PÄÄSIÄISTÄ KAIKKI ARVON LEIDIT!
(toi hymiö ei ees liity pääsiäiseen mut oli pakko laittaa koska ollaan me vaan aika timanttisia ja rautasia naisia kun jaksetaan kuukaudesta toiseen kannustaa ja tsempata toisiamme ja itsejämme, päästä yli pettymyksen hetkistä ja raivata yhdessä ja yksin tietä kohti yhteistä unelmaa...ja mä tiän että meistä kaikista tulee maailman parhaita äitejä ja osataan niiiiiin paljon arvostaa niitä vauvelejamme....ja yhtälailla isukit, niitä unohtamatta) <3 ihan herkistyin.....
KUKKA JA MAIKE: Tervetuloa joukkoon kirjavaan! :)
J3NNI: Mites ne kilppari tulokset? tottakai te saatte oman nyytin vielä....voi noita miesparkoja, täälläkin välillä saa mun tunteenpurkauksia ja turhautumisia kuunnella mut aina jaksaa tsempata ja uskoo <3 sulla noi kierrot heitelly melkoisesti mutta toivottavasti nyt parin viimesen perusteella ois vähän asettunu aloilleen....
VIRKKULI: Tsemppiä sinne ja älä nyt vaivu epätoivoon <3 kyllä se sieltä vielä osuu..
ISABELL: Kyllä se sit tärppää jos niin on tarkoitettu vaikka sillä yhdelläkin kerralla :) mutta tottakai harmittaa jos "ei tee kaikkeensa".....
MAME: Sulla on nyt joku megakierto?! hui.....tee nyt vielä se testi!
ihanaa et oot saanu uusista hiuksista ja vaatteista piristystä, se on aina niin ihanaa :) itekkin pitäis taas pikkuhiljaa luottokampaajalle lampsia kun tää lomatukka alkaa jo näyttään siltä ettei ois väriä ikinä nähnykkään :D mulla kans uusia kevätvaatteita kokeilussa, tulee niin freesi olo ja kesäkin tuntuu olevan jo lähempänä....
VANILJ: hitsi kun kuulostaa hankalalta....mä en osaa yhtään auttaa noitten tikkujen kans kun ei oo ikinä tullu käytettyä...toivottavasti se ovis siellä jossain valissä ois kuitenkin ollut :)
VUONONVALTIATAR: Ihania ja rentouttavia vapaita! täällä menee osa päivistä töissä mutta vähän vapaatakin onneks on niin kerkiää pääsiäspäivälliselle yms :) kohta siellä jännäillään taas.....toivottavasti ois paras tulos <3
MURU: Harmittelut sairastumisesta, toivottavasti on parempaan päin <3 ja ihanaa että olet pyrkinyt olemaan stressaamatta, sehän se parasta onkin...ja mukavaa häiden suunnittelua!
MARINAMELINA: Mitäs sinne kuuluu? <3
CATRIONA: Siinä on varmasti käynyt juurikin niin!!! haikarat hoi, teitä tarvitaan jo täällä kun mekin ollaan palattu arkeen :D :D oli kyllä sen verran vauhdikas ja biletysrikas meijänkin loma että haikarakin luulis olevan pelästyny ja suuntaavan kiireen vilkkaa nokka kohti kotisuomee :D Siellä on oikea asenne, hauskaa pitäen ja rennolla meiningillä <3
Apua kuin juuri hääpäivän aamuna se täti on kurvannu useemmallakin paikalle??!!! se paskiainen ei kans yhtään katto aikaa eikä paikkaa ja aina saapuu väärään aikaan....mutkin löysi Thaimaasta juuri kun aateltiin murun kans käpertyä pariks päiväks bungalowiin nauttiin toisistamme.....yritäppä siinä nyt sit jotain nii......ärsyttävä akka tuo täti sanon mä!!!! :)
Omaa: täällä nyt siis palattu arkeen ja aika rennon letkeellä meiningillä aateltiin nyt mennä....miehen kanssa reissussa puhuttiin paljon vauvoista ja nyt musta tuntuu et sekin ekan kerran haluu sitä jopa ehkä enemmän kun mä jos vaan mahdollista <3 koko ajan ollu tietenkin asiassa mukana mutta mä se pahin vouhottaja oon luonnollisesti ollut :D
lähetettiin sellanen toivomuslyhty rannalta ilmaan niin se sano kuiskas heti ekana mitä toivotaan....ja sit siihen piti kirjottaa se toive......oli niiiiiin ihana ja romanttinen hetki ja sitten katteltiin yhdessä kuinka se lähti yötaivaalle leijumaan....meidän toive :) sen lisäks oltais haluttu adopoida kaikki koiranpennut ja suloiset paikalliset vauvelit ja lapset sieltä :D
Jessica kp 11, yk 6 (ovis-tikuttelua en nyt tässäkään kierrossa aatellu ottaa kuvioon...kai...pääsiäinen menee siis ahkerasti pupuillessa....:)