu vauvoista ja niiden saamisesta ja tämä tyttönen on koko ajan ollu raskaana. :D Olen onnellinen heidän puolesta, mutta se miten on asian saanut pidettyä salassa, niin MAHTAVAA! :D No, me ei ollakaann nähty pitkiin aikoihin joten.. :)

vuononvaltiatar: Joo anoppi...on anoppi! Mutta samalla mitalla saa takaisin multa kyllä. Mä en sanottamaksi jää hänen seurassaan. Mä voin kuvitella sun tilanteen. Mäkään en kyllä kertoisi mitään sun tilanteessa. Miten nää anopit onkin tälläsiä?!?

mame: Se on hienoa, ettei ole painostusta. Mun omat vanhemmat ei painosta ollenkaan. Mutta mun mummo kyllä kyselee aina välillä, mutta sen ymmärrän ja mummo ymmärtää, jos ei tule lapsia. :)

Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista anopin kohdalla. Miten tälläsiä anoppeja on olemassa?!? Onnea kaikille, joilla on ihana ja mkava anoppi! :) Olen kade!

Meillä elellään jänniä aikoja. Mulla olis pitäny menkät alkaa 4.päivä, mutta voihan ne vielä alkaa, koska oon stressannu ja silloi ne jää helposti pois. No, ensi viikolla testin ostoon. Mutta olis aika outoa, jos heti "ekalla" kunnon yrittämällä onnistuis. Maha on ollu ihan outo kyllä, mutta se voi enteillä menkkojakin. Mulla on kiertokin välillä ihan outo. Juuri tuon PCO:n takia, mutta ne menkat tulee joskus. :D Tosin ei ne sais tulla..

Mutta plussailua kaikille! :)

MarinaMelina: Pahoitttelut negasta! testasit kylläkin hurjan aikasin :o
mame: Ihanaa :) toivotaan parasta, en minä tiedä vaikuttaako ne jos ovis on tullakseen tulee se myös sen kuurin aikana :o näin oon ainakin ymmärtäny. Tuntuu että noistakin on kaikilla lääkäreillä eri mielipide. :D
Kimurantti: missä vaiheessa kiertoa olet nyt? Kuulostais vähän mukavien oireiden poikasilta ;)
vuononvaltiatar: Lohtuhalaus! Tiedän tunteen, jonkun aikaa menee että pääsee ajatuksesta yli. Mitä pitempään menee yrittäessä, sitä enemmän tuommoiset pikaplussaukset sattuu. :o
Liza: Onnea uuteen kotiin :) Toivotaan että pääsette anopista pikimmiten turvallisen välimatkan päähän :D Toivottavasti testatessa odottais mukava "ylläri" ;).

(.) En mä ymmärrä miten nämä miehen hieman ääliöt sukulaiset älyäis, että mulle ei tarvii urputtaa mistään inhottavista raskausoireista. Tietävät kuitenkin mitä jouduttiin raskausaikana pelkäämään ja kaikki nämä yritykset. Niin ei vois vähempää kiinnostaa jos vähän hormoonit laittaa äkäilemään, tai pikkusen yököttää. :D:D Onpas ihanaa että sen puolen suvun melkein kaikki naiset odottaa yhtä aikaa! <3 en malta oottaa kesän sukujuhlia<3<3<3

Tervehdys leidit! :)

MarinaMelina: Toivotaan että niin aikasin testasit ettei vielä plussaa näkyis.. niin että muutaman päivän päästä sit plussaat :)

Iissa: Täälläkin menee kierto kalenterin mukaan.. eli kun tänään on 7. pvä niin nyt siis kp 7 :D

Elviira82: Tervetuloa kuumeilemaan! :)

indyko: harmittelut tädin tulosta..

Vuononvaltiatar: Toivotaan että tästä kierrosta tulee positiivista tulosta ;) kyllä nuo raskausuutiset vetää aina hiljaseks.. vaikka olis iloinen toisen puolesta niin kyllä se vaan omassa sydämessä tuntuu yllättävän pahalta..

Liza: Paaaljon plussatuulia sinne! ;)

Omaa: Täällä siis menossa kp7 ja täti alkaa väistyä tieltä.. :) on kyllä ollu niin huippu fiilikset ku edellinen kierto oli noinki normaali.. toivotaan että tämäkin olis tai ett' menkkoja ei tuliskaan ihan pian ;) täytyy varmaan ovista alkaa tikuttaa jossain kp13 paikkeilla.. :)

Paljon plussatuulia kaikille! :)

Huomenta!

Hyvä ystäväni ilmoitti tosiaan eilen uudesta raskaudestaan. Viime syksynä heille syntyi esikoinen ja he halusivat odottaa kesän yli ja antaa sitten omalla painollaan seuraavan nupun tulla. Niin paljon kun välitänkin ystävästäni ja olen heidän puolestaan onnellinen, tuntuu kuin pieni osa minua olisi taas kuollut kuullessani raskausuutiset. Viime kerran hänen raskautuessaan oli keskenmenostani kuulunut rielu kuukausi. Eniten itseäni risoo tässä se, että saan luultavasti jonkunkin aikaa kuulla siitä, miten on niin ihmeellistä, kun ei heillä ollut ollenkaan toiveissakaan vielä yrittää jne jne, mutta eivät suostuneet käyttämään ehkäisyäkään. Tekisi toisaalta mieli vaan huutaa, että onko tuossa tilanteessa sitten ihmekään! Oon varmaan kauhea ihminen... Mutta en aio tälläkään kertaa hetkelliseten tunteiden nousta esille. Tärkeintä on, että joku sentään onnistuu raskautumaan. Ja että saan jälleen seurata ja tukea häntä :) Ja tottakai hän tietää meidän raskautumis/yrittämistaustat . Häntä kuulemma pelotti kertoa minulle uutiset, johon vaan totesin: "Miten voisin olla vihainen rakkaimmalle ystävälleni noin ihanan uutisen johdosta". Ehkä huomenna on itsellä jo parempi päivä ja jaksan hymyillä entiseen malliin :) Olipa hyvä avautua!

Dpo (4 tai ?) täällä ja jotenkin uskoisin kyllä ovuloineeni tässä kertaa. Tuon melko varman irtoamisen jälkeen seuraavaksi päiväksi nousi sellainen puna ja kuumotuksen kasvoille, että! :) Toki haluaisin jo alkaa uskomaan, että ehkä voisi onnistua... pitäisikö vaihteeksi olla optimistinen ja positiivinen tärppäämisen suhteen tässä kierrossa? Toisaalta, sitten ei ehkä taaskaan riitä tuo laskuvarjo pelastamaan... What to do, what to do...

MarinaMelina; pahoittelut negan testaamisesta! :( Kyllä noita tuntemuksia taas on tuntunut kertyvän sinulle... Meinaatko ette enää testaile myöhemmässä vaiheessa uudelleen? <3

vanilj; kumpa kesän tulo saisi plussia tulemaan oikeen urakalla!! :) :) Kuimpa vaan ;)

Elviira82; siellähän tuntuisi oireitakin olevan :) Ei viikkoa putkeen kuitenkaan noita menkkamaisia oireita voi kuvitella, eihän? ;) Toivotaan parasta! :)

omppuf; niin nyt on tuo jääkiekkokausi menossa! :) Meillä jotenkin aina lässähtää tuo katsomishalu... ehkä niitä ihan mitaliotteluita voidaan katsella... jos Suomi sieltä löytyy ;) Pidempään yrittäessä nuo uutiset tosiaan tuntuvat erilaisilta... mutta jotenkin minusta koko yrittäminen on erilaista. Jotenkin sitä osaa kääntää mietteet muihin asioihin helpommin... tai en tiiä :) Kyllä oireiden edessä sitä muuttuu kuka tahansa sitä joululahjaa odottavaksi lapseksi ;-) Niin onko siellä uutisia siellä tien tilanteessa?? :) Voisitko sinäkin olla odottamassa jo kesäjuhlissa?!? :) :)

mame; Kumpa tosiaan saatais mein listaa täällä lyhennettyä... itsekin oon täällä höpötellyt tämän kuun lopussa tuon vuoden! Kauheeta :) Toki mehän aloitettiin yrittäminen vasta tosiaan heinäkuun lopulla... Mutta toivotaan!! :) Harmi, että siellä on ollut kauttaaltaan haluttomampi kierto :) Kurjempi pupustella ;-)

Kimurantti; Harmittelut kurjasta olostasi! :( Itsellä usein tuossa oviksen jälkeen heit kuumeilun tunnetta nousee ja tosiaan nuo munistuntemukset usein jatkuvat parinkin päivän ajan. Niin olikos siellä taas missä hantimissa tuo kierto?

Liza; hienoa, että siellä muutto edennyt kivasti! :) Ja toivotaa, että menkat jäisivät nyt vaan tauolle vähäksi aikaa! ;-)

kukka^^; hienoa, että siellä täti on väistynyt ja ovista päästään ihmetteleen sitten seuraavaksi :)

Heippa kaikille! Nopea päivitys....

Tosiaan mahatauti yllätti eilen illalla, yö meni pää vessanpöntössä !!! Eli siitä siis johtui väsymys ja kuvotus! Ne on siis pyyhittävä oirelistalta! :( Yöllä kun oksensin niin alavatsaan sattui välillä tosi kovaakin :( Jotenka se ilmeisesti on arkana syystä tai toisesta! Tänä aamuna on koko ajan viillellyt alavattaa, ja puhuttiinkin että jos sinne jotain ois kiinnittyny niin oisko voinu kestää tollasen oksentamisen kun ei henkeä välissä saanu ja sitä kesti monta tuntia! :( Meinaan taas ehkä huomenna testata kuitenkin... mutta voihan alavatsa olla arka tulevien menkkojenkin takia...!?

NAISET!!!!! APUA!!!

Testasin äsken ja ihan testiajalla tuli punainen haamulainen !!! Mieskin myönsi että no..kyllä se siinä on! :) Kun oon pari päivää jo ollu näkeväni jotain niin se on aina sanonut että eipä siinä mitään ole..ja nyt OLI!!!!

Nyt pelottaa aivan kauheasti että toi mahatauti on tehnyt pahojaan!!  Kertooka ootteko kuulleet muita tarinoita et plussan aikoihin ois sairastanu mahatautia!!?? On niin sekava olo etten tiiä mitä teen, ja ihan heikko muutenkin kun mahatauti just helpottanu..mitä mun pitäs nyt syyä että ainakin se homma ois kohillaan? Mustikkakeittoo just vedän naamariin!

MarinaMelina; Suuri pahoittelu rajusta mahataudista!! :( Ja vielä koko yö sitä kestäen : / Meinasin jo tuon ekan viestisi perusteella varovasti ehdottaa tuota raskautta kuitenkin?!? :) :) Tuo alavatsan viiltely just yskiessä ja sillai minulla áinakin kuulunut loppukiertoon eritoten :( Mutta kannattaa ehdottomasti testailla uudemman kerran, kun olet vähän saanut voimia kerättyä :) Ja sitten tuo haamulainen on toivottavasti voimistunut :) <3

Hei MarinaMelina, nyt vaan otat rauhallisesti ja parantelet itsesi kuntoon :) Inhottavia kyllä noi mahataudit :( Mutta jos olisit raskaana niin paras kai on koittaa vaan rentoutua... sullahan ei taida vielä olla kuukautisten alkupäiväkään käsillä, joten varhaiseen keskenmenoon/kemialliseen raskauteen on riski..mutta eikös ne varhaiset keskenmenot johdu lähes aina siitä, että alkiossa oli joku vika. Mutta mille ei voi mitään, niin sille ei voi mitään <- *yrittää lohduttaa* Mutta toivotaan, että se haamulainen vielä vahvistuu! Nyt vaan lepäilemään ja rentoutumaan. Ja tuskinpa se syömisistä on kiinni? Syöt silleen ku muutenkin söisit tuollaisen taudin jälkeen!

Liza, kuulostaa jännittävältä! Toivottavasti tulos olisi se toivottu!

vuononvaltiatar, pahoittelut tuosta raskausuutisten aiheuttamasta ahdistuksesta :( On tää elämä vaan niin ihmeellistä, kun toiset saa lapsia ja toiset ei :O Meillä ei oo kaveripiirissä nyt tullut yhtään vauvauutista tässä yritysaikana, onneksi... Toivottavasti ehtisin mukaan, jos joku kavereista raskautuu. Siinä vaiheessa ois aika kurjaa jäädä katselemaan sivusta. Toivottavasti teidän ei tarvitse enää kauaa ootella! Jaksamista!

omppuf:lle kans pahoittelut ymmärtämättömistä sukulaisista :( ja jaksamista!

Oon ite miettinyt sitä, että miksi ihmeessä tästä lasten saannin vaikeudesta on puhuttu niin vähän. Tiesin kyllä, että joillakin on vaikeuksia, mutta että se ois näin yleistä, niin sen tajusin vasta ku rupesin näitä foorumeita lukemaan yrityksen alettua. Nuorisolle vaan toitotetaan, että pitää käyttää ehkäisyä. Hyvä niin, mutta pitäis myös sanoo, ettei se lapsi aina tuu salamana kun ehkäisyt lopettaa.

Täällä pitäis vielä viikon verran jaksaa odottaa. Viime päivinä on ollut vähän väsynyt olo tähän koko juttuun... tuntuu, että oisin niinku jo ihan tarpeeks kauan miettinyt tätä asiaa. Aikasemmin oli kiva seurata päivien kulumista aina loppukierrossa, mut en oikein tiiä uskaltaako siitäkään iloita... Mut tänään on taas paremmat fiilikset, ehkä se tästä.

Plussapuhalluksia!

elenna; itseäni huvittaa ihan sama juttu... aina jotenkin ajattelin, että kyllä se raskautuminen onnistuu hyvin jollei mitään ihmeempää ongelmaa taustalta löydy... ei seksivalistuksessa sanottu mitään, että aiemmat ehkäisyt ovat niin tehokkaita, että pitävät plussat poissa vielä ehkäisyn poisjätön jälkeenkin! :( Me saammekin jälleen jännäillä melkein yhtäaikaan :)

Vuononvaltiatar: tiedän kyllä tuon tunteen muiden vauvauutisista. ainoa kenen kohdalla en ole tuntenut itse katkeruutta oli, kun erittäin hyvä ystävä sai 'ihmevauvan' kohtusyövän jälkeen. <3 Näillä näkymin kierron pituus olis jotain 28 paikkeilla, mutta ihan varma en oo. Nyt kp24

MarinaMelina: rauhoittele vielä ja parantele, testaile sitten uudestaan, mutta toivotaan parasta!

Täällä ollut taas ehkä hieman hiljaisen toiveikas. En edes tiedä mitä/ketä rukoilen antamaan vauvan, mutta jos se kuuntelee niin vihaan sitä, jos se ei mulle vauvaa anna!

Hei kaikki <3 Kiitos kannustuksesta <3 Täällä on ollu pakko vain lepäillä kun nousi yli 38  asteen kuume !! :( Äskön oli jo pakko ottaa Panadolia, olo niin heikko... Täytyy aamusella testailla uudelleen josko viiva ois vahvistunut. Kyllä on niin epätodellinen olo etten osaa edes iloita haamuilusta vielä ! Mies on töissä ja mä yksin kärvistelen, voitte varmaan arvata millanen olo on :(

MARINAMELINA: APUA APUA mua jännittää niiiiiiin paljon sun puolesta! voi kun haamulainen siitä vahvistuisi <3 onko sellanen selkee viiva vai millanen
älä nyt tota mahatautia stressaa, kyllähän sitä toisilla on megapahat raskauspahoinvoinnit eikä se kyökkiminen sillonkaan mitään pahaa tee eikä mitään sieltä irrota...

Omaa: kp 14 ja nokka kohti uusia pettymyksiä.......ovis ehkä ovella

jessica

Jessica3 <3 : arvaa vaan hypinkö minä seinille kun sen viivan näin, ja mitä tärkeintä mieskin näki.. Mutta nyt on hiukan olo laantunut kun kuume humisee päässä :( Ihan sellanen selkeä haalean vaaleanpunanen viiva se oli..mites nyt selittäsin ..kun ovisviivat haamuttelee niin sellanen suht samanmoinen :) Testinä sellanen liuskatesti joita oon aijemminkin käyttäny eikä ne oo IKINÄ mulle tollasta antanu :) ...tein äsken toisen testin ihan pikkupikku pisusta ja siihenkin tuli samanlainen viiva <3 Mutta nyt vaan toivon ja rukoilen että se lähtee vahvistumaan ja on siis aivan todellinen eikä mikään testin oikku tai kemiallinen ym..Ois vaan suonu että ois itse ollu paremmassa kunnossa kun nää uutiset tulee mutta sehän ei katso aikaa eikä paikkaa :)

dpo 10

MarinaMelina: onnea plussasta, toivottavasti alkaa vahvistuun se viiva:)

Meille muille paaaaaaaaljon plussatuulia!!! jospa niitä nyt alkas tulemaan ku kevätkin vihdoin ja viimein suvaitsi tulla! =) kohta on naiset hei kesä!! ajatelkaa.. =D
täällä ollaan kovaa vauhtia alotettu pakolliset kevät,-peltotyöt.. huh, meinaa oikee hiki tulla :D

ON:
Kauniisti virsi lyhyt, kp 1 !
Nyt laskeskelin mun kaikki olleet kiertoni synnytyksen jälkeen joita on kertynyt 7 kiertoa ja keskiarvoks sain 43päivää... JUMALEISSÖNI! sais kyllä hiukan lyhentyä.. :D tääki kierto veny 37päivään..

Mutta ehkä se tästä, uuteen kiertoon hyvinmielin clomien ja terojen kanssa =) nyt ajattelin tosiaan syödä noita terojakin heti kun saan ensin toivottavasti bongattuu oviksen :D etten jää tyhmänä odottaa niinku tässäkin kierrossa ja siks veny ja paukku..

Mutta.. PLUSSIa! ++

lltaa! :)

Otettiin tuossa miehen kanssa pikatorkut :) Hyvää teki. Itsellä on aina se, että jos torkahdan 30-45min enemmän, pääni särkee loppuillan. Joten tuon rajoissa mentiin onneksi :)

Kimurantti; Siellähän tosiaan alkaa jännäilypäivät!!! :) :) :)

MarinaMelina; pahoittelut kuumeesta! Ei tosiaan auta muu kuin lepäillä :) Nyt kyllä niin jännittää tuo sinun seuraava testaaminen! ;-)

jessica3; onnea sinne kohta alkaviin ovistouhuin ;-)

j3nni; kyllä nyt on vilkastunut ihan silmissä nuo peltotyöt.. traktoreita menee hulluna kellon ympäri :) Harmittelut kp 1 johdosta, mutta onneksi ei sen enempää sitten pitkittynyt... Saisihan tuo kierto vähän rauhottua, ettei noin pitkän kaavan mukaan tarttisi mennä! :) Tsemppiä sinne uuteen kiertoon! <3

Takaisin