Pikkutonttu: Ai kun ihanaa, kolmaskin ihan samoilla päivillä kuumeilevä, hienoa :) <3 Oireettomuus ei kerro sen enempää kun nää mun oireetkaan, joten yhtä hyvin sinä voit olla se joka plussaa! Mutta nyt sormet ja varpaat ristiin että se plussaamme koko poppoo :)
ja tuosta kierto hommelista..sulla on tosiaan tänään mun laskujen mukaan kp24 ja jos ovisplussan oot saanu 10.2 niin sillon on varmaan ois just se dpo10-11.
Kaikissa ovistesteissä mun käsittääkseni sanotaan että lopettaa testaaminen ekan plussan jälkeen ja ekasta plussasta ovis n. 12-24h sisällä..ja seuraava päivä sit dpo1..!!!?
Itse oon vaan sen takia testaillu oviksen yli kun noita testejä nyt sattu olemaan:) onhan siinä tietty se hyöty että tiesin sit tarkan ovispäivän kun seuraavana päivänä rupes viivat haalenemaan(tosin myös tunsin kun munasolu irtos, sattu niin pirusti)...mutta joillakin jää LH.hormoni oviksen jälkeen koholle jollon ei voi olla varma ihan tarkasti oviksen ajankohdasta vaikka tikuttaskin, ellei tunne sitä itse tapahtumaa:) VAIKEITA JUTTUJA:)
Mutta voithan ostaa muutaman niitä tikkuja niiden digien kanssa, ja sit kun saat digillä plussan niin tikutat niillä halpistikuilla vielä eteenpäin ja katsot millon hormoni lähtee laskuun.. mutta kannattaa muistaa se että kaikilla se ei heti lähe laskemaan vaikka ovis oiskin ollu jo.. Eli kaiken tän monimutkasen
plaaplaan tiivisteenä on se että on tosi hankala tietää tarkkaa oviksen ajankohtaa ellei tunne sitä..
Mutta kuitenkin mun käsittääkseni (korjatkaa jos oon ihan pihalla) ekasta plussasta lasketaan, eli seuraavana päivänä ovis sit dpo1!!?? Noita tuntemuksia voi tulla usean päivänkin ajan, ennen ja jälkeen oviksen, mikä hankaloittaa enemmän vielä sitä asiaa.

KOITTAKAA JOKU JOS OSAATTE MUA PAREMMIN SELITTÄÄ, mä oon ilmiselvästi huono tässä :)
Iissa, Kirjoista varmaan on lohtua mutta voi olla (ainakin itsellä voisi) että tulee sitten liikaa samaistuttua ja rupeaa pelkäämään vielä enemmän kuinka käy..pitää muistaa että kuitenkin me kaikki olemme yksilöitä ja nuo asiat on aina yksilöllisiä
<3 Teillä kuitenkin kaikki mahdollisuudet saada lapsi.. muistathan sen
<3 :) Nyt isot halit ja tsempit että tämä on se kierto!!! +++
Omaa, edelleen ajoittain vihlooja kourii alavattaa ja nännit on kipeät..pahimmat repäsyt on jääny taa, tilalle kauhea närästys, ilmavaivat

ja palelu..Hohhoijaa..oon alkanu aattelee et jos ne kivut on ollu vaan ilmavaivoja..toivottavasti ei kuitenkaan <3 Toivossa on hyvä elää kunnes sieltä sitten rysähdetään!!
Melina kp25/31-32 yk4 dpo6