Heippa likat!
Ompas ollu nyt inhottavia kelejä :( yök. On tuo urheilukin ollut inhottavaa kun loskaa sataa kaatamalla ! Tänään onneksi aurinko on löytänyt tiensä tännekkin
Oli tuosta inhasta kelistä sentään jotain hyötyä, kokeilin tuossa toissapäivänä kuntopyöräilyä (11km ajoin :) kun ei ulkona kiinnostanut rännässä sotkea ja se oli tosi mukavan tuntuista! Niin enköhän sitten samaisena iltana tilannut itsellekkin kuntopyörän kun alennuksesta sai ja on mukavaa töllöä katsoessa polkea menemään ! Jes! Nyt sitten ei tartte kelistä välittää, vaikka tottahan ulkona on mukavampaa mennä kun keli on oikeanlainen, saa raitista ilmaakin !
Olen edelleen savuton

ihana tunne ! ja liikun samaan tapaan päivittäin, ja painoakin on puonnut - 4kg. Ruokavaliotakin oon yrittnyt hiukan muokkailla mutta se on se missä nyt joskus sitten annan itseni lipsua :) hih. Tänään jo siivottu ja kolmen kilsan lenkillä aamusta käyty ja olo on ihanan pirteä!
Pahin vauvakuume on väistynyt tän elämäntapa muutoksen tieltä ja sitä mukaa stressikin asiasta, mutta silti kovasti omaa pientä haluaisin

Kp11 on menossa, piti oikeen tarkistaa kalenterista :) ja ovis viivat jo nyt tummumaan päin ja limotteluakin enemmän ! saas nähä onko ovis tulossa aijemmin tässä kierrossa vai heitteleekö vaan taas hormonit .. voishan tietty olla et urheilun ja painon pudotuksen sekä tupakittomuuden seurauksena kierrotkin muuttus..
Vuononvaltiatar: Meillä ovis ois samaan aikaan, jos mulla tulis se niinkun aijemmissakin kierroissa.. :) mutta saas nyt nähä tuleeko jo aijemmin...oispa tää nyt se kierto <3
Ainut: Onnea testaamiseen <3 Puhaltelen plussatuulia! .. ja mitä tulee tohon varovaisuuteen ennen plussaamistakin niin kyllä täällä sitä harrastetaan, loppukierrossa varsinkin! Eniten mulla se on tota särkylääke pelkoa kun mulla on aina ennen menkkoja ja ovista migreeniä ja joutus ottaa migreenilääkkeen mutta varsinkin loppukierrosta ei uskalla ja sitten onkin inhottava kun menkat alkaa ja oot kärsiny ns. turhaan sen kivun :(
...........ja muuten, luin vasta nyt migreenilääkkeeni tuoteselosteesta ja netistä että sitä ei pidä syödä edes raskautta yritettäessä, kun se voi vaikeuttaa tai jopa estää raskaaksi tulemista! ja minä tollo olen aina ovulaation aikaan sitä syönyt kun on joka kerta sillon migreeni, muuten niitä ei ookkaan kun sitten taas ennen menkkoja.. soitin lekuriin ja vaihdoin migreenilääkkeeni Panacodiin jolla ei tällasia vaikutuksia ole ja jota ilm. jotkut syövät raskaana ollessaankin..itse en kuitenkaan sitäkään uskaltaisi plussan jälkeen syödä mutta ennen sitä se on kuitenkin parempi ku toi Miranax. joten jos joku muu syö kyseistä lääkettä niin kannattaa vaihtaa toiseen jos mahdollista :)
Vanilj: Harmittelut siitä tädin ilmaantumisesta! mutta mäkin huomasin sen että jos asennoituu siihen tädin tuloon niin ei tunnu niin inhottavalta! Onneksi kuitenkin aikaa menee nopeaan ja kohta taas uutta ovista pukkaa :)
Pikkutonttu, onnea oviksesta! :) ja toivotaan tän nyt olevan se kierto!! :)
Josma, hienoa että lääkärireissu auttoi ja sait vastauksia!
Miuku9, mites siellä, joko testasit! plussatuulia kovasti ++++
Mame, ihmekumma nuo oireet :O oisko siis menkkojen jo pitänyt alkaa? kannataisiko testasta varmuuden vuoksi ettei olis pikkusta kyydissä? :)
Isabell, oi voikun nyt olisikin tärpännyt!! <3 Tule heti kertomaan miten on käynyt :)
Catriona, onneksi olkoon synttäreiden johdosta!!! :) ja leppoisia plussatuulia sinne testaukseen, malta vielä ;), voikun saisitkin nyt ihanimman synttärilahjan !
Dumbo; hienoa että siekin oot päättäny lopettaa ton tupakin, kyllä se mullakin aikansa otti että päätös syntyi! Nyt kyllä hurjasti parempi olla ! :) kyllä se kannataa, vaikka suoraan sanottuna eka viikko mulla oli aivan yhtä helvettiä, olin äkänen kun ampiainen ...:/ mutta onneksi sain purettua ne turhaumat tohon liikuntaan! Tsemppiä sinne kovasti!!! <3
Kukka: Hienoa että saatte asian eteenpäin hoitoon, kuitenkin pitkään olette jo oottaneet ihan issekseen! Itelläkin varmaan rauhaisampi olo kun tietää että asiat on hoidossa!
Elenna: Harmittelut tädin kyläilystä, mutta onneksi kohta taas uusi ovis ja uusi mahis!! Muttá hyvä että loma muutoin rentoutti! aina arkeen paluu hetken maistuu puulta :)
Sli: Voi toivotaan et noilla oireilla nyt se plussa sieltä tulis!!
...kauhean tarinan taas kirjotin :)
Melina kp 11 yk5