Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta kaikille ihanaisille naisille!

Oviskeskusteluun; mulla toi ovis on aika kellontarkka tai siis et kyl nytkin tässä kierrossa pari päivää tuntu sellasta pientä niinkun menkkakipuilua ja ton ovistaulukon mukaan se oli juurikin sillon joten eiköhän se ollut :) tikuttelut aattelin koittaa ens kierrossa sit niin varmistuu ainakin...aiemmin en ko.asiaa oo ees koskaa oikein miettiny paitsi nyt tässä viimekuukausien aikana...

Kovasti tuntuu olevan yövuoroja kaikilla, jaksamista niihin! mulla alkaa ens viikolla kans 3kpl ja sillon on kyllä niin pölmistynyt olo ja kaikki maholliset oireet kropassa :D täällä taitaa olla paljon hoito-alalla olevia muitakin...... ;) ja flunssapöpöt kaikista pois, hus hus!

Meitin koiravauva on energinen kääpiöpinseri :) tossa touhottaa minkä kerkiää....vaikka onkin jo 4v. Valmiiks vaan mietiyttää kun se ei siedä lapsia ollenkaan.......

Eilisilta oli muuten mukavan rentouttava perjantaiehtoo mut illalla oli jo tippa linssissä kun koko päivän iltaan asti noi kivut jatku....
Nyt aamulla tilanne ainakin toistaseks vähä parempi...tulee sellasia pieniä juilimis-tuntemuksia koko ajan mut ei varsinaisesti kivulaita...Menkkoja ei näy eikä kuulu....En valittais tai pelkäis pätkääkään jos tietäisin et nää johtuu siitä yhdestä ihanasta asiasta mut tää epätieto on pahin! Just miehellekkin sanoin et tiän et oon hätänen yleensä kaikessa mut nyt ihan oikeesti haluisin tietää et mistä nää johtuu kun pelottaa jo et mikä on...se on niin ihana ja kannustava kyllä ja tiputtelee mua maanpinnalle, sanoo aina et älä höpötä emoticon  ja ihmetelly nyt kans tosi paljon tätä mun pömppömahaa...vatsanturvotus siis jatkuu...
harmittaa vaan kun ois kiva pupustella nyt vähän muutenkin kun "lapsenteko mielessä" mut eilenkää ei voinu kuvitellakkaan mitään ku koko ajan tuli niitä kohtauksia.....'
Nyt joltain kaikille piristykseks jotain plussa-uutisia kiitos!
-Epätoivonen Jessica kp 31 /28-30 dpo 15.

Meilläki on 9,5 kk musta-valkoinen röllikkä, Roope. Siin on kultaista- ja labradorinnoutajaa, sakemannia, ajokoiraa ja vinttikoiraa varmasti...eläinlääkäri epäili värityksen perusteella et olis myös karjalankarhukoiraa. Tavan vipeltäjä tuo! =) Säkä n. 50-55cm ja painaa vähä vajaa 25 kg! :) 

Melina Ei mmmmitään oloja....ja samoin, tunnustan...testasin kans tänä aamuna niin puhtaan negan ku vaan voi! emoticon Tai no ok, eilen selässä jomotteli menkkamaisesti ja tänää mahassa, mut en vaan usko en! :D

Iissa dpo8/9...kp26/31-32...

Victoria Oi että, ihan mahti tulos!! :D <3 Ja niihä nuo on, tiedän, mut silti jotenki ootti et edes jotain, mut ei mitään! Minä ja mun hötkyilyt! ^^'

Heippa kaikki!

Olen lueskellut ketjua jonkun aikaa ja haluaisin liittyä mukaan seuraanne, jos sopii :)

Omaa taustaa sen verran, että meillä on kohta vuoden vanha esikoinen ja toive pikkukakkoselle suuri.. Omat kierrot vaihtelee hurjan paljon, mutta tällä hetkellä dpo on 8 ovistikuttelun (ja ahkeran ovulaation hyödyntämisen jälkeen). Nyt malttamattomana odottelen, josko jotain olisi tapahtunut.

Plussatuulia teille kaikille sitä odottaville +++++++

Lille: Tervetuloa mukaan ja jääköön vierailusi lyhyeksi!
Paljon plussatuulia myös sinne! +++

Isäbell:
Mä taidan kuulua niihin joilla kestää pari päivää oviskivut kun ennen en ole kauheasti sitä seuraillut, mut muistan et on ollut kierron puolivaiheilla kipua. Nyt kun tosin ostin sen CB:n ovistestin niin perjantaina tuli se hymänaama eli ovis pitäis olla 24-36 h sisään sen jälkeen. Oireet mulla alko lauantai iltana ja oli vielä maanantainakin. Nyt aijonkin ostaa niitä luiskatestejä niin voin vähän vertailla ovis viivojen vahvuutta ja verrata oireita. :) Tosin toivon, ettei tarvis ens kuussa vaan voin toteuttaa kyllä tuon suunnitelmani sitten joskus kun toiveena on sisarus ensimmäiselle..

Melina: Älä nyt vaan vielä menetä toivoas, kyllä meille ne vauvat nyt tulee! <3 sulla on niin vähän aikaa vielä oviksesta! Mä en ole vieä uskaltanut testata.

Jessica3: 
Kurjia sun kivut, mutta toivotaan et ne kaikki johtuu siitä ihanasta toivotusta asiasta joka nyt vain ei vielä näkynyt testissä. Plussatuulia! +++

Iissa: Kyllä se vielä muuttuu plussaks kun jaksetaan odotella! :)

Josma: Ihana uutinen. Onnea tulevalle kummille! <3

Tänne ei kuulu mitään uutta. Eilen oli ihan sellainen olo, et täti olis tulossa käymään, mut vielä ei näy. Onneksi!  Odotan vielä huomisen ja jos ei näy niin sitten teen testin. Voi kun se olis positiivinen vaikka joku ikävä sanoo tuolla mun takaraivossa ettei se oo, mut oon häätänyt sitä pois ja päättänyt et se on positiivinen!

dpo 15
kp:  27/ 28-29

vanilj: Voi saksanpaimenkoirat on kyllä ihania. :)
pikkutonttu: Toivottavasti se täti nyt kuitenki pysyis poissa... :)
Isabell: Kp 10 tienoilla alkaa kuivankauden jälkeen valkovuoto ja sit siitä noin kuus päivää eteenpäin on ovis. Mulla ne ovistuntemukset on lähinnä sitä halujen nousuja ja sitte tulee kans ne limat. Mut ei sitte oikein muuta...
MarinaMelina: Pahoittelut negasta! :/ Ite en varmaa usko enää mitään oireita raskausoireiks ennen ku kunnolla laatta lentää. Sen verran paljon kaikkia vaivoja ollu mut koskaan ei plussaa.
jessica3: Jospas nuo kivut kertoiskin masuasukista. Toivotaan parasta  ainakin. :)
Iissa: Nooo se plussa voi vielä tulla ihan hyvin. :) Teidän koira kuulostaa ihan meidän koiralta :D tuo meidän karvaotus on samankokonenki ja voisin epäillä et on vähän samaa näköökin ehkä...
Josma: Onnittelut tulevasta kummilapsesta. :)
Lille: Kyllähän tänne sopii tulla  joten tervetuloa:) Toivottavasti teilläkin pian plussa tulisi.

Omaa: Noniin aamulla oli sitten edelleen kuumetta joten kävin lääkärissä. Poskiontelotulehdushan sitten löytyi ja siihen sain antibioottikuurin ja jotaki jytkympää yskänlääkettä. :/ Ei oo kyllä moneen vuoteen tullu tällästä tautia podettua. Toivottavasti ei teille muille tällasta tulis. Täällä etelä-pohjanmaalla tätä on enemmänki liikkeellä ja meillä on töistä ainakin 4 ihmistä saikulla. Kp 5 menossa ja menkat näyttäis olevan loppusuoralla. Pian saa sitten alkaa tikutuksen. Tää "tylsä" aika on menny yllättävän nopeesti tän sairastelun kanssa. :D Ei oo kerinny vauvajuttuja paljon miettimään.

Iltaa ihanaiset!:)

Iissa, on tosiaan vielä liian aikasta :) mutta mulla on jotenkin vaan sellanen olo et dpo9 pitäs joku haamulainen jo näkyä, vaikka tiedänhän mä että niin ei oo välttämättä....kuten Victoriakin sanoi :)Mutta en minäkään edes halua uskoa ettei sitten pety :(

Jessica3, mullakin pahimmat viillot menneet jo, nyt muutamia kertoja tänään viillellyt reippaastikkin, mut kestää vain hetken..päättelin itse (liian monta virtsatieinfektiota sairastaneena) että jos ois virtsatulehdus niin sen kivut vaan pahenis ennekö sais ab-kuurin tai ees särkylääkettä, ei yleensä tulehduskipu mene ja tule, se vaan pysyy. Tämä kun on mennyt ohi niin täytynee olla jotain kiertoon kuuluvaa tai merkki plussasta...

Victoria, tuo on varmaan maailman ihanimpia tekstejä :) <3

Lillelle Tervetuloa ja tosiaan jääköön vierailusi täällä lyhyeksi, kuten on tapana sanoa :)

Pikkutonttu, ihanaa kun jaksat olla munkin puolesta positiivinen!!:)<3 Mä en uskalla liikaa olla..:( harmittaa sit niin pirusti jos joutuu pettymään..ja näiden kuukausien jälkeen jotenkin aina tuntuu että kyllä menkat sieltä alkaa, sen plussan saaminen on jotenkin niin kaukaisen tuntunen asia..:)

Mame pikaista paranemista!! hienoa ettei oo aika tuntunu liian pitkältä, on jo heti valmiiks parempi fiilis uuteen kiertoon :) nyt sit oviksen pongaamiseen, ja olkoon tämä sitten SE kierto :) <3

Melina

Iltaa kaikille! täällähän mä sit kuitenki pyörin vaikka niin uhosin vkonlopun "ottavani etäisyyttä" :D
Lille: Tervetuloa! itekkin pitkään lueskelin ja vaklailin ennenku mukaan tupsahdin ite :)
Iissa ja Melina: Teilläkin jännät paikat! Olin äsken saunassa ihan omissa ajatuksissani ja mietin teijän jännityksiä...kovasti tää palsta vetää mukaansa ja "elää" toistenkin vaiheita niin innokkasti....
Mame: Hyvä et sait ab-kuurit, nyt paranemisia ja innolla uuteen kiertoon!
Victoria: emoticon  varmasti maailman mahtavin fiilis...meinaatko alkuviikosta aikaa neuvolaan varailla..
Josma: Oi onnea kummiudesta!
Pikkutonttu: Tsemppiä, ootellaan innolla tulosta....
Vanilj: Hyviä testauksia ja toivottavasti tikuista apua bongailuun :)

Omaanapaakin vähän pakko laittaa: Mulla menee aina niin et jos menkat on alkamassa piakkoin niin pupuilu ne viimestään käynnistää (ihan aina).....no tänään testattiin sit sitäkin vatsa kivuista huolimatta; ei mitään vaikutusta....
Kyl tää oottelu et jotai tapahtuis on hermoja raastavaa....
Piti tänää vähän kaljotella mut taidan nyt varmuuden vuoks pitää koti-illan koska onhan tässä nyt kuitenki pieni mahdollisuus siihen ihanuuteen...ja ei nyt muutenkaa jotenki huvita lähtee tonne lumisateeseen :)

Eli Jessica kp 31/29 (laskin kalenterista nyt tarkempaa kiertoa aikani kuluks ja toi 29 on oikeimpana...) dpo 15   ja eilen siis päivällä tehty r-testi neg....mahan juilimista vielä on mut vähemmän ku eilen ja nännit arat.......

Lille Tervetuloa mukaan porukkaan =)

Victoria olen vihreä kateudesta, mutta silti todella iloinen puolestasi =)

Pikkutonttu Älä kuuntele sitä ikävää ääntä taustalla. Se mistään tiedä mitään kuitenkaan. Toivotaan plussaa sitten  kun testaat =) Lehmän hermot sulla ainakin on testailun suhteen.

Jessica Susia siun testit, kyllä se vielä plussa siullekin piirtyy =)

Josma Onnea tulevasta kummiudesta =)

ON: kp 20 menossa ja tekis mieli jo testata :D Ihan levoton olo sen suhteen. Nyt kyllä sellainen fiilis päällä, että korkeelta tullaan jo kovaa jos negan tästä kierrosta saan =( Ei niinkään tdennäkösyyksien takia vaan puhtaasti oman tuntemuksen takia tällainen olo.

Isabell - Toi on kyl ihan totta että ilman tätä palstaa aika kuluu ku etanalla..

Lille - Tervetuloa tänne keskustelemaa ja pohtimaa ongelmia meiän kanssa ! :) Ja toivottavasti tärppäisi nyt pian niin ei tarvi kauaa olla täällä <3 Plussatuulia sinne ! ++++

mame - Paranemisia sinne! <3

jessica3 - Toivottavasti sieltä nyt se plussa tulisi ! :)) Plus plus ++ <3

Oma: Ite oon lähipäivinä saanu ihan ihmeellisiä fiiliksiä. Viimekierrossa leivoin siis aivan hulluna kaikkea mahdollista, (kakkuja, pullia, mokkapaloja, suolasia piirakoita, muffinsseja, ym. normaalien ruokien lisäksi) , noooh tässä kierrossa on alkanut sit siivousintoilu. Koko ajan on ollu rätti kädessä tai muuten järjestellyt tavaroita. Ja vaikka olis jo siistiä, löydän aina jotain siivottavaa/järjesteltävää/pyyhittävää ... :D voin vaa kuvitella mitä ens kierrossa alan tekemää jos ei vieläkään tärppää tällä kierrolla, tai jos tärppää niin mitä alan raskaana touhuamaan :P
Mut jotain positiivista kiertoon liittyen, enään alle viikko siihen että hedelmällisyyskausi alkaa :))

Tässä muuten kaikille yleinen (plussanneille myös!!), itseä ihmetyttävä kysymys: Olen itse huomannut, että noin viikko - 2 pvä ennen tädin tulemista on hirveitä ilmavaivoja. Onko muilla samoja oireita? ( Itse olen tuon oireen nyt lisännyt listaan, menkkojen alkamisoireista.. )

Rousme, kp8 /30

Rousme, itsellä en ole aijemmin ilmavaivojen huomannut menkkoja kohden lisääntyvän mutta nyt on jokusen päivän ollut ihan kamalasti ilmavaivoja...menkat pitäs alkaa ens ke tai to.. Mullakin nää ilmavaivat menee menkkaoire listaan jos ei plussia näy :) Tsemppiä ovispäiviin <3

Iltaa väelle! :)

Enemmän tai vähemmän koko päivä vietetty sukuloimassa... Jos vielä raapustelisi tännekin <3 Ovistestailu aloitettu tänään kp 11 kunniaksi; selkeä nega.

Victoria; mielettömästi onnea tuosta ihanasta digitestin tuloksesta! Vaikka se tiedossa jo olikin, mutta konkreettisesti sen näkeminen helpotti varmasti oloa :)
MarinaMelina; pahoittelut aikaisesta negasta :(
Iissa; toivottavasti teillä on sujunut ja sujuu loppuu asti viikonloppu hyvin :)
Rousme; kyllä tuo aika on jännä juttu. Jotenkin vaihtelee kierrottain.. joskus itsestä tuntuu, ettei alku kulu millään ja joskus tuntuu, että oviksen jälkeen vaan odotellaan ja kärvistellään :) :) Vaikee juttu! :) Kysyit noista ilmavaivoista kierron loppupuolella.. itse en ole huomannut.. itsellä se on vahvasti ruokariippuvaista.. : /
jessica3; harmittelut negasta ja noin kivuliaista tuntemuksista! :( Hienoa, että olet kohta jo 3vkoa ollut ilman röökiä! :) :)
Dumbo.; Harmittelut menkoista! Sinällään tietty hienoa, ettei tuon pidemmäksi eka luomukierto venynyt :)
mame; ai teillä on sellainen söpöilijä :) :) Meillä on schapendoes typy <3 Ihana lumiturpa kaikkine karvoineen näin talviaikaan <3 Harmittelut poskiontelotulehduksesta! :(
vanilj; kyllä ne testit pian sieltä tulee ;-)
pikkutonttu; Koita jaksaa töiden parissa! Muistan edellisessä työpaikassa, että sitä saattoi ihan yllättäen tulla tuplavuoro ja sitten piti seuraavana päivänäkin jaksaa :) Toivottavasti se täti kuitenkin poissa pysyisi :)
Isabell; Ilmeisesti itsellä noi ovistuntemukset alkavat kypsytellä itseään jo useita päiviä ennen itse mahdollista h-hetkeä :) Ainakin päivän kahden ajan ollut jo tuntemuksia alkaneena, mutta testi näyttää vielä selkeää negaa :)
Josma; onnea alulle saadusta kummilapsosesta!! :) :)
Lille; Tervetuloa mukaamme! Älä viivy kauaa! :) Olisihan kivaa, ettei kenenkään visiitti jäisi pitkäksi! :)
Perhoska; Toivottavasti sinun ei tartte tässä kierrossa nyt pettyä!!! :) :)

vuononvaltiatar: tsempit sinne oviksen bongailuun :)
Rousme: Täällä on huomattu myös noi ilmavaivat ennen menkkoja kun yritys alko, ja joka kerta ennen menkkoja ilmavaivat saapunut... 
Perhoska: toivottavasti ois tärpännyt nyt :) ++
Jessica: minkälaisia testejä käytät? :) toivotaan että se plussa ilmaantuis seuraavaan testiin :)
MarinaMelina: toivottavasti se sieltä plussaksi vielä muuttuisi :)
Lille: tervetuloa joukkoon, toivottavasti ois heti siellä tärpännyt :)
mame: mikä kp meinat aloittaaa tikuttelun? :) onneksi sait lääkkeet, pikaista paranemista! mäkin oon etelä-pohjanmaalta :D
pikkutonttu: paljon plussatuulia sinne puhaltelen :)
Josma: onnea tulevalle kummille! :) <3
Iissa: pahoittelut negasta, toivottavasti se siitä muutuisi plussaksi :)
Isabell: Kyllä mä jotenkin ton ovulaation tunnistan kropastani (mutten ihan satavarma ajankohdasta oo), mutta otan tähän kiertoon tikut joukkoon varmistamaan tarkan ajankohdan:) oireet kestää n 3 pv.

Vanilj: et kai kans sjoelta? :) aattelin tossa kp 11 alottaa tikuttelun. Viimeks ovis oli kp 16. Saas nähä onko nytki ku vasta tokaa kertaa alan tikutella.

Taas testattu puhdas nega! dpo 10 :(  Toivoni nyt kyllä jo heitän..snif :´( No jospa se tästä ja saa taas ittensä innostumaan uuden kierron mahdollisuuksista. Jää nyt vai mietityttämään pitäskö noiden kipujen takia mennä käymään lekurissa? Ne kuitenkin menivät ohi..mutta kun tuo endo asia mietityttää, kun eikös siinä ole just jossain kierron vaiheessa tuollaisia kipuja?!

Muuten nyt asiassa taas taaksepäin, niin miten laskisitte itse oviksen jos menis näin : Kp19 ovisplussa aamupäivällä, seuraavana yönä aamuyöllä joskus 4 aikoihin tunsin selvästí oviksen, heräsin kipuun..joten onko kp20 dpo1 vaikka ovis tapahtui sinä päivänä aamuyöllä vai vasta seuraava päivä kp21 dpo1? Tässä vaan summailen et onko mulla dpo 9 vai 10...:)

MarinaMelina: millä r-testillä sä testailet? Niissä kun on niin paljon eroja. Meillä on aika läheiset dpot, kun mulla taitaa olla tänään se 9 ja maanantaina ajattelin jollain erittäin herkällä testailla :) Älä vielä heitä pyyhettä kehään, vaan odottele pari päivää.

Lämmin kiitos kaikille tervetulleeksi toivottaneille <3 Toivon tosiaan, että visiitti olisi lyhyt :)

Huomenta vielä kertaalleen .:)

Okei, täällä harrastetaan nyt niin epätoivoisia juttuja että herkempää heikottaa :) anteeksi jo etukäteen että joudutte nää kestään :)

eli...mulla jäi sellanen olo sen testin teon jälkeen että oisko siinä voinukkin näkyä joku haamujen esiesiesiesi-isä...Noo... peilasin testiä valoa vasten nyt kohta neljä tuntia testin teon jälkeen ja kyllä siinä näkyi siis viivanpaikka (varmaankin) jossa reunat tummemmat..aattelin että no se varmaan näkyy kaikissa ja otin sit aijemmin tehdyt testit kehiin:)..ja niissä ei missään (4kpl) näy MITÄÄN, ei siis edes viivanpaikkaan viittavaa....TIEDÄN, tää ei todella merkitse yhtään mitään mutta pitipä tulla jakamaan teidän kanssa tämäkin epätoivon kohtaus :) Ajattelin että voiskohan olla kyse siitä testi vois ehk olla vielä hiukkasen märkä (?) vaikka testin teosta on jo monta tuntia eikä se kyllä tunnu märältä ...ja siksi näyttää noin...

Olen hyvä esimerkki siitä miten vauvakuume hourailut näkyy käytännössä

mame: likeltä, ilmajoelta :D aattelin kans että aloittaisin tikuttelut kp 11, laskureiden mukaan ovis ois n. kp 17, että miten ne laskee sen ajankohdan?
MarinaMelina: mut jos sulla ei vaan vielä oo riittävästi noussu HCG ? :) toivottavasti muuttuis vielä plussaksi! koska sulla pitäis täti ilmaantua? Jotenkin tuttua tuo kun tarkistaa vielä testin vaikka sitä ei enää viiden min. jälkeen tulkita. Sanoisin että oota pari päivää ja tee uus testi :)

Takaisin