MarinaMelina: joo, toiovtaan et sä kuulut dpo 5-8 jengiin :) mä olen kans tosi hätänen ton testailun kanssa. Toivotaan et sä oot ollu liian hätänen, eikä hormonia olis ollu viel tarpeeks. Kyl sä vielä sen plussan voit sieltä saada! :) En nyt ihan satavarma ole, mut eiks mahtais mennä niin että kp 21 olis dpo1... Näin mä sen ainakin ajattelisin. Ja ihanaa tuo sun "testi-sekoilu"! <3 Niin samanlaista, mitä mäkin voisin tehdä! :D
vuononvaltiatar: joo, onneks se vuoto sitte rauhottu. Onnea oviksen bongailuun!
Victoria: eiköhän ne suostu muuttaa sen siellä nlassa, kun kerran tiedät noin tarkkaan itse. Mua kans ärsyttää, kun ne siellä lisää yhden päivän. esikoinen synty nlan mukaan 41+3, mut sairaalan papereis lukee 41+2... Tietääkö joku, onko siihen joku järjellinen syy? Ja noista lämmöistä. Mulla nousee oviksen jälkeen melkeen 0,8 astetta! Toi on kans niin yksilöllistä.
Rousme: täällä kans odotellaan et jotain tapahtuis, menossa nyt kp 6. Odottelua...huoh...tylsää! Olis sitte jo oviksen aika! :D Ja allekirjoitan kans noi ilmavaivat niin täysillä! Siis ihan hirveetä! En oo koskaan laskeskellu, et kuinka pitkään ennen menkkoja täällä haistaan, mut siis joo, täällä sama oire.
Iissa: toi on niin just tota! Miks oireitten täytyy olla samoja! Tiedän kans pari kaveria, joilla odotus ollu ihan "oireetonta". Noh, toivotaan sulle parasta! :)
jessica3: onpa kummallista. No mutta jos nytkin olis niin, ettei testi vaan näytä sun raskautta! ;) Toivotaan niin! Ja onneks olkoon tosta tupakoimattomuudesta. Ite tarttis kans lopettaa, mut...
Dumbo.: pahoittelut negasta ja tädistä :/ toivotaan et tällä kierolla tärppäis!
mame: ihanaa että sun mies hoitaa sua siellä :) onneks nyt sit kuitenkin menkat ja flunssa samaa aikaa, oot sitte elämäs kunnos oviksen aikaan ;) ja onneks nyt sait lääkkeet, et saat taudin asianmuksesti hoidettua!
vanilj: täällä ollu sama; väsyttää mut ei saa unta. Ja tänäänkin KRAPULA-AAMUNA, heräsin ekan kerran jo kuudelta! Sit pakotin itteni viel unille ja klo 9 nousin ylös :D Nyt tääl töissä on kyl sellanen olo, et voisin siirtyy peiton alle....
pikkutonttu: toivotaan ettei täti tule kylän! :) plussatuulia +++
Isabell: joo, niinhän se taitaa olla, että kun tarttuu kiinni, ni alkaan hormonia kehittymään. Tietty kaikilla varmaan eri tahtiin..
Ja ovis tunnetaan täällä aika hyvin! Halut kasvaa 1-2vrk ennen ja limat muuttuu. Ja ite ovulaation olen nyt parista kierrosta tuntenut ja KUNNOLLA! Niin kauhee viilto/repäsy alavatsalla ettei kulkemaan pääse. Oon nyt joutunu syömää särkylääkkeitä ihan sen takia. Joskus ei ollu mitään, etten siis tuntenu ovista lainkaan. Mut nääkin tosiaa vaihtelee... Eli taidan sitli tikutella sitä ovista, ettei vaan pääse menemään ohi ;)
Josma: onnea tuloillaan olevasta kummilapsesta <3
Lille: tervetuloa mukaan! Ja toivottavasti teillä olis tärpänny, etkä "joutusi" kauaa täällä meidän seurassa olemaan :)
Perhoska: koska meinaat testata? Plussatuulia valtavasti +++
omppuf: onnea oviksen bongaamisesta! Toivotaan et teillä tärppää!
omaa: mahti-vuodot loppu sitten lyhyeen. Nyt sellasta tiputtelua ollu, tai no tänään ei oikeestaan enää mitään. Alavattaa välillä kyllä vihloo/sattuu. Outoa, koska tällasta ei yleensä ole. Noh, katsotaan mitä tässä nyt alkaa tapahtumaan. ´Tulis sitte jo oviksen aika! Millään jaksais odotella...
Eilen tuli sitte oltua juhlissa ja "vähän" otettua... Huh huh! Ei oo taas pitkään aikaan tullu oltua missään, ni tulin sitte aika akkiä humalaan. Mut mentiinpä kotiinkin sitte ajoissa :D Ja olin tosiaan aamulla jo 6 aikaa ekan kerran ylhäällä :D Nyt onki sitte kaiken maailman kissanristiäisiä tiedossa, et "täytyy" ottaa... Olis niin paljon helpompi, ko olis raskaana, ni vois vedota siihen, eikä kukaan pahastuis, jos jättää jotkut juhlat väliin... Tietty ku olis vaa kovana, eikä jois, mut ole siinä sit selvänä ku muut juhlii ja juopottelee. Noh, mut nyt ei onneks mikään kauhee krapula. Täl hetkellä kyl uni maistuis, mut 3,5h töitä viel jäljellä... Äkkiäkös se tästä menee!