Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
huh! ihanaa kun nyt on yhteistä aikaa miehen kanssa keskiviikkoon asti! ^_^ luulenpa että ollaan aika aktiivisia makkarissa. :D itse oon ollut ainakin ihan selvästi innokkaampi kun muulloin, varmaan osin tiedostamattani, koska oon bongatusta oviksesta niin innoissani ja osittain ihan vaan hormonien ansiosta! :)

täällä on tosi ihana ilma!

mame; hienoa, että siellä on pupustelu korkattu tähän kiertoon! Siitä se taas lähtee!

Kimurantti; Täällä on sää muuttunut pilviseksi ja vähän näyttäisi siltä, että vettäkin voisi alkaa jossian kohtaa sateleen.... Toivottavasti siellä vietetään rattoisaa minilomaa emoticon

Heippa kaikille!

Nopeesti tulin tänne piipahtamaan.. vielä vähän hommaa kotona ku 1/3 yövuoroista käynnistyy..

j3nni: Plussatuulia sinne ;)

Dumbo.: harmittelut tädistä :(

Liza: suoraan sanottuna tosi törkee sun anoppis.. :(

tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan! :)

Täällä menossa kp 26 ja dpo 10.. eilen illalla alavatsalla oli semmosia tuntemuksia kuin menkat alkais.. ja näitä en kyllä kuvitellut :D päätä särkenyt vähän nyt kaks päivää.. ja alaselkä ollut ihan armottoman kipee, lepo sentään auttanut.. muuten ei mitään tuntemuksia ole.. sais edes menkat tulla tässä kierrossa ajoissa ellei meille nyt pienen pientä ihmisenalkua suoda.. mä niin toivoisin niin, eikö olis jo meidän vuoro pieni ihme saada?

Tervetuloa uusille! :) toivotaan pikaista plussaa! :)

ON: "ei raskaana" - joten menkkoja odotellessa.. Kohta alan napsii terolutkuurin jotta saadaan menkat alkamaan ja jotta päästään sitte YK 8 alkuun..

Nopee visiitti tänne ennen töihin lähtöä (älkää luulko et oisin pois pysyny, lukenu teijän juttuja kyllä :) ) mut nyt jotenki pari päivää koonnu taas itteeni koska kyllähän se täti kylään sieltä pyyhkäs....elikkäs nyt kp 5 menossa ja täti jo lähtikin onneks eilen.... ja pupuilukin alotettiin jo nyt sillä asenteella et nyt tai ei koskaan :D olin kyl jotenki tosi pettyny ja sellanen fiilis et vituikshan se taas meni....anteeks mut otti kyl nii kunnolla pattiin...mut ei auta...
juttelin eilen kaverin kans ketkä on yksityisellä hoidettavana vuoden yrityksen jälkeen, toivon todellakin ettei ite tai täällä olevien tarvisi sinne asti mennä....kuin kovasti pitää puristaa käsiä ja varpaita ristissä et toiveet toteutuis <3

Dumbo ja ainut; taas ollaan samassa veneessä.....hittovie...no ei tässä auta! Mame sulle onnen numero ois 8 ja mulle 7, kuulostais hyvältä:)

Taas kerran totean et tekis mieli tehä jotain pahaa sille haikaran ketkulle....mut en voi kun sit raasu ei pääse mihinkää lentelee ku se voi olla hankalaa esim. ilman siipee ;D

Jessica kp 5 yk 7 (viime kierto siis 29, nyt tasaantunu ainakin jos tästä jotai positiivista pitää hakee...)

Mulla on angstia haikaran ketkua sekä MYÖS NOITA ANOPIN RETKUJA kohtaan ketkä tollasia päästelee suustaan! MUR......

Kimurantti: Nyt vaan sitten ahkerasti pupustelemaan. :) Toivotaan että se tärppikin nyt tulisi.
vuononvaltiatar: Niin taas lähteekin  :)
j3nni: Pahoittelut negasta. Toivotaan että menkat sinne tulisi ajallaan.
jessica3: Kyllä nyt kaks viime kuukautta on täällä ollu niin plussattomia et ens kuussa niitä saa tulla sitte ainaki tsiljooona! :)

Omaa: Täyty nyt oikeen tulla tännekin kertoon mun viime yöstä. Eilen illalla n. klo 19 mun maha tuli yhtäkkiä tosi kipeeks. Sitten tunnin sisään se kipu yltyi nollasta sataan. Mun olis pitänyt mennä yövuoroonkin, mutta jouduin soittamaan pomolle että nyt ei pysty. Mun mies sitten vei mut tk:n päivystykseen. Siellä vatsa palpoitiin ja lääkäri teki gynegologiset tutkimukset mutta ei osannut oikein sanoa mitään. Laittoi sitten lähetteen naistentautien päivystys polille.

Siellä sitten laitettiin heti kipupiikkiä ja toista kipulääkettä tippaan nesteytyksen lisäksi. Tässä vaiheessa kipu oli jo niin paha etten voinut muutakun itkeä. Sitten otettiin verikokeita, tehtiin kaikki palpoinnit ja gynegologiset tutkimukset uudestaan ja ultrattiin kohtu ja munasarjat. Kaikki näytti sielläkin olevan kunnossa joten sitten mut siirrettiin kirurgian päivystys polille.

Siellä sitten taas mittailtiin ja tutkittiin ja laitettiin lisää kipulääkettä mutta mitään ei löytynyt. Kaikki veriarvot ja näytteet täysin normaaleja. Jouduin jäämään sitten sinne osastolle loppuyöksi tarkkailuun. Loppujen lopuksi lääkärit tulivat siihen tulokseen että kyseessä saattaa olla virtsatiekivet. Vatsaa ei kuitenkaan kuvattu koska oli siellä sitten niitä kiviä tai ei niin niille ei mitään voi tehdä. Yön aikana kipu sitten loppui ja nyt olen kotona. Oli kyllä aivan hirvittävä kipu. Koskaan ei oo ollu mitään vastaavaa. Mutta jotakin hyvääkin tässä oli: Kohtu ja munasarjat on ihan normaalit että niissä ei oo ainakaan mitään vikaa ja kaikki veriarvotkin on kunnossa joten niittenkin puolesta oon täysin terve.

mame:
Hui! Onneksi nyt kuitenkaan ei mitään pahaa sitten ollut. Varmasti pelottavaa kyllä oli. Toivottavasti oli vaan kiviä, eikä toistu enää! 

Iltaa kaikille!

Mame: Sulla onkin ollut aika yö sitten. Hui, onneksi kivut ilmeisesti nyt helpottaneet. Toivotaan, et oli kiviä ja tulivat sitten pois ja vaivaa ei sitten enään ole eikä tule. Vielä noista hoidoista joista aiemmin kirjoittelin: Niin kyllä muakin hirvittää ajatus itsensä piikittelystä, vaikka työkseni pikkejä muille laitankin. Eniten hoidoissa hirvittää mitä muutoksia hoidot tekee pääkopalle. Toivotaan ettei niihin tarvisi koskaan lähteä. Toivotaan sinne nyt kovasti plussaa viime kerralla raskauduin juurikin yk 8, nyt toivon ettei tarvisi niin kauan odottaa.

Melina: Kiitos kannustuksesta kun luin sun kommentin mulle tuli lämmin ja ihana olo. <3 Mä niin toivon, et nyt olisi juuri SE kierto. :) Onnittelut sinnekkin oviksen bongaamisesta ja ahkerasta hyödyntämisestä. Toivotaan, et lopuksi kiitos palkitaan! <3

Catriona: Tuntuu, et nuo hoidot on vähän niinkuin takaportti tässä asiassa. Pitää pään selvänä kun uskottelee itselleen, et jos ei luomusti niin pakotettuna sitten kroppa saa luvan totella. :) Toivotaan, et siellä kiertojen tasottuminen toisi plussan. :)

Vanilj: Musta tuntuu, et kierrot menee ihan samalla tavalla joka kerta välillä innossta puhkuen ja varmana plussasta ja sitten kaiken toivon menettäneenä. Näin se varmaan menee siihen asti kunnes se plussa sieltä tulla tupsahtaa. Tsemppiä myös sinne!! :)

Kukka: Mä toivon teille vähintään yhtä paljon plussaa kuin tänne meillekkin, ootte niin kauan joutunut plussaa odottamaan. Mulla oli kanssa to ja pe ihan selviä menkkatuntemuksia, mutta mulla on niitä aina ollut joka kierrosta ja viimeksi kun olin raskaana niin silloin oli myös joten mulla niistä ei saa suuntaan eikä toiseen. :/ Paljon plussatuulta!!

J3nni:
Pahoittelut negasta! Ei kun uuteen kiertoon! :)

Omaa: täällä kp 26 dpo12 ja olo toiveikas: to ja pe oli menkka tuntemuksia  ja välillä sellainen olo, et olis menkat alkaneet, mut ei ole. Heikotusta ja hieman huonoa oloakin, ehkä toive ajattelua, mut perjantaina töissä työkaverikin sanoi, et olinko kipeä kun olin ihan kalpea ja mulla olikin huono-olo. Päikkäritkin piti eilen nukkua. Mulla on oikeesti nyt saman tyylinen olo kun oli viimeks kun olin raskaana, tosin ei mitään selviä oireita viimekskään ollut, et voi olla et tipun korkealta. Oon päättänyt et jos menkkoja ei kuulu niin testaan vasta loppu viikosta! Mä niin toivon, mut myös koitan varautua menkkojen alkamiseen.

Huomenta!

pikkutonttu: Paljon plussatuulia sinne :) vähän hassusti kyllä kirjotin sen että joko olis meidän vuoro saada pikkunen.. siis tietenkin toivon kaikille täällä oleville sitä ettei joutuisi kauaa  odottaa sitä että olisi raskaana :) tää odottaminen on aika kärsimätöntä tässä vaiheessa kun 1,5 vuotta jo kulunu.. oireesi kuulostaa kyllä lupaavalta ;) jospa se plussa sinne tulee, toivotaan <3

mame: tilanteesi kuulosti kyllä tosi hurjalta! toivottavasti ei toistu.

j3nni: pahoittelut negasta!

jessica3: harmittelut tädin visiitistä.. toivotaan että tää kierto tois sen plussan ;)

Omaa: kp 28 ja dpo 12.. noh ei mulla mitään tuntemuksia olis siihen suuntaan että olisin pieniin päin.. rinnat tuntuu kyllä jotenkin turvonneilta ja vatsa kanssa vähän turvoksissa.. pientä nippailua myös tuntunu.. mutta pistän nuo kyllä yövuoron piikkiin.. testiä en oo ajatellu tehdä ainakaan ihan lähipäivinä.. ei tässä auta kuin odotella jos vaikka sellainenki ihme tapahtuis että menkat ei antais odottaa kovin montaa päivää.. :D mutta nyt ei muuta kuin PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE! :)

Nyt lähden nukkumaan.. vielä ensi yö menee töiden merkeissä!

Huomenta!

Tänään kp 15. Eilen ei ollut vielä ovis tarpeeksi tulollaan, ehkä tänään ;-) Testailen tuossa puolen päivän tienoilla :) Arska paistaa kivasti täälläkin jo ja lämpöäkin jo melkein 15 astetta ulkona :)

kukka^^; jaksamisia sinne vielä yhteen yövuoroon :) Kannattanee tosiaan katsoa työrupeaman jälkeen sitä testausta ;-) Saat sen plussan sitten, eikös niin? :)

j3nni; pahoittelut negasta! :(

jessica3; kyllä sitä välillä tekis mieli heittää tervavatiin koko haikara, mutta sitten se alkaa karsastaan vielä kauheemmin :) :)

mame; kuulosti kauhealta tuo sinun yösi!!! :( Voi sinua! <3 Onneksi kaikki oli hyvin ja sait alatutkimukset samalla ;-)

pikkutonttu;
Siellähän on oikein lupaavia merkkejä raskaudesta! :) :)

Heips!

Tämä oli taas niin hölmö, et antoi kropan huijata itseään. Onneksi joku osa musta tiesi, et niin tässä käy. Eli tätipitulainen tuli tänään kylään eli kiero oli tässä kuussa 27 päivää. No ainakin näyttäs, et vyöhyketarapia on auttanut siihen mihin apua lähin hakemaan, eli kiertojen normalisoimiseen. Tänään siis kp 1. Uuteen nousuun! Onneks oli oma rakas tukena ja saatiin puhuttua, et jos pikkuinen ei elokuun loppuun mennessä ilmoita tulostaan niin päätettiin lähtee tutkimuksiin ja sitä hyömyä hoitoihin yksityiselle sektorille. Vaikka hoidot mua pelottaakin niin enemmän mua pelottaa, et jään lapsettomaksi. Uuteen yritykseen sitten vaan! Plussatuulta kaikille! Tää lähtee iltavuoroon! :)

Huomenta! :)

Ei vitsit, huomenna on jo toukokuu :) Ihanaa :) :) Eikös nyt voi olla joku superhedelmällinen kuukausi sitten jo tulollaan? emoticon

Täällä kp 16 eikä toistaiseksi vielä ainakaan ovista ole näkynyt. Luulenpa nyt, etten testaa ovista ennen tuntemuksia :) Kaipa tuo keho pikkuhiljaa valmistuu, halujen ja valkkarin myötä, muttei vielä kipuiluja :) Eikai niitäkään aina tartte olla :)

butterfly85; kyllähän noista menkoista aina tulee niin pirkuleen ankea olo :( Toivottavasti ensi vappu on meille kaikille iloinen vappu!! ;-)

Ja muutenkin oikein hyvää vappua kaikille! :)

Pahoittelut menkoista immeisille :( Miksi se plussa nyt antaa odotuttaa itseään? Hitsiläinen..

Itsellä menossa kp25, eikä ole minkäänlaisia tuntemuksia..epäilen vahvasti etten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan eli toivottavasti menkat alkavat mahdollisimman pian, että pääsisi uuden kierron kimppuun :) Positiivisia ajatuksia ainakin tällä hetkellä vielä, kattoo sitten puolen vuoden päästä on varmasti eri ääni kellossa.

hyvää vappua kaikille :) Aivan ihana sää ulkona :)

pahoittelut negan saaneille/tädin kohdanneille :/
mut nyt on toukokuu nin on pakko olla yli hedelmällinen kuukausi, pakkohan sen on :)

en kykene alkaa kaikille yksitellen vastaileen. muhun iski sit mahatauti lauantaina joka jatkuu aina vain.. :/ huomenna ois eka työpäivä että täytyy nyt katsoa mihin tää olo muuttuu, ku en haluais millään olla pois ekana päivänä, mutta en kyllä missän nimes taho ketää sairastuttaa tähän tautiin.. :/ ja vappukin tulee vietettyä kivasti neljän seinän sisällä..
kp 14 menossa.. o hetki ois kp16 tienoilla, mut saas nähä meneekö tääkin kierto ihan hukkaan.. plah!

Päivää! :)

nyt olisi sitten toukokuu! :) Kesä lähestyy uhkaavasti :) Ja lomat! Millaiseen aikaan täällä on porukoilla kesälomaa? :) Itsellä on siroteltuna kesä-elokuulle :) En halunnut yhteen pötköön :)

Tässä kierrossa vaikuttaisi olevan kivuttomampi ovis (ihan kiva kyllä)... lievempiä tuntemuksia vatsalla on, muttei yhtä voimakasta, kuin parissa viime kierrossa... Tai sitten ovis myöhästyy... kolme viime kiertoa ovisplussa tullut kp 16 paikkeilla... jos ovis myöhästyy enemmänkin, pidentyy koko kierto.... noh ei se mitään. Ei mua haittaa. Tulee jos tulee. Zen on nyt vallannut mut :)

indyko; harmi jos osui nyt kohdalle ovuloimaton kierto... Sellaiset ei oo kivoja.. sitten vaan saa odotella menkkoja... Toivottavasti ensi kierrossa tuli sitten oikein megaovis ;-)

vanilj; pahoittelut mahataudista :( :( Parempi on tosiaan olla kotona lepäämässä huomenna jos olo sitä vaatii :)

Takaisin