Iltaa kaikille!
Mame: Sulla onkin ollut aika yö sitten. Hui, onneksi kivut ilmeisesti nyt helpottaneet. Toivotaan, et oli kiviä ja tulivat sitten pois ja vaivaa ei sitten enään ole eikä tule. Vielä noista hoidoista joista aiemmin kirjoittelin: Niin kyllä muakin hirvittää ajatus itsensä piikittelystä, vaikka työkseni pikkejä muille laitankin. Eniten hoidoissa hirvittää mitä muutoksia hoidot tekee pääkopalle. Toivotaan ettei niihin tarvisi koskaan lähteä. Toivotaan sinne nyt kovasti plussaa viime kerralla raskauduin juurikin yk 8, nyt toivon ettei tarvisi niin kauan odottaa.
Melina: Kiitos kannustuksesta kun luin sun kommentin mulle tuli lämmin ja ihana olo. <3 Mä niin toivon, et nyt olisi juuri SE kierto. :) Onnittelut sinnekkin oviksen bongaamisesta ja ahkerasta hyödyntämisestä. Toivotaan, et lopuksi kiitos palkitaan! <3
Catriona: Tuntuu, et nuo hoidot on vähän niinkuin takaportti tässä asiassa. Pitää pään selvänä kun uskottelee itselleen, et jos ei luomusti niin pakotettuna sitten kroppa saa luvan totella. :) Toivotaan, et siellä kiertojen tasottuminen toisi plussan. :)
Vanilj: Musta tuntuu, et kierrot menee ihan samalla tavalla joka kerta välillä innossta puhkuen ja varmana plussasta ja sitten kaiken toivon menettäneenä. Näin se varmaan menee siihen asti kunnes se plussa sieltä tulla tupsahtaa. Tsemppiä myös sinne!! :)
Kukka: Mä toivon teille vähintään yhtä paljon plussaa kuin tänne meillekkin, ootte niin kauan joutunut plussaa odottamaan. Mulla oli kanssa to ja pe ihan selviä menkkatuntemuksia, mutta mulla on niitä aina ollut joka kierrosta ja viimeksi kun olin raskaana niin silloin oli myös joten mulla niistä ei saa suuntaan eikä toiseen. :/ Paljon plussatuulta!!
J3nni: Pahoittelut negasta! Ei kun uuteen kiertoon! :)
Omaa: täällä kp 26 dpo12 ja olo toiveikas: to ja pe oli menkka tuntemuksia ja välillä sellainen olo, et olis menkat alkaneet, mut ei ole. Heikotusta ja hieman huonoa oloakin, ehkä toive ajattelua, mut perjantaina töissä työkaverikin sanoi, et olinko kipeä kun olin ihan kalpea ja mulla olikin huono-olo. Päikkäritkin piti eilen nukkua. Mulla on oikeesti nyt saman tyylinen olo kun oli viimeks kun olin raskaana, tosin ei mitään selviä oireita viimekskään ollut, et voi olla et tipun korkealta. Oon päättänyt et jos menkkoja ei kuulu niin testaan vasta loppu viikosta! Mä niin toivon, mut myös koitan varautua menkkojen alkamiseen.