Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rousme: Toivotaan et joka toinen pvä taktiikka toimis teillä. Meillä oli yk 5. taktiikka et joka päivä peiton heilutusta mut se ei ainakaa tuottanu haluttua tulosta. :D Siinä kyllä meinas loppua mielenkiintokin koko puuhasteluun. Sit yk 6 puuhastelu keskitettiin  puuhastelut otollisiin päiviin, mut se ei toiminu, joten nyt tässä yk 7 kokeillaan kans tota joka toinen pvä. :)
Josma: Hyvä juttu et tätsky tuli! :) Tai no hyväjahyvä, mut aina parempi ku se että ei  tuu menkkoja ja negaa pukkaa testiin. :)
hm86: Noista runsaista vuodoista ei kyllä koskaan tiedä mitä ne on. :/ Ikäviä joka tapauksessa. kannattaa vielä varmistella asiaa lääkäriltä. Tsemiä joka tapauksessa. <3 Itellä tulee verta aina niin, että joudun pitään isointa tamppoonia ja sidettä mitä vaan markkinoilla on niin molempia yhtäaikaa ja se yhdistelmä kestää maks sen 4 tuntia aina alussa ja sitte ne menkat loppuukin n. kolmen pvän jälkeen ku seinään.
Victoria: Onnea! :)
vuononvaltiatar: Täällä kans podetaan lunssaa ja kauheeta yskää. Oikeen joutuu jo kippurassa oleen yskiessä ku ottaa niin keuhkoihin. :/

Omaa: Kp 3 ja menkat jatkuu edelleen. Flunssakin meni niin pahaksi että täytyy ens yövuoro ottaa saikkua. Meidän koira-vauvallekin tuli tänään postissa kutsu 1 v rokotuksille. Yhyy. Sekin on jo tollanen iso rontti. :) Mulla oli tossa välissä sellanen fiilis ettei saada omaa vauvaa ikinä, mut nyt on taas sellanen olo et no kyllä me se nyt vuoden sisään saadaan. Pakko. Aattelin nyt ku kaikki muut konstit on kokeiltu niin mennä kokeileen vyöhyketerapiaa jos siitä olis apua. Ainakin sen pitäis auttaa niin moneen vaivaan et ei se ainakaan pahitteeksi ole. :)

Tilastoa: Nonni nyt on sitten helmikuunki "raskauskiintiö" täynnä ellei sitten joku vielä ehi plussaan ja todistaa teorian siitä että valoisa aika on hedelmällisempää oikeaksi. :) Nyt siis kaksitoista plussannutta tammikuun alusta laskien tähän päivään.

Täällä on monella niin jännät paikat että pakko täällä käydä tirkistelemässä josko tulisi lisää plussia :D

Victorialle onnea vahvistuneesta plussasta!! Tuuthan sitten mun kaveriksi marraskuisiin ;)

Iltapäivää!

ihan ensinnä Victorialle isot halit ja onnittelut vahvistuneesta plussasta <3 Ihanaa, tämä taisi nyt olla teille se kierto!!:) Mä olisin varmaan ihan samanlainen et uskosin vatsa digin tehtyäni..mulla onkin kaapissa ollu jo pari kiertoa se digi oottamassa...saa nähä millon tulee käyttöä :)

Josma, onnittelut jos täti on vihdoin suvainnut saapua paikalle :) Hm86 käy ihmeessä tarkistuttamassa tilanne, ettei jää sitten itseäsi vaivaamaan ! Tsemppiä!<3 Mulla itsellä noi vuodot aina vaihtelee näissä luomu kierroissa, joskus tosiaan tuntuu et vuodan kuiviin kokonaan..tamppoonista menee 2h läpi...mutta sitten joissakin kierroissa on vähän niukempaa..kaiken kaikkiaan mulla kai aina ollu suht runsaat...
Vuononvaltitar, tsemppiä oviksen pongailuun..se on kyl hyvä että vähitelleen oppii kuuntelemaan itteensä, ja tuntee oviksenkin paremmin :)
Mame, Mä tiedän ton tunteen ´vaikka mun laskuissa ollaan yritetty suht vähän aikaa...yk 4 menossa...Mut silti mulla käy ajoittain mieliala jossain tosi matalalla ja oon varma ettei saada omaa pikkuista koskaan...=/ Mutta pakkkohan se on vaan uskoa että kyllä se sieltä tulee, meille molemmille <3

Omaa: Mulla pahimmat krampit on jo takanapäin..ne kesti oikeestaan dpo 5-6, nyt vaan ajoittaista menkkajomotusaaltoilua ja kohtu tuntuu aralta. Jomotus näyttää alakavan kun liikkuu rivakammin, kuten töissä viime yönä. Välillä vielä myös vihloo sinne tänne...Nännit edelleen todella kosketusarat, se jo itsessään on mulla ihan uus oire :) Mutta voi ppppiiiiiiiip mitkä ilmavaivat, mä en hemmetti vie tajua mistä tätä riittää :) Siks just pelkäänkin että jos ne alavatsakrampit ja vihlonnat ym..oli vaan jotain ilmavaivoja :O
Ois just níin mun tapasta sekottaa ilmavaivat raskauskipuihin :):):) Mutta aika sen sitten näyttää... tulis nyt se sunnuntai ja dpo 10 niin vois testata... huoh!!

Melina kp 26/31-32 dpo7 yk4

Marina-Melina: noi sun aiemmin kuvaamat oireet kyl kuulostaa niiiiiiin siltä et plussaa paukahtais :D mistä tollasia nyt muuten tulee...

Victoria: Onnea hirmusesti! kyllä se plussa on uskottavaemoticon

Nyt me muut vaan perässä sit...kyllä helmikuun tilastoihin viä mahtuu monta päivää :D

Itellä järkyttävä mahanturvotus jatkuu, muuten ei mitää oireita.......kai.....:) ei suuntaan eikä toiseen...et menkkoja ootellessa...

kyl sitä välillä heittäytyy epätoivoseks ja kuvittelee kaikki maholliset lapsettomuus kohtalot...vaikka onkin vasta yk5 ja vasta 1kierto ollu ilman sitä hiton tulehdusta joka kuulemma pienensi mahollisuuksia huomattavasti...ottaa kyl päähän et piti sellanenki olla...
mut nyt uuteen nousuun! :)
jännää kyl vähä täälläki......
Kp 29/ 28-30

Pepa, mä en oikeen tiiä mihin kuuluisin. Yksi laskuri sanoo 30.10., yksi 31.10. ja kolmas 02.11. :D Mutta odotusketjuihin en varmaan vielä uskalla. Alavatsan turpoamiskivut ovat kyllä aika jäätävät mutten uskalla ottaa särkylääkettä ihan pienestä.

On muuten viallinen tää testi, alareunasta puuttuu puolet väreistä: http://aijaa.com/009019627604

Victoria: Kerroppas hieman enemmän noista alavatsan turpoomisjutuista koska mun alamaha on ku ilmapallon nielassu :D ja mietin et voiko olla merkki jostain.....paljo sulla nyt oletettavasti ois viikkoja?

jessica3, no ihan ensinnä mulla tuossa viikonloppuna alkoi vatsa turvota, näytin siltä kuin olisin kolmannella kuulla raskaana. Kamala pallo, mieskin nauroi. Maanantaina sitten tuli kova kipupiikki jonka kipu kesti yhteensä puoli tuntia, itku silmässäolin. Sen jälkeen ylimääräinen turvotus lähti, eilen oli jo normaali vatsa. Mutta tässä pitkin viikkoa on vahvistunut painentunne alavatsassa, tuossa heti häpyluun yläpuolella. Kaveri sanoi että paikat siellä turpoais... Ja nivusiinkin ottaa välillä.

Ainiin ja viikkoja olisi kuukautisista laskettuna 3+6 jos oikein laskin. :D Mutta mulla oli ovulaatio vasta kp16 eli varmaan tuosta saisi pari päivää vähentää...

No mullakin (niinkuin tuolla aiemmin eilen vissiin kirjotin) turpos maha ihan hirveeks ja saunassa naurettiin et ei hitto mikä ny on :D mut tiedä sit....voi olla tietenki ihan mitä vaan...jännää.....

dpo 13 jos yhtäkkia oikein laskin.........en tiä sit voisko toi turvotus olla ees tässä vaihees mahollista.....

Jep jep, nyt se täti vasta riehaantu! Ikinä ei ole näin paljon vuotoa ollut, kun niagaranputoukset konsanaan :D

Elikkä varmistettu Kp 1

Hyvää alkavaa yötä!:)

Omaa napailua: Mulla on jotenkin alkanu usko loppumaan taas että sieltä plussa tulis, vaikka noita ihme kipuja onkin ollut. Aika monella sivustolla sanotaan että munasolu kiinnittyy kohtuun vasta joskus dpo7...ja mulla kivut oli dpo5, joten oisko ollu liian aikasta millekkään kiinnittymiselle, ja näin ollen ne kivut on ollu jotain aivan muuta..Huoh!! Tänään dpo7 on ollu jotain viiltelyä muttei tosiaankaan mitään aijempaa vastaavaa =/ Tosin toivoa luo se että eikös Victoria sullakin ollu tuo kipukohtaus joskus dpo5 tienoilla? :) ja siellä ainakin plussaa pukkaa :) Enkä tiiä voisko sillä olla vaikutusta että toi mun luteealivaihe on sen 12päivää pitkä eikä 14..jaa-a.

Ei vaan jaksais oottaa eikä oikein uskoakkaan että sieltä sitä plussaa tulis..aluks olin ihan innoissani mutta nyt olo on ollu jokseenkin melankolinen.. Alavatsan vihlontaa edelleen kyllä aika-ajoin on mutta tunnun pistävän sen noiden ilmavaivojen piikkiin..nännit on edelleen kipeät, mutta eivät aivan niin arat enää kun aijemmin. Jotenkin oon ihan varma että se täti sieltä taas tulee ja jyllää, ja sitten taas sais ittensä revittyä uuteen kiertoon =/

Melina ja kohta dpo8 kp27/31-32 yk4

Heippa! emoticon

Huhhei, täällähän on tapahtunut!! :) Oon kyllä käynyt lukemassa, mutta nyt en oo pariin päivään ehtinyt kirjoitella.. joten tämä kirjoitus sitten varmaan sen mukainen ;)
Eli ensin omaa.. Täällä vau : n laskurin mukaan mennään herkillä päivillä ja ollaan kyllä mahdollista ovista hyödynneltykin :) Joten toivotaan parasta! <3 Päätin sitten jättää ne ovistestit kuitenkin kaapin pohjalle. Ajattelin nyt kuullostella itseäni ja.. aika varmaksi voisin sanoo, että ovulaatiopäivä oli tänään. Ainakin oireita oli :) Katsotaan!!

hm86 - Pahoittelut negasta ja tädin vierailusta :( Kuullostaa kyllä aika runsaalta tuo vuoto, mutta kuitenkin ehdit vissiin pari testiä tehdä ennen menkkoja ? Luulisi, että olis näyttänyt plussaa silloin, jos varhainen km olisi ? Ehkä nyt jostain syystä sulla vaan on normaalia runsaammat menkat ? Toivotaan niin :) Ja voihan sitä aina neuvolaan soitella, saa ainakin itselleen mielenrauhaa! Tsemppiä! <3

vanilj - Harmittelut negasta ja tädin vierailusta :( Toivottavasti seuraavasta kierrosta sitten tärppää <3 !! Ja foolihappolisä ja ovistikut mukaan vaan, jos siltä tuntuu! Itsekkin tuota Multivita mamaa olen yrittänyt muistaa säännöllisesti popsia :)

omppuf  - Harmittelut tädin saapumisesta :( Toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppää! :)

elenna - Ehkä se plussa sieltä parhaiten tuleekin, kun saa muitakin suunnitelmia tulevaa varten :) Toivotaan plussaonnea!

vuononvaltiatar - Harmittelut negasta :( .. Toivotaan nyt sitä tärppiä seuraavaan kiertoon!! <3 Onnea oviksen bongailuun! Ja pikaista paranemista :)

tiiamaria - Harmittelut tädin saapumisesta :( Tai toisaalta, nyt ei tarvitse ainakaan enää pähkäillä ja pääset uuteen kiertoon :) Toivotaan oikein paljon plussaonnea seuraavaan kiertoon! Onko sulla ovistikut käytössä ?

mame - Harmittelut negasta ja tädin saapumisesta :( Vaikka nyt kyllä pääset vihdoin uuteen kiertoon!! Ja toivottavasti nyt tulisi sinne se plussa!! <3 Meillä oli kanssa just nuorimman koiran 1 v rokotukset, nopeasti noi kasvaa, vaikka onkin vielä höhlä pentu :) .. Pikaista paranemista!! Täällä kanssa jälleen yövuorot menossa. Vyöhyketerapiasta oon kuullut kyllä paljon pelkkää positiivista :)) Innolla odotan, miten siellä käy jos menet ja kokeilet! :)

marusia21 - Ei vieläkään tätiä! Tsemppiä nyt, kohtahan se ultra jo on! Toivotaan, että saat selvyyden ja helpotuksen tuohon venähtäneeseen kiertoon!  Ja pikaista paranemista! :)

PePa -
Oikein paljon onnea PLUSSASTA!! <3 Ja tarrasukkia matkaan!

pikkutonttu - Harmi tosiaan, että heillä nyt sama vaihe menossa, mikä teillä piti olla :( ei varmasti tule olemaan helppoa. Onneksi saitte käytyä miehesi kanssa kuitenkin keskustelua asiasta ja toivotaan ettei täti enää paikalle kurvaa :) Tsemppiä! <3

Muruli - Toivottavasti olisi ollut kiinnittymisvuotoa!! :) Onko oireita tai oletko testaillut ?

Iissa - Oikein paljon plussatuulia!! :)

jessica3 - Wou, hieno saavutus tuo kaksi viikkoa! Kyllä sä nyt onnistut :) Ja toivotaan sitä plussaa myös :)

MarinaMelina - Toivotaan, että nuo oireet viittaisivat plussaan <3 koska ajattelit testata ?

Perhoska - Sattuipa tulemaan mahatauti huonoon aikaan :( Pikaista paranemista! :) Toivottavasti kerkeette oviksen vielä hyödyntämään! :)

Rousme - Harmittelut tädistä ja onnea seuraavaan kiertoon :) !!

Dumbo. - Tulehan kertomaan, kun olet testaillut! :)

Catriona - Hyvä, että kaikki on kunnossa!! :) Nyt yksi stressinaihe vähemmän.. joten, toivotaan pikaista tärppiä <3

Sli - Onneksi saitte kuitenkin oviksen hyödynnettyä :) Toivotaan, että tärppi olisi käynyt!!

Josma - Nyt melkein voi sanoa, että hyvä, kun se täti vihdoin kurvas kylään :) !! Pääsette uuteen kiertoon ja toivon mukaan se myös tuo plussan tullessaan!

Victoria - Onnittelut PLUSSASTA!! <3 Ja tarrasukkia matkaan!

Victoria: Plussatestin uskomisessa menee oma aikansa, onnea vielä kerran! :) 
esikoista odotaessa tein 7 raskaustestiä ihan vaan varmistaakseni että se on plussa, ja vielä sen CB-testin jossa ihan oikeasti luki että raskaana 1-2 silloin mä vasta uskoin että se on totta :D
marusia21: meillä menee just päin vastoin, nyt mä oon vasta kunnolla perehtynyt noihin kiertopäivien laskeskeluun :)
mame: minkäs rotunen koira teillä asustaa? :) (meiltä löyyy 3 koiraa :)) kun oot käynyt vyöhyketerapiassa niin tuu kertomaan kokemukses, oon aina haaveilu sinne menosta :) 
Kiitos sulle kun tilastoit :) Toivottavasti tää kevät tois rutkasti lisää plussia :)
MarinaMelina: tsemppiä sinne sulle, toivottavasti täti ei sinne eksyisi ollenkaan. plussa tuulia puhaltelen!
Jessicalle kunnnon plussapuhurit :)
Isabell: toivottavasti siellä ois tärpännyt :)  ja minkäs rotunen koira teillä on? :)

Mä alan varmaan seota... no ei.. siis mulle ei vaan uni tullu enkä keksinyt mitään tekemistä, tai no keksin, väsäilin itelleni taulukon, mihin suunnittelin koska alan ovista tikuttelemaan, ja montako päivää siihen on jäljellä ja montako päivää sen jälkeen pitää ootella että pääsee testaamaan, tein oikein värikkään taulukon :D mut pakko saada jotain tekemistä näihin odottelu vaiheisiin :D
Oon yllättynyt itestäni kuinka hyvin oon päässy uuteen nousuun, kuvittelin että masistelisin pidempään, niin kuin normaalisti. mut tää ryhmä täällä kummasti piristää ja auttaa selvästi nopeemmin uudestaan jaloilleen :)

Victoria: ihanaa! Hienoa, että joku edes plussaa! :)
pikkutonttu: joo, siis siitä mun km on aikaa jo yli vuos... ja siis sen perusteella vaan päättelin et oisko tääkin nyt samanlaine. Samal tavalla tuli verta ja hyytymiä ym.
Muruli: TEE JO TESTI! :D
vuononvaltiatar: onnea oviksen bongailuun!
mame: paranemisia! Toivottavasti flunssa menee pian ohi!
MarinaMelina: plussatuulia valtavasti sinne! Toivottavasti on tärpänny! Ja siis sehän on ihan yksilöllistä, millon kiinnittyy. Keskimäärin varmaan noin 7vrk hedelmöittymisestä, mut voihan se olla jo 5! Musta tuntuu et ne vaihtelee vähän sivustoittain mitä missäkin lukee.
Isabell: joo, tein testin jo enne menkkoja, ja sitä mietinki, et oisko sit näyttäny jo plussaa... Mut ku esikoisestakin plussasin vast 5+ jotain, etten tiä miten sitä hormonia kehittyy... Plaah, tää on niin tätä! Toivottavasti teillä tärpännyt! :)
vanilj: vai oikein taulun :D ihanaa <3

omaa: enää ei vuodeta kuiviin. Se oli se edellispäivä. Eilenkin oli jo rauhallisempaa. Omituista! Ja kerroitteki, et joillaki vuoto on runsaampaa, mut mulla ei ikinä ennen ollu tällasta! Hui! Soitinkin sit eilen asiasta ja hoitsu sanoi et katellaan nyt, et jos vuoto vaan jatkuu tai on kpuja, ni palaa asiaan. Sit kyselin myös sitä, että ku oon rh negatiivinen, et JOS ois km, et millä viikoilla pitäis olla et antaisivat sen piikin, ku viime km jälkeen sen sain. Mut siihen ei kuulemma oikeen ole mitään sääntöä, et jossain se annetaan vast rv 12 jälkeen ym. Noh, vuoto laantumaan päin, eikä mitään valtavia kipuja olo. Täytyy täs kuulostella nyt itseään. Toisaalta ois kyl ihan "kiva" jos menkat tulis parina päviänä täysillä ja sit loppuisivat kokonaan. Vähän vaan säikähti, kun normaalisti menkat on 1/10 osa tosta :D Noh näillä mennään ja ovista odotellaan! Nyt kun sitä plussaa ei kuulunut, niin taidanpa hivenen ottaa kun huomenna ollaan menossa 50v juhliin! Tuun sitte sunnuntaina iltavuorossa valittaa krapulaani tänne... :P Hyvää viikonloppua kaikille! :)

kp 4/~30 yk3

Isabell: Testasin tänään hätäseen kun aattelin et voiskohan jo ees haamulia näkyä, tänään siis dpo 8..käsittääkseni joillakin on näkyny, mutta mulla ei, tyly nega :( ei pitäs mennä masentaa itteensä vielä ..mutta ainakaan ei pääse toiveet elää omaa elämäänsä. Tää aikanen testailu sitoo mut maan pinnalle :) Nyt on kyllä aika varma olo ettei sielä oo mitään tapahtunu =/

hm86
: Joo, tosta kiinnittymisestä on aika montaa versiota noilla sivustoilla..ja kaikki ihmiset on erimieltä siitä millon kiinnittyy. Joissakin lukee dpo6-7 ja joissakin dpo 5-8 ja joissakin sanotaan et voi mennä jopa dpo12.

Toivotaan nyt et mä kuuluisin tohon dpo 5-8 porukkaan :) ja kivut ois ollu sitä mitä toivon, vaikka uskon siihen oon jo heittämässä....ei tunnu enää yhtään niin toiveikkaalta kun oireetkin on vähentyneet paljon :(

vanilj
: Munkin täytyy keksiä ittelleni ens kiertoo jotain puuhattavaa, muuten tuun hulluks :) itse oon kalenteriin väsänny taulukon missä pidän kirjaa menkoista, kiertopäivistä ja ovisplussista :) ompa jotain konkreettista siitä että aika kuluu eteenpäin vaikka joskus tuntuu että se vaan matelee. Tosin sillon kun joutuu laittaan yhden lisää yrityskiertoja tuntuu et aika on menny liiankin nopeesti :)

Jessica3, millos testailet? <3 plussatuulia puhallan ja puhkun:)

Josma
, nyt tsempitykset alkavaan kiertoon, olkoon tämä nyt se kierto :)

Melina

Isabell: Ei ole ovistikkuja käytössä. Oon bongannu oviksen ihan oman kropan tuntemuksista, ei sitä voi olla huomaamatta. Tässä kierrossa ajattelin että mennään jokatoinenpäivä-taktiikalla varmat päivät ja ehkä vähän pitempääkin mahollisen kierron pidentymisen vuoksi, miehelläkään tuskin on asiaan mitään vastaan sanomista ;) Rennommalla mielellä tämä kierto (yk3) ainakin, viime kierto meni vähän stressaamisen puolelle... Toivottavasti siellä tärppäis! 

Victoria: Oikein paljon onnea plussasta! Ihanata! :)

Josma: Hyvä että alkoivat, pääset uuteen kiertoon. Toivottavasti tämä kierto tois plussan mukanaan! 

vanilj: Vertaistuki on tärkeää. Vaikka itsellä ei tärppäis, niin on mukava huomata että aina jollakin tulee plussa. Ainakin itse koen tämän myös sillä tavalla, että kun tänne käy avautumassa niin ei tarvitse enää kenellekään muulle niin avautua (muuta ku ehkä miehelle). Täällä voi myös kysyä ihan mitä vain mikä mieltä kummastuttaa tai vaivaa, ja saa melko varmasti hyviä vastauksia :)

mame: Kiva kun pidät tuota tilastoa, toivottavasti itsekin sinne joskus päätyis.. plussaajiin siis. Täällä mennään kp3 tänään ja kaksi viikkoa saikulla, että näin täällä.. Minkä rotunen koira teillä on? Täältä löytyy tuommonen 9-vuotias cairnterrieri, se on meidän vauva <3 Vyöhyketerapia kuulostaa hyvältä, aina kannattaa kokeilla! Kyllä te saatte oman vauvan, usko pois :)

Oma napa: Ei mitään uutta vauvakuume-rintamalla. Ois ihanaa kun kesällä olisi pieni asukki masussa! Tänään on viimeinen saikkupäivä, ja menen maanantaina vaikka väkisin töihin! Eilen kävin lääkärissä ja diagnoosina oli poskiontelontulehdus. Tämäki vielä. Ei muuta ku antibioottia nassuun. 

Nii ja ihanaa kun Ruotsin prinsessa Victoria sai pienen prinsessan! <3 Toissapäivänä kaksi ystävää sai vauvan, toinen heti aamulla ja toinen myöhään illalla, helppoa muistaa synttäripäivät!

Huomenta!

Kp 10/30 enkä nyt ottamaan töihin mukaan ovistestikamoja, joten ehkä saatan myöhemmin päivällä katsella, missä mennän :) Tai sitten testaan vasta huomenna aamupäivästä.

Catriona; toivottavasti lauantaina testiin ilmestyisi toinenkin viiva :) On noita oireettomiakin raskautumisia :) :)
marusia21; tuntuu tosi oudolta tuo palan tunne.. Rupee o miettii jotain kurkkupaiseita ja vaikka mitä :) :)
mame; on kyllä kaameeta, kun flunssa muuten ihan menisi ok, mutta kun kyljet ja kaikki paikat tuntuu ihan lyödyltä parin päivän saatika viikon yskimisen jälkeen! :( En nyt muista, oletko aiemmin kertonut, mutta minkä rotuinen koiruli teillä on? Voi olla vaikka tuolla taustoissa, mutten nyt heti muista :) :)
MarinaMelina; toivotaan, ettei kyseessä olleet vain kivuliaat vatsantoimintavaivat :) Vaan ilmestyisi jo se plussa teillekin! :)
jessica3; sinne nyt paljon tsemppiä testailuun!! :) :)
Josma; hienoa, että varmistus tuli :) Nyt vaan sitten eteenpäin! :) Kohti kevättä ja raskautumista ;-)
Isabell; oikeen paljon onea ovistouhuiluihin! <3
vanilj; ihana tuo sinun taulukkojuttusi <3 On tärkeää päästä purkamaan itseään :) :)
hm86; hyvä, että tilanne rauhoittunut :) Ja onnea juhliin! :)
tiiamaria; olipas sinulla monta vauvauutista eilen :) Kuin sattuikin samalle päivälle! :)

MarinaMelina, isoimmat kivut mulla oli vasta dpo10 mutta kiinnittymisen ajankohta voi vaihdella. :) Mullakin luteaalivaihe 12. Mä muuten testasin dpo8 itsekin ja silloin näytti täyttä negaa herkkä testi. Eli ei tarkoita vielä mitään! Olikos se dpo10 ja dpo11 kun sain todella haaleat viivat mutta arvasin heti että jotain tapahtuu kun otti väriä kiinni ja aikaisemmin viivanpaikkaa ei näkynyt vaikka miten käänteli. dpo13 tuli sitten jo vahvempi ja nyt dpo14. :)

Kaikille iso kiitos onnitteluista, tarrasukkia ainakin tarvitaan! <3

Tuosta luteaalivaiheesta ja ovulaatiosta tulikin mieleen. Kiekon (jota neuvolatkin käyttää) mukaan mun laskettu aika olisi 31.10. ja nyt olisi 4+1. Oikeasti nyt on 3+6 sillä oikea laskettua aika on 2.11. kun ovulaatiosta katsoo, mulla oli se vasta kp16. Huijaanko neuvolassa ja sanon että viimeiset menkat alkoi 28.1. vaikka ne oikeasti alkoivat 26.1.? En haluaisi hetkeksikään väärää laskettua aikaa papereihin. :D

Mulla ei muuten tissit ole yhtään kipeät tällä hetkellä.

Victoria ihanaa, sait mut paremmalle tuulelle :) Äsken juuri mulla oli inhottavan kauhea viiltävä alavatsakipu joka oli mun mielestä enemmän oikealla puolella, ja säteili oik. puoleiseen nivuseen ja ylöspäin melkein napaan saakka. Se tuli sillai aaltoillen, hävisi ja palasi.Sen jälkeen on alaselkää jomottanut ja ollut vähän menkkamainen olo alavatsalla... mutta saattaapa olla ihan vaan keltarauhanen joka kipuilee..täytynee ittekkin testailla vasta sillon sunnuntaina kun ois dpo10:)

Mullakin jos sitten kun oon raskaana ois sama juttu kun sulla....mulla kpt ollu 31-32, luteaalivaihe 12päivää  ja ovis aina kp19..kaksi päivää oletettua myöhemmin siis, kun luteaalivaihe on lyhempi..Eiks ne siellä voi arvioida sulle sen oikeen kun sanot että sulla on ollu aina ovis kp16 ja lut.vaihe sen 12?? vai uskooko ne sitä, et tiedät niin varmaks?

Takaisin