Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
j3nni, toivottavasti se olisi sitä itseään! Enpä oikein tiiä, millaista sen pitäisi olla. Mutta tuo taisi olla sulla aika normaalista poikkeava oire?

Victoria, ei kannata syyllistää itseään eikä miestä! Joka toinen päivä jos yrittää, niin se on ihan tarpeeksi. Ja se voi olla jopa parempi, kuin joka päivä. Tsemppiä vain!

vuononvaltiatar, pahoittelut kurjasta negasta :( Halit sinne <3

Kiitos plussalähetyksistä, jemsQQ :)

-Muru-, toivottavasti siellä olis sulla pieni matkalainen jo kiinni tarrautuneena.

Totta on, että tämä on mukava palsta, kuten Isabell sanoi. Ja kaikki kirjoittelevat tosi fiksusti. Meillä on täällä hyvä yhteishenki ;)

Mies kysyi kaupassa, että ostanko taas greippimehua, hänkin voisi juoda huvikseen. No, ostin sitten vähän verigreippimehua, etuajassa tosin. Tiistaina sitä ehkäpä jo vois maistella, jos päädytään seuraavalle kierrolle. Mulla tuntuu olevan ihan samanlainen olo kuin monissa aiemmissakin tärpittömissä kierroissa :/ Mutta siltikin ihan pikkuisen toivon, että jos kumminkin....

Victoria; Kyllä luulen että olette siellä tarpeeksi hommailleet :) Turha siitä on murehtia ja eihän se mukavalta edes tunnu jos pakkopullalla tarvitsee mennä :/ Paljon tsemppiä sinne !! :)

J3nni; Hmmm, kuullostaa lupaavalta jos tuo saattaisikin olla sitä kiinnittymistä ;) Toivotaan että on!!

-Muru-; Älä muru vielä toivoa heitä hukkaan, ihan hyvin tuo vuoto voi tarkoittaa raskautumistakin.. Odotat pari pv ja jos ei tätiä näy niin sitten testailemaan :)! Paljonpaljon plussatuulia nyt sinne ++++ sekä tsemppiä!!

Jatkoa kun oli tullut tässä uusia viestejä näköjään..

Elenna; Eipä mitään, toivottavasti tuli perille!! Yritin kyllä kovasti niitä sinne puhallella ;) Mäkin ajattelin tuota verigreippimehua seuraavasta kierrosta jos semmoinen siis tulee, niin ostaa kun tuo ihan tavallinen greippimehu ei sitten yhtään mennyt alas.. Hyih..

Melina, mulla (näköjään) on ainakin 24h kestävä LH-huippu sillä testasin positiivisen sekä perjantaina aamulla että lauantaina aamulla ja lauantaina illalla se oli jo haalea, piti kokeilla. :) Itse olen ajatellut, että ovulaatio olisi ollut lauantaina, koska ensimmäinen plussa tuli perjantaina aamupäivällä. Testeissähän käsketään lopettamaan testaaminen jos saa yhden plussan, sen pitäisi alkaa sysäistä ovulaatio liikenteeseen vaikka huippu kestäisikin kauemmin. Toki nämäkin ovat yksilöllisiä mutta tähän käsitykseen olen itse tullut ja siksi olen luottavainen siihen että riittää kun yritettiin eilen.

Ja mittasin itseltäni äsken kuumetta, joten ei olle varmistelemassa ainakaan tänään. :( Ja huomenna olisi ilmeisesti jo myöhäistä joten näillä mennään.

Tervehdys!

En ole ehtinyt kirjoittaa, kun on niin paljon hommia... Ehdin kuitenkin lukaista pikaisesti.
Onnea Hetty plussasta

Edelialle plussatuulia kovasti!!!

Vuononvaltiatar eikö sulla ollut kierto pisimmillään 35 pvä? Eli onhan raskaus vielä mahdollinen, jos on vaan kiinnittynyt myöhemmin.

Tikuttelijoita taisi olla monta. Toivotaan, että ovis saadaan bongattua:) Ja tietysti, että homma jatkuisi kiinnittymiseen asti. Mä lopetin ne, kun tikun kanssa osui tuntemukset hyvin kohilleen, niin olen luottanut niihin. Voimahali myös teille, jotka odottelitte tuloksia. Toivotaan, että kaikki on kunnossa ja, että pääsette asiassa pian eteenpäin.

Omaa: Mulla siis alko menkat perjantaina, mutta tuli vain ensin ruskeaa vuotoa ja sitten illalla kirkasta ja lauantai aamulla kans ihan vähän. Mutta siihen ne menkat sitten loppuivat. Mulla on kyllä ollut ennenkin lyhyitä menkkoja, mutta ei ihan noin lyhyitä. Onko kellään, jolla jo ollut raskauksia koskaan tullut pientä vuotoa silloin kun olette jo olleet raskaana. Ja juuri menkkojen aikaan? Alapäässä tuntuu myös outo paine, mutta pelkään, että jos vitsatientulehdus on uusinut. Virtsaaminen ei kuitenkaan satu... Olen myös huomaavinani nännien reunojen olevan vähän ns.epätarkemmat.

Tulipas outoa tekstiä. Koittakaa kestää. Laitan taustoja sinne toiseen palstaan, kunhan saan taas välissä vähän esseetä eteenpäin. Tsemppiä kaikille!

Tuosta greipistä.. piti ostaa kokeiluksi yksi kokonainen jaffan greippi.. yllätyin, en muistanutkaan, miten hyvää se oli! Tosi makea..
Jos niitä rupeis syömään.. tai jos kokeilis sitä verigreippimehua ? Kumpikohan on " tehokkaampaa " ? ;) Ainakaan sitä tavallista en voi juoda, hyih:/

elenna ja jemsqq: voi... olisipa se pieni matkalainen tarrannut. Nyt heräsi hirmuinen toivo ja malttamattomuus odottaa! Iiiik!!  :-D

Minkä merkkisiä ovulaatiotestejä olette käyttäneet ja entä raskaustestejä? Onko paljonkin eroja, minkä olette havainneet parhaimmaksi?
Minulla on ollut aiemmilla kierroilla ovulaatiotesteinä apteekin testejä ja tällä kierrolla sain proviisori-ystävältäni Onni -nimisiä ovulaatiotestejä. Mutta raskaustesteistä ei ole kokemusta. Siis aatella... nyt vasta tajusin... minä en ihan oikeasti ole ikinä, milloinkaan koskaan tämän 28v aikana tehnyt raskaustestiä!! :-O :-D

Isabell kirjoitti:
Tuosta greipistä.. piti ostaa kokeiluksi yksi kokonainen jaffan greippi.. yllätyin, en muistanutkaan, miten hyvää se oli! Tosi makea..
Jos niitä rupeis syömään.. tai jos kokeilis sitä verigreippimehua ? Kumpikohan on " tehokkaampaa " ? ;) Ainakaan sitä tavallista en voi juoda, hyih:/

Minä olen vähä hölmö... mutta mitä kaikkia vaikutuksia tuolla greipillä pitäisi olla? Olen hieman laiskistunut, enkä ole jaksanut surffailla/googlettaa... :P
Moni puhuu tuosta greipistä ja siksi nyt kyselen :)

Greippilimsa onkin hyvää, mutta eikös raskautta yrittäessä suositella ihan happamia greippimehuja?

Moikka!

Käsittääkseni se greippi happamuudellaan auttaa niitä limakalvoja, jotta siittiöt kulkevat paremmin... Otollisempi maaperä jne. Tietoni siis googlesta olen lukenut eli siltä pohjalta:)
Itse söin kanssa aamulla just verigreippiä. Vähän sokeria päälle niin on tosi hyvää.

Muru, googlen mukaan greippimehu voisi vaikuttaa siten, että ovislimaa syntyisi enemmän. Ja se voisi olla hyvä homma. Mutta käsittääkseni tämä on lähinnä vain kansantarua, eikä ilmeisestikään esim. lääkärit neuvo näin tekemään. Korjatkaa, jos olen väärässä. :) Eipä kai tuosta kuitenkaan haittaakaan ole. Ja jossain luki, että sitä voisi juoda lasin-pari päivässä alkukierron ajan.

Ja muru, mulla on jotain Davidin 25 Miu raskaustestejä, oon niistä muutaman kokeillut, ja puhtaan valkoista negaa on näyttänyt. Ei siis mitään viivanpaikkoja. Yhden apteekista ostetun "erittäin herkän raskaustestikasetin" kokeilin myös. Sama homma, ihan valkoista. Ja muistaakseni myös yhden apteekin oman testin, ehkä. Säästössä on yksi clearbluen digitesti, jonka aion tehdä saatuani kaksi viivaa/haamun jollain muulla testillä. :)

Virkkuli, kuulostaapa mielenkiintoiselta :O Käyhän kertomassa miten asia etenee! Voithan varmuuden vuoksi testata, jos ei enempää vuotoa kuulu. Varmaan se on ihan hyvä sulkea se raskauden mahdollisuus pois testillä, ei tule myöhemminkään sitten mitään epäselvyyksiä.

Virkkuli: Tuo tilanteesi kuulostaa erikoiselta... aika lyhyet kuukautiset, jos ne sitä oli! Suosittelisin myös testin tekemistä... varmuuden vuoksi :)

elenna: minä sain tuolla Onni-ovulaatiotestillä ekan kerran positiivisen testin, ovat liuskoja. Tulos oli varsin selkeä, ei epäilystäkään. Apteekin omat ovistestit sen sijaan ovat aina olleet kamalan haaleita... olen tulkinnut ne negatiivisiksi.

Minun pitää varmaan myös ihan kaiken varalta, varmuuden vuoksi käydä ostamassa greippimehua ja vaikka maistaa verigreippi -hedelmää :)
Onkohan siitä mitään hyötyä miehille? Kannattaisiko yrittää "juottaa" myös avokille...? :-D

Tarkoitin just tota ihan greippi hedelmää ( jaffa "merkkistä" vaan )
Mä en kans aikasemmin ollu kuullu noista greipin vaikutuksista raskauteen ja opin just pari päivää sitten, et se voisi edesauttaa raskautumista ;) joten, miksipä ei kokeilisi..
Se jaffan greippi, minkä tänään söin, oli makea! Olin varannut sokerikipon viereen, mut eipä tarvinnu! Niin, terveysvaikutuksista luin kanssa et greippi sisältää runsaasti foolihappoa :)

Plussatuulia!! emoticon

iltaa ihanat! :)

vieläkään ei menkoista tietoa. Valkovuotoa kyllä tulee. Kai se pamahtaa aamulla sitten, kun sitä vähiten odottaa...

kiitos kaikille kannustuksesta! Olette ihania, kun aina jaksatte kaikkia lohduttaa ja kannustella!! :) <3<3

j3nni; ehkä tuo voisi olla sitä kiinnittymisvuotoa :) Tsemppiä!

MarinaMelina; jossain mielestäni luki niin, että testaillessa tikuilla ovista, huippu voi jäädä näkemättä, vaikka tikuttais 12hh välein... mutta kaipa tuo on tosi yksilöllistä :) Toivottavasti teillä onnisti tässä kierrossa! :)

Virkkuli; kysyit tuosta raskaana ollessa tulleesta vuodosta. Itsellä viime raskauden aikana tuli yhtenä iltana muutamia kertoja pyyhkiessä verta pupuilun jälkeen... siinä vaiheessa mentiin muistaakseni rv 5. Kahden päivän päästä taisin pöussata :)

-Muru-; kysyit noista ovis-/raskaustesteistä. Raskaudtesteinä minulla on ollut InstAlert merkkinen testi. Yksi tuttuni on labrapuolella töissä ja olen saanut tarvittaessa häneltä testejä. Ovat luotettavia, koska niillä labroissa testataan :) Ovistikkuja tilailin viime kesällä kahta sorttia, nimiä en kyllä muista. Toinen muistaakseni alkoi W:llä... en kyllä yhtään muista. Nyt tällä viikolla tilasin Raskauskeiju-sivuston kautta ovistikkuja ja raskaustestejä muutamia.

Nyt koiruli niin nätisti vierellä pyytää ulos, että taidan lähteä hänen kanssaan kävelylle. Pahoittelut jos jonkun kysymykseen ei vastattu <3 Palataan taas huomenna asiaan :) :)

Virkkuli; Hmm, jos olet sittenkin raskaana? :o :) Aika omituista että vuotosi kesti noin vähän aikaan.. Mutta voi tietysti olla noinkin lyhyitä.

Isabell; Minusta ehkä "tehokkaampaa" on tuo itse greipin syöminen, tiedä sitte.. :p

-Muru-; No älä muuta sano, menisipäs tää aika nyt nopeesti niin sais alkaa testailemaan tai edes täti tulisi sitten kylään ja saisi aloittaa uuden kierron.. :D Mulla on ollut ovistesteinä niitä halpa-testin ovispuikkoja ja raskaustestejä olen käyttänyt testi-kauppa.fi puikkotestejä/liuskoja + cb:n digitaalinen ja ihan hyviä olleet :) Ja siis mitää, et ole koskaan ennen raskaustestiä tehnyt?! Oho, se on aika hyvin.. Nyt vaan sitten innolla niitä tekemään ;) Ja siitä en tiedä onko siitä mitään hyötyä jos sitä greippimehua juotetaan myös miehille, mutta eikai siitä haittaakaan ole.. Tuo minun mieheni on ihan hulluna siihen, ni se juo sitä samalla :D

Victoria; Juu näin on sanottu :)

Vuononvaltiatar; Hyviä lenkkeily hetkiä koirulin kanssa :)

Huomenta väelle!

Vieläkään ei menkkoja näy. Nyt kp 32/28-35. Ei edes menkkamaisia jomotuksia...

Käytiin eilen illalla jo 9 maissa nukkumaan. Nyt on sitten ainakin viikon varpaat olleet koko ajan jäässä. Villasukat ei auta yhtään eikä peitot... hmph...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! <3

Hih hih, hyviä oireita vuononvaltiatar! Vaikkakin on kyllä muutenkin ollut niin kylmä. Mutta toivoa on.

Mulla oli tänään hieman tuollaisia menkkamaisia kolotuksia (ja muitakin hassuja tuntemuksia mahassa). Melkein jo luulin, että menkat alkoi. Toivottavasti nyt kuitenkin pysyis poissa ainakin huomiseen, haluan tästä normaalin 28 päivän kierron.

Mukavaa viikkoa kaikille!

pahoittelut lau-ralle! :(
Vuononvaltiattarelle paljon plussatuulia! :)
Greipeistä ja muista vippaskonsteista: Auttaa varmaan noin puolella ihmisistä, olen minäkin joskus pari vuotta sitten kokeillut.. ei hyödyttänyt mitään. Miehen puolesta en tiiä kun se ei suostunu sitä juomaan xDToivotaan nyt kuitenkin että teillä auttaa saamaan toivotun tuloksen. :)

Takaisin