Huomenta porukalle!! :)
Täällä mennään kp 3 ja yk 8.... Vuotoa on kyllä, muttei vuolasta. Kipeäksi en kuitenkaan tullut, jotenka en ymmärrä, miksi edelleen lämpöilen ja päätä särkee : / Katsotaan nyt.
tiiamaria; Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Vaikkakin oireittesi perusteella voi visiittisi jäädä lyhyeksi!! ;-) Tsemppiä!
mame; sinun vanhempasi ovat vielä nuoria! :) Tai vaikeetahan on sillai verratakaa toisten ikää, kun ollaan kaikki vähän eri ikäisiä, mutta oma äiti on 51v ja isäni 63v. Ja itse täytän 25v syyskuussa ja olen nuorista kolmesta siskosta. Siskoillani ei ole lapsia, eikä lähitulevaisuudessa ole tulossakaan... Äitini on jo niin intona ollut pari vuotta joskus saapuvista lapsosista :) Söpöä :) Appivanhempani taasen eivät ole meille suoraan puhuneet mitään lapsilapsiasioista.. mutta kuten olen pariin otteeseen aiemminkin täällä kirjoittaneet, heivät ole kaikkein huomaavaisimpia jne...
MarinaMelina; On se jännä, että loppukierron aikana sitä melkeen automaattisesti ottaa rennommin vähänkään jos jostain nippaa :) Huomaan ainakin itsessäni sen ja rehkimistä vältetään! :) :)
Paapu; suuret onnittelut plussasta!!! :)
omppuf; kyllä noita laskureita melkeen tulee tehtyä joka kierto ;-) Uskottelen itselleni, että vaan kokeilen erilaisia vaihtoehtoja, että miltä näyttäisi :) :) :)
Isabell; Yllätyin itsekin, kuinka nopeasti pääsi, mutta ei tuolla tietty mitään ultrakonetta varmaan oo, niin painellaan ja katsellaan :) Sitten sen jälkeen voi miettiä, haluaako ultran kanssa tehtäväksi :) :)
Rousme; hyvä, että saitte ainakin hyödynneltyä ovista ;-) ;-)
Josma; se on aina hullua aikaa noi Wanhojen tanssit :) Onnea testailuun! :) :)
Perhoska; hyvä, että tilannetta kontrolloidaan vielä vähän ajan päästä uudelleen, niin näkee, onko arvot vielä koholla :)
Dumbo.; kyllä tuollainen tunne helposti tulee, että kyllä nyt voisi olla raskaana! :) Yrityskertojen lisääntyessä haluaa yrittää puskea ne ajatukset poies, ettei pettymys mahdollisen negan ja menkkojen tullessa hajota niin paljoa... : / Tai tietty voin puhua vaan omasta puolestani. Tuntuu, ettei edes uskalla ajatella hymyssä suin, että sisällä on voinut tapahtua jotain :) Toivottavasti olisi tärpännyt! :)
vanilj; itse teen tänne kommentoidessa aina sillai, että käyn kerralla aina yhden ihmisen kommentit läpi ja kirjoitan vastineen ja sitten seuraava ihminen jne. Tuntuu varmaan kauheen mekaaniselta, mutta vain niin pystyn itse oleen kärryillä, mitä kaikille vastaisisin :) :) :) Mutta jokaiselle kehittyy omanlaisensa tapa tähän :) Jaksamisia! Ja voihan teillä olla jo tiedossa uusi tulokas esikoisenne synttäreillä ;-)