Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vuononvaltiatar: Kyllä siinä aina jonkinlaisen piston sydämessään tuntee kun joku ilmoittaa olevansa raskaana, oli sitten kuinka hyvä ystävä hyvänsä. :/ Toivotaan nyt tosiaan että itekin pian päästään jakamaan tuollaisia ilouutisia.
Liza: Toivotaan nyt että ne menkat siellä jäisivät tulematta. :)
omppuf: Onneks meillä ei oo kummallakaan suvussa nyt kukaan raskaana niin välttyy noilta tollaisilta keskusteluilta. Itellä varmaan pää räjähtäis jos joutuis kuunteleen jotakin vaivojen voivottelua. :D
kukka^^: Tsemiä oviksen bongailuun!
MarinaMelina: Pahoittelut mahataudista ja varovaiset onnittelut mahdollisesta plussasta. :) Toivotaan nyt että se plussa vain vahvistuisi.
elenna: Kyllä tosiaan sais jo joku terkkari jossain vaiheessa kertoo nuorille tuosta lasten saannin vaikeudestakin. Olisin varmaan ite aloittanu yrittämisen jo aiemmin jos oisin tienny tän olevan nän hiton vaikeeta.
j3nni: Pahoittelut menkoista ja pitkistä kierroista! Ite kans nyt syön teroja kiltisti ku viime kiertokin oli 59 päivää.

omppuf: Kiitos! Keskiviikkona anoppi muuttaa kylille, mutta eroon ei siitä kokonaan pääse. Kuten ei sen tavaroistakaan. :( No, jospa jossain vaiheessa sitten sais tavaratkin pois.. Ja toivotaan, että olis ylläri ;) Mutta luulempa, että johtuu vaan stressistä. Toisaalta olis ihana sanoa anopille, että saa pysyä siellä kylillä, kun se vaan stressaa mua ja en saa stressata! ;)

kukka^^: Kiitos kiitos! Samoin sinne! :)

vuononvaltiatar: Joo on se sen verran, mutta nyt taas tyssäsi. No, eiköhän se ala huomenna taas sujumaan. Ja toivotaan! :)

MarinaMelina: Ooh! Toivotaan, että siinä olis pian kunnon viiva! :)

Huhhuh taas mikä päivä! Käytiin miehen kanssa asioilla (etsimässä uutta pyykinpesukonetta, kun muuton aikana hajos jo 5-vuotta vanha!) ja unohdettiin sitten yksi tärkeä asia. No, huomenna mennään sitten se hoitamaan ja samalla jos apteekissakin kävisi, kun sekin unohtui ihan kokonaan tänään.
Anopin kanssa menee taas hermot! :( Mä en enää jaksaisi tätä, mutta pakko.

mame; ei tosiaan auta muu, kuin toivoa, että joskus mekin... joskus mekin <3

Liza; harmi, että tänään huonompi päivä anopin kanssa :( Ompa tylsää, että pesukone hajosi muutossa.. niitäkin on nykyään niin miljoona erilaista markkinoilla... mihin merkkiin päädyitte? :)

mood swings vois olla mun uus nimimerkki...
ensin oonn toivoa täynnä ja sit en ja sit taas oon jne jne. nyt taas kipristelee mahaa. :(

Me ollaan Marinamelinan kanssa vissiin kauheita hätähousuja, koska munki piti jo testaa (kp27/?) ja kahteen eri testiin piirty kans haalea viiva <3 !! Nyt vaan ku jaksas ootella josko se siitä vahvistuis... vielä ei oikein uskalla iloita :) menkkakipuja tulee ajoittain ja rinnat on ollu nyt kans vähän arkana... voi luoja ku sitä oltais kärsivällisyyttä suotu enemmän

Marinamelina; Mulla oli kans mahatauti sillon ku esikoista ootin ihan alus, ja hyvin pysy tyllerö kyydissä :) onhan ne hyvässä suojassa siellä! Kaikki peukut pystyyn et siellä viiva vahvistuu!! ja pikaista paranemista :)

Huh onpas tänne tullut tekstiä kovasti :o

Olen jotenkin ollut niin väsynyt reilun viikon ettei millään olis kouluunkaan jaksanut vääntäytyä muutako pakon voimasta :s Tännekkään ei ole jaksanut käydä kirjoittelemassa nukkua vois vaan vaikka kellon ympäri :D Paitsi tietenkin yöllä vaan mietin ja pyörittelen asioita mielessäni :D
Tikuttaminen jäikin tämän laiskuuden ja väsymyksen myötä ens kierrolle :D

Tänä aamuna kuitenkin sorruin ja testasin hyvin tutuksi tulleen negan. Kauhean iso pettymys.

J3nni: Pahoittelut sinne uudesta kierrosta!

Huomenta!!

Liza : Mites siellä? ootko testaillu?

J3nni: varovaiset kiitokset! :) Vaikkakin itse ei oikeen vielä uskalla iloita liikaa, vasta sitten kun kunnon plussan saan :) Harmittelut tädin kurvaamisesta.. mutta ihanaa että jaksat olla noin positiivisin mielin, ihanaa todella kun kohta on kesä <3

Vuononvaltitar: kiitos tuesta <3 Missäs vaiheessa dpo-päiviä siellä mennään? Onko ollut minkäänmoisia tuntemuksia? :)

Mame varovaiset kiitokset, sitä vahvistumista minäkin toivon ennekö uskalla iloita enemmän.. Nyt vasta noin dpo11 niin joutuu vielä oottamaan! Ei vaan millään jaksais!! Mites siellä?

Kimurantti : Mä niin tiedän tunteen!! :D

Elviira82 : Oooooi, vau <3<3 Toivotaan nyt että viivat vahvistus molemmilla..mulla nyt menossa kp 30/32 dpo11 ja viiva edelleen kuitenkin haamulainen, ehkä hyvällä tahdolla hieman tummempi kuin eilen.. Kiva kuulla ettei mahatauti pikkuseen vaikuttanut, yritän nyt olla ressaamatta...

Dumbo; siellä siis kevät väsymystä :( No toivotaan että kunhan mennään enemmän kesään päin niin virkeystasokin nousee <3

Oma napa : Täällä siis dpo11 ja haamulainen edelleen samanmoinen, ehkä hiukan tummempi. Mutta nyt oon jo monella testillä sen todennu ettei se ainakaan
mikään testin virhe/ viivanpaikka ole, että ihan kunnon selkeä haamu :) Nyt vaan toivon edelleen että se päivien kuluessa siitä lähtee vahvistumaan...!! Uusi oireita tullut jo : Eli nännipihojen ja nännien kutiaminen, ei oo ikinä ennen ollu (!) ja semmonen outo jomottava päänsärky mitä mulla oli koko illan,yön ja jatkuu hiljalleen tuolla ohimossa edelleen. Hetkelliset kovatkin alavatsakivut/krampit vaivaa edelleen ja alaselkäkin on ajoittain ihan jumissa ja pirun kipeä.

Menin ja tein cb-digi testin ja tulos "raskaana 1-2"

IHANAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3

En vielä osaa pitää tätä todellisena! Oon niin monta kertaa päässäni kuvitellu et sitten kun näin käy niin mitä teen ja tunnen, mutta nyt oon kyllä ihan sekasin :) :) Ja toivon tietenkin että kaikki menee hyvin!!!!

Ihanaa MarinaMelina <3 Paljon onnea!!

Onnea myös Elviira82:lle haamuplussasta! Toivotaan että viiva jatkaa vahvistumistaan..

Ja Kimurantti, kunpa noi sun mood wingsit ja  kipristelyt tarkoittais myös plussaa... itse uskon, että ne rukoukset ja muut ylöspäin lähetetyt viestit kyllä kuunnellaan. Muuta osoitetta en sitten tiedäkään, mihin vois tällasia kysymyksiä esittää... Mut mut, jaksamista odotteluun!

Mulla on ollut kans aika toiveikas olo :S Vaikka en tiiä onko mitään syytä. On tullut sellasia ajatuksia, että apua jos se onkin tärpännyt, että miten mä sit selviin jne. Ja tietty jotain pieniä masutuntemuksia aina on, mutta niistä nyt ei tiiä... Ja nyt oon saanut sit päähäni, että tässä viimeistään kesän aikana se plussa tulee, jos ei nyt. No, toivossa on tietysti hyvä elää...

Päivää!

ON: Itsellä oli huono yö... Nukuin huonommin. Vatsaa poltteli siihen malliin... Mikä voi johtua siitä, että ollaan syöty paljon jäätelöä kahden päivän aikana pitkästä aikaa ja join maitoakin 2 lasillista eilen. Että ehkä tuo maito tekee kiusaa... Heräilin 2 jälkeen ja uudelleen 4 jälkeen, kunnes sitten kello soitti vähän viiden jälkeen... huoh, nyt pitäisi jaksaa töissä... Vähän päänsärkyä ja kuumotusta ilmassa... Dpo 5 ehkä meneillään... Kai tästä tosiaan tulee sitten pidempi kierto.. Luulen, että aikaisintaan testailen mun laskujen mukaan dpo 12-13 kohdalla... Toki silloin olisi jo kp 32... Saapi nähdä, millai menee...

Elviira82; onnea sinne haamulaisista! :) Toivottavasti vahvistuvat!

Dumbo.; tuo väsymys osaa sitten olla rasittavaa, kun pitäisi välillä saada asioita tehtyä ja vaan väsyttää... :( Itsellä välillä iskee väsymystä päivällä nimenomaa... Eikä oo tarvinnut ees syödä itteensä ähkyyn ja sitä kautta olis väsy.. hmph :)

omppuf; pahoittelut negasta! Höh :(

MarinaMelina; täällä olis joku dpo 5 meneillään ja tää on ollut taas tällainen kierto, että melkein päivittäin ovisajoista ollut jotain.. saapi nähdä... Ei vaan jaksa uskoa, että sitä ihanaa plussaa suotaisiin... odotan vaan, että saisin pyörän pestyä talven jäljiltä ja pääsisi pyöräileen!! Sais energiatason ihan eri korkeuksiin... ehkä sitten naposteli vähemmän ja ehkä auttaisi tässä projektissa ;-) Mutta sinne ihan mielettömät onnittelut!!! :) :) :) Parempaa ei voi kuvitella kuin plussa <3

elenna; välillä tulee juuri mieleen, että miten me sitten sen vauvan kanssa pärjäämme? Ollaanko valmiita kaikkeen, mitä se tuo tullessaan??? Kun kuumeilun lomassa ei tuu mietittyä muuta kuin tahtoo raskaaksi ja odottaan aarteen tuloa :)

Heips :)

Täällä ollaan hieman sekaisissa tunnelmissa. :/ Menkat kesti peräti 2 vro itse asiassa hieman vajaa. Ja nyt on eilisestä asti ollu oireita, siis samanlaisia kun viimeks. Päänsärkyä, oksetusta, rinnat TODELLA arat ja mieli pomppii miten sattuu. Voiskohan se olla siitä huolimatta vaikka noi menkat tulikin. En uskalla testii tehä kun pelkään et ois turhan aikasta tai jotain. No kaipa se jossain vaiheessa täytyy tehdä. :)

Ja onnea paljon MarinaMelina!! :) <3

Toivotaan et vahvistuu kahdeks Elviira82!! :) <3

Plussa tuulia kaikille muillekkin!! :) <3

Wau, upeeta Melina!! Oon niin onnellinen sun puolesta. Selvät raskausoireet ja nyt vielä noin ihana teksti CB.n testiin! Onnea! Kyllä on elämäntapa remontti tuottanut tulosta! <3 Ihanaa raskausaikaa!!

Elviiralle myös varovaiset onnittelut, eiköhän se viiva siitä lähde kohta tummumaan! :)

Vuononvaltiatar: Ymmärrän hyvin sun tunteet ystäväsi raskaudesta, vaikka onkin onnellinen toisen puolesta niin kyllä sitä toivois et jossain kohtaa sais itse olla se kertoa osapuoli eli se raskaus saisi jo alkaa osua omalle kohdalle. <3 Kurja kun on ollut huono yö ja sit työpäivä päälle, ei kiva. Tsemppiä sinne, sielläkin pian jännät päivät edessä. :)

Omppuf: pahoittelut negasta. :´(

Tänne on niin paljon taas tullut tekstiä, et kaikkea en kerkee nyt kahlaamaan läpi. Ihanaa kun plussia taas alkanut tulemaan. Haikara sai löytää nyt useempaankin osoitteeseen. <3 Itellä oli soitto aika tk:n lekuille eilen ja kerroin tilanteeni, hän oli tosi ymmärtäväinen ja määräs verikokeita aika kattavasti ja sit meen papaan vaikka mulla oli kyllä lähete jo olemassa yksityiselle, mut sitä ei alku vuodesta mun gyne halunnut ottaa keskenmenon takia. No nyt kuitenkin meen ens viikolla labroille ja papaan ja sit odotellaan vastaukset ja lekuri sano, et sen jälkeen katotaan jatkoja mahdollisesti sit naistentautien polille lisätutkimuksiin. :) Oltiin kyl miehen kans molemmat tyytyväisiä vaikka onhan sinne tietysti jonoa, mut ei tarvisi sit lähteä minnekkään toiseen kaupunkiin yksityiselle ja jos vaikka jo syksyllä pääsis tutkimuksiin. :) Ja siihen mies lisäsi kun suunniteltiin kaikkii tutkimuksia, et eihän sitä tiedä vaikka jo odotettaisiin sit jo syksyllä. <3 Päätin etten tikuta tässä kuussa ja pidän nyt vähän muutenkin taukoa. Oon saanut suurimmat stressin aiheuttajat päätökseen ja loppu kuussa meillä onkin tiedossa juhlat. :) En ota isompia odotuksia nyt tästä kierrosta ja miehen työtkin pikkasen haittaa tätä kiertoa niin mennään ihan rauhassa ja sitä rata. :) Mulla on nyt ollut jo eilesestä asti ovistuntemuksia vaikka on vasta kp 9?! Mistä näistä aina tietää mitä ovat?! Tulipas taas teksitä! Plussatuulta ihan hirmusti nyt kaikille!! +++

Täällähän on sattunut ja tapahtunut sen jälkeen, kun viimeksi kävin :) Onnea plussanneille! Ihanaa <3

Itsellä menossa kp5 ja menkat ovat taas mennyttä elämää tässä kierrossa. Nyt toivotaan, että tulisi ovulaatio tässä kierrossa, jotta pääsisi hyödyntämään :) Kovasti plussatuulia kaikille!

Jeee!! Onnea Marinamelina!! Mun oli pakko käydä itekki ostaan se clearbluen testi, illalla saa sit nähä seurataanko sua tammikuisiin ...;)

Mahtava fiilis ku tuntuu et kevät viimein tulossa. Kovasti suotuisia plussatuulia kaikille tähän aurinkoiseen päivään! :)

Dpo 10  (pieni ?) ja testi negaa...  tiedän että mahdollisuus muuttua vielä, varsinkin kun en oo ihan satavarma dposta, mutta masis silti. en vaan malttanut olla testaamatta

Kiitos kaikille onnittelijoille <3 Fiilis on edelleen epätodellinen mutta ihana, jotenkin vaan pelottaakin että meneekö kaikki hyvin...Mutta eikai sitä liioin kannataisi nyt ressata, se on annetava ns. herran haltuun <3 On nyt pitäny yrittäää syyä jotakin mahataudin jälkimainingeista huolimatta, ettei tuu vaan enemmän huono olo !

Elviira, nyt toivotaan että tuut mun kanssa tammikuisiin <3<3 Tuu heti kertomaan miten kävi!

ja ....Escu tee ihmeessä testi !!!

pikkutonttu; sinne paljon onnea kiertoon! Kylläpä siellä on alkanut aikaisin nuo ovistuntemukset.. tietty jos siellä keho alkaa valmistautuun vasta :) Hienoa, että pääset kokeisiin tässä vaiheessa, niin ei tartte vielä yksityiselle mennä.

indyko; hienoa, että menkat ovat takana päin :) Ovistuntemuksia odotteleen ;-)

Elviira82; sinne paljon onnea testailuun! ;-)

Kimurantti; pahoittelut negasta! Toivottavasti oli vain hätänega :)

MarinaMelina; on tuo varmasti niin käsittämätön tunne saada vihdoin plussaa katsella <3 Kumpa vaan kaikki sujuisi hyvin loppuun asti ;-)

Takaisin