Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin olotila menee jo kovaa kyytiä epätoivon puolelle.....

Mistä ne hirveet kivut ja repimiset johtu? miks nännit on arat? mahassa sellanen outo tunne nyt monta päivää? miks ne menkat et ala....pitäiskö pelätä jotain tosipahaa....
Äsken testasin apteekin raskaustestillä (niinku pe aamunakin) niin puhdas NEGA. Yhyyyyyyy...mitä tää on...anteeks omanapailu, tuun päivemmällä kommentoimaan muitakin :)

Jessica Kp 32/ 29 dpo 17

ja lisäyksenä viä tähän epätoivoon et alkaako tässä nyt vaan historia toistaan itseään ja voinko olla joku mutaatio kellä noi testit valehtelee...

heip! päivitystä vielä edelliseen eli kun testi kuivui niin viivanpaikka jossa tummemmat reinat on ihan ilman lisä valoa silmin nähtävissä..mutta on tosiaan vielä niin haalee et voi olla vaan invalidi testi... =/ Mutta pistihän se taas jännittämään..!

Jessica, jos sulla aijemminkin on näkyny vasta tosi myöhään niin eikai olisi mikään ihme vaikka historien havinaa oisi tässäkin tilanteessa!!?? Voi toivottasti sinne tulis plussa <3
Oikeesti eihän ne oireet voi tyhjästä tulla!!!!!??? eihän?:)

Vanilj; no siis menkat pitäisi alkaa ens ke tai to..joten aikaa sinne kyllä on vielä..:) Hitsin hitsi..ei uskalla nyt arvuutella on vaan pakko ootella. Noi testit kun on sellasia et haamuilevat ja ym..ihan ilman syytäkin :(

Jessica: oon kuullut että joillakin se raskaushormooni nousee hitaammin että jotkut on tehnyt testiä rv 7 ja silloin vasta saanut plussan. mut jos menkkoja ei kuulu ja testi näyttää negaa, niin kannattaa varmaan soittaa neuvolaan ja kysästä sieltä :) toivottavasti se plussa sinne ilmestyisi :)

MarinaMelina: tsemppiä odotteluun <3

Täällä kp 5 menossa, viikko vielä tylsää odottelua, sit pääsis ovista tikuttelemaan, niin aika menis sit vähä nopeampaa :) miten tää aika mateleekin näin hitaasti...

Huomenia!
Marinamelina: No hitsi sulla on nyt jännät paikat! täähän aiheutti taas sen et kipitin roskista kaivaan oman aamusen testini ja siinä ei kyl oo minkäännäköstä viivanpaikkaakaan :D Jännä juttu jos ei se minuutin (tai mikä aika nyt onkaan) aikana tullu mitään mut myöhemmin sit jotain kuitenkin....hmmmmm....nyt kiltisti ootat pari päivää uutta testiä, eiks ni ;)

Aamusta kun olin tehny sen neg.testin niin miehelle sitä päivittelin et mitä hittoo.....ei oo nyt jotenki oo tää tilanne paljoo naurattanu mut aamulla kyl nauroin kun se analysoi tilannetta (ja miehen logiikka on kyl tullu taas tässä viime päivien aikana muutenki hyvin esiin):

Mies: Eiks sellanen valeraskauskin voi olla mahollista?
Minä: No joo kai, kaikki on mahollista mut oon ymmärtäny et eläimillä yleensä eikä ihmisillä.....mut mun säkällä kai voi sellanenki olla mahollista....ja mistä mulle nyt sellanen valeraskaus ois tullu?
Mies: No tosta sun luulosairaudesta! :D

Heh, toi kertoo hyvin kuinka vauhkona mä täällä ny ollu....ja ei noi oireet mitä luettelin oo kyl kuviteltuja....kauheeta tää naisen elämä ja kroppa..mitä temppuja se tekeekään...mut sen verran kyl tiän et noi mun oireet ei oo kuviteltuja.....
APUAAAAA :D

Jos historia toistaisi itseään niin tosiaan 10v sitten (sori toistan itseäni mutta kaikki ei varmaan noita taustoja oo lukenu) raskaana ollessani olen viikolla 4 ja 5 testannut kotona puhtaan negan ja viikolla 6 lääkärissä vahva positiivinen....et kaikki on mahollista....

MarinaMelina: Kiitos tsemeistä :) <3 Sulle voi ihan hyvin vielä se plussa tulla. Ite oon samanlainn epätoivoilija...kans noita haamujen haamuja saanu mut siihen ne onki sit aina jääny. :( Toivottavasti teillä kävis toisin <3
jessica3: Mulla muuten kans on ennen toiminu toi pupustelu menkkojen käynnistäjänä mut ei viimeks kun oli se megakierto. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan tulis sellasta vaan plussa... :)
Perhoska: Plussa puhalluksia sinne :)
Rousme: Mulla on aina ennen menkkoja ja niitten aikana ihan järkyttävästi ilmaa vatsassa. Nyt etenkin kun aloitin terolutit. Se on jotain ihan kauheeta :D
vuononvaltiatar: Voi mikä söpöliini teilläkin :) Toivottavasti nyt kuitenkin sen ovisplussan jossain vaiheessa saisit. :) <3
vanilj: Niin no noi laskurithan se laskee niin et ois sitten ovis sillon 14 pvää ennen menkkoja, mut mulla ei ainakaan mee käytännössä niin. Ite tiedän suunnilleen oviksen ajankohdan siitä et ensin menkkojen jälkeen on 5 pvää kuivaakautta ja sit alkaa valkovuoto ja kuudentena valkovuotopäivänä on ovis. :D Toivottavasti sait selkoa tästä.

Omaa
: Kp 6 menossa ja huomenna pitäs jaksaa töihin. Huh. Voi olla aika rankka päivä. Huomenna kans soittelen sitä aikaa sinne vyöhyketerapiaan. Jostain luin et just ennen ovista siitä ois eniten hyötyä ku se avaa jotakin kanavia tms :D Toivottavasti saisin siis jo ens viikolle ajan tai sitä seuraavan alkuun.

Päivää!

Kp 12/30 ja ovistesti näytti aamupäivällä negaa. Ällövaroitus: En pahemmin valkkaria tutkiskele, mutta muistutti kovasti sellaista kirkasta venyvää Tuossa hetki sitten kuitenkin innostuttiin niin totaalisesti ruoanlaiton parissa, että pakkohan sitä oli käväistä makuuhuoneen puolella.. Ei muuten, mutta riisi kärähti pohjaan ja paljon ;-) ;-)

vanilj; ainahan on kivaa, jos ei tartte tikkui muuhun, kun ajankohdan varmistamiseen :) Itsellä ovistuntemukset yleensä huomaamattomia enemmissä määrin. Sen ajattelin, että on omalla kohdalla hyvä tikuttaa, niin näkee vähän :) :)
MarinaMelina; pahoittelut negoista!! :( Ehkä vaan liian aikaista! Helppoahan se on sanoa, kun ne oireet vaan laittavat naisen pään niin sekaisin :) :) :) Tsemppiä!
Lille; kyllä täältä on osa päässeet poies jo ekan kierron aikana, kun täällä kirjoittelevat :)
jessica3; harmittelut negasta! :( Itsellä tuntuu ehkä joka kierrossa noita "niin raskausoireita" ja täällä valitettavasti vielä roikutaan ... huoh... toivottavasti sinulla kuitenkin vaan hormonin kasvu kestää :)
mame; saapi tosiaan nähdä, mitä pidät tuosta  vyöhyketerapiasta :) Muistat tosiaan sitten kertoa kierron lopussa, suositteletko ;-)

Kiitos kaikki....kyllä tää on niin jännää aikaa!!! -.-

jessica
Voi että, toivottavasti sieltä nyt joku selitys löytyisi, mieluiten vielä se paras mahdollinen!!! <3

Melina Höh...hiton testi! Toivottavasti rupee viiva tummuu! <3 =) ja dpo:t lasketaan seuraavasti, eli esim. sun kp19 ovis+ on dpo -1, kp20 eli ovispäivä on dpo 0 ja sitä seuraava sitten vasta dpo 1 jne. 

KIITOS IA IHANAISET TSEMPPAILUSTA <3

Iissa
: Joo on mulla toi laskenta systeemi jotenkuten hallussa, mutta ongelmia teetti nyt se kun ovis oli yöaikaan..mutta nyt siis dpo 9/10.. Juu toivotaan että haamulainen oli ihan oikeessa paikassa eikä turhaa mulle ilmesty =/ Asiaa helpotti et mieskin näki sen etten siis aivan täysin kuvitellu sitä haamulaista :)

Jessica3 : Oih, harmittelut negasta! :( Ei se täälläkään ole yhtään varmempaa,, jos se lohduttaa :) Sullahan oli ihan samanmoiset oireet kun mulla, niitä ei kyllä voi kuvitella!!!!!! Mutta maltetaan vielä :) <3 Hei ootko kokeillu eri merkkisiä testejä, kun niidenkin tarkkuudessa on niitä eroja? ja niitä herkimpiä? Täällä muuten alavatsakivut palanneet, ei onneksi yhtä pahoina mutta taas tiuhempaan...=/ Repii ja juilii, niitä kaikkein inhottavimpia viiltoja ei oo vielä tullu.. onneksi nuo kestää vain hetken ja menee sitten ohi.

Lille: Oon testaillu tähän asti noilla Mammaks.fi tilatuilla David merkkisillä liuskoilla..mutta huomenna aattelin kokeilla apteekin omalla....kun oon ihmisiltä kuullu ja netistä lukenu et noi Davidid on huonoja näyttämään plussaa verrattuna muihin, vaikka ovat niitä herkimpiä ainakin mainoksen mukaan. Monet saaneet niillä vasta haamua kun muilla ´testeillä samaan aikaan parempaa plussaa. Mutta tuokin on niin yksilökohtaista =/ Plussapuhureita sinne nyt hurjasti, puuh <3 Ja tosiaan nyt meitä on aika monta samoilla päivillä kuumeilevaa :)<3  

......Kohta pääsee saunan lämpöön, nyt mieli rauhalliseks ja stressin kuumennan saunassa poijes :) ONNEKSI ALKAA VAPAAT<3

Täällähän on monta jännäilijää! :) Mulla vaan mielessä oma napa. Nimittäin o-testailin tässä eilen jä tänään. Eilen oli jo melko vahva testiviiva ja tänään saman värinen kun kontrolliviiva. Siis jos huomenna vielä tummuu niin olis o+ varma. Jeee!

Kp 8

Omppuf: onnittelut oviksen bongaamisesta. :)

Melina: Sulla onkin jännät paikat siellä..:) Toivotaan, et tummuu,, paljon plussatuulia+++

Jessica3: harmittelut negasta, toivotaan et se plussa vielä tulis..

Mame: Toivottavasti oot tervehtynyt jo työkuntoon, muuten älä mene puolikuntoisena. Täällä mentiin ja vieläkin on flunssa kiusana..:/ Kuulostaa hyvältä idealta tuo vyöhyketerapia, kaikki niksit käyttöön..:)

Vuononvaltiatar: No sitten sai kiehuttaa vielä uudet riisit..;) Hahhah! Täytyy muutenkin olla mukavaa kuin vain oviksen aikoihin. :)

Omaa: Oli niin super kiireinen aamu, et jäi testi tekemättä, mut huomenna sitten ellei menkat ala.. toivotaan ettei..:)

kp 28/ 28-29

MarinaMelina: joo, toiovtaan et sä kuulut dpo 5-8 jengiin :) mä olen kans tosi hätänen ton testailun kanssa. Toivotaan et sä oot ollu liian hätänen, eikä hormonia olis ollu viel tarpeeks. Kyl sä vielä sen plussan voit sieltä saada! :) En nyt ihan satavarma ole, mut eiks mahtais mennä niin että kp 21 olis dpo1... Näin mä sen ainakin ajattelisin. Ja ihanaa tuo sun "testi-sekoilu"! <3 Niin samanlaista, mitä mäkin voisin tehdä! :D
vuononvaltiatar: joo, onneks se vuoto sitte rauhottu. Onnea oviksen bongailuun!
Victoria: eiköhän ne suostu muuttaa sen siellä nlassa, kun kerran tiedät noin tarkkaan itse. Mua kans ärsyttää, kun ne siellä lisää yhden päivän. esikoinen synty nlan mukaan 41+3, mut sairaalan papereis lukee 41+2... Tietääkö joku, onko siihen joku järjellinen syy? Ja noista lämmöistä. Mulla nousee oviksen jälkeen melkeen 0,8 astetta! Toi on kans niin yksilöllistä.
Rousme: täällä kans odotellaan et jotain tapahtuis, menossa nyt kp 6. Odottelua...huoh...tylsää! Olis sitte jo oviksen aika! :D Ja allekirjoitan kans noi ilmavaivat niin täysillä! Siis ihan hirveetä! En oo koskaan laskeskellu, et kuinka pitkään ennen menkkoja täällä haistaan, mut siis joo, täällä sama oire.
Iissa: toi on niin just tota! Miks oireitten täytyy olla samoja! Tiedän kans pari kaveria, joilla odotus ollu ihan "oireetonta". Noh, toivotaan sulle parasta! :)
jessica3: onpa kummallista. No mutta jos nytkin olis niin, ettei testi vaan näytä sun raskautta! ;) Toivotaan niin! Ja onneks olkoon tosta tupakoimattomuudesta. Ite tarttis kans lopettaa, mut...
Dumbo.: pahoittelut negasta ja tädistä :/ toivotaan et tällä kierolla tärppäis!
mame: ihanaa että sun mies hoitaa sua siellä :) onneks nyt sit kuitenkin menkat ja flunssa samaa aikaa, oot sitte elämäs kunnos oviksen aikaan ;) ja onneks nyt sait lääkkeet, et saat taudin asianmuksesti hoidettua!
vanilj: täällä ollu sama; väsyttää mut ei saa unta. Ja tänäänkin KRAPULA-AAMUNA, heräsin ekan kerran jo kuudelta! Sit pakotin itteni viel unille ja klo 9 nousin ylös :D Nyt tääl töissä on kyl sellanen olo, et voisin siirtyy peiton alle....
pikkutonttu: toivotaan ettei täti tule kylän! :) plussatuulia +++
Isabell: joo, niinhän se taitaa olla, että kun tarttuu kiinni, ni alkaan hormonia kehittymään. Tietty kaikilla varmaan eri tahtiin..
Ja ovis tunnetaan täällä aika hyvin! Halut kasvaa 1-2vrk ennen ja limat muuttuu. Ja ite ovulaation olen nyt parista kierrosta tuntenut ja KUNNOLLA! Niin kauhee viilto/repäsy alavatsalla ettei kulkemaan pääse. Oon nyt joutunu syömää särkylääkkeitä ihan sen takia. Joskus ei ollu mitään, etten siis tuntenu ovista lainkaan. Mut nääkin tosiaa vaihtelee... Eli taidan sitli tikutella sitä ovista, ettei vaan pääse menemään ohi ;)
Josma: onnea tuloillaan olevasta kummilapsesta <3
Lille: tervetuloa mukaan! Ja toivottavasti teillä olis tärpänny, etkä "joutusi" kauaa täällä meidän seurassa olemaan :)
Perhoska: koska meinaat testata? Plussatuulia valtavasti +++
omppuf: onnea oviksen bongaamisesta! Toivotaan et teillä tärppää!

omaa: mahti-vuodot loppu sitten lyhyeen. Nyt sellasta tiputtelua ollu, tai no tänään ei oikeestaan enää mitään. Alavattaa välillä kyllä vihloo/sattuu. Outoa, koska tällasta ei yleensä ole. Noh, katsotaan mitä tässä nyt alkaa tapahtumaan. ´Tulis sitte jo oviksen aika! Millään jaksais odotella...
Eilen tuli sitte oltua juhlissa ja "vähän" otettua... Huh huh! Ei oo taas pitkään aikaan tullu oltua missään, ni tulin sitte aika akkiä humalaan. Mut mentiinpä kotiinkin sitte ajoissa :D Ja olin tosiaan aamulla jo 6 aikaa ekan kerran ylhäällä :D Nyt onki sitte kaiken maailman kissanristiäisiä tiedossa, et "täytyy" ottaa... Olis niin paljon helpompi, ko olis raskaana, ni vois vedota siihen, eikä kukaan pahastuis, jos jättää jotkut juhlat väliin... Tietty ku olis vaa kovana, eikä jois, mut ole siinä sit selvänä ku muut juhlii ja juopottelee. Noh, mut nyt ei onneks mikään kauhee krapula. Täl hetkellä kyl uni maistuis, mut 3,5h töitä viel jäljellä... Äkkiäkös se tästä menee!

jessica En tiedä kerroinko täälä aikasemmin vai toisella palstalla, mutta omaan kaverin, joka ei koskaan ole saanut apteekin testista plussaa ja on synnyttänyt 3 lasta. Eli suosittelen verikokeeseen menoa ihan vaan varmistukseksi ja tietysti jos kipuja kerran on niin lääkärikään ei liene huono idea.

hm Ei mun kannata testata vielä viikkoon, vaikka mieli kuinka tekisi. Vastahan tässä mennään kp 21 kohdilla..

Testiliuskoista. Kaikissa testiliuskoissa on viivat olemassa, jossain ne pystyy juuri ja juuri erottamaankin. Pitkään kuivunutta liuskaa ei kannata tutkiskella enää uudelleen, sillä siihen voi kuivuessa muodostua näkyvämpi viiva, johon valheellisesti on tarttunut muita virtsan ensyymejä, eikä siis raskaushormonia. En siis halua ketään masentaa, mutta järki mukana näilläkin hormoonihyrinöillä :D

Tsemppiä kaikille ovisbongareille ja hyödyntäjille! Ja hermoja jännääjille!

Vuononovaltiatar: vähän kyllä vaikee uskoo et vyöhyketerapian avulla tulis raskaaksi, mutta no toivossa on hyvä elää :) pikkutonttu: kauppa mä jo huomenna töihin meen vaikka ei millään jaksais... Omaa: taidan nyt kans lopettaa ton tupakan polton ku 5 päivää menny ihan hyvin jo ilman :)

Mame- Mitä tuota röökiä polttamaan. Mä otin opikseni ku sain nikotiinimyrkytyksen pari vuotta sitten..sitä en unohda ikinä ja loppu muuten röökinpoltto ku seinään sen jälkeen. En oo kyllä koskaan oikein kunnolla polttanutkaan.

hm86- Mites kauan sun menkat kestikään?? Huomasin muuten viimeksi menkkojen aikaa ton sama..pari lasii valkoviiniä ja kylläpä tuli vähän töttöröö-fiilis. ;D Noo..halvaksi ainakii tulee jos ei muuta.

Melina- Toivon kovasti plussaa..mutta nyt koita malttaa muutama päivä ootella..saat testaamalla liian aikaseen vain pahan mielen itsellesi. ;)

Pikkutonttu-Plussatuulia +++++
Vuonovaltiatar - No on teillä ollut hektinen ruuanlaitto tuokio ;D
Mame-  Ei se ota jos ei annakkaan..oon itse kans kuulluit että vyöhyketerapiasta voisi olla apua.
jessica- Mä varmaan hipsisin piakkoin lekuriin varmistamaan asian..ei paina mieltä sitten enää. Olen kuullut ja lukenut kyllä tuosta että kaikille ei kotitestit syystä tai toisesta anna plussaa vaan verikokeiden kautta tarvii tsekata tulos.

Omaa: Selkäkipu on mahtava ja vatsa on hellän tuntuinen..ihanku ois treenannu vatsalihaksia  vaikka en kyllä ole. :D Katsellaan..kauheen varma olo on että plussa tulee <3

Huomenta kaikille!!

MarinaMelina: Mä ymmärrän täysin ton roskishaamuilun :) Itse oon ihan samanlainen... Mä oon kanssa aloittanut tooooosi aikaseen testailemaan ja dyykannut roskista, josko siellä joku haamunpoikanen olis. Vaikka toki tiedän, että se ei kerro mitään, mutta kuitenkin :) Maltti ei oo mun parasta valttia!

pikkutonttu: Oi paljon plussatuulia nyt sinne! Tulehan kertomaan miten kävi.

Perhoska
: Mikä dpo sulla on meneillään ja onko ollut mitään erityisiä tuntemuksia?

Sli: Peukut pystyssä täällä, jotta plussaa tulis :) Mikä kp sulla on menossa ja millon aiot testailla?

Ainiin eli tänään kp:21/26-30 ja dpo: 8.. katsellaan millon uskallan testailla..;) Viimeistään viikonloppuna.

Huomenia!

Tänään testit negaa taas, eli eilinen oli sit joku susi testit..ja minä höpösö kun sitä tuijottelin :) Onneksi itsekkin kun niitä testiajan jälkeen urkkii niin tietää et vastaus ei välttis pidä paikkaansa...mutta itselleen kun ei maha mitään,mä ainakin olen sellanen et mun on niitä myöhemminkin vielä vilkastava, itse sitten vastaan seuraukset jos saa pettyä :)

Nyt sitten varmaan jo suunta kohti uutta kiertoa kun ei plussaa vielkään näy.. eikä oikeastaan ole kovinkaan surku olokaan..varmaan siksi että vielä pikkuriikkinen mahdollisuus ois.. onneksi meillä on tämä "tunteenpurku" paikka niin hyvässä kun pahassa, teidän tuki on kyllä korvaamatonta :) <3

Melina kp 30/31-32 dpo 10-11

Takaisin