MarinaMelina:
Suoraan sanottuna en ihan osaa vastata luteaalivaiheeseen tai kierron pituuteen varmasti! Jätin pillerit (yasminelle) pois vasta muutama kierto sitten. Nyt on menossa kolmas kierros, ilman pillereitä siis. Ensimmäinen kierto oli tasan 28pv, ei bongattua ovista. Toisessakaan ei bongattua ovista, ja venyi 34 päiväiseksi, tästä kierrosta ei siis nyt ole ihan tietoa pituudesta! eka plussa ovistestissä eilen, enkä testaa enää ennen kun seuraavassa kierrossa (tosin toivon ettei sitä tule, vaan että natsaa nyt!). Menossa kp 13 nyt.
Huh. En tiiä oikeen mitä aatella. Haluaisin vaan että natsaa nyt! Ihanaa että tuli nyt luomuovis, kun toi PCOs on kerran jo todettu. Oon pelännyt ihan kamalasti ettei lähe mitään merkkejä mistään luomusti. Toisaalta eipä oo kauheesti oviksista iloa jos ne ei mihinkään johda. :S
Suoraan sanottuna en ihan osaa vastata luteaalivaiheeseen tai kierron pituuteen varmasti! Jätin pillerit (yasminelle) pois vasta muutama kierto sitten. Nyt on menossa kolmas kierros, ilman pillereitä siis. Ensimmäinen kierto oli tasan 28pv, ei bongattua ovista. Toisessakaan ei bongattua ovista, ja venyi 34 päiväiseksi, tästä kierrosta ei siis nyt ole ihan tietoa pituudesta! eka plussa ovistestissä eilen, enkä testaa enää ennen kun seuraavassa kierrossa (tosin toivon ettei sitä tule, vaan että natsaa nyt!). Menossa kp 13 nyt.
Huh. En tiiä oikeen mitä aatella. Haluaisin vaan että natsaa nyt! Ihanaa että tuli nyt luomuovis, kun toi PCOs on kerran jo todettu. Oon pelännyt ihan kamalasti ettei lähe mitään merkkejä mistään luomusti. Toisaalta eipä oo kauheesti oviksista iloa jos ne ei mihinkään johda. :S
. Vuos sitte ukkeli oli noihin aikoihin poikien kanssa ulkona ja soitti tuhannen tuiterissa yöllä, että "joko sulle saa tänä vuonna ostaa äitienpäivälahjan?". Sillon siis ei oltu vielä edes yhteen muutettukaan saati mitään vauvaa suunniteltu.
vai talon ostoa yms. projekteja :D Ja mies kun on joskus vähä sellanen hömelö, että saunailloissa yms. saattaa puhua vähän suunsa ohi. Tai esim. kun oltiin menossa kihloihin, niin oli kerran tulossa laivalta peliporukan kanssa ja jutteli mulle puhelimessa täydessä bussissa "Juu, en mä kertonu ku Terolle, että ollaa menossa kihloihin..." Ja vauvanhattu-tuliaiset jääkiekkopelistäki varmaan paljastaa osan tarinaa. Mutta ei sellai ole mitään stressiä, kun ei sellai suoraan ole sanottu. Mun pikkusiskolle kerroin samalla, kun se kerto, että odottaa toista lasta. Tai sanoin, että ollaan jätetty pillerit pois ja tapahtuu mitä tapahtuu. Se on tietty ehkä vähän "löyhempi totuus", kun kuitenkin kova yritys on oikeesti päällä.
Itsellä ei mikään unelma-anoppi myöskään ole, mutta minun anoppi ei sentään tuollaista oo koskaan sanonut, että lähepäs tytteli sitten käveleen... Meillä siis mieheni vanhemmat olivat siinä uskossa, ettei meille mitään keskenmenoa tapahtunut aikanaan. Me teimme abortin, koska viboja siitä oli ilmassa ollut jo jonkun aikaa... Näin appiukkoni totesi minulle, kun kerroin hänelle asian kolmen päivän päästä kaavinnasta.... mieli teki kyllä sanoa melkoisen kauheita sanoja heille!!! Mur. He halusivat selityksen, miksi muutoin olisi keskenmeno tapahtunut. Mitä minä tien väärin... Että noin.... Voit kuvitella, etteivät he tiedä nykyisestä kuumeilusta yhtikäs mitään, enkä aio kertoa heille toivottavasti tulevasta raskaudesta ennen kuin on pakko / ollaan turvallisemmissa vesissä.... uskomatonta... Muuten ovat ihan kivoja, mutta tuo jätti kyllä itseeni ikuiset haavat
Hieno neitsytmatka kuntopyörälle tulikin! ;-)