Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vuononvaltiatar: Hyvin tarkkaan viiden viikon kuluttua alkaa loma, jota on viisi viikkoa. :) Miehen kanssa pidetään hieman limittäin, niin että molemmat saa hieman lomailla 'yksistään' ja samaan aikaan. Ollaan semmoisia molemmat, että tarvitaan ihan omaa aikaa ilman toista myös ja kokemuksesta tiedetään että lomien valkkaaminen näin on hyvä meille. :)

Huh! Meillä on vietetty koko päivä ulkona. :) 

Kuinkas pian ihmiset on tehnyt noita raskaustestejä? Mies jo kyseli milloin voi tehdä. :) Ovisaika siis tänään virallisesti ohi. Kyllähän tässä itekin haluais jo tietää (lähinnä haluaisin vaan tietää että olen raskaana ja että sitten kaikki menis hyvin. kyllähän te tiedätte, se täydellinen tilanne), mutta en tiedä uskallanko testata ollenkaan! pelkään että sitten alkaakin menkat tai menee kesken tai mitä vaan. :S

Kimurantti; Täällä olisi itsellä 1,5kk ekaan lomapätkään. Pidän juhannusviikon tietämillä noin viikon lomaa ensin :) Heinäkuussa pidän reilu 2vkoa, jolloin mennään Kainuuseen perinteiselle lomareissullemme. Elokuussa pidän noin viikon lomaa. Vielä jäi sitten syksymmälle päiviä sitten :) Nyt vielä, kun jälkikasvua ei ole eikä tartte miettiä lomia enempää, yritämme suurimman osan olla yhtä aikaa. Koska meillä kävisi niin, että makaisimme mitään tekemättä yksin ollessamme kotona :D :D Tuosta testaamisesta... Jos dpo(days past ovulation)-päiviä katsoo, dpo 12 ja siitä eteenpäin vasta itse testaisin.. Välttyy ainakin turhilta negoilta :) Ja jos taas kiertopäiviä kyttää, kannattaa ehkä testailla aikaisintaan kahta päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää :) Tai noin itse tekisin. Pyrin aina testaamaan vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä taikka kun ovat päivän myöhässä :)

Vuononvaltiatar: Mulla on nyt dpo 3, eli mietin näin, että jos munasolu elää n. 2 päivää, tänään siis on ensimmäinen päivä jolloin ei enää ikäänkuin asialle voi mitään. :S 

En vaan tiiä mitä nyt haluan. Jos testaan petyn jos nega, mutta vielä pahempaa jos plussa ja sit meneekin kesken heti. Toisaalta jos en testaa niin sit pitää jännätä menkkoihin asti ja sit ne voi olla myöhässä muutenkin ja ja ja...! Mulla hajoo pää! Onneks huomenna pääsee taas töihin, niin saan jotain muuta ajateltavaa!

Kimurantti; onhan tuo vähän sellainen, että parin päivän päästä muniksen irtoamisesta on peli menetetty :) Sen jälkeen pupuillaan huvin vuoksi ja jännäillään ;-) Noita kemiallisia raskauksia tietty voi kanssa tulla... Mutta niitähän ei mitenkään voi tietää eikä ennustaakaan... Suosittelen aina, ettei kauhean aikaisin testattaisi... tietty kyllähän silloinkin on jo hyvin plussailtu... Ehkä kierron edetessä loppua kohden ajatuksesi kirkastuvat ;-)

Heipparallaa!emoticon

Pikaiset kuulumiset :
Nyt on reissut heitetty! Ja rentouttavaa oli! Dpo5 menossa ja alavatsan nipistelyt ja vihlonnat ovat taas palanneet! Onneksi osaan nyt tajuta että ne mulla taitanee kuulua jokaiseen kiertoon jossa ovuloin, koska viime kierrossa niitä ei ollut kun en ovulaatiotakaan pongannut. Ainoa uusi asia on runsas valkovuoto jota ei aijemmin tässä vaiheessa oo ollu ainakaan samassa määrin, mutta sekin voi johtua ties mistä...Nyt oon kyllä onnistunut olla ressaamattaemoticon Ja aijon olla jatkossakin! Ehkä tuo painon hallinta touhu nyt tupakan lopettamisen jälkeen on vienyt kaiken ylimääräisen huomioni!?

Kaikille kovasti plussatuulia !! <3

kukka^^, no itseasiassa sain vahvan ovisplussan 24.4 ja pari päivää ennen tuota kyseistä ovulaatioplussaa ollaan harrastettu seksiä miehen kans ilman ehkäisyä, mutta en usko että tuloksia syntyy :) Joten nyt odotellaan sitten niitä menkkoja kuitenkin :) Edelliset menkat oli 4.4 :)

Päivää kaikille! :)

vuononvaltiatar; nyt vaan siten hyödyntämään tulevaa ovista ;) Plussatuulia!

indyko; Mikäs siellä on tilanne? ;)

vanilj; toivotaan että siellä saadaa ovis hyödynnettyä ;) Paljon plussatuulia!

Omaa: No niin..en kerennyt r-testejä tuhlaamaan.. meinaan nyt kp 2 menossa.. menkat alko sitten eilen.. kierto oli siis 29 päivää  oon kyl iloinen loppujen lopuks näist menkoista kun tää kierto oli normaali sitten vuoden 2008 :D mieskin ihan kyseli "ai tuleeks sul nyt normaalisti menkat??" heh, sekin ihan ihmeissään :D oon niin tottunu väh. 50 päivän kiertoon niin tää oli kyl niin positiivinen yllätys.. toivotaan että tästä kierrosta bongataan ovis.. :)

Paljon plussatuulia kaikille! :)

Päivää taasen, leidit! Tervetuloa Ecsu!

mame, huhhuh mikä sairaalareissu sulla oli! Onneksi ei sentään umpilisäkkeen tulehdus ollut kyseessä! Hieno homma ettei lisääntymiselimissä näkynyt mitään poikkeuksellista. :)

pikkutonttu - olen vetkuttanut noihin hoitoihin lähtemistä koska me saatiin yksi raskaus alulle ilmankin enkä millään haluaisi pistellä itseeni hormoneja jos ei ole pakko. Karu tosiseikka on kuitenkin se että tässä mennään jo kierrossa numero 15 eikä me nuorruta yhtään. Alkaa näyttää siltä että joudun kuitenkin ottamaan lusikan kauniiseen käteen ja marssimaan lääkäritädin pakeille, jollei haikaralta nyt parin viikon sisään tule ilmoitusta matkaan lähteneestä paketista.

kukka^^,  voin kuvitella miten riemastuttavaa on huomata kierron normalisoituneen jos se on puolitoista vuotta ollut tuota 50 päivän luokkaa.

Eilen näytti ovulaatiotesti plussaa ja asianmukaiset haikarankutsurituaalit on toimitettu. Toimitellaan varmaan vielä pari kertaa huvin ja varmuuden vuoksi. :D  Nyt kyllä näyttäisi testiplussan ajankohdasta päätellen siltä, että tiedossa olisi taas tavanomaisempi 26 vuorokauden kierto. Saas nähdä.

Päivää! :)

Täällä jo enempi tutnemuksia eilen illalla myöhään ja tänään.. ehkä ovis on voinut olla ovella :) Mutta en testaile enää ovista :) Hyvin ollaan hyödynnelty nyt ennen mahdollista ovista :)

MarinaMelina; Tovottavasti tosiaan oli kiva reissu! :) Jaksaa taas arkea :) Toivottavasti sinulla auttaisi tuo huomion siirtyminen raskautumisesta plussaamiseen :) :)

Minnuska89; sielläkin ollaan pikkuhiljaa kierron loppupäähän pääsemässä :) Ei noista raskautumisista koskaan tiedä ;-)

kukka^^; pahoittelut menkoista, vaikka onkin hienoa pitkästä aikaa tulla "normirajoihin" kuuluva kierto :)

Catriona; onnea sinne ovulaatiosta :) Ei muuta kuin hyödyntämisen iloa ;-)

Hei kaikille!

Oonpas nyt onnistunutki pitämään täältä piitkän tauon kirjoittelun saralta, toki olen salaa täällä käynyt lukemassa teidän kuulumisianne jne. :) Pidin siis tarkoituksella taukoa nyt ns. vauvahössötyksestä, oon yrittäny olla ajattelematta koko vauva-asiaa, mutta huonostihan siitä on selvinnyt. :D

Onnea siis plussanneille, ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! :) ...Ja sitä enemmän plussatuulia meille vielä plussaamattomille!

Omaa napailuahan tässä nyt tulee, ei kertakaikkiaan pysty vastailemaan kaikille, tuun niin jälessä vastailujen suhteen!! :D

Eli siis, mikään ei täällä oo muuttunu, muutaku että proveran avulla oon nyt saanu suht tasaseksi kierron, 23-24pvä on kierto tällä hetkellä, ja nyt on kp 5, yk jotain 10 menossa... Ovista en oo mihinkään tikkuun saanut kertaakaan bongattua, hmhm! 
Huomenna olisi tarkoitus saada puhelinreseptillä clomit käyttöön, jospa sillai saisi oviksenkin aikaiseksi.. 
Inhottava vaiva tässä on vaan tullu, siis just niinku ois vti- oireet, välillä pissattaa koko ajan, pissaaaminen kirvelee ja alamahaa polttaa, mutta pissatesti nega! <-- niin ärsyttävä vaiva! 

Mutta aikalailla vauva jutut on ollu pois nyt mielestä jotenki, ku ollaan siis ostamassa omaa ihanaa taloa, jota saa rempata niinku haluaa, ja tekemistä ainaki on! :) Mieski tuossa yks päivä nakkasi, että kun on koirat, kohta oma talo, että ainoastaan puuttuu se vauva.. TOTTA! :D
Unholaan oon nakannu kaikki mama vitamiinit, sun foolihapot. En oo niistä jaksanu ressata ollenkaan, kun ei näytä vaavia kuulua söikö niitä vai ei.. Eli tavallaan toivo on tämän asian suhteen tuolla jossakin teillä tietämättömillä.. :o

Oikiasti, missä MEIDÄN vauvat viipyy, jotka on sitä niin kauan jo kaivannu?! Eikö tämmönen piina jo riitä, jos negaa tulee toisesta kuukauesta toiseen.. Niin raastavaa! Tuntuu, että mitä pahaa oon tehny, kun mulle ja miehelle ei sitä lahjaa suoda, mitä aina on toivonu, että sitten kun olen iso, niin saan tuosta nui vaan vauvan.. No, toivoa ei sais heittää, eihän?! :) 

Eli aletaanpas plussaileen tässä, ennen kesäkuuta, tai ennen heinäkuuta, no viimestään elokuussa! ..mieluiten heti. :)

Tervehdys pittkästä aikaan!

Onnittelut plussanneille! Niitä saisi olla kyllä enemmän. Etenkin pidempään yrittäneiden olisi jo aika saada oma nyytti! Toivotaan, että kesä tuo helle aallon ja sitä kautta plussa-aallon;)

Olen onnistunut olemaan poissa palstalta, mutta en ole ihan stressittömäksi vielä päässyt. Täällä ei mitään uutta. Nyt kp4 meneillään ja niukat menkat olivat taas. Kierto on ollut nyt kuitenkin tasan 28 päivää jo kolmena kiertona. Haikara on kuitenkin eksynyt. Ajateltiin kuitenkin odottaa syksyyn ennen kuin pyydetään hoitoon pääsyä. Talvi, kun oli täynnä stressiä. Nyt ajattelin tilata niitä ovistestejä, jos se vähentäisi nyt vuorostaan yrittämisen stressiä. Mitä olette tilailleet netistä? Mitkä on olleet hyviä?

Sori, kun vain omanapailen, olen kyllä lueskellut kuulumisia, mutta en jaksa selata kaikkia sivuja taaksepäin, jotta saisin kaikki terveiset kohdilleen...

marusia21; hienoa kuulla sinustakin :) Harmi, ettei tauko ole plussaa tuonut :( :( Niin väärin! Toivottavasti saat nuo clomit ja niillä saisit oviksen kohdalleen :) Onnea siellä talokauppoihin! :) :) Tuntuu, että heikosti on haikata täällä liikkunut :( :(

Virkkuli; kiva kuulla sinusta! :) Harmi, että sinnekin menkat tulleet, mutta onneksi ovat ohi niin pääset uuteen yritykseen :)

Heippa!

Kimurantti: Itse oon sitä mieltä, et testaan sitten kun menkkojen pitäis alkaa tai ovat jo myöhässä, vaikka välillä on niin tuskaista odottaa sitä päivää kun sais testata. :) Mutta joo voihan raskaus jo näkyä viikonkin päästä hedelmöittymisestä jos on tarpeeksi herkkä testi. :)

Melina: Toivotaan, et siellä tärppäis nyt. :) Hienoa, et oot osannut olla tressaamatta! Ja onnea savuttomuudesta! :)

Kukka:  Meillä oli sama tunne tässä kierrossa kun menkat tuli ekan kertaa ajoissa km:n jälkeen, eihän siinä sitten mennyt kuin 5 kuukautta.

Catriona: Mulla on ihan samoja ajatuksia, et jos kerran olen ollut jo raskaana niin miksi en nyt voisi tulla luomusti, mutta niin kuin huomata voi, ei se aina mene niin että se raskaus uudelleen alkaa. Meillä täällä ei ole yksityistä lapsettomuus klinikkaa niinpä päätin soittaa Turkuun ja kysellä väestöliiton klinikalta asoista. Puhuin lääkärin kanssa ja kerroin tilanteeni, hän oli sitä mieltä, että koska minulla on huoli herännyt ettei kaikki ole kunnossa voisimme tulla heille tutkimuksiin ja jos ei mitään löydy niin odotellaan pienen aikaa ennen hedelmöityshoitoja, koska jo itsessään jos tietää ettei vikaa ole niin voi mieli keventyä. Tilanne tietysti toinen jos jotain löytyisi. Päätin, selvittää vielä milloin pääsisimme hoitoon kunnalliselta puolelta ja nyt mulla onkin soitto aika ensi maanantaina omalle lääkärille ja kyselen hänen mielipiteitä tilanteestani. Tulipas paljon tekstiä, mutta saas nähädä kyllä me varmaan aijotaan jokatapauksessa lähteä tutkimaan kesän aikana missä vika kun uutta raskautta ei kuulu. Kuitenkin jo 5 kk keskenmenostakin tulee. :/ Mihin te aijotte suunnata tutkimuksiin jos nyt kävisi niin, että plussaa ei kuulu? Toivon silti, että plussa teille vihdoin suotaisiin!! Paljon plussatuulta!! ++++

Vuononvaltiatar: Hyvä, että siellä selkeät ovistuntemukset ja toivotaan et hyvin on hyödynnetty. :)

Marusia21: Onnea uudesta kodista! Ja remontti iloa! Tuttuja tunteita sielläkin mietitty. :) Itse koin jossain vaiheessa kovaa surua kun kaikki piti olla mallillaan. Molemmilla koulutukset ja itse lisääkin opiskellut vielä ja talo rakennettuna ja tilaa niille pitkään haaveissa olleille lapsille. Jossain vaiheessa huomasin tuntevani inhoa taloamme kohtaan kun mietein mitä helettiä teen näillä kaikilla huoneilla jos meille ei vauvaa suoda. No siitäkin on toivuttu kun hormoonit ovat tasaantuneet. :) Nyt vaan toivotaan ja odotetaan! Paljon plussa tuulta sinne!

Omaa: täti on lähtenyt ja nyt vaan osotellaan ovista! :) Yritän taas olla liikoja tressaamatta, saas nähdä onnistuuko. Ovista en aijo tikuttaa kun mulla kuitenkin niin selvät tuntemukset. Vähän jo kiinnostas mennä tutkituttamaan ettei meissä ole mitään vikaa kun vauvaa ei kuulu. Ehkä tämän kierron jälkeen voisi ajatella jos lähdetään yksityiselle ensin haluan vaan kuulla mitä omalääkäri sanoo, koska kunnalliselta puolelta voisi päästä tutkimuksiin! :)
Tämä lähtee valvovaan muiden unta!

Moi,

pikkutonttu, kuulostaa hyviltä noi tutkimuksiinmenosuunnitelmat. Itse oon ajatellut, että olisi mentävä heti syksyllä, jos tulee vuosi yritystä täyteen, jos se vaan miehellenikin sopii. En oo vielä oikein uskaltanut ruveta juttelemaan siitä silleen tosissaan. Plussaonnea kuitenkin teille tähän kiertoon toivotan!

Virkkuli, mä oon tilannut Davidin liuska-ovistestejä raskauskeijusta. Mulle ne kyllä sopii ja tykkään niistä, mutta kaikki eivät oo tykänneet. Kannattaa vaan kokeilla :) Minustakin tuntuu, että ne ennemminkin vähentää stressiä kuin lisää sitä. Me ei olla niin ahkeria pupuilijoita, niin en jaksaisi sitä viikkoa etukäteen säännöllisesti harjoitella, kun sitten se voi mennä pakkopullaksi juuri ovishetkellä...

marusia21, hyvä kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Tuntuu, että monet pitkään yrittäneet kaikkoavat täältä foorumilta. Se on tietysti ihan luonnollista, mutta kumminkin on kiva kuulla uutisia sitten, ainakin välillä. Toivon kovasti jaksamista sinulle! Ja että nuo lääkkeet auttaisivat pian siihen toivottuun tulokseen. Toivoa ei pidä heittää ikinä! :)

Muutes, täytyy sanoa vaikka tähän väliin, että täällä foorumilla otetaan jokainen tosi kivasti huomioon! Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan jätä kirjoittamatta tänne sen takia, että ei pysty tai jaksa vastailla muille... Mäkin oon ollut taas pitkään pelkällä lueskelulinjalla, joten aattelin vastata nyt ihan näihin viimeisimpiin viesteihin vaan!

vuononvaltiatar, hyvä että ootte saanut hyödynneltyä taas ovispäiviä! Kyllä nyt sais jo tärpätä!

Catriona, onnittelut oviksesta! Täällä bongattu kans pari päivää sit, mut varmistelut taitaa jäädä kyllä väliin...ei enää jaksa :O Varmaankaan..

kukka, onnea normikierrosta :) Toivottavasti se jää nyt pysyväksi ilmiöksi!

Melina, mukava, että sait rentouduttua :) Ja onnea oviksesta!

Kimurantti, tuo testaaminen lienee paras niinkuin sen itse koet parhaaksi. Mä oon viime aikoina jättänyt useimmiten testaamatta ollenkaan, ajatuksena, että testaan vasta sitten, jos menkat on myöhässä. Sen kuitenkin melko tarkkaan tietää, että milloin ne tulee, kun ovispäivä on selvillä. Otan mieluummin ne menkat vastaan ja pääsen samantien uudelle kierrolle, kuin saan negan ja jään sitten vielä odottelemaan menkkoja. Toisaalta, jos toiveet on vaarassa nousta liian korkeiksi, niin sitten voi olla mielenrauhan kannalta parempi testata jo aiemmin "pään viilentämiseksi".

Huh, no meni näissäkin tämän sivun kommentoissa jo pari tovia :) Mutta ihan mukava on välillä kirjotella tännekin.

Oviksen sain bongattua 2 päivää sitten ja kyllä sitä koitettiin hyödyntääkin, että toivoa on. Ja  tosiaan vaikuttaa siltä, että tää ois saattanut olla vasta neljäs ovis mulla, vaikka onkin jo yk10 menossa. Kaiketi se voi olla niin, että pillerit häiritsi ovulaatiota vielä puoli vuotta niiden lopetuksesta :O Toivon, että se on niin, koska jos se on ollut meidän ainoa ongelma, niin silloin olisi hyvinkin toivoa saada vielä kesän aikana se plussa :) En tiiä sitten, että masennunko, jos ei vieläkään ala tärppäämään tällä tai vaikka seuraavalla kierrolla :S Mutta eipäs nyt murehdita sitä vielä.

Plussaisia kevättuulia kaikille!

Kiitos kaikille sydämmistä ja tsempeistä yms! :) Olette kyllä ihania!

pikkutonttu: ÄÄÄÄh. Tyhmä täti kun tuli sinne teille! :/
kukka^^: Plussatuulta sinullekin! Jospa se tärppi kuitenkin olisi käynyt.
vuononvaltiatar: Tsemppiä oviksen bongailuun :) <3 Omaa kesälomaa ei oo vielä vahvistettu mutta kesäkuuulle toivoin.
butterfly85: Pahoittelut menkkojen tulosta :/
indyko: Pahoittelut menkoista sinnekin! :/
vanilj: Pahoitteluni mahataudista. :/ Saat kyllä niin nyt meitsin sympatiat!
Kimurantti: Välillä oon tehny ihan liiankin aikasin testejä, mut nyt oon onneks pystyny oleen testailematta aika pitkällekin viime kierroissa.
MarinaMelina: Hienoa kun reissu meni noin hyvin. Jospa nyt olisi tärpännytkin :) <3
Catriona: Noniin toivottavasti rituaalit nyt tuotti sitten tulosta :)
marusia21: Hyvä kun kiertosi ovat tasoittuneet :)JA Toivoa emme koskaan heitä pois!! :D
Virkkuli: Pahoitteluni sielläkin vierailleesta tädistä. Mulla on nyt noita one step ovistestejä. Ihan ok vaikuttavat olevan.

Omaa: Kp 13 menossa ja oon takasin elävien kirjoissa juuri sopivasti oviksen alla. :) Tänään sain tuolta sairaalasta epikriisin ja siinä naistentautien osastolla kirjoitetussa osassa kävi ilmi mm. seuraavat asiat: us tavalliset, emättimessä normaali vaalea fluor ph 4, normaali kokoinen kohtu lvfl, endometrium 8 mm ja säännöllinen, fd:ssä tilkka nestettä, molemmat ovariot säännölliset. ELI kaikki siis vaikuttaisi tuolla downstairissa olevan kunnossa paitsi tuota kohtu lvfl kohtaa en tajua, että siis mihin se osoittaa, kun avfl tarkoittaa sitä normaalia eteenpäinkallistunutta ja rvfl taaksepäin kallistunutta. Auttakaa nyt joku? :D

Heipsan :)

Hieman päivitystä. Sieltähän ne menkat sit tuli. :( Eli ei ihan niin helppoo kun viimeks. :/ (Niinkun arvasinki.) Hieman pettyny tällä hetkellä mut ei voi mitää ja uutta yrittystä vaan :) Ovista ootellessa. (7.-12.5.) Että näin. :) 

Tsemppiä kaikille ja paaaljon plussa tuulia <3 :)

Täällä ollaaaaan!! emoticon 
Ja päivämäärällä 3.5. menossa kiertopäivä 3!!!!!!!
Multa hajoo pää!! emoticonMä nään taas kalenterista mikä kp menossa! Oi miksi mua rangaistaan näin!?? Rääh! :D Mut jotain positiivista, mensut alko ihan ilman mitään lääkkeitä!!! emoticon Joten kierron pituus jälleen 30! =) 

Muip!

Harmittelut Esculle ja Iissalle <3 tädin kohtaamisesta! :( Toivotaan ens kiertoon sitten tärppiä!!  Mamelle ovisonnea!! Ja nuo lyhenteet on mulle ainakin ihan vieraita!?? Mut löytyskö googlesta apua emoticon Elennalle plussatuulia puhaltamaan nyt sitten oviksen jälkeiseen aikaan <3 Toivotaan että molemmilla NYT TÄRPPÄÄ! Mullakin viime kierto se ovuloimaton ja sitä ennen kerkesin yhden kierron tikuttaa onnistuneesti..joten mullakaan tuo ovulaation tapahtuminen ei oo ollu varmaa... :/ Pikkutonttu, täälläkin on valvomiset menossa :) Toivotaan että ovis tulee siellä ajallaan ja tuottas tulostakin, itsellä ainakin ressaamattomuus on auttanut tossa kierto asiassa :) Virkkuli pitkästä aikaa <3 Itse oon käyttäny Davidin ovistestejä aijemmin ja nyt tässä kierrossa niitä ja rinnalla sofi one step testejä, molemmat näytti oviksen samana päivänä yhtä selkeesti, reippaat punaset viivat! Marusia21; mullakin ajoittain kierron eri vaiheissa tota et pissattaa kamalasti, ja oon huomannu nyt jo parissa kierrossa ennen tädin tuloa et aavistuksen kirveltäskin virtsa, mutta aina on ohi menny...oon aatellu et on jotain hormonihommia :) Catriona, onnea oviksen pongaamisesta! Nyt siis tärppi sais käydä!! Kukka, harmittelut tädistä mutta onneksi tosiaan normi kierto sulla, parempaan päinhän se menee!:)

Täällä dpo 6 ja alavatsan kourimiset senkun jatkuu ! Muuta ei sitten ookkaan ollu havaittavissa, tosin en kauheesti oo pysähtynyt tutkimaankaan! Jos ei tuota järkyttävää finniä nenässäni lasketa emoticon  NO joo, toivotaan että tärppi nyt tulisi <3 Mutta toiveesta huolimatta en aijo ressata! Tulee kun sen aika on <3

Huomenia kaikille :) Ja plussatuulia ehdottomasti!

Mä oon maanantai-illasta asti kärsinyt päänsärystä, joka johtuu flunssasta..tuntuu ettei mikään auta. Ja nyt paikalle on pyyhältänyt myös ikävä kurkkukipu :(

Mulla siis ei ole vielä menkat alkaneet, mutta uskon näin käyvän, koska en havainnut minkäänlaisia ovisoireita koko kierron aikana. Tänään on kp28/28? kun vasta toinen kierto pillereiden jälkeen, niin en pysty varmana sanomaan, mikä on suuntaa antava kierto. Mutta saisivat viikonlopun aikana alkaa.
Huomenna tosin ajattelin varmuudeksi tehdä testin, koska ajattelin nauttia hyvässä seurassa hiukan alkoholia, niin parempi ottaa tämän asian kanssa varmanpäälle :)

Takaisin