Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea paapulle!! :)

muokkaus: Piti vielä mamelle kommentoida noista teroista :D Syötsä niitä vastaisuudessakin aina 16.-25 kp? Oon lukenu et näitä ohjeita olis monenlaisia, liittyen o.v.u.l.a.a.t.i.o.o.n :o Mulla on alkanu aina vuoto n.7päivää viimesestä terosta

ps. en oo missään nimessä käyny laskettuaika-laskurilla pelleilemässä :) Nyt jos tärppäis niin la olis 2.11 :D

Terolutien käyttäjät: Tuli tässä vielä kysymyksiä mieleen, että onko kellään teistä käynyt niin, että olis hirveesti alkanut turvottamaan ja tullut ilmaa vatsaan ja vessareissut tihentyneet? Niin ja onko ollut loppumaton nälkä? :D Itellä tuli näitä vaivoja jo tokasta tabletista.

omppuf: Mulla oli ohjeessa että kp 15.-25. ja mä en nyt sitten tiedä kuinka jatkossa pitäs menetellä koska kun tässä kierrossa tikutin ovista niin se oli kp 16. Pitäisköhän mun alottaa ne aina vasta sitten kun oon sen oviksen bongannu?

Heips!!

Paapu onneksi olkoon plussasta!!!! <3

Omaa; siis Pöh, tosiaan on niin että tän päivän viivat olleet kirkuvan punaisia, eli kp19..elikkäs tästä päätellen, viime kuussa sain MIELESTÄNI ovis plussan kp 17-18 ja sit loppukin tikut...eikä se siis tosiaan ollu noin vahva...elikkäs en oo vaan jatkanu tikuttelua tarpeeksi pitkään..ja ollaan aina tätä ennen vähennetty pupuilua sen kp 18 jälkeen, joulukuussa meni pitkin metsiä kun luulin oviksen olleen kp 16 kun tikut vasta hiukan tummu..ja sillonkin ne loppu kesken...HUOH. eli aivan liian aikaisin..kaikkea sitä oppii, eli siis ei oo aijemmin pupuilut ainakaan ihan täysin kohilleen sattunut..

Heippa! :)

Iissa - Hyvä, kun sait kuitenkin oviksen bongattua! :) Toivoahan ei kannata koskaan menettää.. toivotaan siis tärppiä!

mixuliini - Tervetuloa!  Mä uskon kanssa että kyllä se plussa tulee, kun sen aika on  :)

MarinaMelina - Toivotaan, ettet tarvi enää ovistikkuja ostella ;) ja jos tarvii, niin ehkä niistä CB testeistä on apua! Itse pääsen ensi viikolla ensimmäistä kertaa ikinä testailemaan, jos testaan :) tulis nyt sinnekkin se plussa <3

vuononvaltiatar - :( harmittelut tädin saapumisesta!! ehkä kannattaa tosiaan vuodon loputtua testailla vielä.. varsinkin, jos ei ihan normaalit menkat ole. Onneksi sait miehesi kanssa juteltua asioista :) ja nopeaa toimintaa siellä päin tosiaan, ei tarvi kauaa odotella.. vaikka odottajan aika tuntuu välillä turhan pitkältä :(

Rousme - Tervetuloa! :) sullahan on jo lupaavia oireita!

vanilj - Tervetuloa :) toivottavasti tärppi käy pian! Jostain luin joskus, ettei uusia urheilulajeja kannata aloittaa raskautta toivoessa.. mutta, jos laji ei ole uusi, niin tuskin siitä haittaakaan voi olla ? :)

Victoria - Toivotaan, että oli kiinnitymiskipua :) ++

hm86 - CB n ovistestit tuli tänään postista :) ens viikolla pääsee testailee, jos nyt testaan! Toivotaan sinne plussaa!! +++ :)

tiiamaria - Tervetuloa! :) .. ja tietysti niitä plussatuulia! ++

mame - Tsemppiä! <3 kyllä ne terot varmaan auttaa! Ja pääset pian uuden kierron kimppuun :)

Paapu - Ihanaa!! Onnea kovasti PLUSSASTA!! <3 Ja tarrasukkia matkaan :)

hm86 - Tuohon odotteluun itsellä toimi se että alan tekemään just ihan jotain muuta, ite tykkään leipoa ja "leikkiä" kotiäitiä, vaikka vauvoja ei vielä oo, mut täytyyhän sitä harjotella ;D 

vuononvaltiatar - Laskin kaikilla erilaisilla netti-laskureilla että oviksen oli tarkotus olla siinä 4.2. ja hedelmällisimmät päivät 2.-6.2. ja sillä ajalla heiluttelin peittoa tarkotuksella oikein kunnolla, ( poikaystävän synttäritkin osui juuri tuohon 2.2. niin hyvä etu siitäkin ;> ) Ja joo päätin jo että aion testata sunnuntaina tai sitten vasta maanantaina, ellei menkat ole jo alkanut.. 

mame - Lopetin pillerit tosin lokakuussa, niin onhan kierroilla vielä aikaa mennä sekasin :D Toivon vaan ettei mene, ja tulisi tuo plussa testiin sitten kun sen teen. Mitä tarkoitit tuolla "Toivottavasti siellä kuitenkin olisi kyse hedelmöittymisestä, koska täällä se ei ollut ainakaan siitä merkki. :)-lauseella, eikö teillä siellä sitten plussaa tullut ?

Paapu - PAAAALJON onnea sulle sinne plussauksesta ! <3 Kunpa itsellä, ja kaikilla meillä muilla olis pian samanlainen tilanne kun siellä sulla :)))

MINÄ:
Tänää tuli ekaa kertaa sellain olo et "en varmana oo kyl vieläkää paksuna..." En tiiä mikä tuli, mut aamul vaan oli sellain olo et koht ne menkat alkaa. Toisaalta eihän vauvoja voi pakottaa maailmaa, ne tulee ku on tullakseen :)

Rousme: Jossain vaiheessa tätä kiertoo sain tooosi hailakan haamun r-testiin ja kun oli tosi runsasta valkovuotoilua niin kerkisin innostuun että olis tärppi tullut, mutta ei sitten tullutkaan. :/ Valkovuotoilut olikin sitten jotakin ihan muuta.

Rousme, hienoa että jaksat ootella testaamista tarpeeksi!! Olispas mullakin sun itsekuri!! :) Mä oon yks pahin hätähousu mitä tulee noihin testaamisiin... tässä kierrossa aattelin et aijon olla viilipytty oireista kun oireista huolimatta...mutta saapa nähdä :) Nyt puhalla sinne reilusti plussatuulia <3 Ja eikös sitä sanota et kun vähiten odottaa niin onni potkaisee, joten eipä se haittaa vaikka tulikin tunne ettei ois tärpänny..onneks ei voida itse ajatuksilla ohjailla kuinka käy :)

Hyvää iltapäivää kaikille! Tänään on sitte autettu ja siivoiltu Wanhojen kanssa. Jospa nuo työpäivät tästä nyt normalisoituu pikku hiljaa kun saatiin abit pois! Toisaalta huomenna vielä wanhojen esitykset kaksi kertaa..

Kauhea närästys jatkuu jo neljättä päivää ja se esiintyy aina kun työpäivä on lopuillaan, ja nyt saanut kaveriksi pääkivun.

No huomenna hakemaan testi ja lauantaina testailemaan, jos yhä nega niin pitää kohta puoliin soittaa neuvolaan ja kysyä mitä mieltä he ovat?! Mitä mielipiteitä teillä on?

Kp: 41

MarinaMelina - Tosiaan lauantai aamulla meinasin testata :) ja kiitos tuulista!

Mame - Mitä jos testasit vain vähän liian aikasin ? Vai ehtiks sul jo alkaa menkat ? ;s

MariaMelina - Niin no toivotaan nyt vaan että asiat menis silleen niiku pitäis. Plussatuulia myös sinne ! <3

Josma - Toivottavasti tulis nyt sit se plussa ni ei tarvis mietiskellä ja olla peloissaa et mikä mättää ... Oma mielipide on se et sun kierrot on talviunil ja kyl ne sielt pian heräilee ja alkaa taas toimimaa, ilman ongelmia! :) tai sit yksinkertaisesti oot paksuna, mut masuasukki ei vaan halua kertoa sulle siitä ;)

tiiamaria Tervetulo joukkoon =)

Paapu Superpaljon Onnea! =D

ON: Soittelin hoitsuliinille ja tuumailtiin kun on prolaktiini-arvo marginaalisesti koholla. Nooh ei kuulemma kauheesti syytä huoleen, mut myöhemmin soitti takasin ja ilmotti, etä lääkäri haluaa kuitenkin kontrolloida sitä parin kuukauden kuluttua. Kontrolloidaan sitten, mut yritän olla ajattelematta asiaa sen enempää, ettei siitäkin nyt sitten tulisi turhaa lisästressiä. Terotkin mainittiin keskustelussa, mutta niiden kanssa haluan vielä odotella vähän. Ittepäinen kun olen :D

PLussatuulia kaikille, selvästi puhaltaa nyt joten kaikki vaan ulos tuiverrukseen =D Ovisonnea sitä bongaaville, matoa vaan koukkuun ja onki jorpakkoon!

kauhia kun kamalasti viestejä taas tullut muutaman päivän aikana, työharjoittelun takia olen iltaisin niin väsynyt etten jaksa oikeen mitään tehdä mutta nyt piti tulla vähän kurkkimaan :)

Pelottavan varma tunnun olevan siitä että oon raskaana, jotenki ei ees oo vaihtoehto että menkas alkais O_o mikähän mua vaivaa? Jotenkin vaan niin vahva usko siihen.. Ens viikon loppuna sais testaillakkin!
Toivottavasti ei ainakaan kovin pahaa pettymystä sieltä tule..

Rousme: Ekan kerran testasin kp 28 ja dpo 12 ja senkin jälkeen kaikki testit ollu negoja. Eikä menkkoja tullut. Nyt siis kp 42 menossa ja toissapäivänä sain sitten terolutit käynnistään menkat.
Perhoska: Toivottavasti ei tartte teroluteja alottaa olleskaan :)
Dumbo.: Tee nyt jo testi! Jos mulla joskus tulis tollanen tunne niin en hillittis itteeni kyllä ollenkaan. :D

mame; pakko malttaa vielä odottaa, ettei näytä testi väärin kun liian aikaisin tekee :D

Paapu onnea paljon plussauksesta! :)  täytyy ottaa susta mallia ja alottaa toi foolihapon käyttö
Siis onko tämän vuoden puollela täällä tullut jo 10 plussannutta? vau mikä luku!emoticon

Bumbo. sitähän sanotaan että jotkut tuntee/tietää olevansa raskaana jo ennen raskaustestin plussaa :) sulla ei enään montaa päivää testaukseen sitten ole :) Tosi hyvät hermot omistat kun pystyt oottamaan testausta!
Josma sun tilantees tekisin just niin kuin ite sanoit että ensin tehä viä yks testi ja sit yhtettä neuvolaan. 
Isabel: Tuo piloxing oli mulle uus kokeilu, muttei sinänsä juuri eroa aiemmin harrastamiin.. mut täytyy ottaa vähä iisimmin tunneilla nuota ketkutuksia vaikka ihan vaan varooksi :)
MarinaMelina josko nyt pupuilut onnistu just soppeliin kohtaan, eikä tikutteluja enään jatkossa tarttis ;)

ja anteeksi kun en vastaa jokaiselle henk.koht.. mulla on niin huono muisti että en kaikkea muista, varsinkin nimi muisti... mutta ehkäpä ajan kanssa alkaa hallittemaan tän homman :)

Mulla lähtee pian järki tähän olon seurailuun.ja kaikki nää "vale" oireet HUOH! ja kaikki mun lähipiirin ihmiset on raskaana, tai sitten se vain tuntuu siltä.. ja ärsyttää kun koko ajan kysellään että no koskas teille seuraava tulee... hmm..nyt jo ärsyttää kun esikoisen synttärit on tulossa niin koko suku pääsee tenttaamaan että koskas pikkusisaruksen saa esikoinen...
anteeksi valitusvirteni. bad day...

Dumbo.: Sulla on kyllä rautaset hermot! :) Toisaalta ihan hyvä vaan.
vanilj: Musta on vahingossa tulut tilasto vastaava ja joo tosiaan tammikuussa on 6 plussannu ja tässä kuussa 4 henkilöä. :) Mustakin tuntuu että kaikki lähipiirissä on raskaana. Ja mikään ei vituta niin paljon kun mennä facebookiin ja siellä on jotain ultra- ja mahakuvia. Murrrr. Mut kai se on niin että jos jotain tosi paljon haluaa niin sitä näkee joka puolella.

Onko muuten muilla sellasta tilannetta et omat vanhemmat haluais lastenlapsia? Mulla on omat vanhemmat jo niin vanhoja (äite 54 ja isä 49) ja oon niitten esikoinen niin ne on vähän niinku oottanu lastenlapsia siitä asti ku ekan kerran aloin (16 vuotiaana)  kunnolla seurustella. :D Nyt aina kun porukoilla käy niin äitekin puhuu vaan koko ajan sen kavereitten lastenlapsista. Meillä on kuitenkin suvussa kaikki naispuoleiset saanu lapsia vasta yli 30 vuotiaana, et ei nyt varsinaisesti oo mitään painostusta, mutta vähän kuitenkin kaikki vauvapuheet nakertaa ku kuitenki tässä parhaansa yrittää...

Huomenta porukalle!! :)

Täällä mennään kp 3 ja yk 8.... Vuotoa on kyllä, muttei vuolasta. Kipeäksi en kuitenkaan tullut, jotenka en ymmärrä, miksi edelleen lämpöilen ja päätä särkee : / Katsotaan nyt.

tiiamaria; Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Vaikkakin oireittesi perusteella voi visiittisi jäädä lyhyeksi!! ;-) Tsemppiä!
mame; sinun vanhempasi ovat vielä nuoria! :) Tai vaikeetahan on sillai verratakaa toisten ikää, kun ollaan kaikki vähän eri ikäisiä, mutta oma äiti on 51v ja isäni 63v. Ja itse täytän 25v syyskuussa ja olen nuorista kolmesta siskosta. Siskoillani ei ole lapsia, eikä lähitulevaisuudessa ole tulossakaan... Äitini on jo niin intona ollut pari vuotta joskus saapuvista lapsosista :) Söpöä :) Appivanhempani taasen eivät ole meille suoraan puhuneet mitään lapsilapsiasioista.. mutta kuten olen pariin otteeseen aiemminkin täällä kirjoittaneet, heivät ole kaikkein huomaavaisimpia jne...
MarinaMelina; On se jännä, että loppukierron aikana sitä melkeen automaattisesti ottaa rennommin vähänkään jos jostain nippaa :) Huomaan ainakin itsessäni sen ja rehkimistä vältetään! :) :)
Paapu; suuret onnittelut plussasta!!! :)
omppuf; kyllä noita laskureita melkeen tulee tehtyä joka kierto ;-) Uskottelen itselleni, että vaan kokeilen erilaisia vaihtoehtoja, että miltä näyttäisi :) :) :)
Isabell; Yllätyin itsekin, kuinka nopeasti pääsi, mutta ei tuolla tietty mitään ultrakonetta varmaan oo, niin painellaan ja katsellaan :) Sitten sen jälkeen voi miettiä, haluaako ultran kanssa tehtäväksi :) :)
Rousme; hyvä, että saitte ainakin hyödynneltyä ovista ;-) ;-)
Josma; se on aina hullua aikaa noi Wanhojen tanssit :) Onnea testailuun! :) :)
Perhoska; hyvä, että tilannetta kontrolloidaan vielä vähän ajan päästä uudelleen, niin näkee, onko arvot vielä koholla :)
Dumbo.; kyllä tuollainen tunne helposti tulee, että kyllä nyt voisi olla raskaana! :) Yrityskertojen lisääntyessä haluaa yrittää puskea ne ajatukset poies, ettei pettymys mahdollisen negan ja menkkojen tullessa hajota niin paljoa... : / Tai tietty voin puhua vaan omasta puolestani. Tuntuu, ettei edes uskalla ajatella hymyssä suin, että sisällä on voinut tapahtua jotain :) Toivottavasti olisi tärpännyt! :)
vanilj; itse teen tänne kommentoidessa aina sillai, että käyn kerralla aina yhden ihmisen kommentit läpi ja kirjoitan vastineen ja sitten seuraava ihminen jne. Tuntuu varmaan kauheen mekaaniselta, mutta vain niin pystyn itse oleen kärryillä, mitä kaikille vastaisisin :) :) :) Mutta jokaiselle kehittyy omanlaisensa tapa tähän :) Jaksamisia! Ja voihan teillä olla jo tiedossa uusi tulokas esikoisenne synttäreillä ;-)

Takaisin