Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rousme: Pahoitteluni tädin vierailusta :((
Isabell: Mulla onkin vasta yövuorot tulossa. yäääh.
hm86: No voi hiton nega. Mut kyllä se vielä plussaksi voi muuttua :)
vanilj: Hefner on kaikista paras ollu alusta asti :D Oon vähä samanlaine sönkkääjä kai itekin. Pahoittelut muuten negasta. Tosin olit testin kans aika ajoissa....joten thumps up! :)
omppuf: Pahoittelut tädistä. ://
elenna: Pahoittelut tädistä sinnekin! :(
vuononvaltiatar: Toivotaan et varmistustesti on plussa! :) <3
tiiamaria: Pahoittelut negasta. Tosin voi se plussaksikin vielä muuttua. :)
Omaa: Kp 45. Väsyttää ihan törkeesti, mut kai se johtuu tästä masentavasta säästä ja aamuvuoroista. Muutenkin vähän alakuloinen olo. Mitään uusia oireita ei oo tullu ja edelliset vaivaa edelleen. Plääh. Onneks enää neljä terolut päivää ja sit alkaa se tädin odottelu.
Tilastollisesti: Kahden tai ainakin yhden ihmisen pitäisi tässä kymmenen päivän sisään plussata jos tämä kuukausi on yhtä hedelmällinen kuin tammikuu. Itseasiassa tän kuun pitäis olla hedelmällisempi koska valonmääräkin on lisääntynyt! Joten neganneet älkää vielä lannistuko. Omalta kohalta tää kuukausi tais olla ihan hanurista. Tosin en oo kyllä uutta testiä sitten kp 33 jälkeen tehnytkään, että pieni toivon kipinä jossain tosi syvällä sisimmässä vielä on :D

Tervehdys pitkästä aikaa! 

Omaa napaa rutkasti, anteeksi! En ookkaan täällä vähään aikaan käyny, oon ollu totaalisesti jääkaudella, ja tää jatkuu vieläki! Koitin nopsaa lukaista teidän kirjoituksia, ja HURJASTI tullut tekstiä, että plussanneita! Sekä uusia immeisiä joukkoomme, tervetuloa! :) 
Alkaa itteä jo jotenki huvittamaan tämä tilanne, sarkastisesti ajatellen, kun tuntuu että toiset pääsee eteenpäin, ja minä täällä odottelen edelleen tädin kyläilyä! :D kp jotain päälle 70.. HUOH! Monenmoista negaa tullut testattua, eikä todellakaan tunnetta että olisi menkat tulossa, saatika mitään muitakaan oireita.. Raastavaa, todellakin! 

No, onneksi 28 pvä se ultra, jaksaa jaksaa ootella! Mutta minun tuurilla käy varmasti niin että edellisenä päivänä ku ultran pitäis olla niin täti tullee nii jää seki käymättä. No, toivotaan parasta. 8) 

Mulla tulis monen monen sivun mittanen teksti jos alkaisin kaikille vastailemaan, mutta jännäillään yhdessä ja plussatuulia HIRMUSTI teille jotka siellä jännäilee, ja ovistelijat muistakaa pupuilla. ;D 

Jatkan täällä taas lueskelua ja odottelua (jumittelua) :D

kp 76, yk 7...

Hiiva iskenyt...sattuu vessassa käyminen, tai ei muuten mitään mutta kun pitäisi pyyhkiäkin. :( Jännittää hirveästi ja haluaisin kovasti jo testata, mutta en onneksi tänään aamulla testannut vaan maltoin sen verran. Vieläköhän huomennakin malttaisi, pitäisi kyllä oikeasti pystyä odottamaan keskiviikkoon (oletettu kp1).

Tsemppiä kaikille jännäilijöille ja onnea uusille plussanneille :)

Ehdin jo hätäisenä pari testiä tekemään, negaahan ne tietenkin näytti mutta ei millään malttanut antaa niiden vain olla kaapissa :D Ensi viikolla vasta olisi täti tulossa jos tulee.. Minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole ilmaantunut, ei edes niitä kuviteltuja.

vanilj: Pahoittelut negasta! emoticon

Syötkö pelkkää foolihappoa vai jotain raskausvitamiinia jossa sitä on se oikea määrä? Mulla on ollut nyt mun ensimmäisestä raskaudesta asti käytössä raskaus monivitamiini + raskaus omega 3 ja oon niitä syönyt keskenmenosta huolimatta kun siinä lukee et raskautta yrittävillekkin sopii..:) Oon vaan miettinyt, et ehkä pelkkä foolihappokin olisi riittänyt kun aika terveellisesti tulee syötyä ja mulla on sellanen hassu vaiva, et kun otan nuo vitamiinit niin tulee sellasia pahanmakusia ”röyhyjä” sen jälkeen. Hassu juttu, mut on ollut alusta asti.. emoticon

hm86: pahoittelut negasta! emoticon

Rousme: Toivotaan, et kyse on ollut  kiinnittymisvuodosta. emoticon

Omppuf: Voi  kurjuus, positiivisin mielen ehkä seuraava kierto on SE kierto.

Tiiamaria: Toi kahvin tökkiminen on kyllä selvä merkki ;) Ihana sun miehes. Nyt vaan odotellaan ettei täti ilmesty kylään! emoticon

Vuononvaltiatar: Juu siitä se lähtee  uuden kierron kimppuun. emoticon Miten tuo greippi nyt vaikuttikaan? Se ei ole vielä ollut mulla käytössä? 

Elenna: Ihanan kuuloiset suunnitelmat sulla ja epäilen jos pystyy laittamaan raskautumis ajatukset taka-alalle voi elämä mukavasti yllättää. emoticon

Josma: Harmittelut negasta. Hyvä, että soitat neuvolaan jos saisit apuja sieltä. Kurja juttu kun ei kuulu tätiä eikä plussaa. Tulis edes tädit niin pääsis uuden yrityksen kimppuun.

mame: tosi kiva kun pidät tilastoa.  emoticon Toivotaan monta plussaa nyt meille ahkerille  kuumeilijoille. 

Omaa: Täällä alkaa tunnekuohu helpottamaan. Otti kyllä koville, hitto vie. Käytiin miehen kanssa asiaa tänään läpi yhdessä ja ymmärsin nyt vasta mikä eniten harmitti. Tänne miehen veljen perheellä on tismalleen samassa vaiheessa raskaus kun omani olisi ilman keskenmenoa. Nyt jotenkin koen, että nyt kun he siellä kertovat ilo uutista ja näyttelevät ultrakuvaa niin sama suunnitelma meillä olisi ollut tänne helmikuulle kun elokuussa meidäkin vauveli olisi syntynyt. Meille sitä vaihetta ei tullut ja nyt he saavat sen toteuttaa. No onhan se silti mieheni veli jne, mutta silti tuntuu ironiselta, että he nyt elävät sitä vaihetta joka piti olla meidän. No sisälläni joku alkaa hyväksymään asian, pikku hiljaa siis.  Ja tulipa itkettyä sisälläni ollutta pahaa olo vielä pois.emoticon Vkonloppu meni ihan haaskuun. Flunssa jatkuu ja tämä tappelu miehen kanssa vei voimat sekä töitä joka päivällä – ei ollenkaan hyvä yhdistelmä. No nyt alkaa uusi viikko ja päätettiin aloittaa tyhjältä pöydältä ja toivoa, että joskus meillekkin se nyytti tulee. Voi kun vähän piristyis. emoticon Asiat valvotuttaa ja myös 2 h päikkärit päivällä oli huono idea. Ensi viikko meneekin rauhassa ja sitten alkaa jännittely alkaako kuukautiset, vaikka toivon että pystyn suhtautumaan edes niihin tietyllä rauhallisuudella. Minulle ei ole ollenkaan tuttua tällaiset tunne myrskyt ja totaaliset sekarit, mutta kaippa ne liittyy hormooneihin, liittyyhän?

Kaikille kuumeilijoille hyvää alkavaa viiikoa! Paljon plussatuulia kaikille! emoticon

Huomenta leidit!

Täällä on käynnistynyt kp 6/30 ja aamuinen r-testi näytti selkeetä negaa... tosin yksi tippa silloin tällöin vielä tulee vuotoa... muttei sen pitäisi enää varmaan haitata... joten nokka kohti tätä uutta kiertoa! Lauantaina olis kp 11 ja vois alkaa tikuttelun.. en vaan tiiä, pitäisikö yrittää vaan pupuilla joka toinen päivä ja jättää tikuttelut poies... toisaalta, viime kierto tuntui niin helpolta, kun rutiinina tikutin ja tiesi, missä mennään :) Ehkä pupuilu keskittyi liikaa tuolle yhdelle viikolle.... jos tikuttelisi ja ja pupuilisi kahden päivän välein :) Ainakin oletettuna ovisviikolla ;-)

tiiamaria; harmittelut negasta! Ehkä päivä pari antaa vastauksia tilanteeseen :) Tsemppiä!
vanilj; toivotaan, että parin päivän odotus toisi plussan testiin!! :) Tsemppiä!
mame; valitettavasti ei tälläkään kertaa meillä onnistanut :( Mutta ei auta muu kuin jatkaa eteenpäin :) Toivottavasti plussaukset lisääntyvät entisestään, niin saada tyhjättyä tätä forumia tuonne odottajien puolelle! ;-) Tsemppiä viimeiseen neljään teropäivään! :)
marusia21; kivaa kuulla sinusta pitkästä aikaa! Kurjaa kuulla, että menkkojan edelleen siellä odotellaan!! :( Onneksi pääset tuolla ultrassa käymään; jospa jotain uutta siellä ilmaantuisi :)
Victoria; siellä on nyt erittäin jännät pari päivää tiedossa!! :) Tsemppiä testailuun ja kärsivällisyyttä hiivan kanssa! Itsellä ei kokemusta, mutta yhdellä ystävällä useinkin on tuo :(
PePa; harmittelut negoista! :( Onneksi kiertoa on vielä jäljellä, niin toivoa on  <3
pikkutonttu; kerroit noista pahanhajuisista röyhyistä... muistan aikanaa syödessäni sellaista kehon puhdistuskuuria saaneeni joka kerta muutaman tunnin sisällä pillerin otosta noita röyhyjä.. oli kaameeta : / Tsemppiä sinulle siis jos alituiseen niitä joudut kestään :) Greippi auttaa mm. limakalvon kanssa.. Joillain voi johtaa limiksen paksuuntumiseen ja yleensä limojen lisääntymiseen kierrossa oviksen tienoilla :) Sinälläänhän greippimehun tai hedelmän syöminen on turhaakin, kun siinä oleva vitamiinit löytyy monivitamiineista... toki aina olisi suositeltavaa syödä hedelmää eikä vetää nappuloita :) :) Mutta molempia ei siis tarttis ilmeisesti nauttia :) :) Sori sekava teksti :) Ja sinulle ja miehellesi vielä isot tsempit! Ei ole todellakaan helppoa seurata lähipiirin  raskautta ja onnea, kun itse on sen menettänyt! <3

Mä en vielä selkeesti osaa tätä viestiketjuilua, mutta ehkä tää tästä.

Mitäs mieltä olette sellaisesta kuin, mulla oli oviksen aikaan pari pisaraa vuotoa, oltiin just edellisinä päivinä puuhailtu, että olisko mahdollisesti jotain?

Huoh...taas täällä eletään tylsää aikaa! Eli taas odotetaan jotain tapahtuvaksi! =) Jossain määrin iloitsee ovisplussasta, kun se vihdoin selkeästi tuli, mutta olo muuten niin epätoiveikas siltikin! Ja jännä nähdä kuin pitkälle jaksan oottaa ennen kuin ekan r-testin dippaan! :D Varmasti jo viimeistään ens maanantaina kun on dpo 10! emoticon Ei pitäisi vielä silloin, mutta tiiän etten malta kuitenkaan oottaa pidemmälle! :D Ja anteeksi pelkkä ON! emoticon

~Iissa dpo3~

vuononvaltiatar: Mua huvitti jos sulla on ollut samaa puhdistuskuurin aikana niin ehkä kun keho puhdistaa mua alituiseen..emoticon Joo se on saanen ärsyttävää kun ensin luulin kun otan ne tabl. aina aamuisin kotona ja syön töissä vajaan tunnin sisään aamupalan, et kun otan tyhjään vatsaan ja aamuisin on välillä pikkasen huono-olo, mut kun vaikka olisin kotosalla ja söisin ensin aamupalan ja otat tabl. sen jälkeen tulee sellanen paha maku suuhun jossain vaiheessa.
No se on aika pientä kuitenkin. Taidan ottaa greipin seuraavassa kierrossa käyttöön ja katsoa onko vaikutusta minuun. Olit kauniisti kirjoittanut viestisi lopun, kyllä tässä ihan liikuttuminen tuli. emoticon . Harmittelut sinulle vielä negasta, mutta nyt vain uuden kierron kimppuun. Se varmasti rentouttaisi hetkeksi jos yrittäisi unohtaa oviksen ns. seurailun ja yrittäisi vain pupuilla säännöllisesti 2 päivä välein. emoticon

Muruli: Mä oon huononoissa vuoto asioissa, mutta kiinnittymisvuoto tietääkseni ilmenee myöhemmin. Voisiko olla jotain limakalvojen herkkyyttä. emoticon Mutta joka tapauksessa voihan se merkata jotain oikein hyvääkin..

Iissa: Joo tylsä vaihe kun pitää odotella, et saa testata. Toisaalta aika kuluu nopsaan, pitää vaan keksiä jotain muuta ajateltavaa. Mulla on se ainekin onnistunut nyt tässä kierrossa.. emoticon Mutta tällaista en silti suositele kenellekkään.. Paljon plussatuulia sinne puhallan!!

Mulla on vapaapäivä ja yritä toipua flunssasta! Ulkona on niin kirkasta ja lunta tippunut koko yön katolta niin saa mennä kattomaan ettei ole missää väärissä paikoissa..Ehkä se aurinko paistaa risukasaankin joskus..

Pikkutonttu Kiitos paljon tuulosista! :D Nää vapaapäivät varsinkin on ihan haitarista, kun on yksin kotona ja kerkee ajatella vaikka ja mitä! :D

Heippa kaikille! uusi viikko pyörähtäny käyntiin...aika kyllä menee tosi nopeeta ainaki täällä suunnalla.. :)
Se on nyt todellakin sellanen juttu että jo noitten tilastojenki valossa täältä alkais osan porukkaa oleen aika siirtyä tonne raskautuneitten puolelle koska täällä alkaa oleen niin paljo kommentteja ja ihmisiä ettei vaan yksinkertasesti pysty kaikille vastaan :D menee jo ihan sekasin...mut kaikkien tekstit luin ja kaikkien tilannetta tulee kyllä seurailtua...tää on taas mun tehokas vapaapäiväni niinku nää tuppaa nykyään oleen, samalla kun pyörin täällä niin kattelen uusia vaunumalleja....pliis kertokaa ny joku mulle et oon ihan höyrähtäny pöpipää :D
loppukuusta nyt plussia paljon kaikille <3 pakkohan se on...ni! eiks ni!

Tsemppiä kaikille tupakanpolton lopettaneille/harkitseville, täällä 2 viikkoo savutonta elämää takana....tiukkaa on tehny hetkittäin mut nyt jo kai paremmalla puolella koska mun mielestä eka viikko on pahin...

VICTORIA: hui, eihän oo pissatulehdus jos noin kovasti kirvelee?

MURULI: mäkin kyselin tääl aikasemmin siitä kiinnittymisvuodosta, onks kellään tietoo millasta on ja millon tulee?
mulla tosiaan sillon 4 päivää ovis-pupuilun jälkeen tuli erittäin ihmeellistä ruskeeta vuotoa hetkellisesti...
nyt tarvii muutenki jännittää kuun loppuun, menkat pitäis alkaa kuun vaihteeseen mennessä...

MARUSIA21: jaksaa jaksaa!! ja toivotaan et luonto tekis jo ennen ultraa tehtävänsä...tsemppiä tosi paljon...

MAME: ihanaa et jaksat seurata, nyt kaikki mahdolliset tilastot esiin vaan :)

Vitamiinit tuntuu myös kovasti aiheuttavan keskustelua...oon miettiny tota foolihappoo kans. sitä on jonkinverran tossa monivita:ssa mitä syön mut täytyyki käydä tarkemmin kattoon kuin paljo. Sit mulla lisäks kalkki+d-vitamiini ruokalistalla.

Ja tosta reissaamisesta, täällä kans tosiaan se reissu tulossa kuukauden päästä ja pari uuttaki suunnitelmissa (sellaisiin paikkoihin joihin raskaus tai pieni lapsi ei sopis), saas nähä sit kuin käy.....EI MALTA OOTTAA, haluu tietää jo koska jotai tapahtuis....mut jos varaan kaikki maholliset reissut ni eiks sillon oo pakko raskautua etten vahingossakaan pääse niihin.... :D niinhän se yleensä menee kaikessa....

jessica kp 24/ 28-30 yk 5 (kai, en pysy tarkkaan näissä luvuissa mukana).

Aurinkoista aamupäivää naiset!!! :)

IISSA: Hip hei, melkein samoilla päivillä mennään..täällä dpo4 :) Koitetaan malttaa ainakin sinne ensviikon alkuun se eka testaus :)

VUONONVALTIATAR: Nyt tsemit sinne uuteen kiertoon et kaikki osuu kohdalleen ja sitten päästäänkin jo plussaa ihastelemaan <3

PEPA:Harmittelut negasta :( Mutta voi hyvinkin olla ettää testailit vain liian aikasin...joten pari päivää sitä inhaa oottelua vielä ja sitten uutta kehiin :)

PIKKUTONTTU, En yhtään ihmettele että tuntuu todella kurjalta seurata, kaiken sen jälkeen mitä ootte kokenut, sivusta toisten hehkutusta..=/ Mutta on hyvä että ootte saanu miehen kanssa asiat puhuttua, se taas vahvistaa suhdetta se :) Nyt toivotaan teille seuraavaksi se plussa <3<3<3 

MARUSIA21: Eikö megakierto ole vieläkään talttunut ??? INHOTTAVAA. Onneksi pääseet sinne ultraan ja saat apua tuhon pitkittymiseen...Tsemppiä sinne <3

VICTORIA, tuo hiiva on niin inhottva vaiva..mullakin joskus kierron loppupuolella se vaivaa =/ ja melkein aina jos joudun syömään antibiottikuurin tulee hiiva...maitohappobakteereista huolimatta ... Toivotaan et menee ohi nopsaan, koita kestää!!! Ja ihan kamalan hirmuisen kauhean paljon onnea testaukseen <3<3

OMAA: täällä kp23/32 dpo4 ja nännit pirun hellät..uusi oire, ei kuitenkaan raskausoire, kun päiviä on vasta niin vähän..joskus aijemmin ovat olleet kanssa hitusen hellät mutta nyt jo pari päivää niin ettei kärsis koskea..:/ Viime yönä oli inhottava kipukohtaus kohdussa, sellainen pistävä tunne joka säteili vähän niinkun koko alapäähän...onneksi ei kestäny kun jokusen minuutin ..:) Mutta muuten elellään samaan malliin...

Tuosta foolihaposta!!!! Sitä todella kannataa syödä se (olikohan se 0,4mg/vrk) ..varsinkin kai jos ruokavalioon ei kuulu niitä foolihapon lähteitä paljoa..mulla on tuttavat joilla kyseinen puutos on aiheuttanut sen hermostonputken sulkeutumishäiriön tai vastaavan ja lapsella on monen asian kanssa ongelmia =( Vaikka se kai käsittääkseni on tosi harvinainen häiriö suomessa, on se silti tosi rankka juttu jos se omalle kohalle sattuis!!

Yks pikanen juttu vaan. Älkää nyt kauheena ottako ressiä kaikista lisäaineista ja vitamiineista. Minä odotusaikana ja esikon yritysaikana söin tunnollisesti kaikenlaista mitä oppikirjoissa mainittiin. Silti tytöllä havaittiin kasvain. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa. Olisin vetäny varmasti lättyyn sitä joka olisi tullut väittämään että kaikki johtuu jostain lisävitamiinista, jota oon unohtanu ottaa.

Iissa: Plussatuulia jänniin päiviin! Eihän sitä koskaan tiedä :)
Vuononvaltiatar: Pahoittelut nyt kuitenkin negasta, vaikka oletitkin sellaisen testiin piirtyvän :o Nyt sitten aletaan puhaltelemaan sinnepäin ovistuulia. Juu tosiaan viime kierto oli 23-24 päivää.

Plussailkaahan nyt naiset ahkerasti kuitenkin! ++

kp2

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Neganneet eipäs vielä heitetä kirvestä kaivoon =)

Täälä pitäisi pistää tuulemaan vällyjen välissä, mutta iski sitten tavallista rajumpi oksennustauti viikonloppuna. Nyt koko kroppa niin hellänä ja voimat ihan kadoksissa. Vieläkään ei pysty syömään vaan mennää mehukeittolinjalla. Nooh jos kierrot edelleen 30+ niin sitten ei vielä liene mitään hätää.

pikkutonttu Hyvä, että puhuitte asiasta. Minä olen kanssa välillä liiankin kärkäs sanomaan miehelle mitä ajattelen mistäkin. Huomaan, että välillä jopa loukkaan kommenteillani ja sitten pitää vain yrittää selittää, miksi ajattelen niin kuin ajattelen. Yleensä se on auttanut =) Mutta pitää muistaa, että sinulla on oikeus tuntea niin kuin tunnet. Keskenmeno ei ole helppo asia ja vielä kun noin samoihin aikoihin on heidänkin raskautensa alkanut niin varmasti on vaikeaa seurata toisten onnea. Paljon jaksamista!

jessica3: Täällä vapaa päivää vietetään yhtä tehokkaasti, tosin vaunuja tai muita tarvikkeita en katsele ennen kuin olen raskaana ja mielellään sen maagisen rajapyykin paremmalla puolella. Vaikka haaveilla mielestäni saakin, mutta nyt oon alkanut varovaisemmaksi. Eli siis et todellakaan ole höyrähtänyt pöpipää ja jos nyt näin ihanasta asiasta vähän höyröhtää niin musta se on sallittua. Ja upeeta, et oot pystynyt olemaan 2 vk ilman tupakkaa! Upea saavutus!

Marinamelina: oireet kuulostavat ihan alkavalta raskaudelta..:) Oon kyllä niin helpottunut kun saatiin asia puitua täällä ja nyt on paljon parempi mieli. Toivon, että tosiaan vahvistaa ja se plussa olisi enemmän kuin tervetullut, vaikka niin pahasti oon nyt horjunut et jopa mietein et olenko äidiksi sopiva ollenkaan.. Onneksi meni ohi ja nyt ajatukset toiset.

Perhoska:  Ai kauheeta, että sinulle on iskenyt noin kova tauti. Oksennustauti on kyllä niin kurja. Paranemisia sinne! Ja kiitos tuesta, on kyllä tullut sanottua pahoja sanoja miehen perhettä kohtaan nyt kuin koko seurustelumme aikana. :/ Tuntuu ihan kauheelta kun on sanonut ihan kamalia ja jopa suurimpaa osaa ihan tarkoittaneena ja niitä pahoja sanoja kun ei saa koskaan sanomattomiksi.
Sisareni sanoi minulle kun suunnittelimme vasta talon rakentamista, että ne kaikki pahat sanat jotka kiukuspäissäsi tulet sanomaan rakennuksen aikana ovat teidän suhteessanne aina ja niitä ei saa koskaan sanomattomiksi. No pidin tuon mielessä koko rakennusprojektin ajan ja siitä on aika hyvin selvitty. Pitäsi kai pitää se mielessä myös tämän vauva-projektin ajan.. :D

Melina Oo, mahtavaa! Kiva et on toinenki jännäpännä liki samoilla päivillä menossa! :D Mä yritän kestää ens maanantaihi asti ainaki! :D

Omppuf Kiitos ja onnentäräytys uuteen kiertoon!! :D

pikkutonttu: hyvä että sait keskusteltua miehen kanssa asiasta. Jaksamista asian kanssa, ei varmasti ole helppoa nähdä miehesi veljen perhettä. 
Hyvin on sun siskosi sanonut, vielä kun sen muistaisi päivittäin :) paranemisia!
niitä apteekis myytäviä raskausmonivitamiini tabletteja. mulle ei noita röyhtyjä tuu, jotuisko noista omega3:sista? .9 
perhoska: hui kauhistus, inhottava oksennustauti.. toipumisia!
jessica3: ihanan pirteää tektiä! tää päpipää täällä myös kattelee kaikkia ihana vauvatarvikkeita :)
Iissa:Jaksamista odotteluun
vuononvaltiatar: tähän kiertoo rutkasti onnea =)
PePa: Ootko koska aatellut testaavan uudestaan? :)
Victoria: Pkaista paranemista, inhottava vaiva. 
mame: ootko aatellut testata`? kiva kun tiedät tämän palstan tilastosta, toivotaan plussia paljon :)
ON: ei tätiä viä näkynyt, mut en uutta testiä tee ennen torstaita, ellei se täti oo kurvannut kylään. Välillä on olo että oon raskaana välillä taas etten millään voi olla raskaana. en tiedä.. toivon mutten uskalla toivoa :)

marusia21: Pahoittelut megakierrosta. Itellä kans sellanen menossa tosin ei kyllä lheskään nuon paha kuin sinulla. :/
Vitoria: Pahoittelut hiivasta. ://
PePa: Pahoittelut negasta :(
pikkutonttu: Paljon jaksamista sinne! <3 Toivotaan että tunnemyrskyt olisivat oireita jostain kivasta.. :))
vuononvaltiatar: Pahoittelut negasta ja kiitos tsempeistä! :)
Muruli: Mä en oikein osaa tuohon kysymykseen mitää vastata, mutta oon jostain lueskellut että joillakin joskus oviksen aikaan tulee vähän vuotoa...
Iissa: Tsemisä tuohon tylsään vaiheeseen. Kyllä se aika siitä etenee kun ei liikaa asiaa ajattele. :)
jessica3: Paljon tsemppejä ja plussatuulta sinne. Loppukierto on aina niin jännittävää aikaa :)
MarinaMelina: Siellä kans jännittävät ajat menossa. Toivottavasti tärppi olis käynyt :))
Perhoska: Pikaista paranemista!!
vanilj: Toivottavasti sinne vielä se plussa tulisikin! :)

Omaa: Kp 46 menossa. Eilen illalla olin ihan loputtoman väsyny ja tänään aamulla kans. Töissä kuitenkin huhkin menemään ihan hulluna ja sitten yksi työkaveri kysyikin etten vain olis raskaana ku oon niin virtaa täynnä. Sanoin vaan että no en todellakaan, että en sitten tiedä jos terolut kuuri tekee yliaktiiviseksi. Tuli sitten taas kuitenkin jotenkin toiveikas olo ja ostin testin. Sehän oli sitten nega. Sitten iski kauhee masennus: Mä en varmaan koskaan ikinä saa lapsia ja kaikki muut saa.  Ollaan se "joka kuudes" pariskunta joka kärsii tahattomasta lapsettomuudesta ja sitten loppujen lopuksi ollaan se tietty prosentti  joka ei saa ollenkaan koskaan lapsia. Ääääh. Tyhmä päivä.

Heippa hei! En tänään saanut ketään kiinni neuvolasta, joten huomenna uusi yritys!

Tuli tämmöne mieleen, onko kukaan teistä uudeltamaalta? :)

Kp 45

mame - Meillä menee aika lähellä kp nyt :P

Josma: Juu samassa syklissä mennään. :) Säkin varmaan saat sit Terolutit tai jotkut muut hormoonit käyttöön, ellet nyt sitten kuitenkin ole raskaana... :)

Takaisin