Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MarinaMelina:

Suoraan sanottuna en ihan osaa vastata luteaalivaiheeseen tai kierron pituuteen varmasti! Jätin pillerit  (yasminelle) pois vasta muutama kierto sitten. Nyt on menossa kolmas kierros, ilman pillereitä siis. Ensimmäinen kierto oli tasan 28pv, ei bongattua ovista. Toisessakaan ei bongattua ovista, ja venyi 34 päiväiseksi, tästä kierrosta ei siis nyt ole ihan tietoa pituudesta! eka plussa ovistestissä eilen, enkä testaa enää ennen kun seuraavassa kierrossa (tosin toivon ettei sitä tule, vaan että natsaa nyt!). Menossa kp 13 nyt.

Huh. En tiiä oikeen mitä aatella. Haluaisin vaan että natsaa nyt! Ihanaa että tuli nyt luomuovis, kun toi PCOs on kerran jo todettu. Oon pelännyt ihan kamalasti ettei lähe mitään merkkejä mistään luomusti. Toisaalta eipä oo kauheesti oviksista iloa jos ne ei mihinkään johda. :S

Heippa kaikille!

Täällä oli eilen ihan kiva ilma, mutta nyt sateista ja synkkää. Eilen ilmoitti täti myös vierailustaan ja tässä sitä nyt sitten ollaan, tädin armoilla seuraavat päivät. Aika oikeeseen tais osua siis mun jälkimmäiset laskut oviksesta eli oli jossain siinä kp18 paikkeilla ja kierto 31 päivää. Seuraava oiski sitten ennen äitienpäivää, josko sitten emoticon. Vuos sitte ukkeli oli noihin aikoihin poikien kanssa ulkona ja soitti tuhannen tuiterissa yöllä, että "joko sulle saa tänä vuonna ostaa äitienpäivälahjan?". Sillon siis ei oltu vielä edes yhteen muutettukaan saati mitään vauvaa suunniteltu. 

Pitänee varmaan oikeesti alkaa valmistautua seuraavaan kiertoon eli hankkia ovistikkuja. Aattelin nyt kun on joku haju, että millon pitäs olla, josko oisin tosi tarkkana ja pongaisin ovulaation, se olis hienoa! Ja siihen pitää olla tosi tyytyväinen, että pillerien jälkeen kierto näyttää olevan ihan normaalilla tolalla, vaikka monilla tuntuu menevän ihan sekaisin. Toisaalta mä olen kyllä syönytkin minipillereitä, joiden ei pitäisi kiertoon niin vaikuttaakaan verrattuna yhdistelmäpillereihin. 

Me ei olla yrittämisestä tarkotuksella kerrottu oikeen kellekään. Veikkaan, että miehen kavereista osa tilanteen tietää ja arvaa ja juurikin yksi kyseli, että jokos on pulla uunissa, kun "kaikki merkit viittaavat siihen". En tiiä sitten tarkottiko sitte mun karkin syönnillä leventynyttä uumaani emoticon vai talon ostoa yms. projekteja :D Ja mies kun on joskus vähä sellanen hömelö, että saunailloissa yms. saattaa puhua vähän suunsa ohi. Tai esim. kun oltiin menossa kihloihin, niin oli kerran tulossa laivalta peliporukan kanssa ja jutteli mulle puhelimessa täydessä bussissa "Juu, en mä kertonu ku Terolle, että ollaa menossa kihloihin..." Ja vauvanhattu-tuliaiset jääkiekkopelistäki varmaan paljastaa osan tarinaa. Mutta ei sellai ole mitään stressiä, kun ei sellai suoraan ole sanottu. Mun pikkusiskolle kerroin samalla, kun se kerto, että odottaa toista lasta. Tai sanoin, että ollaan jätetty pillerit pois ja tapahtuu mitä tapahtuu. Se on tietty ehkä vähän "löyhempi totuus", kun kuitenkin kova yritys on oikeesti päällä. 

Mutta mites esim. Jessica3, jokos siellä on plussia juhlittu?! Entäs muut? 

Päivää, arvon naiset! Tervetuloa Kimurantti porukkaan ja jääköön oleilusi täällä lyhyeksi!

kukka^^, me ollaan näemmä monella tapaa samanlaisessa tilanteessa. Mulla ja siipalla meni ekassa yrityksessä 8 kiertoa eli reilu puoli vuotta. Nyt on tuon raskauden keskenmenosta päivälleen vuosi eikä vieläkään uutta plussaa. 20 kuukautta yritystä takana kaiken kaikkiaan. Mulla ei onneksi ole kierrot heitelleet tuolla tavalla kuin sinulla - en osaa edes kuvitella miten riesaavaa olisi odotella tädin saapumista yli 80 päivää ja testailla negaa pitkin loppukiertoa! Oot kyllä aika sankari kun olet jaksanut sinnitellä tähän saakka! Me mentiin tutkimuksiin jo joulu-tammikuussa kun sain tarpeekseni lyhyistä ja järjettömän kipeistä menkoista.

Sli, toivottavasti teillä tärppää Nizzan auringossa ja täti pysyy vastedes poissa kunnes perheessä on perillinen! Nauttikaa lomasta!

Pikkutonttu, hienoa että oot toipunut noin hyvin norosta! Tuo on kyllä niin tuttua tuo pähkäily siitä miksi ei nyt tärppää kun kerran aiemmin on tärpännyt. Olen viivyttänyt hoitoihin lähtemistä kun en millään haluaisi piikitellä itseeni hormoneja jollei ole pakko. Mutta kun haluaisin olla raskaana nythetieilenviimevuonna... Varrotaan kumminkin tässä vielä hetki ja katsotaan josko kierrot vaikka vakiintuisivat tuohon oppikirjamaiseen 28 vuorokauteen ja luonto vihdoin hoitaisi homman kotiin ilman lääketieteen apua. 

kukka^^; Täällä on vieläkin vaan harmaata :( Kohta pääseekin töistä pois. Kunhan en vaan nukahda auton rattiin, kun on niin väsyttävä ilma! :) Toivottavasti siellä tuo enempi oireettomuus tietäisi hyvää ;-)

Täytyykin jatkaa kommentointia kotona, kun työaika ehti loppua :)

Tierättehän jotta ootte ihan korvaamaton tukipilari! :)

ainut: noi ovistikut kyllä mukavasti auttaa pysymään paremmin kärryillä kierossa :) Täälläkin oli eilen mahtava ilma, mut nyt on niin sateinen ja tommonen tympee että pistää mielenki matalaksi.
Kimurantti: toivottavasti siellä ois tärpänny :) mukavaa minilomailua :)
MarinaMelina: onnittelut oviksen bongauksesta. Sinne mahdollisimman ressitöntä kiertoa :) toivottavasti se pikkuinen lähtis nyt matkaan <3
Liza: tervetuloa mukaan :) toivottavasti siellä tärppäis pian :)
kukka^^: toivottavasti ei tulis megakiertoa :/  tai tulis sit niin mahoton kierto että se pikkuinen ois lähtenyt matkaan <3
vuononvaltiatar: mites se sun lonkka? :( onhan nuo pelastuseläimet hienoja otuksia, vaan paljon on niiden eteen vielä tehtävä töitä :)
pikkutonttu: toivottavasti siellä ois onnistanut, tsemppiä loppukiertoon :)  täällä hyvin samat ajatukset just nyt..
mame: hyvä että siellä on täti lähtenyt, nyt alkaakin sit se mukavin vaihe :D

missä vaiheessa hoitoon kannattaa hakeutua tai siis ylipäätään ottaa lääkäriin yhteyttä? alkaa nyt turhauttaan...

on.. joo siis nyt kyllä tympii tää koko yrittäminen.. ei jaksais kerätä voimia tähän kiertoon, mut ei kyllä haluaisi yhtään kiertoa heittää hukkaankaan...
Nyt on onneksi aika haipakkaa tulevat viikot niin uskoisin että aika stressitön kierto tulee, toivottavasti!

vuononvaltiatar: Toivottavasti lonkkasi pian paranisi! Ite oon kans ollu aivan jalaaton ku haravoin tuon meidän pihan ja aivan uudet lihaksetkin kipeyty siinä hommassa :D Ite oon aina kysyny et mikä kohta on kyseessä kun sattuu aivan julmetusti. Sitten se mun terapeutti on kertonut ja antanut sitten aina neuvoja että millä sais muutenkin tilannetta parannettua esim. antoi käyntikortin ortopedille (lonkka ja lantio alueen vaivat) ja neuvoi jättämään vehnäruot ja valkoisen sokerin (lisäävät limaisuutta ja nielu-korva-kurkku vaivoja).
kukka^^: Itellä kans perjantaina yö valvottavana. Huoh. Täällä vasta ovista odotellaan tulevaksi. :)
Liza: Tervetuloa mukaan palstailemaan! toivottavasti teillekin pian se tärppi kävisi :)
MarinaMelina: Onnea oviksen bongaamisesta! :) Ihana kyllä kun sullekin se tuli noin ajoissa nytten.
ainut: Toivottavasti ehkä sitten jo ensi vuonna tekin saatte oikein juhlistaa äitienpäivää :)
vanilj: Olikkos sääki pohjammaalta? Tuo alku tervehdys kun siihen vähän viittaisi. :) Yleisohjehan on että vuoden yrittämisen jälkeen voi hakeutua hoitoihin. Mutta jos on esim. sekavat kierrot, liian lyhyet tai pitkät kierrot, tosi runsaat ja/tai kivuliaat menkat, miehelle tehty lantion alueelle leikkauksia tai on jommalla kummalla ollut jotakin tulehduskia niin sitten voi olla doktoriin jo aiemmin yhteydessä. Tosin itse kun otin sillon yhteyttä perhesuunnitteluneuvolaan noista kaikista em. vaivoista mitä meillä valitettavasti on niin hoitaja sanoi ettei mitään väliä että se vuosi pitää nyt vaan yrittää. Että näin....Onneks enää pari kk nii meillä on sitte se vuosi täynnä.

Omaa: Yk8 ja Kp 7. Mä oon tänään vaan miettinyt noita mahdollisia laskettuja aikoja. Nyt kun tosiaan noilla Teroluteilla mulla ne menkatkin tulee niin kepeesti niin pystyy vähän niitä laskeslemaankin. Olis niiiiiin ihanaa jos tässä 3 kk:n sisään tärppäis niin La olis joko 25.1, 22.2 tai 22.3. Ei siis oikeesti oo kyllä yhtään mitään väliä koska pikkuinen syntyisi mutta jotenkin oon aina ajatellu et olis ihana jos alkuvuodesta... :)

Liza  - Tervetuloa joukkoon :)

Eipä tässä mitään ihmeempiä :) hyvää "vuosipäivää" meille <3

Vanilj:
Riippuu varmaan vähän siitä minne meinaa hakeutua. Itse oon kuullut että julkisella puolella suositellaan odottamaan puoli vuotta - vuosi, ellei ole liian lyhyt / liian pitkä kierto tai muita menkkaongelmia, aikaisempia synnytyskoneiston leikkauksia, sukupuolitauteja tai muita hedelmällisyyteen vaikuttavia tauteja. Kuitenkin  yksityisellä puolella saa erikoistuneille hakeutua vaikka heti kun vähänkin miettii asiaa. Erikoistuneita gynejä löytyy muualtakin yksityisistä osoitteista kuin perinteisiltä lapsettomuusklinikoilta. Itse esim. olen menossa Diacoriin.

mame: joo eteläpohjanmaalta :) eli vielä pitäis sit se nelisen kiertoa jaksaa... toivottavasti nyt sitä ennen se pikkuinen lähtismatkaan.
Kimurantti: voishan sitä yksityistä aatella, muuten mut se raha.. :/ ehkäpä sitten kun oon takas kunnolla työelämässä niin sitten vois suunnata yksityiselle.. :) eli täytyy vaan kärsivällisesti ootella muutama kierto vielä niin sit sais jotain neuvoa..

Elikkä jatkoa seuraa nyt :)

Ja kiitos kaikille lonkkajutusta... vieläkään lonkka ei ole rauhoittunut! :( Kai herään yöllä kauheeseen kipuun, kun napsahtelee kohdilleen :) :)

Liza; Oikein paljon tervetuloa joukkoon! :) Onnea yrityksiin teille! Harmi, että teillä on tuo PCO kummittelemassa taustalla :(

MarinaMelina; onnea ovisplussasta :) Ja hyviä neitsytpolkemisia kuntopyörän kanssa! :)

ainut; kyllä noita ovistikkuja voipi hankkia :) Tuleehan siinä eri olo jos ja kun ovisplussan saa.. Ehkä jotenkin konkretisoituu enempi tilanne :) :)

Catriona; toivotaan kyllä, ettei tein tarttis hormonihoitoihin lähtee :)

vanilj; lonkka vaivaa vielä.. toivottavasti huomenna olisi jo parempi :) Julkisella sektorilla ilmeisesti täytyy odotella se vuosi kunnon yrittämistä ja siitä sitten pikkuhiljaa ruvetaan kattomaan asioita... yksityisellä puolella tietty aiemmin pääsee jo kokeisiin :) Tai kaipa se riippuu monesta seikasta :) Niinkuin mamekin tokaisi.

mame; onhan noita laskettuja aikoja kiva katsella ja haaveilla <3 <3

Josma; hyvää "vuosipäivää" teille! :)

Josma: Onnea vuosipäivän johdosta!
vanilj: Nonni eteläpohjanmaalla minäkin. Varmaan ollaan aiemminki keskusteltu tästä mut oon kans niin lahopää ettei voi muistaa. :) Toivottavasti sinä pääsisit tutkimuksiin helpommin kun minä. Ite oon kans aina niin peeaa ettei yksityiset tuu kuuloonkaan.
vuononvaltiatar: Tällänen positiivinen haaveilu on ihan mukavaa mut sit ku tulee niitä pelkotilojakin välillä niin ne ei oo kivoja :S Kumpa vaan jaksas aina olla näin hyvällä mielellä liikenteessä.

Kiitos kaikille! :) Toivotaan, että onnistuis. Se oliskin jos kävis niin hyvä tuuri, että onnistuis nopeasti, mutta tuskinpa vaan. Olen hieman negatiivisella asenteella tässä mukana, kun tiedän ettei helppoa tule olemaan.
Ei olla aikaisemmin kunnolla kokeiltu, joten tästä alkaa yrittääminen. Mutta emme kuitenkaan liikaa yritä, koska sitten se voi mennä stressaamiseksi. Ainakin mulla!

vuononvaltiatar: PCO tosiaan taustalla, mutta en anna sen häiritä. Jos ei lykästä, niin sitten tutkimksiin ja katsellaan mitä tehdään. Mutta ei stressaamista.

Painostaako teitä muuten ihmiset esim. anoppi saamaan lapsia? Meillä anoppi joka kerta jaksaa mainita, että meidänkin pitäisi alkaa lapsia tekemään, kun ollaan jo vanhoja(!!) ja ollaan oltu kauan yhdessä. Suutun sitten joka kerta hänelle tästä, kun ei voi tajuta ettei se ole niin yksinkertaista. Olen hälle syynkin kertonut ja siitähän anoppi "riemastu" ja alkoi miettimään ja sanoikin kerran, että mun pitäis lähteä sitte kävelee, kun hänen poikansa ansaitsee naisen,  joka saa lapsia! No, eihän se ole varmaa onko hänen pojassakaan kaikki kunnossa. :D Mutta joo anopin kanssa ei ole mitkään hyvät välit muutenkaan. x)

Iltoja ja tervetulotoivotukset myös Lizalle! Sanonko Liza mitä anoppisi ansaitsisi? Taidanpa sanoakin koska olen huonolla tuulella enkä jaksa olla korrekti. Se anopinkanttura ansaitsee rimpautuksen käkättimeensä! Mikään ihmekään ettei välit ole hyvät kun anopin asenne on tuommoinen.

Täytyy kyllä taas kerran todeta että meikäläisellä on käynyt uskomaton tuuri niin oman kuin avioliiton kautta saadun perheen suhteen. Vanhemmat, appivanhemmat, omat ja miehen sisarukset ovat täysillä meidän tukena ja symppaavat eivätkä louskuta leukojaan.

Huomenta naiset!

Ovulaatio oli aivan äsken tai on meneillään, heräsin hetki sitten koviin alavatsakipuihin taas.. ihan kun reippaita menkkakramppeja mutta kuitenkin jotenkin erilaista. Tänään siis vasta dpo0 ! Sessyilty on viimeksi eilen illalla oikeen pitkän kaavan kautta :) ja tänään uudelleen eli menevät nyt hommailutkin nappiin!

Lizalle ´Tervetuloa joukkoon :) ! ja toivotaan että raskaudutte nopeaan, PCOsta huolimatta!! Meillä anoppi on vähän saman tyylinen kun teillä mutta kuitenkin hienovarasempi. Silti oon monesti miettiny että jos ei saatas lapsia ja se johtus musta niin, anoppi varmaan ehottas miehelleni että kannattaa miettiä haluaako olla tässä :(
Vihjailee se jatkuvasti muutenkin vähän siihen tyyliin että voi kun tuossa kestää kauan, ja mitä kaikkea mun pitäs tehä sen eteen että se onnistus nopeemmin.. ja että onko mieheni jo asiasta masentunut kun menee näin kauan, meillä kuitenkin vasta yk5 menossa! Ei tunnu edes uhraavan ajatustakaan sille että omassa pojassakin voi olla osa syy miksi "menee näin kauan".. !! Kyllä se luo oman ressinsä kun aattelee että on tavallaan sellainen vauvanteko kone ja jos ei onnistu niin saa nähä miten käy :O

Vuononvaltiar: Kiitos! Poljin eilen 9km ja poltin n. 1000 kcal :) Kiwaa!!

Kimurantti: Mullakin heittelee noi kiertojen pituudet aikalailla just varmaan koska olin niin kauan syöny pillereitä...Nyt rupes taasaantumaan, kunnes viime kierto oli ovuloimaton ja veny kp38 ... Toivotaan et nyt taas pysytään tässä kp30-32 välillä :) ja toivotaan että nyt ois tärpännyt!!! Plussatuulia loppukiertoon!

Vanilj: Olen itse miettinyt jo ajoittain samaa että mikä on itselle se raja kun lähtee sitten hakemaan apua kun ei meinaa tärpätä.. joskus aina niitä aikoja kun tympii koko kuumeilu ja kaikki siihen liittyvä, joskus taas jaksaa olla enemmän positiivinen..! Nyt oon menny niin etten usein aattele koko asiaa niin on hyvä olla! Tsemppiä ja voimia <3

Mame: JeP! oon itsekkin onnellinen et kierto on lyhyempi!! :) Mäkin joskus nuorempana ajattelin et haluisin lapsen syntyvän alkuvuodesta ja nykyäänkin se ois ideaali aika :) mutta ei täälläkään väliä ole millon se pikkuinen sitten saa alkunsa ja syntyy kunhan vaan saa alkunsa joskus <3

Catriona; mikäs tilanne sielä?

IISSA ???? <3

Valituspurkaus: Siis mihinkähän noiden Primojen piti auttaakkaan. Ok, kierto venyi 28 vuorokauden pituiseksi mutta tätä saamarin tuhruilua on kestänyt nyt neljättä päivää taas. Menkkakipuja oli muutama päivä mutta nyt en ole kohta vuorokauteen ottanut mitään ku ei oo ollut tarvis. Raskaustestinkin tein varmuuden vuoksi -nega mutta ovis testi näytti melkein kaksi yhtä vahvaa viivaa..todella omituista. :P

Perjantaita! :)

Ooijjoi, täällähän on muutama plussa, ONNEA siis plussan saanneille ja lähettelen täältä tarrasukkia matkaan :) <3

Halin negan saanneille tai tädin kohdanneille. :(

ON: Kp 28... huomenna koittaa testauspäivä, ja tiedän jo että nega tulee.. no pääsee alottaa ainakin sitte luultavammin terot heti toukokuun alussa jossei tätiä ala näkymään.
Ovisplussa saatu kp 13 eli tänään dpo 14, jotenka tädin pitäs ilmaantua aikalailla piakkoin, jos tohon digiovistestiin voi mun kohdalla luottaa, jossei ala nii täytynee varmaa todeta että lh-huippu todettu mutta silti ovis jäi tulematta.. no, katsotaan..:)

Oireita ei kyllä oo suuntaan eikä toiseen.. oviksen jälkeen heti oli mahan nippailua ja pistelyä päivittäin joku reilun viikon, nyt parikolmepäivää ollu iha rauhallinen meininki eikä mitää tuntemuksia.. hmmmn.
Noh, tuun tänne huomenna ilmoittaa testin tuloksen :)

PLUSSIA...+++

No Tiistai iltana ne menkat sitten alkoi :(

Uuteen kiertoon vaan koittaa alkaa pää pystyssä, jotenki se pettymys taas iski lujempaa kuin pitkään aikaan mutta ei kait se auta.

Tuli niin pitkä kierto tosta että oon ihan hukassa nyt koska oviskaan vois tulla, ostelin ovis tikkujakin missä vaiheessa kiertoa niitä kannattaa ruveta testaileen?

Pelottaa vaan et ko alan tikkujen kans ovista jahtaan niin stressi nousee niin suureks ettei tästä tuu mitään :D mutta voihan tuota kokeilla :)

Heips :)

Joukkoon liittyis 20 vuotias toista yrittävä. :) Pohjatietoja: Eli ensimmäisemme syntyi 1.1.2012 ja koko raskaus sujui hyvin. Pientä yritettiin vaan sen yhden ainoan kuukauden ajan eli tärppäs ekalla kerralla. Maaliskuussa sitten päätimme ryhtyä yrittämään toista ettei tule hirveää ikärakoa. :) Mutta jotenkin on sellanen olo ettei käykkään niin helposti kun viimeksi, niimpä uskallaudun liittyä tähän ryhmään siinä toivossa että tän vuoden puolella tärppää xD Eli nyt on ensimmäinen yritys kk ohi ja ovis oli 21 päivä. Ens kuun 5 ois menkkojen alkamis päivä (on siis ollu ihan tasaset sen 28 kirtopäivää). Eli sitä odotellessa. Pari päivää ton päivän yli oon aatellu ootella ja sit testailla. :) Toivotaan silti parasta. Ja PALJON tsemppiä kaikille yrittäville! <3 Kyllä se siitä vielä iloks muuttuu :)

Päivää! :)

Täälläpä on ollut vilkas aamupäivä :) Hyvä niin :) Tänään tuossa 12 jälkeen tikutan ovista, nähdään, missä mennään :) Onko kellään kokemusta Wondfo-ovistesteistä? Hommasin tosiaan vajaa vuosi sitten sellaisia, jotka ovat odottaneet käyttöä :)

mame; kumpa jaksaisi tosiaan aina pysyä positiivisenä ja optimistisena :) Katkeruus ja epätoivo poies meistä! <3 <3

Liza; eikä mikä anoppi!!! Tekee kerrankin mieli sanoa, että helvettiäkö tuollainen kehtaa naamaansa tuolla lailla aukoa! Varsinkin kun ei mistään mitään tiiä!!  emoticon Itsellä ei mikään unelma-anoppi myöskään ole, mutta minun anoppi ei sentään tuollaista oo koskaan sanonut, että lähepäs tytteli sitten käveleen... Meillä siis mieheni vanhemmat olivat siinä uskossa, ettei meille mitään keskenmenoa tapahtunut aikanaan. Me teimme abortin, koska viboja siitä oli ilmassa ollut jo jonkun aikaa... Näin appiukkoni totesi minulle, kun kerroin hänelle asian kolmen päivän päästä kaavinnasta.... mieli teki kyllä sanoa melkoisen kauheita sanoja heille!!! Mur. He halusivat selityksen, miksi muutoin olisi keskenmeno tapahtunut. Mitä minä tien väärin... Että noin.... Voit kuvitella, etteivät he tiedä nykyisestä kuumeilusta yhtikäs mitään, enkä aio kertoa heille toivottavasti tulevasta raskaudesta ennen kuin on pakko / ollaan turvallisemmissa vesissä.... uskomatonta... Muuten ovat ihan kivoja, mutta tuo jätti kyllä itseeni ikuiset haavat

Catriona; sinulla on tosiaan käynyt hyvä tuuri sukulaisten kanssa ;-)
MarinaMelina; dpo 0 emoticon Hieno neitsytmatka kuntopyörälle tulikin! ;-)

Sli; ompas tosiaan erikoisen kuuloista... En osaa sanoa, mihin nuo lääkkeet on auttamassa, valitettavasti :( Pahoittelut negasta! :(

j3nni; onnea sinne huomiseen testailuun! Ei sitä koskaan tiedä ;-)

Dumbo.; pahoittelut menkoista :( Itseäkin kauhistutti ensin noiden ovistikkujen käyttö juuri peläten tuota stressin lisääntymistä.. mutta oikeastaan se auttaa... varsinkin jollei läpi kiertoa pupuile aina 1-3pv välein :) Siten voi keskittyä juuri oikeeseen hetkeen ;-)

Ecsu; tervetuloa mukaan! :)

entäs Iissa ja kaikki muut?? :) :)

muoks. Testasin ovistestillä ja negaa näytti. Niin oletinkin... Kakkosviiva oli noin puolet kontrolliviivan vahvuudesta. Tuntemuksia ja turvotusta reilusti jo vatsassa.. ei ehkä montaa päivää mene ovikseen :)

Liza: Kieltämättä aika törkeä anoppi sinulla :/ Meillä ei onneks varsinaista painostusta ole kummankaan vanhempien puolelta tullut mutta hienovaraista vihjailua kylläkin :D
MarinaMelina: Onnea oviksen bongaamisesta. Mulla on kans taas halut alkaneet palautua joten varmaan ovulaatiokin tulee ihan ajallaan. :)
Sli: hmmph on kyllä erikoinen tuo sinun tilanteesi. Tosin mullakin alko menkat sellasella kahen pvän tuhruttelulla ennen ku kunnolla alkoivat.
j3nni: Toivottavasti tuntemuksesi olisi pielessä ja nyt kuitenkin sen plussan saisit. :)
Dumbo.: Pahoittelut tädistä. :/ Toivotaan nyt kuitenkin että pitkittyneestä kierrosta huolimatta bongaisit nyt sen oviksen.
Ecsu: Tervetuloa joukkoon.
vuononvaltiatar: Eiköhän se ovisplussa sinne pian tule :) Täällä jo pupustelut aloitettiin jo eilen vaikka ovis varmaan ei nyt aivan lähellä vielä olekaan. :>

Omaa: Yk 8, Kp 8 menossa. Jospa tuo 8 olisi meidän numero :D Eilen jo sitten tosiaan pupustelurumba aloitettiin vaikka ovis ei nyt ihan heti vielä ole. Mies vaan totesi että hyvä aloittaa nyt jo ajoissa, että kyllä se tavara siellä paikallaan säilyy. :D Nyt tälle kierrolle minulla on jotenkin tosi suuret odotukset, kun jotenkin sain itelleni uskoteltua että ei meissä ole mitään vikaa ja että kyllä se tärppi nyt tulee.

Takaisin