Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenia kaikille, eilen tuli sitten tehtyä oman alan hommia(tapetoin kaverilla). Hieman oli kuumeilua vielä eilen illalla eli sitä kesti noin kolme päivää. Pahoittelut kaikille negoista ja paaaljon plussatuulia +++++ :) 

Huomenia!!:)

Mame, onnittelut oviksesta :) ja vielä hyödynnetystä sellaisesta! Toivotaan nyt todella että teillä tärppää!!

Pepa, plussatuulia ja tsemppejä sinnekkin paljon! Täälläkin aamulla testailin ja negahan se oli :( mutta toivo vielä elää että oli liian aikasta..vaikka jotenkin vaan heti tuli sellainen olo että jaahas, kyllä se täti punainen sieltä vielä pääsee yllättämään..mullakkin edelleen alavatsa kipee ja kireen tuntunen..

JemsQQ: juu negahan sieltä tuli, hmph. Ja oireetkin on muuttunu enemmän menkkamaisiks..jotenkin tuntuu että kyllä ne sieltä tässäkin kierrossa vaan alkaa..tosin toivo elää että testaisin vain liian aikasin..

Hiutale, pahoittelut suuret tädistä mutta onnittelut sen sijaan lyhyemmästä kierrosta:) Voi varmaan olla niin että oot sit ovuloinu aijemmin ja varmaan ootkin...tuosta lääkärin ajasta en osaa sanoa kun en itse ole vielä käynyt sen asian tiimoilta lekurilla.

Vuononvaltiatar: Juu, oireita löytyy vaikka muille jakaa mutta saapa nähä että tuottaako ne toivottua tulosta :)

Victoria: No niin samoilla mennään :) Mulla nyt sit 7-8 kun ei  oikeen tarkkaa ovu päivää tiedossa kun kahtena päivänä tosiaan sillon testi näytti plussaa.... liian aikastahan se on mutta kun itselleen ei voi mitään..ei varmaan kyllä kannatas testata kun ne negat aina laskee inhottavasti fiiliksiä :( mullakin siis aamuna nega...huoh:( mut ensviikolla molemmille plussaa tilauksessa :D

Isabell: Kiitoksia ja jaksamisia sinulle töihin!! :)

Omaa: No juu siis testihän näytti negaa tänä aamuna:( Tukeuduin siihen että on vielä aivan liian aikasta..mutta silti se vaan laski fiiliksiä, jotenkin vaan aattelee että sieltä se täti punainen saapuu ja yllättää tässäkin kierrossa. 

Raapimiset ja viillot muuttu eilen illalla enemmän menkkamaisiksi jomotuksiksi.. joten saa nähä. Selkää särkee inhottavasti ja alvatsalla tosiaan jomottaa aina aika ajoin ilkeästi ja edelleen paleltaa varsinkin iltaisin tosi paljon, hytisen ja hytkyn vaikka teddykarvapeitto ja miehen kädet ympärillä..lämmöt on aamuisin 37.1-37.2 ja iltaisin 37.5 ollu aina kun oon mitannu...flunssainen olo ei ole, jotén ei sitten tiiä onko syynä vaikka joku tulehdus/flunssan alku jossakin päin kehoa vai että on tärpännyt.. kun normaalistikin mulla lämpö 36.8-37.0 .. 

Nyt täytyy vaan malttaa odottaa rauhassa, oireista en osaa enää sanoa kumpaa ootan:/ ..jos maltan pitää itteni irti noista testeistä niin testaan vasta seuraavan kerran tiistai aamuna.. jos en, niin jo huomenna.. :)

Melina kp 26/26-33 dpo7-8

Hyväää sunnuntai päiväää kaikille !

Mame: Onnea oviksesta, jospa itsekkin sais bongattua sen ensi kierrossa! Hyvä että saitte oviksen hyödynnettyäkin ! ;) Toivottavasti nyt tärppää! plussiaplussia, tsemppiä !! +++++

MarinaMelina: Jospa tätiä ei nyt kuuluisi, ja ko. oireet olisikin niitä toivottuja! Tuo malttaminen on niin pahasta ! Tietää että nyt pitäisi malttaa odottaa, mutta sitten alkaa miettimään testiä ja sitä, jos vaikka testiin tulisi plussa, melkein pakko käydä vessassa testaamassa! Mutta voihan sitä testailla jo huomenna, JA tiistaina, jos siltä tuntuu. ;) 

Huoh, kp 42.... Haluan säännölliset kuukautiset ! tämä on jo rasittavaa, testeissä negaa eikä tätiä kuulu.. Mutta toisaalta nyt alkanut vähä tuntumaan, ja valkovuotoa alkanut tulemaan, joten jospa se täti kurvaisi äkkiä kylään! :D Päätin, että ensi kuussa tosissaan jo kokeilis vauva hommaa, ku tuli ovistestit tilattua, foolihapot, greippimehut sunmuut. :D Mutta pakkopullaa tästä en aijo tehä, menee into kokonaan koko hommasta, mutta jospa tärppi joskus tulisi, ennen kesää edes! :) 

odottelua, odottelua..

Hei vain kaikki! 

Isabell;
Noniin, en ole sitten ainut odottelija.. Se on kyllä niin turhauttavaa, mutta pitää yrittää jaksaa ja keksiä koko ajan jotain tekemistä, ettei miettisi koko asiaa:D Samoin sinne paljon plussia ja tsemppiä yrittämiseen!! :)

MarinaMelina; No voi hitto :( Mutta nii i, jos testasit liian aikasin, toivotaan näin. Ja nuo "oireet" kyllä kuullostaisi lupaavilta? Hmm=) Tsemppiä ja plussiaplussia sinne !++

Marusia21;  Voin niin samaistua suhun kun itelläkin joskus kierrot heitteli miten sattuu ja siinä niitä nega testejä kyllä tuli monta tehtyä emoticon  Mutta toivotaan nyt että edes täti kurvaisi pikinmiten paikalle jos ei tärppi ole käynyt.. Tsemppiä ja haleja sinne♥

Moikka kaikille!

Ja pahoittelut poissaolosta. Sain inhottavan flunssan juuri ennen torstain tenttiä ja olen ollut poissa pelistä...

Toivotaan Victorialle ja MarinaMelinalla kovasti plussaa:)
Jemsqqlle ja muille oviksen bongaajille kovasti toivotaan tärppiä. J£nnille iso voimahali lääkärin tulosten johdosta. Toivottavasti terot auttaa:)
Joku jutteli myös rinnoista tulevasta eritteestä (En muista kuka). Voin kuitenkin kertoa omasta kokemuksesta, että mulla on tullut jo monta vuotta vähäistä eritettä rinnoista ja sitä on tutkittu, mutta syy ei ole selvinnyt. Mulla tulee kuitenkin ovulaatio ihan normaalisti. Lääkäri on sanonut, ettei erite välttämättä haittaa mitään. Mulla se alkoi silloin, kun ensimmäisen kerran lopetin pillerit.

Omaa: Olen yrittänyt olla vauvakuumeilun kanssa matalalla profiililla, kun miehellä on tulossa paljon työmatkoja... Perjantaista lähtien on kuitenkin ollut taas aikalailla oireita. Vatsan pistelyä, selkäkipua ja ihan tajuton nälkä. Nyt siis kp9/27-30 ja viime menkat oli kp25 ja kesti 24h. En tehnyt testiä, kun oireet hävisi, kun söin antibioottikuurin, mutta nyt tää pohjaton nälkä panee miettimään, että jos sittenkin;) Huomenna taidan siis käydä apteekissa.

Hiutale: Pahoittelut tätskyn vierailusta :(
MarinaMelina: Pahoittelut negasta, tosin oot kanssa niin hätäseen sen testin tehnyt että ihan hyvin voi vielä plussakin tulla :)

Kaikille jotka on kannustanut tämän mun mahtavan oviksen bongailun kanssa niin kiitoksia tosi paljon!!! :) <3 Nyt on aika hyvä tunne jossain sisimmässä, että tää vois ihan oikeesti olla SE kierto millä tärppää.

Onko muuten kenelläkään kokemusta kuumista aalloista ovulaation aikaan? Viime yönä tosiaan olin töissä ja joskus yhden aikaan mulle tuli ihan järkyttävän kuuma ja sellanen tuskanhiki. Tavallisesti oon aivan jääkylmä ja palelen. Mittasin sitten kuumeen, mutta ihan normaalilukemia sekin näytti, ku tuli ihan sellanen tunne että nyt on kuume varmaan jossain 40 asteessa :D Kummallista.

Kp 17/30-37

Mame, mullakin oli sellasta sillon päivä ovun jälkeen ja mä jo aattelin että nyt se hedelmöitty :) hihiii.. ja sitten sen jälkeen koko ajan tasaseen ollu kylmä ja kohta posket helottaa taas ja sit taas kauheen kylmä...mutta sitä en tiiä mistä oikeesti johtuu..kuuluuko asiaan vai enteileekö plussaa :)

MarinaMelina: Hmmh...Tiedä sitten mitä meinaa mutta oli aika kummallinen tunne. En oikeen netistäkään löytäny mitään mikä tota selittäs, mut kaippa se jotenki hormooneihin liittyy. Tässä ny kun on melkeen joka kierrossa tullu epillereitten jäljiltä aina jotaki uusia oireita. :D

Mame, niin mullakin aina ilmaantuu uusia oireita. Jostakin luin että monilla plussaneilla oviksesta lähtien samalaista mutta eiköhän se voi olla muutakin hormoneihin liittyvää.. tottahan sitä aina haluu uskoa että oire ois merkki siitä plussasta :)

Omaa: mulla äsken toista rintaa vihlo sieltä kainalosta päin tonne nännin kärkeen, ihan kamalaa vihlontaa..ihan huudahdin kun yllätyin..sitten se menikin aika nopeesti ohi...lisätään oirelistaan :) Hihiiii:) edelleen palelee ja alavatsaa aikaajoin jomottaa. Lenkillä tänään kävin, ylpee itsestäni että sain aikaseks...ajon nyt käyä useamminkin..siitäkin olisi hyvä kun tulis plussa niin pysyis motivaatio lenkkeilyyn yllä!!:)

mame: Niinkuin tuossa aikaisemmin mainitsin, niin minulla oli kolmena päivänä hirveetä kuumotusta. Mutta siitä en tiedä että oliko sillon menossa ovu vai mikä..

Iltaa leidit :)

Virkkuli; Kiitos :) Hmmm, apua! Jos sittenkin on tärpännyt!? Peukut pystyssä täällä ja tsemppiä! Ajattelitko sitten huomenna jo testailla vaiko ylihuomenna? :)

Mame; Mulla samat fiilikset!emoticon

MarinaMelina; Hui, toivottavasti olisi yksi oireista ;)! Pidetään peukut pystyssäemoticon

Iltaa!

Täällä seurataan pressavaaleja, mutta välissä täytyi tulla kommentoimaan :) Täällä tuntuu kierto matelevan eteenpäin... huoh...

Victoria; onnea nyt matkaan ja toivottavasti plussailet siellä! :) :)

jemsQQ; toivotaan, että teillä olisi siellä olisi nyt tärppäämässä :) oireet on lupaavia :) :)

Isabell; onneksi työt ovat pitäneet sinut kiireisenä, että on saanut vähän mietteitä muualle :) Tsemppiä!

Josma; kiva, että pääsit tapiseeraamaan :) :) Toivottavasti oireesi kertovat pikkuisesta asukista! :) :)

MarinaMelina; harmittelut negasta :( ja voihan hyvin olla, että testailit van liian aikaisin :) :) Tarkkaile vielä vaan tilannetta ja testaile sitten uudelleen, jollei sitä hiivatin tätiä näy :)

marusia21; harmi, ettei vieläkään ole tilanteeseesi tullut mitään muutosta :(

Virkkuli; harmittelut flunssasta! :( Parane pian :) Mitä jos sittenkin oisit raskaana???? :) :) :) Kannattaapi testailla vielä :)

mame; Tämä on sinulle SE kierto! Sovitaan niin :D!! Tuosta lämpöjutusta en oikeen osaa sanoa  : / Tsemppiä!

Vuononvaltiatar: sovitaan vaan :D marinamelina: kuulostaa siltä, että se plussa voi vielä hyvinkin tulla vielä tälle kiertoa sinulla. :) omaa: taas tässä vietän yövuoroa omia tuntemuksia kuulostellen. Liikaa ylimäärästä aikaa vissiin. :D menis nyt vaan aika nopeesti että pääsis taas testailemaan.

Iltaa/yötä naiset :)

JemsQQ
: Kiitoksia! Toivotaan että olisi positiivinen oire :) Tässä kierrossa on kyl ollu paljon enemmän ihme tuntemuksia kun aijemmissa, mutta pillereiden lopettamisen jälkeen niitä on tullu kokoajan lisää joten tiiä sitten mikä kuuluu ihan tavis kiertoon ja hormonien heräämiseen...

Vuononvaltiatar: Juu, meinasin testailla tiistaina uudelleen. Kyllä se taitaa olla liian aikasta nyt kun kaikki testit ja tää sivustokin näyttää et perjataina voi näyttää positiivista ja siihen on vielä se 5päivää..mutta minkä voi malttamattomalle luonteelleen:)

Mame: Sitä minäkin toivon mutta jää nähtäväksi..jotenkin ei vaan tunnu et se ois mahdollista/todellista että se plussa tulisi..ja muutenkin jotenkin aika nopeasti tulis, jos niin ois, kun vasta yk3. Tää närästys on oikeen kivaa kun vielä pitää yössä valvoa..otin just närästyslääkettä niin ei koko ajan kurkkua kirvelis.. :/

-Melina

Jättäkää huomioimatta toi "moom" tossa välissä, se on ilmeisesti yövuoron tulos...koska en tiiä mistä se siihen ilmesty :)

Moikka!

Jemsqq: Ajattelin testata huomenna, kun pääsen ostamaan testin, koska ne 24h kestäneet menkat oli jo vähän yli viikko sitten. Eli jos oisin raskaana niin sen pitäisi näkyä kyllä testissä. Nyt on ollut illalla pari terävää repäisykipua hirmuisen jatkuvan nälän lisäksi, eli toiveet kasvaa... Tosi kova selkäkipu oli myös eilen. Mulla vaan näitä kaikenlaisia oireita on ollut endometrioosista johtuen niin en uskalla helposti olla toiveikas. Tämä nälkä oire on se, joka pitää toiveikkaana, koska tällaista ei ole ikinä ollut.
MarinaMelinalle hirmuisesti plussatuuliatoivotaan, että meille molemmille tulisi plussaa ensi viikon aikana!!

Victorialle hyvää matkaa ja myös plussamatkaa!!

Mulla onneks ei oo ku tää yö enää ja sit parit vapikset. :) mullakin on muuten ollu tota närästystä, mut laitoin sen jo aikaa sitten greippimehun piikkiin. :p ihanaa ku subilta alko ny vampyyripäiväkirjat. Oon ihan koukussa siihen. :D

Mame : mäkin oon aivan koukussa siihen vampyyrinpäiväkirjoihin mutta sain pukilta jo toisen tuotantokauden ja oon jo kattonu sen :( täytyy keksiä jotain muuta tekemistä.
Mullakin muuten alko se sillon greippimehun aikoihin, nyt en oo sitä enää juonu mut silti vaan närästää..ja se aiheuttaa kurkkuu sellasta inhaa tunnetta.. yöh. 

Takaisin