Moi,
täällä mennään kp11/26-29. Testejä tuli eilen postissa, joten tänään vois alkaa tikuttamaan. En oo vaan vielä oikein päättänyt, että viitsisinkö. Keskiviikkona kävin siellä gynellä, ja oli kyllä oikein mukava lääkäri, hän tuntui olevan melkein kiinnostuneempi raskautumiseen liittyvistä asioista kuin VTI:n jälkioireistani. Niihin en saanut mitään lääkitystä, kuulemma ei missään tapauksessa. Hormonit kuulemma hoitavat mua...hmmh. No, voihan se olla. Eipä nuo oireet nyt niin suuresti haittaakaan. Mutta ultrassa näkyi, että munasarjat oli ok, kohdunsuu näytti hyvältä ja limakalvo oli tarpeeksi paksu (3,7mm kp8). Lääkäri oli kovasti sitä mieltä, että pitäisi elää mahdollisimman normaalisti, ja että kesään asti voi olla ihan rauhassa raskautta odotellen.
En sitten ole ihan varma, että onko tuo tikuttaminen mahdollisimman normaalisti olemista. Olis kiva tietää, minkä pituinen kierto tästä on tulossa, mutta toisaalta taas olisi ihan mukava unohtaa koko juttu.
Isabell, harmillisia noi selkä-hartiakivut :( Kannattaa kyllä hoitaa niitä pois ajoissa. Hierojalle meno ois varmaan hyvä :)
Melina ja Victoria ja omppuf, pahoittelut tädistä :(
jemsQQ, toivottavasti masutuntemukset tietäis jotain hyvää :)
vuononvaltiatar, toivottavasti alkaa pian näkyä viiva tikussa :) Teet ilmeisesti testit aamuisin. Oon ite tehnyt iltaisin/töiden jälkeen, mutta se on vähän rasittavaa kun pitäisi olla pari tuntia juomatta ennen sitä. Ehkä aamutestailu olisi parempi....aamullakin ainakin mulla on näkynyt ihan näkyviäkin viivoja.
Virkkuli, onnea siskonpojasta :) Kyllä se teidän omakin vuoro varmaan vielä tulee :)
j3nni, mukavaa laivareissua :)
mame, pahoittelut korvatulehduksesta :( Paranemista!
Heisku, onko tätiä näkynyt? Toivottavasti pysyis poissa! :)
Mukavaa jäljellä olevaa viikonloppua kaikille! Mukavaa, kun aika juoksee kevääseen ja alkaa olla pikkuhiljaa valoisampaa :) Kaikkihan me taidamme toivoa lisää valoa elämään, ja miestemme elämään ;)