mame
Puuhakas puhuja
Rousme: Pahoitteluni tädin vierailusta :((
Isabell: Mulla onkin vasta yövuorot tulossa. yäääh.
hm86: No voi hiton nega. Mut kyllä se vielä plussaksi voi muuttua :)
vanilj: Hefner on kaikista paras ollu alusta asti :D Oon vähä samanlaine sönkkääjä kai itekin. Pahoittelut muuten negasta. Tosin olit testin kans aika ajoissa....joten thumps up! :)
omppuf: Pahoittelut tädistä. ://
elenna: Pahoittelut tädistä sinnekin! :(
vuononvaltiatar: Toivotaan et varmistustesti on plussa! :) <3
tiiamaria: Pahoittelut negasta. Tosin voi se plussaksikin vielä muuttua. :)
Omaa: Kp 45. Väsyttää ihan törkeesti, mut kai se johtuu tästä masentavasta säästä ja aamuvuoroista. Muutenkin vähän alakuloinen olo. Mitään uusia oireita ei oo tullu ja edelliset vaivaa edelleen. Plääh. Onneks enää neljä terolut päivää ja sit alkaa se tädin odottelu.
Tilastollisesti: Kahden tai ainakin yhden ihmisen pitäisi tässä kymmenen päivän sisään plussata jos tämä kuukausi on yhtä hedelmällinen kuin tammikuu. Itseasiassa tän kuun pitäis olla hedelmällisempi koska valonmääräkin on lisääntynyt! Joten neganneet älkää vielä lannistuko. Omalta kohalta tää kuukausi tais olla ihan hanurista. Tosin en oo kyllä uutta testiä sitten kp 33 jälkeen tehnytkään, että pieni toivon kipinä jossain tosi syvällä sisimmässä vielä on :D
Isabell: Mulla onkin vasta yövuorot tulossa. yäääh.
hm86: No voi hiton nega. Mut kyllä se vielä plussaksi voi muuttua :)
vanilj: Hefner on kaikista paras ollu alusta asti :D Oon vähä samanlaine sönkkääjä kai itekin. Pahoittelut muuten negasta. Tosin olit testin kans aika ajoissa....joten thumps up! :)
omppuf: Pahoittelut tädistä. ://
elenna: Pahoittelut tädistä sinnekin! :(
vuononvaltiatar: Toivotaan et varmistustesti on plussa! :) <3
tiiamaria: Pahoittelut negasta. Tosin voi se plussaksikin vielä muuttua. :)
Omaa: Kp 45. Väsyttää ihan törkeesti, mut kai se johtuu tästä masentavasta säästä ja aamuvuoroista. Muutenkin vähän alakuloinen olo. Mitään uusia oireita ei oo tullu ja edelliset vaivaa edelleen. Plääh. Onneks enää neljä terolut päivää ja sit alkaa se tädin odottelu.
Tilastollisesti: Kahden tai ainakin yhden ihmisen pitäisi tässä kymmenen päivän sisään plussata jos tämä kuukausi on yhtä hedelmällinen kuin tammikuu. Itseasiassa tän kuun pitäis olla hedelmällisempi koska valonmääräkin on lisääntynyt! Joten neganneet älkää vielä lannistuko. Omalta kohalta tää kuukausi tais olla ihan hanurista. Tosin en oo kyllä uutta testiä sitten kp 33 jälkeen tehnytkään, että pieni toivon kipinä jossain tosi syvällä sisimmässä vielä on :D
Miten tuo greippi nyt vaikuttikaan? Se ei ole vielä ollut mulla käytössä?
Toivotaan monta plussaa nyt meille ahkerille kuumeilijoille.
Asiat valvotuttaa ja myös 2 h päikkärit päivällä oli huono idea. Ensi viikko meneekin rauhassa ja sitten alkaa jännittely alkaako kuukautiset, vaikka toivon että pystyn suhtautumaan edes niihin tietyllä rauhallisuudella. Minulle ei ole ollenkaan tuttua tällaiset tunne myrskyt ja totaaliset sekarit, mutta kaippa ne liittyy hormooneihin, liittyyhän?
Ei pitäisi vielä silloin, mutta tiiän etten malta kuitenkaan oottaa pidemmälle! :D Ja anteeksi pelkkä ON!