Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuntuu muuten, et tää aika vaan matelee.. kun niin kovasti oottaa sitä jälkitarkastusta, et tietää saako uuden yrityksen jo aloittaa!! Oon niiin malttamaton! emoticon

VTI on kyllä inhottava vaiva, oli minulla kroonisena nuorempana. Isabell, valtavat myöhästyneet pahoittelut täältäkin! ),: Sillä niitä temppuja kyselin kun itelle tuli mieleen että auttaisiko asiaa jos itsekin 'tulisi' miehen kanssa tai jälkeen..Tuntuis jotenkin loogiselta että se edesauttaisi siittiöiden matkaa.(:

Heippa kaikki ihanaiset! : )

Hienoa, että tänne on tullut näin paljon tekstiä, itse vaan en millään ole ehtinyt tänne istuutua, jokapäivä olen näillä sivuilla pyörinyt ja tekstit lukenut, mutta itse kirjoittaminen- siihen en ole vielä ehtinyt. On se kumma kun aikaa on, vaikkei sitä oikeesti oo : D
No, nytpä istuutuin tuoliini ja pidän tän persukseni tässä tuolissa kiinni ja kirjoittelen tänne.
Toki, pyydän jo anteeksi etukäteen, etten erikseen ala tähän nimimerkkejä laittamaan, sillä  siinä sitä vasta kestäisi ikuisuus.
Joten....................
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE <3
HALIT KAIKILLE NEGAN SAANNEILLE TAI KELLE ON TÄTI KURVANNUT KYLÄÄN.
JA TSEMPPIÄ KAIKILLE NIILLE, KELLÄ ON H_HETKI KÄSISSÄ.. toivotaaan plussia mahdollisimman monelle, meille kaikille siis!!!!! <3

Nyt omaa napaaa...
Kp nyt 27.. ja ovistikkuja oon nyt tehnyt, mutta, en ole saanut kertaakaan yhtätummaa viivaa  tai tummempaa ku se kontrolli : ( MUTTA, kp 23 viiva oli melkein yhtä tumma, ku kontrolli, joten oliskohan se ollut mun ovispäivä, eli siis kp 23.. viisi päivää sitten..
Sinä ehtoona ainakin oli sellaset vihlasut mahassa, että hyvin saattoikin olla, ja limat oli kans sen mukaset.. : D Nyt toki, tosta kp 23 jälkeen, nii jokapäivä on mahaa vihlonu ja nippailu, että tiedä sitten. Mutta tosiaan, odotellaan odotellaan.. Täällä odottaa yks clearbluen testi ja yks apteekin oma.. Testata aijon vasta 23.1. jos täti ei sitä ennen ole kurvannut kylään. Menen siis sen mukaan, että olettaisin että ovis oli vasta tuolloin kp 23 tienoilla.. : )

Puuh.. yksi kavereistani saa vauvvan hetkenä minä hyvänsä, ja kahdella h-hetki on ensikuussa, ja kahdella muulla on sitten maaliskuussa ja toinen niistä odottaa jopa kaksosia ja yhdellä toukokuussa.. voi niitä masuja... !!!! *haikeus* kumpa itellekki sais sellasen pian... <3 Vauvvoja on tulossa ystäväpiiriin siis aika paljon.. pienen ajan sisällä.. sitä itsekkin toivois niin saavansa kans olla kohta samassa tilassa... Hmmnp, ehkä me kaikki tästä kohta.. HITAASTI MUTTA VARMASTI, eikös ;) <3

Huomenta kaikki! :)

Olipas tänne tullut taas paljon tekstiä.. :D

Edelia; Paljon tsemppiä sinne! Toivotaan että plussa sinne vielä pärähtäisi :) Minä olen joskus kokeillut tuota jalata kohti kattoa, mutta yleensä vaan makaan hetken paikoillani ja odottelen hetken.. :)

Victoria; Siis koska sait sen plussan siihen ovistikkuun? Kun tein eilen kp 10 iltapissasta niin se oli aika paksu ja tumma, mutta ei niin tumma kuin kontrolli.. Mutta tänään tein uuden aamupissasta ja se oli paljon vaaleampi kuin eilinen ja tulikin vasta testiin myöhemmin? Voiko muka olla että mulla noin aikaisin ovis olisi tapahtunut :o Eli meillä suurinpiirtein olisi nyt sitten sama kierto jos tuo olisi plussa ollut :D Ja paljon onnea, toivottavasti nyt tärppää siellä!! Jännäilyt alkakoon ;)

Elenna; Hyvä vain että saarnaat, kenelläkään ei sitten ainakaan tuo unohdu ;) Ja voi välttyä vti:ltä.

MarinaMelina; Niimpä, sama minulla on.. Ja on se kiva tietää kans että koska n. voi alkaa jo testailemaan jos sen plussan siihen tikkuun saa :p

Isabell; Kiitos! Nojuu toivottavasti tästä kierrosta sitten :) En kans tiedä, oli se aika kummallinen juttu :/ Ja kun sitä testiä ei silloin tarvinnut edes tihrustaa että niin selkeästi näkyi.. Mutta ei näköjään voi ainakaan noihin testeihin luottaa :s Tai sitten sen pitää olla todella tumma, ennenkuin vasta plussaksi katsotaan. Toivotaan että saatte alkaa jo uudelleen yrittämään, tsemppiä!!<3

J3nni; Toivotaan että tuolloin kp 23 olisi sinulla se ovis tapahtunut ja siitä tärpännyt! :) Paljon onnea ja tsemppiä testailuun ja toivotaan ettei täti kurvaa paikalle!! =)

Omaa; Eli siis olen vähän hämmilläni kun eilinen ovistikku näytti sitä tummaa plussaako? mutta ei niin tumma se viiva kumminkaan ollut kuin kontrolli, mutta tänään kun tein toisen, niin se oli jo paljon haaleampi mitä eilinen.. Voiko siis olla mahdollista että minulla kierto olisi noin paljon lyhentynyt ja ovis olisi eilen taino yöllä/tänään ollut :o? Tänään siis kp 11/30 -38. Pitää varmaan tehdä illemmalla vielä toinen, huhhuh :D

huomenta väelle vihdoinkin! :)

meinasin tuossa jo aiemmin aamulla kirjoitella, mutta ruvettiin sitten tekeen lumitöitä ja sen jälkeen lähdettiin ruokaostosreissulle :)

Nyt olisi sitten meneillään kp 30/28-35 yk 6. Pari kertaa lumikolan tangon sain vatsalleni niin että tuntui, joten kait vähintään se vesitti koko raskautumisen :) no ei kait :) Eipä edelleenkään mitään sen ihmempåää menkkojenkaan sunntaan oo tuntunut olevan... Jatketaan katselua. En tiiä, testaanko vielä huomenaamullakaan... jos jänistän. Tietty jos kierto olisi myöhästymisestä huolimatta loppumassa, stressitasoa se yhden viivan näkeminen helppais sen verran, että ehkä menkat alkaisivat nopeemmin... : / en tiiä.  Täytyy nyt katsoa :)

jemsQQ; tuntuu tää raskaustoiveet olevan se paras ehkäisykeino! Ei voi muuta sanoa. Viime raskaus mulla tuli ihan puskan takaa. Silloin ei mitään kietoja tarkkailtu, kun sen verran, milloin menkat mahtaisi alkaa... silloinkin huomasin menkkojen olevan 5pv myöhässä. Eipä tullut seurattua kiertoa silloin. Nyttenkin lähinnä ajattelen, että menkkojen alusta kahden viikon jälkeen olisi viimeistään hyvä pupuilla yhden viikon verran... mutta useimmiten pupillaan niin usein kun vaan siltä tuntuu... joskus aivan liian usein ja joskus tulee se 3pv tauko...
onpas sinulla tosiaan hassu tilanne siellä jos ovis olisi jo ollut :) tosin joillain tuo ovis voi hyvinkin olla tuollaisessa vaiheessa.. kannattaa kuitenkin ehkä tehdä varmuudeksi uusi testi vielä :)

elenna; mulla tuntuu toi raskausjuttu olevan samalla aaltopituudella sun kanssa. Jotenkin on itselle helpompi ajatella, ettei raskaana oltais, mutta kuitenkin pieni toivo varovasti taustalta löytyy :) Mutta testipäivät siullakin jo lähellä niin ei kauaa tarvii kärvistellä :)

oon-; toivotaan, että teillä pikkuinen pysyy matkassa! <3

mame; elikkä ovista saa vielä odotella hetken. paitsi jos kirto lyhentyy. Meinasitko tikutella? :)

Edelia; kyselit noista tempuista aktin jälkeen... itse useimmiten vaan jään makoilemaan n. puolen tunnin ajaksi. Jos ei lantio ole tyynyn kanssa vaikka kohotettu, en sitä tee ;-) Ja, en tosiaan ole vielä testaillut. Kaksi testiä mulla olisi kyllä kaapissa, mutten ihan vielä viitsisi :) Olen kanssa lukenut jostain tuosta naisen "tulemisesta" seksin aikana. Mun mielestä jossain luki, että parhain olisi  jos nainen tulisi hieman ennen miestä... mutta tiedä nyt sitten näistä :) Omalla kohtaa tuo tuleminen on niin harvaa.. keskityn vissiin liikaa toisen miellyttämiseen ;-)

Victoria; olen niin kateellinen niille, joille tulee selkeät, vaikka kivuliaatkin, ovistuntemukset. On se sitten selkeät kivut tai limat tai mistä sitten... Itsellä on vaan kerran todella kivuliaasti huomannut kahden päivän aikana puolivälissä kiertoa ilmeisesti ovisvalmistelut kehossa... että tikuttelu olisi suotavaa juuri sen takia, että näkisi oviksen ajankohdan... muttakun aprikoin lisääkö se meikän stressiä asian suhteen : / Olen hukassa :) :)

MarinaMelina; hyvä juttu, että saitte hyvin hyödynnettyä ovista :) Tsemppiä odotukseen :)

Isabell; kiitos kannustuksesta! :) Täällä saadan vielä hetki jännätä :) Toivottavasti teille tulee siunas raskausyrityksiin sitten siellä jälkitarkastuksessa, niin pääsette tekin jälleen tositoimiin ;-)

j3nni; täällä forumilla on nykyään kova tahti. Päivässä voi tulla jo ihan sikana viestejä :D Toivottavasti saitte hyödynnettyä oviksen hyvin ;-) On kyllä ihanaa, että sinulla on lähipiirissä noin mointa pian vauvautuvaa :) Ihana pikku palleroisia katsella <3

jemsQQ, mä olen nyt testannut plussan sekä kp14 että kp15. Touhuiltu ollaan kp13 ja kp15. Jokohan sitä vois olettaa että on kaikki tarvittava tehty vai jos vielä huomenna yrittäisi? Ja onkohan tuo edes mahdollista että tulee kaksi plussaa 20h välein toisistaan?

Ja vielä jemsQQ:lle, että kyllä se LH-huippu voi mennä todella nopeasti ohi joten hyvin on mahdollista. :) Kuinka pitkä kierto sulla on, onko kp10 ihan mahdollinen päivä saada LH-huippu?

vuononvaltiatar, mä luulin että noi tikut lisäisi stressiä, mutta jotenkin ne ovat rauhoittaneet tätä tilannetta. Mutta ainakin itse meinaan jatkossa testailla kaksi kertaa päivässä, koska juon päivällä niin paljon vettä töissä että tulos töiden jälkeen on todella heikko vaikka olisikin positiivinen. En vaan sitten tiedä testaisiko sen ekan kerran töissä...vaikeaksi menee. :D

Vuononvaltiatar; Oioi, sielläkin jännätpäivät jo.. Toivotaan että raskaana olisit, eikä täti tulisi pitkäään aikaan sinne :)!! Sinuna testaisin jo, mutta nega  on aina niin iso pettymys. niin itsekkin varmaan jänistäisin joka aamu. Ja mun kohdalla ainakin on niin että illalla on paljon helpompi tehdä kuin aamulla, en tiedä mikä siinä on :D Mutta paljon plussatuulia+++ ja tsemppiä sinnekkin !  Ja joo niin tuntuu.. Ehkä pitäisi nyttekkin "unohtaa" koko homma, niin jos sitten tärppäisi :D Muttakun sitäkin ollaat pari kuukautta yritetty tuloksetta :( Niin olen kans lukenu että monella on ollut jo tuossa vaiheessa, mutta silti vähän epäilyttää.. Teen vielä illalla toisen varmuudenvuoksi :)

Victoria; Aa, juujuu ja voihan sitä vielä varmuudeksi huomennakin pupuilla, ei ainakaan luulisi että menee ohi :D Ja tuosta että onko mahdollista että tulee plussa 20h välein toisistaan niin en osaa kyllä sanoa, jos se on siinä välissä tullut ja siksi antaa molempiin plussat tai jotain.. Oletko testannut saman merkkisellä kumminkin? Ja mulla on kierto pillereiden lopetuksen jälkeen mennyt sekaisin, ja nyt on koko ajan mennyt tasaisemmaksi ja lyhemmäksi, että olisi se kai ihan mahdollista että niin lyhyt kierto tulisi jos se tästä alkaisi vihdoin viimein kunnolla tasaantumaan.. Mutta silti vähän epäilyttää ja edellinen kierto oli mulla kp 31 ja sitä ennen n. kp 35 eli koko ajan mennyt "kohti parempaan" :D

jemsQQ, ovistesti-ohjeethan varoittelevat myös, että aamulla LH:ta ei ole yhtä paljon, joten haaleampi viivasi saattaisi siitäkin johtua. Minulla kylläkin on näkynyt aamuisinkin viiva, mutta en sitten tiedä, onko se ollut "vaaleampi kuin pitäisi"... Eli varmaan hyvä idea vielä testata illallakin.

vuononvaltiatar, niin minustakin tuntuu, että aika samanlaisilla aaltopituuksilla ollaan. Ja aina tosiaan se pieni toivo on siellä taustalla. Epätietoisena oleminen ei edes nyt tunnu kovin pahalta, pikemminkin melkein hyvältä. Mieluummin olen epätietoinen menkkoihin asti, kuin että saisin tietää kielteisen tuloksen jo nyt... ehkä on vain hyvä, että noista oireista ei tässä vaiheessa voi varmaksi tietää.

j3nni, toivottavasti pääset vauvabuumiin mukaan pian!

Edelia, oon lukenut jostain, että yhtäaikaisesta orgasmista saattaisi olla hyötyä. Vai oliko se nyt niin, että naisella piti olla hieman ennen. Mutta en usko tämän olevan läheskään välttämätön edellytys. Muuten olisi varmaan paljon vähemmän lapsia maailmassa.

Isabell, toivon sulle nopeasti kuluvaa aikaa jälkitarkastuksen odotteluun...!  Kiitos sullekin kannustuksesta. Tyttövauva olisikin kyllä kiva <3. Pitäisi sitten yrittää olla siirtämättä stressaavaa käytöstapaansa hänelle ;)

Melina, tsemppiä tulosten odotteluun. Ovistestien tekemisessä on sekin hyvä puoli, että sitten jossain vaiheessa alkaa tietää, milloin menkkojen pitäisi tulla. Vähemmän epävarmuutta loppukierrossa :)

Mitähän muuta sanoisin. Tänään oli ihan mukava nukkua pitkään ja sen jälkeen lueskella romaania. Täytyy yrittää vähän rentoutua ja yrittää unohtaa stressinaiheita. Stressaaminen kun on ihan turhaa...asiat on aina järjestynyt ihan hyvin, nekin mistä oon stressannut. Kuinkahan tämän saisi menemään jakeluun itselleen...

Elenna; Juu tiedän, mutta noissa ohjeissa luki että aamulla pitäisi testata että se on silloin tarkempi, sitten taas niissä edellisissä mitä olen joskus käyttänyt niin sanotaan että ei aamulla kun vasta päivemmällä.. :D Mutta joo, illalla teen vielä varmuudeksi :)

jemsQQ, noista testi-ohjeista tuli vielä mieleen, että huomasin ainakin davidin liuska-raskaustesteissä olevan hieman eri ohjeet erikielisissä selostuksissa :O Suomen- ja ruotsinkielisissä ohjeissä (mammaksin omat ohjeet) käskettiin pitämään tikkua kupissa 3 sekuntia, kun taas englanninkielisessä pakkauksessa luki "ainakin 5 sekuntia". Ei ihme, jos suomalaiset ja ruotsalaiset saa hailakampia viivoja :O

Elenna; Hmm, onpa aika outo juttu.. Tarvii varmaa tästä lähin sitten pitää kauemmin sitä testiä siellä virtsassa.. :D Suomalaisia & ruotsalaisia "syrjitään".. Haha.

Heippa kuumeileva väki!:)

Täällä istutaan koneella ja samalla uitan jalkoja vesihierontalaitteessa, jonka mies mulle laitto valmiiks kun tultiin paistamasta makkaraa lumisen metsän keskeltä, jonne moottorikelkalla mentiin ja tultiin niin tuppas olemaan varpaat jäässä :) On tuo toinen puolisko vaan NIIN ihana <3 ties että haluun koneelle kattomaan mitä tänne kuuluu ni viritteli tän hierontalaitteen tähän ..hihhi..en yhtään oo koukussa tähän keskusteluketjuun Mutta reissu teki hyvää, sai rentoutua ihan reilusti näin oviksen aikaan!!:)

Tänään tuli vielä vahvempi viiva testiin, on jo nyt yhtä tumma kuin kontrolli jotenka varmaan ovis nyt sit tänään tai viim. huomenna..Varmisteltiin vielä illalla tärppiä ja tänään sama juttu:) Meinaan testata ehkä vielä illalla ja ainakin huomenna et joko on ovis menny ohi vai vieläkö se viiva vaan siitä tummenee.. taitaa kuitenkin tulla tästä kierrosta jos ei tärppää niin joku kp31 kierto...

Mites muilla sujuu?

VICTORIA: Ok, eli mä voin sit jännittää sun kanssa ennenkö omaani:) Nyt kun vielä jaksais tän ajan oviksen jälkeen ja malttas olla liikaa kuulostelematta ns. oireita..

ISABELL: Toivottavasti jälkitarkastuksessa kaikki ok ja saatte vihreää valoa yrittämiselle!!:)

EDELIA: Petipuuhista.: Meillä ainakin "tullaan" useimmiten yhtäaikaa tai minä hiukan ennen, oon kans kuullu et se kohdun supistelu edesauttaa siittiöiden matkaa...mutta taas jollain sivustolla luki että saattas haitata siittiöiden matkaa joten nää on nyt taas näitä asioita joista ei tiedä hullukaan kuinka ois hyvä..:)

J3NNI: Plussapuhureita sinne kovasti!!

JEMSQQ: Kaippa se sitten sen sun ovis on ollu sillon jos kerta viiva lähti haalenemaan, mulla se on ainakin tummentunu kokoajan ovista lähemmäks ku mennään...Toinen juttu voi olla et virtsa oli vaan laimeempaa ja siks näytti haaleempaa, kannattaa varmaan kokeilla vielä parina päivänä! Tsemppiä ovikseen :)

..ja kaikille muillekkin plussatuulia ja rauhaisaa sekä hyvää mieltä!:)

-Melina kp19/26-33 yk3

heips vielä uudemman kerran...:)

Te jotka tikuttelette tai muuten äkkäätte ovispäivän niin kuinka monta päivää teillä on ovispäivä mukaan laskettuna menkkoja edeltävään päivään, eli siis ensimmäistä vuotopäivää ei lasketa...?

Siksi vaan kyselen kun luin netissä ihan asiantuntijoidenkin vastauksia siitä että ton vaiheen tarvii kestää ainakin 12päivää että raskaus on mahollinen, sitten taas jossakin paikoissa sanotaan että 14 +/- 2-3 päivää on normaali ja riittää...ootteko itse mahollisesti perehtynyt asiaan tai lekurit puhelleet mitään?:) kun itsellä ainakin tuppaa olemaan jotain tota 11pv..niin että jännään että riittääkö se..siihen kai kuitenkin yksinkertanen apu hormoneista mut ei viittis lekurille lähteä jos toi 11pv onki ihan normi...:)

-Melina ja uusi ressin aihe :)

MarinaMelina; Kiitos! Ooi, onpas sinulla ihana mies :) Varmaan rentouttavaa! Hyvältä kuullostaa tuo sinun tikuttelu, toivotaan että tästä kierrosta sitten tärppää :) Olen muuten itsekkin aika koukussa tähän palstaan.. heh. Minä en ole koskaan muuten kiinnittänyt huomiota tohon, tästä kierrosta ajattelin sitä katsoa. Ja etkös tarkoitakkin sitä luteaalivaihetta vai mikä olikaan?

Ja täällä äsken tein uudemman ovistikun ja oli se kait vähän tummempi kuin aamuinen, mutta ei niin tumma kuin se eilinen.. Että tiedä nyt sitte :D Kaipa tikuttelua vielä kumminkin jatkanemoticon

heippa taas :)

tänään seurasi ohjelmassa vielä spontaani hiusten sävyttäminen... Mulla on jännä tukka, siitä tulee melkeimpä poikkeuksetta aina tumma luumu, laittaa vaikka oranssia kestoväriä :) en ymmärrä :) toki vaalenee heti seuraavassa pesussa sitten :)

Täällä ehkä muutamia tuntemuksia vatsassa nyt ollut. ÄLLÖVAROITUS varmuuden vuoksi... tuossa suostuin usean päivän haluttomuuden jälkeen pupuilla miehen kanssa. Jälkeen alavatsaan tuntui melkoisen epämukavalta. Ei kipua, mutta niinkuin siltä, ettei olisi saanut tehdä mitään ;-)

Victoria; mä päätin tuossa aamupäivällä tilata ovistikkuja 21kpl samalla kun tilasin muutaman raskaustestin :) jollei tässä kierrossa nyt sitten tärpännyt, niin voisin mielenkiinnosta tikutella, milloin ovis tapahtuu :) kahdesti päivässä aattelin tikuttaa, ettei niin herkästi ainakaan näkemättä jää :)

jemsQQ; täällä sillai ajattelen (lue: itseäni rauhoittaakseni) etten ole raskaana vaan menkat sieltä kohta alkaa.. mutta tottakai raskautuminen olisi enemmänkn kuin jo tervetullut :) kyllä mää huomenna aamulla testaan :) ja raportoin tietty sitten. Pelkäämpä vaan pettyväni :(

elenna; onneksi sullakin jännäily loppuu kohta :)

MarinaMelina; niinkuin joku muukin jo kommentoi: ihana mies sinulla! :) toivottavasti teillä nyt tärppäisi tällä kertaa :) :) kysyit tuosta väliä oviksesta ja ekaan vuotopäivään... luin kanssa jostain, että se ei saisi olla kauheesti tuota 14vrk lyhyempi. Sama homma koski mun muistaakseni myös tuota eka vuotopäivä-ovis  väliä. Elikkä jos kierto säännöllisesti tuppaa oleen 26pv tai alle voi ilmetä ongelmanpoikasia.. mutta varma en tietty tästä nyt ole :) olen myös hyvä muistamaan lukemiani juttuja väärässä valossa :D :D

hmmn.............. onnea testaukseen vuononvaltiatar!! <3 toivotaan että testiin ilmaantuu ne kaksi ihanaa viivaa : )
tulehan sitten heti kertoilemaan. täälllä minä ainakin jännäilen puolestasi ; )
joo... omaa napaa taas.. tässä näitä vihlaisuja ja nippailuja ollu ny 5päviää jo.. JA nyt kaksi päivää on nännejä kutissu! : D siis ihan järkyttävää, voiko tuo nännien kutiseminen olla merkki jostain........... oikein mukavasta asiasta? : D oon täällä nyt itse yrittäny googlettaa että voiko olla raskauden merkki, mutta joo, vastailkaa ihmeessä jos on kokemusta : ) tää on mulle ainakin ihan uutta.. tai uutta ja uutta, viimeraskaudessa oli myös tää oire, mutta en muista millon se tuli, mutta aika aikaisin kylläkin : ) toiveet kyllä nyt nousi ku huomasin tämän oireen, taikka sitten vaan kroppa taas temppuilee ja tipun taas kovaa ja korkeelta, hmmn... odotetaan.. =)

Vuononvaltiatar; Aika jännä tuo sun tukka :o Ja joo on täälläkin tuo että vaakuuttelen itselleni etten raskaana ole ja odotan viimiseen saakkaa ennenkuin testaan. :D Mutta silti aina takaraivossa pieni toivo on että kyllä ollaan.. Saa nähdä tärppääkö tästäkään kierrosta, jotenkin tuntuu että miks tärppäis kun koskaan ennenkää oo.. Nooh, mutta saa nähdä! Nyt alko itseäkin jännittämään sinun puolesta, toivottavasti sieltä edes haamuinen tulisi, vaikka parempi se kunnon plussa olisi :) Iiik , paljon niitä plussatuuli sinne ja tsemppiä!!++++

J3nni; Olen ainakin itse kuullut että se on yksi alkuraskauden oireista, tiedä sitte.. Toivottavasti sinun kohdallasi on ;) Tsemppiä sinnekkin!!

Hellurei!!

Vuononvaltiatar: Mulla ei tossa kierron pituudessa oo ollu mitään ongelmaa, se on ollu just sen jonku 30pv mut toi luteaalivaihe just mietítyttää..tosin aika monet sanoo että ei oo ollu14vrk pitkä, ja kaikkien laskureiden mukaanki mun ovis ois niinkus ollu eilen joten se ois nyt sen yhen päivän ns. myöhässä...hitto kun noi nettisivut kaikki sanoo vähän erilailla..hmph. Joissakin lukee et jos menee alle 9pv ni haittaa ja joissakin et pitää olla 12pv..äääh.

ja sitten sekin on ongelma kun en oikeen oo ollu selvillä tässä kierrossa et mistä päivästä oikeen lasken kp1 kun tuhrutteli kaksi päivää ja sit ne alko seuraavana yönä aamuyöllä..oon sit laskenu siitä päivästä josta seuraavana yönä ne alko..ja nyt vaan rupesin aattelemaan et aijemminkin kun oon vasta aamulla huomannu menkkojen alun niin, oon laskenu vasta siitä päivästä....miten te muut, jos menkat alkaa yöllä kummasta päivästä laskette kp1?? Kun sit vasta menisin kp18 kohalla ja ovis ois ihan oikeaan aikaan...joten EI VOI ENÄÄ SEKAVAMPAA OLLA :)

Paranis varmaan olla miettimättä liikoja, mutku ei sitä halua turhaan tuhertaa jos ei sit oo ees mahollista et tärppää..mieluummin hakee sit sitä apua asiaan..

Ja juu, kyllä tuo miekkonen on aivan ihana :) <3

TSEMPPIÄ KAIKILLE! <3

Hip hei!

Onpa tullut paljon tekstiä tänne, en jaksanut lukea kaikkea. Tervetuloa uusille, onnea plussanneille ja voimia niille, jotka eivät ole saaneet vielä plussaa.

keskiviikkona tuli se kauan (viikon) odotettu puhelu Naistenklinikalta. Ai, että viikko tuntuikin pitkältä. Mies kävi jättämässä näytteensä eilen, joten nyt odotellaan tuloksia taas se kolme viikkoa. En oikein tiedä miten päin olisin.

Tänä viikonloppuna saan onneksi ajatuksia vähän nuualle kun käyn kirjansidontakurssilla. Tarkoituksena on saada aikaan vieraskirja omiin lokakuussa pidettäviin häihin. Kirjasta on tulossa hieno vaikka itse sanonkin.

Täti saapui meille keskiviikkona, mutta en jaksa surra sitä nyt, odotan vain miehen tuloksia, jotta päästään hoidoissa eteenpäin.

- Peikko

Peikko83; Hyvä että saitte vihdoin jätettyä näytteen, toivotaan että miehelläsi kaikki on kunnossa :)! Harmittelut tädistä, vaikka et sitä jaksa surrakkaan, mutta parempi niin ja hyvä kun pääsette hoidoissa eteenpäin. Paljon tsemppiä sinne!!emoticon

Takaisin