Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moii!

ihan tylsä ilma ulkona.. aamulla sato lunta ja nyt onneks vaan enää tulee.. sais noi lumisateet jo riittää..

vanilj: harmittelut tädistä :( ois voinnu se täti kyllä pysyä poissa..

Isabell: voi kun se täti pysyis poissa!

Catriona: Hyvää Syntymäpäivää!  Toivotaan että täti pysyy nyt poissa ;)

Omaa: Tänään oli se pitkään odotettu lääkäri.. Oli kyllä mukava lääkäri tällä kertaa. :) Vähän se tutki mutta ei sen kummosempaa. Lääkäri totes vaan että tekee mulle lähetteen gynekologin vastaanotolle. Vähänkö kivaa! Lääkäri sanoi että nyt on varmaan jo korkea aika tutkia paremmin asiaa.. Olen kyllä niin samaa mieltä! 1,5 vuotta on toista vauvaa haaveiltu eikä tulosta vieläkään ole syntyny.. nyt on hyvä fiilis, voi vähän rentoutua.. toivotaan vaan ettei tartte montaa kuukautta odotella niihin tarkemipiin tutkimuksiin..

kukka^^; harmi, että sielläkin tuprutellut lunta :( Sais jo loppua... Hienoa, että siellä lekurikäynti takana ja lekurikin oli kiva! :) :) Onhan tosiaan jo aika tutkiskella tarkemmin, jollei 1,5v päästä oo masuun vielä asukkia saatu! :)

vuononvaltiatar:  Netissä on myynnissäkin sitä cd:tä. Maksaa jotakin 30 euroo. Ajattelin ostaa jos oikeen todella hyväksi tuon havaitsen :) Vielä en oo saanu aikaseks vaihtaa kesärenkaita joten hyvä minä! Kerrankin :D
pikkutonttu: Toi bemer-hoitokin vois olla kyllä ihan pätevää. Tuo mun vyöhis vaan ei taida tehä sellasta. Tai no täytyy kysyä ehkä ens kerralla :) Yrittänyttä ei laiteta, joten kokeile vaan kans sitä hypnoosia. Uskoisin että säkin saisit sillä ihanasti yövuoron jälkeen unta. Mulla ainakin toimi siihen tarkoitukseen tosi hyvin. :) Niitä hypnoosi cd:itä on muuten muitakin joista yks tais olla nimenomaan unettomuuteenkin. Käy tsekkaas täältä http://www.hypnoosi.fi/.
Isabell: Toivottavasti teillä täti pysyy poissa ja saisitte tämän kuun ekan plussan! :)
vanilj: Joo ei varmaan toimikaan. Se vaatii niin sen tietynlaisen mielentilan toimiakseen. Mut toivotaan että sullakin toimis jos päätät lähteä kokeilemaan. :) Pahoitteluni muuten tädin tulosta.
Catriona:lle paljon onnea!
Dumbo.: Onnea tupakoinnin lopettamiseen! Sosiaaliset tilanteet on kyllä aina pahimpia, kun muut polttaa ja ite ei.
kukka^^: Justiin luin muuten yhestä kirjasta et aika moni tulee noitten alkututkimusten aikaan raskaaksi kun pystyy vähän jopa rentoutumaan... :) Toivottavasti siellä kävisi niin.

Omaa: Joo siis nyt ei voi kun vaan ihmetellä tätä omaa elimistön toimintaa. On sen verran sekavia viestejä antanut. Eilen tosiaan oli ne tosi kovat menkkakivut mut mitään menkkoja ei sitten tullutkaan. Noh nyt ei sitten oo ollu noita menkkatuntemuksia enää ollenkaan, mutta tänä aamuna oli ja edelleen on nännit kipeänä. Huoh. Tulis nyt vaan se perhanan täti jo jos on tullakseen!

Yk 7, Kp 58

Heipä hei kaikille :)

Tänään on ollut ihmeen hyvä päivä, kissoille sain ajan lekurii maanantaiks. Itse kävin tänää sielä lekurilla ja hyvältä näyttää ainakin sisäisesti! Terolutit määräs mutta en saa aloittaa ennenkun olen huomenna käynyt antamassa hieman verta kilpirauhas testiin ja tulokset ovat saapuneet!

mame; tarttee  kyllä tsekata tuo hypnoosijuttu :)

Josma; Hienoa, että sait ajan kisuille lääkärille :) Ja hyvä, että itselläsi meni lekurissa hyvin! :) Toivottavasti noista Teroista saat apua tuon kierron kanssa :)

Heippa  kaikille!
Onko teillä muilla hölmöltä tuntuvia varotoimia "jos sittenkin"-tilanteen varalle? Me maalailtiin tänään vähän myrkyllisemmillä maaleilla ja mies oli töistä tuonu mulle sellasen "avaruusoliohengityssuojaimen", joka puhdistaa ilman kaasuista ja pölyistä ja varmaan avaruustomustaki :D Nauroinki sille, että pikkasen meillä on hauskaa jos oon turhaan se tötterö naamalla puuhaillu täällä puol päivää, mutta toisaalta, eipä se kyllä oo huono sellasta käyttää muutenkaan noitten maalihöyryjen seassa, vaikkei vauvaa olisi vielä tulossakaan.. 

Tänään on muutenki ollu tosi ristiriitanen päivä. Yks tosi iso tylsä juttu joka pisti hämmentää, itkettää ja suututtaa. Lähinnä sellainen asia mikä on itsestä kiinni ollu hoitaa ja tänään selvis että että siirtyy taas pidemmälle. Mies kyllä otti asian huomioon niin kivasti, että nyt loppupäivänä ei paljo asia muistunutkaan mieleen vaan tuli mietittyä kaikkia muita juttuja. Mutta kyllä se turhauttaa ku joskus jotain asioita ei vaan saa aikaan paitsi viime tipassa, jos silloinkaan. Ja kun tietää, että on vaan itestä kiinni!

Huomenta! :)

Nopeasti jotenkin mennyt tää alkukierto. Nyt jo kp 5. Kumma juttu :) Ovulaatiota odotetaan saapuvaksi 29.-30.4. tienoille :) Vielä on matkaa... Mutta tänään aamulla ei sentään ollut lunta meillä maassa! :) Melkein 4 astetta oltiin pakkasen puolella, mutta ei muuta :) Ei tarvinnut liukastella :P

Mitä kaikille kuuluilee? :)

ainut; kyllä itse ainakin huomaan tekeväni joitain asioita toisin nyttenkin jo yritysvaiheessa. Pyrin olla poissa maalihöyryiltä nyt kun teemme maalausurakkaa kotona :) Toki se haju tekee kyllä tehtävänsä muutenkin, ettei siinä tee mieli seistä yhtään kauemmin kuin tarve. Ja mieheni tupakansavua olen pakoillut jo useita vuosia, mutta varsinkin nyt olen pysynyt visusti kauempana ja vielä hetken hänen poltettuaan. Mieheni on kyllä niin hienosti saanut vähennettyä tupakoimista. Noin askin verran mieheni poltti vielä pari vuotta sitten, mutta on saanut vähennettyä asteittain niin, että enää polttaa kolme maksimissaan päivässä. Oon kyllä ylpee tuosta :)

Moi,

käynpäs nopeasti kommentoimassa täältä työn ohesta. Me palasimme lomamatkalta ja kivaa oli :) Arkeen paluu nyt vaan vähän meinaa tökkiä, eikä sitä juuri helpota se asia, että täti löysi tiensä mun luokse lentokoneeseenkin kotimatkan aikana :( Nyt olisi sitten yrityskerta 10 menossa. Hohhoijaa. Noh, kyllähän mä ehkä valitsisin itsekin sen lasketun ajan tammikuulle mieluummin kuin jouluaatolle...mutta mutta, aika pienet todennäköisyydet varmaan, että 10. kerta sanoisi toden :/ No, ikinä ei tiedä, mitä tapahtuu.

Valoa täällä Suomessa ainakin riittää ja kesä on tulossa, mikä on ihanaa :) Vaikka onkin ollut aika räntäisä keli, niin kyllä ne loputkin lumet siitä sitten nopeasti sulaa!

Pahoittelut, että en kerkeä nyt teille muille kommentoida, mutta sympatiat on teidänkin puolella... Samassa jamassahan tässä ollaan kaikki, joten ei tarvitse ainakaan yksin olla näine ajatuksineen :) Ja toki monella muulla olisi enemmän aihetta valittaa kuin mulla! Pahoittelut heille ja kaikille tädin saaneille :( tervetuloa mukaan kaikille uusille, ja plussaisaa kesän odotusta kaikille!

elenna; tervetuloa takaisin Suomeen ja arkeen! :) Hienoa, että reissu oli kiva! Tosin tädille sais antaa korvapuustin, kun tuppasi kesken kaiken kutsumatta kylään!! :( Täällä kanssa yk 10 meneillään.. niin se vaan menee. Eipä kauheasti ole siitä positiivista sanottavaa... Mutta muutakaan ei voi kuin jatkaa urheasti eteenpäin <3

vuononvaltiatar, kiitos viestistä :) Joo, kaksinumeroisissa mennään nyt sitten kumpikin. Pitää ottaa päivä kerrallaan ja iloita sitten muista asioista. Onneksi tosiaan on mennyt taas päivät nopeasti, joten kohtahan pääsee jo ovista odottelemaan ja silloinhan se mielikin yleensä kohenee, viimeistään :) Toivotaan nyt kumminkin, että kesä viimeistään tuo meille plussat :)

JOS meillä olisi tärpännyt olisi la juurikin vuodenvaihteen aikoihin. Kyllä mäki kovasti toivoisin sitä sitten tammikuun puolelle, kun ite on syntynyt loppuvuodesta ja aina vähän tylsää ollut kun on ollu nuorin. Hassua, että vielä näin aikuisenaki sillä on muka merkitystä. 

Me oltii sovittu, että perjantaina testaillaan. Aikasessa se on, mutta on noita testejä kasapäin ni mitäs me malttamattomat muuta voitais. Aamulla mietin, että ehkä kuitenkin tänään jo testaisin salaa mieheltä. No, mun salajuoni meni sitten siinä, kun muistin sen siinä kohtaa kun pesin vessassa käsiä ja aamupissit oli jo viemärissä... Tais osua omaan nilkkaan. No perjantaina sitten, vaikka on vasta kp27, niin niinkun sanoin, mitäs me malttamattomat :) Testien pitäs olla sen verran herkkiä että vois m a h d o l l i s e s t i  näkyä, jos raskaana ois..

ainut; niin ja usein nuo raskaudet tuppaa menemään yliajalle, että ehkei tarttis juuri rakettien loisteessa synnärillä makoilla :P Itsellä kansa muutamia kavereita,jotka ovat marraskuussa ja joulukuussa syntyneet. He eivät tykänneet tuosta syntymäajasta juuri sen takia, että oli aina joukon nuorimpia... Mutta taas oon törmännyt pariin sellaiseenkin, joita tämä ei ole haitannut.. Itse olen syyskuussa syntynyt ja minuakin hieman harmitti, että synttärit oli vasta lomien jälkeen ;-) Outoa :) Onnea teille sinne testailuihin <3 Jossain kirjoitettiin siitä, että noilla erittäin herkillä r-testeillä tulee herkästi nega siinä, kun tavallinen herkkä testi antaisi haamun taikka plussan. Itsellä ei tuosta kokemusta ole, mutta mahdollista kyllä on. Onhan ne erittäin herkät alttiimpia virheille, kun niin pienistä mittailevat :) Jessus, mikä eepos tuli :P

Heippatirallaa!

Hei apua..missä on tän kuun plussat? Onko niit viel ensimmäistäkään?? Saamari mikä kevät tää tällanen on ku takatalvee pukkaa joka viikko ja täti kiusaa jatkuvasti kaikkia..ÄRF!!

Täällon kierto jo loppusuoralla..nyt ollut noi Primolutit kaverina ja nyt en tiiä tuleeko nää mun a)vatsanipistelykohtaukset b)huonovointisuus c)metallinmaku suuhun -noista pillereistä. Viime Sunnuntaista saakka on kyllä ollut tosiaan ällö olo..ei tee yhtään ruokaa mieli vaan saa aina väkisin syödä kun vatsa kurnuttaa nälkää. Edes mitkään herkut ei maistu -oon varmaan laihtunut tässä muutaman kilon tämän huonosyöntisyyden vuoksi. Nooh..se on kyllä vain positiivinen asia. ;D

Eilis illasta meidän nuorin kissaneito on ollut kipeenä ja mä oon huolesta soikeena sen vuoksi. Onneksi saatiin vähän droppia mutta pitänee tänään vielä hakea antibioottikuuri kun ei mitään huomattavaa edistystä eiliseen vointiin näytä tapahtuneen.

KP: 21/26 YK:5

Heippa kaikille!

Tänään aamulla ei millään ois jaksanu nousta töihin.. oisin voinnu viel nukkua.. onneks on kohta mukavat vapaa päivät huomisen aamuvuoron jälkeen! :)

vuonovaltiatar ja elenna: Toivottavasti yk10 on se teidän kierto ;)

ainut: Toivotaan sinne plussaa! :)

omaa: eilen huomasin että rinnat on tosi arat.. varsinkin nännit.. :/ alavatsaa juilii ikävästi ja myös vihloo varsinkin kun nousee esim. tuolista reippaasti ylös.. ihan kuin jotain repeis.. kipua ei kuitenkaan koko aikaa ole.. kaiketi kaikki johtuu menneestä ovulaatiosta.. tylsää tämmöset.. :(

nyt siis kp 18 ja dpo 2

Nopeesti vähän kirjoittelin.. palaan ehkä asiaan myöhemmin! :)

Iltaa, leidit!

13 dpo. En testaa. En. Entestaaentestaaentestaaentestaaentestaa. En varmana testaa!

Ei mulla muuta tällä kertaa. As you were.

Catriona: Voi vitsit!  Jännäilen täällä sun puolesta! Toivottavasti saat plussan ja aloitat kunnon plussa-aallon! ;) Huomennako testaat? ;)

Sli; mistä tämmöinen tosiaan on kotoisin, ettei plussia ole näkynyt kellään tässä kuussa?!? :o Valitettavasti itselläni ei ole mitään kokemusta noista lääkkeistä :( Mutta toivotaan noiden oireiden johtuvan jostain muusta kuin lääkkeistä ;-) ;-)

kukka^^; harmi, että siellä ovis jätti jälkensä :( Ei sitä karmee olo tarttis olla :)

Catriona; täällä niin jännätään! :) Odotetaan testailutuloksia :)

Heippa likat! emoticon

Ompas ollu nyt inhottavia kelejä :( yök. On tuo urheilukin ollut inhottavaa kun loskaa sataa kaatamalla ! Tänään onneksi aurinko on löytänyt tiensä tännekkin emoticon

Oli tuosta inhasta kelistä sentään jotain hyötyä, kokeilin tuossa toissapäivänä kuntopyöräilyä (11km ajoin :) kun ei ulkona kiinnostanut rännässä sotkea ja se oli tosi mukavan tuntuista! Niin enköhän sitten samaisena iltana tilannut itsellekkin kuntopyörän kun alennuksesta sai ja on mukavaa töllöä katsoessa polkea menemään ! Jes! Nyt sitten ei tartte kelistä välittää, vaikka tottahan ulkona on mukavampaa mennä kun keli on oikeanlainen, saa raitista ilmaakin !

Olen edelleen savuton emoticon ihana tunne ! ja liikun samaan tapaan päivittäin, ja painoakin on puonnut - 4kg. Ruokavaliotakin oon yrittnyt hiukan muokkailla mutta se on se missä nyt joskus sitten annan itseni lipsua :) hih. Tänään jo siivottu ja kolmen kilsan lenkillä aamusta käyty ja olo on ihanan pirteä!

Pahin vauvakuume on väistynyt tän elämäntapa muutoksen tieltä ja sitä mukaa stressikin asiasta, mutta silti kovasti omaa pientä haluaisin emoticon Kp11 on menossa, piti oikeen tarkistaa kalenterista :) ja ovis viivat jo nyt tummumaan päin ja limotteluakin enemmän ! saas nähä onko ovis tulossa aijemmin tässä kierrossa vai heitteleekö vaan taas hormonit .. voishan tietty olla et urheilun ja painon pudotuksen sekä tupakittomuuden seurauksena kierrotkin muuttus..

Vuononvaltiatar: Meillä ovis ois samaan aikaan, jos mulla tulis se niinkun aijemmissakin kierroissa.. :) mutta saas nyt nähä tuleeko jo aijemmin...oispa tää nyt se kierto <3

Ainut: Onnea testaamiseen <3 Puhaltelen plussatuulia! .. ja mitä tulee tohon varovaisuuteen ennen plussaamistakin niin kyllä täällä sitä harrastetaan, loppukierrossa varsinkin! Eniten mulla se on tota särkylääke pelkoa kun mulla on aina ennen menkkoja ja ovista migreeniä ja joutus ottaa migreenilääkkeen mutta varsinkin loppukierrosta ei uskalla ja sitten onkin inhottava kun menkat alkaa ja oot kärsiny ns. turhaan sen kivun :(

...........ja muuten, luin vasta nyt migreenilääkkeeni tuoteselosteesta ja netistä että sitä ei pidä syödä edes raskautta yritettäessä, kun se voi vaikeuttaa tai jopa estää raskaaksi tulemista! ja minä tollo olen aina ovulaation aikaan sitä syönyt kun on joka kerta sillon migreeni, muuten niitä ei ookkaan kun sitten taas ennen menkkoja.. soitin lekuriin ja vaihdoin migreenilääkkeeni Panacodiin jolla ei tällasia vaikutuksia ole ja jota ilm. jotkut syövät raskaana ollessaankin..itse en kuitenkaan sitäkään uskaltaisi plussan jälkeen syödä mutta ennen sitä se on kuitenkin parempi ku toi Miranax. joten jos joku muu syö kyseistä lääkettä niin kannattaa vaihtaa toiseen jos mahdollista :)

Vanilj: Harmittelut siitä tädin ilmaantumisesta! mutta mäkin huomasin sen että jos asennoituu siihen tädin tuloon niin ei tunnu niin inhottavalta! Onneksi kuitenkin aikaa menee nopeaan ja kohta taas uutta ovista pukkaa :)
Pikkutonttu, onnea oviksesta! :) ja toivotaan tän nyt olevan se kierto!! :)
Josma, hienoa että lääkärireissu auttoi ja sait vastauksia!
Miuku9, mites siellä, joko testasit! plussatuulia kovasti ++++
Mame, ihmekumma nuo oireet :O oisko siis menkkojen jo pitänyt alkaa? kannataisiko testasta varmuuden vuoksi ettei olis pikkusta kyydissä? :)
Isabell, oi voikun nyt olisikin tärpännyt!! <3 Tule heti kertomaan miten on käynyt :)
Catriona, onneksi olkoon synttäreiden johdosta!!! :) ja leppoisia plussatuulia sinne testaukseen, malta vielä ;), voikun saisitkin nyt ihanimman synttärilahjan !
Dumbo; hienoa että siekin oot päättäny lopettaa ton tupakin, kyllä se mullakin aikansa otti että päätös syntyi! Nyt kyllä hurjasti parempi olla ! :) kyllä se kannataa, vaikka suoraan sanottuna eka viikko mulla oli aivan yhtä helvettiä, olin äkänen kun ampiainen ...:/ mutta onneksi sain purettua ne turhaumat tohon liikuntaan! Tsemppiä sinne kovasti!!! <3
Kukka: Hienoa että saatte asian eteenpäin hoitoon, kuitenkin pitkään olette jo oottaneet ihan issekseen! Itelläkin varmaan rauhaisampi olo kun tietää että asiat on hoidossa!
Elenna: Harmittelut tädin kyläilystä, mutta onneksi kohta taas uusi ovis ja uusi mahis!! Muttá hyvä että loma muutoin rentoutti! aina arkeen paluu hetken maistuu puulta :)
Sli: Voi toivotaan et noilla oireilla nyt se plussa sieltä tulis!!

...kauhean tarinan taas kirjotin :)

Melina kp 11 yk5

Takaisin