Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka!

Isabell: Itku tuli täällä silmään, kun luin sinun tarinaasi. En voi edes kuvitella kokemaasi tuskaa. Toivottavasti pahin on jo takana ja pääsette pian yrittämään uudelleen:) Olet vielä onneksi todella nuori, joten varmasti tulet uudelleen raskaaksi ja saat oman nyytin. Keskenmeno on käsittääkseni aika yleistä varsinkin ekassa raskaudessa. Iso voimahali sulle!!

Oon: Paljon onnea plussasta

Mulle taisi tulla nyt täti kylään. Heräsin yollä kylmään hikeen ja aamulla pyyhkiessä tuli vähän ruskeeta verta. Hirveät menkkakivut myös. Vuoto ei ole kuitenkaan voimistunut, mutta mulla menkat alkaa yleensä just näin. Voihan paska! Aamulla lämpökin oli pudonnut 36.3 asti. Tällä viikolla mulle oli tullut myös ihan sairaan kokosia finnejä, oikeen sarvia, mutta sekin taisi johtua vaan suklaasta... Mulla siis tänään kp26/27-30.

Mame: Mikä kp sulla olikaan menossa?

Mä olen kans kuullut siitä greippimehusta ja yhdessä kierrosta ostin greippejä, mutta nyt olen unohtanut... Täytyy taas ostaa ja yrittää kaikki konstit.Nyt on mieli vähän maassa, mutta ehkä se tästä taas virkistyy.
Mä olin eilen kans töissä ja tein kouluhommia koko päivän. Opiskelen kasvatustiedettä. Oliko joku jo perustanut sen esittely foorumin? Se olis hyvä idea:)
Parempaa onnea muille jännittäjille!! Jospa pidän sen tädin täällä meillä vankinaemoticon

Heipsan kaikki! :)

Isabell; Tuo on kyllä todella harmillista :( Mutta toivottavasti tänne purkautuminen auttaa kans vähän :) Ja toivotaan että pian raskaudut uudelleen ja se nyytti sitten koko matkan pysyy mukana! "Hyvää kannattaa odottaa ja joskus se pitää toteuttaa vaikeimman kautta!!" Ja tuo on niin totta, ja eikös hyvää saa aina odottaa ;) Niin ja täällä syödään myös tuota foolihappoa ja b-vitamiinia. Paljon tsemppiä<3

Vuononvaltiatar; No sulla ainakin on hyvin nukuttu siellä sitten :) Hmm, toivottavasti saat "lottovoiton" sunnuntaina jos tätiä ei kuulu eikä näy ;)!!

Omaa; Dodiin, kävin tänään lääkärillä ja raskaana en ole :/ Menin varmuudenvuoksi siellä käymään kun alavatsani oli oikealta puolelta todella kipeä ja gynekologi katsoi ja totesi kaiken olevan kunnossa että minulla saattaisi tuo johtua tulevasta ovulaatiosta, eli täällä on ehkä kohta sen aika!! Jeejee. Jotain positiivista sentään ja toiseksi minulla ei ole koskaan tullut ovusta minkäänlaisia kipuja tai en ole edes itse sitä huomannut :o Varmuuden vuoksi pisti vielä ultrattavaksi että pois suljetaan tuo ettei ole kyse myöskään kysta siis alkava sellainen.

Virkkuli; harmittelut alkavista menkoista :(

jemsQQ; harmittelut lekurin uutisista. Olisi ollut hienoa, jos olisitkin ollut raskaana :) Tästä kierrosta sitten ;-) Tsemppiä oviksen kanssa :)

ON; täällä on pari kertaa tullut sellainen ikävä tunne alavatsalle, enempi tuonne oikealle munasarjojen seutuun (?). Mennyt aina ohi, mutta oompa sellaisen nyt huomannut... sitä on tän puolen vuoden aikana joka kierto ollut erilainen :D

Moi! :)

Täällä ollaan vähän ihmeissään kun nuo mun ovisliuskani ( Mammaksilta tilatut david merkkiset) on näyttänyt jo himpun verran tummempaa kolmisen päivää ja ovisrevityksetkin on alavatsalla jo tuntunu, mutta ohjeissa sanotaan et viivan täytyy olla samanvahvunen/tummepi kuin kontrolliviiva.. joten joko mun ovis on tosiaan myöhässä ja sitä kautta kiertokin pidempi tai sitten se on hukannut tiensä pois tästä kierrosta kokonaan.

Veikkaan sitä että myöhässä on kun kuitenkin (ÄLLÖVAROITUS:) limoja on HYVIN runsaanlaisesti!! Nyt vaan hirvittää et jos toi Luteaalivaihe oviksen jälkeen on liian lyhyt niin se voi olla vaikeutena raskautumiselle, joten toivotaan sit vaikka et koko kierto ois pitempi et ainakin se vaihe kestäis sen minkä pitää!!...:/

Onko muilla kokemuksia kyseisistä liuskoista? Kun netissä luin että monet oli valitellu kun ei ikinä saa siihen tarpeeksi tummaa viivaa, vaan jää aina haaleammaksi kun kontrolli..joten saa nyt nähä sitten, täytyy testailla vielä iltapäivällä ja huomenna ja jos se rupee siitä vaalenemaan niin sitten se ovis kai oli ilman tummia viivoja :)

Mutta se omasta navasta...

Mame: isot harmittelut negasta! :( mutta elä raskas toveri lannistu, ethän? :) uuden kierron kimppuu nyt vaan samalla tarmolla, ja ovista kai sielläkin jo kohta saa tikuttaa?

JemsQQ: hmph, harmittelut nyt niistä nega uutisista, hyvä kuitenkin että kävit gynellä tarkatuksessa. Täällä tsempataan sinua seuraavaan keirtoon :) Nyt sit vaan uuden oviksen kimppuun! Kysyitkö siltä lekurilta et miten ne testit sit sitä haamua näytti?
jaahas, eli siis varmaankin niiinkään ei sit oo luottaminen...:/Tähän asti ollu se käsitys et plussa ku plussa oli sit miten haalee tahansa ku niin neuvolastakin sanottiin ja on sanottu monelle.. kökkö:(

Muru: Eihän täti ole yllättänyt?

Isabell: Tervetuloa joukkoon!! :) ja harmittelut isot tuosta km:sta, voin vaan kuvitella kuinka rankka kokemus se on ollut! Tsemppiä sinne ja hienoa että jaksat olla kaikesta huolimatta positiivinen! itse syön noita raskaus vitamiinilisiä jo tässä yritys vaiheessa, paketin kupeessa näin neuvottiin :)

Vuononvaltiatar: Joko olet testaillut? :) Tsemppiä ja plussaa!!

Virkkuli ja Airelle: Plussapuhureita kovasti!! ++++

Hiutale: Joo! Kuullostaa hyvältä niin pysyy vähän kärryillä!:)

Terkuin Melina jolla ovulaatio hukassa  kp 18/26-33 yk3

jemsQQ, harmi ettet ollutkaan raskaana :( Hyvä kumminkin, että asiat selvis, ja että sait lääkäriltä apuja. Uuteen yritykseen siis vain!

Virkkuli
, pahoittelut menkoista myös sulle :(

vuononvaltiatar, toivottavasti se olisi nyt sitä itseään sulla! Ja toivottavasti sullakin vois työstressi helpottaa! Se tuntuu menevän jossain määrin kausissa ainakin itsellä.

MarinaMelina, mä oon kans käyttänyt noita davidin ovistestejä, ja en saa ihan niin tummaa viivaa kuin se toinen viiva. Kuitenkin viivat tummuu aina, ja sit vaalenee. Joten katson vaan, mikä oli vahvin ja meen sen mukaan! Uskon, että ne näyttää ajankohdan oikein. Oon tässä jo ehtinyt vähän tottuakin siihen, että minkä näköinen se vahvin viiva on mulla. Kannattaa kumminkin luottaa myös niihin limatuntemuksiin, jos tunnet ne selvästi :) Tsemppiä tälle kierrokselle!

Muuten, noista limoista puheenollen: Tietääkö kukaan, että onko se huono merkki, jos ei huomaa noita limoja? Tarkoittaakohan se, että niitä on liian vähän? Ehkä viime kierrossa tosin yhtenä päivänä oli hieman sellainen limainen fiilis.. Pitääkö juuri sinä päivänä olla yhdynnässä? Testi kuitenkin näytti, että ovis ois ollut aikaisintaan seuraavana päivänä.

No nyt tuli sit pistettyä hiukan työaikaa kirjoitteluun ;) Aina sitä sen verran riittää. Kunhan ei työkaverit törmäis sisään ja huomais minkälaisia sivuja on auki :D

Moikka!

Mun pitäis kirjoittaa esseetä ja laskea tilastomatikkaa niin yllätys, yllätys sormet veti tänne...

MarinaMelina ja Elenna: Mä olen kans kokeillut paria apteekin ovistestiä, toinen oli se First signal ja siitä ei mulle tullut kans koskaan sitä ihan tummaa viivaa, mutta tulkitsin sen kans niin, että se tummin päivä oli se hormoonitason nousu. Mun käsittääkseni itse ovulaatio tapahtuu nopeasti sen jälkeen. Luulen itse tunnistavani sen ajankohdan kivuista ja pienestä paineen tunteesta. Mulla limat tulee reilusti ennen ovista. Mutta yleensä hyvin selkeinä. Tuntuu kuitenkin, että itse hedelmöittyminen on sitten niitä henkimaailman juttuja. Toiset, kun tulee raskaaksi, vaikka olisi pillerit ja toiset ei, vaikka ajoitus pitäisi olla mitä otollisin... Toivotaan, että sulla MarinaMelina olisi kuitenkin nyt ollut ovis ja tärppäis:)

Jemsqq: Harmi, että haamu huijasi ja et ollutkaan raskaana. Ja hyvä, kun kävit lääkärissä niin saa mielenrauhan, eikä tarvitse miettiä testien luotettavuutta. Mutta ei kun uutta yritystä kehiin!  

Vuononvaltiatar: Mä pidän peukkuja, että täti pysyy täällä meillä vaan kylässä, ja et sulle tulis plussa+++

Mulla menkat alkoi aamulla pienellä vuodolla, mutta nyt se loppui (Näin on käynyt kyllä ennenkin). Sitä vaan on niin toiveikas, että toivon, et menkat olis jo siinä niin sit olis vielä mahdollista, et ne oliskin valemenkat... Aika epätoivosta touhua...
Plussatuulia kaikille, nyt on pakko opiskella.

Virkkuli; Isot pahoittelut tädistä :(! Toivottavasti sitten ensi kierrosta tärppää :) Nimpä, ja olen niin huojentunut että sain vihdoin viimein aikaseksi sielläkin käydä. Niin ja toivotaan että siellä nyt noi "menkat"?! olisivat olleet valemenkat ja raskaana olisit :)!!

Vuononvaltiatar; Niimpä, kyllä itseäkin vähän harmittaa, mutta nyt on paljon rauhallisempi mieli kun tietää että kaikki on kunnossa :)  Ja juu taidanpa huomenna jo aloittaa tikuttamisen ettei vahingossakaan mene ovis ohi.. Ja mulla oli kans tota että oikealla puolelle sattuu ja siksi tuonne lääkäriin meninkin.. Epäilin heti just jotain kystaa tai jotain, mutta oli siinä pokassa pitämistä kun lääkäri sano että joo o, taitaa ovis olla kohta ettei mitään sen vakavempaa :D

Marinamelina; Hmm, itse en ole noita käyttänyt vaan tuolta testikaupasta sekä halpa-testistä niitä ovispuikkoja.. Kuullostaa kyllä aika oudolta ja jatkossa ei niitä varmaa kannata ostella :) Ja toivotaan että siellä luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä, tsemppiä paljon! Kiitos, ja myös täällä sinua. Ja joo kysyin, mutta se ei oikein osannut muuta sanoa kuin että, testit voivat joskus haaleaa toista viivaa näyttää vaikka raskaana ei olisi, että joo o olen itsekkin kuullut että testi ei näyttäisi edes haaleaa jos sitä hcg:tä ei virtsassa olisi.. Ja mun lekuri oli muuten mies.. En teistä muista tiedä, mutta miesten kanssa en pysty niin avoimesti kysymään kaikkea ja se on aina hyvä kun käskee olemaan ihan rentona ja sit itse ajattelee "joo o, oo tässä haarat levällää sun edesää rentona :D" vaikka se ihan normaalia miehillekkin on..

Elenna; Kiitos :)! Niin ja hmm, mä en varmaksi osaa sanoa että onko se huono merkki, mutta mitä olen kuullut niin ei.. Koska kaikki eivät sitä huomaa ja joillain se on runsaampaa kuin toisilla ja silti yhtä hyvät mahdollisuudet..

Heipskukkuu!

Ehdin säikähtää jo liian aikasin, heti sen jälkeen kun viimeksi kirjotin ni tein ovitestin ja se oli SELKEESTI tummempi kun koskaan aijemmin..muttei kuitenkaan ihan niin tumma kun kontrolli, mut ovishan se silti taitaapi olla!! JIPII!!:D

Täytyy vielä illalla kokeilla josko tummenee vai lähteekö vaalenee..tietää sit ens kerralla kuin se ittellä toimii..tosin toki toivon ettei seuraavaa kertaa tule ihan lähitulevaisuudessa:):)

Onneksi mies tuli jo perjatain kunniaksi aikasemmin töistä niin kun tein tuon testin pompin hetken tasajalkaa ja hihkuin onnesta, ja sitten ei kun lapsen tekoon:) Makoilin jälkeenpäin 25min sohvalla jalat seinää vasten, ihan vain varmuuden vuoksi..:)

ELENNA: Kiitoksia!:) itse en oo noita limoja seurannu aijemmin ollenkaan, joskus oon tietenkin pistäny merkille että enemmän tulee mutten oo yhistäny ovulaatioon..tässä kuussa oon sit tarkkaillu miten menee.. ja kyllä se tosiaan lisääntyy ennen ovista reilusti, toki voi olla että toi greippimehu siihen on omanosansa tehnyt..mutta mulla se limottelu alkoi jo pari-kolme päivää sitten ja nyt ovistesti vasta näytti plussaa. Käsittääkseni ne limottelufiilikset alkaa enne ovista ja kestää sen yli, muuttaa kait koostumustaankin mitä lähemmäs mennään ja sitten ovulaatiosta jo seuraavana päivänä on taas tosi kuivaa... mutta ota näistä nyt selvää :D

VIRKKULI: Toivotaan et ne menkat loppuu ennekö alkoivatkaan! :) Toi hedelmöittyminen on kyllä sellanen juttu että jos sitä liikaa rupeaa miettimään niin mielen rauhahan siinä menee, kun toiset tosiaan tulee vain ns.katseesta raskaaksi ja toiset saa yrittää vaikka kuinka kauan..on se elämä niin kummallista!

-Oviksesta onnellinen Melina :)

ELENNA: niin ja siis vielä piti lisätä että ei käsittääkseni ole mitenkään huono merkki jos et niitä limoja ole huomannu, joillakin se erityson vähäisempää..en usko että monikaan niitä edes on kovin kummosemmin tarkkaillut..kaverini ainakin sano kun puheltiin ko. asiasta että ei hän vain ole mitään sellasia isompia limoja huomanna koskaan :) ja jostakin mielestäni luinkin että kaikki eivät näitä huomaa, joten ole vain rauhallisin mielin :) TSEMPPIÄ!

Vruuuuuuuuum !!!! Ja näin täti kurvasi aamulla kylään :(

Noh, odotettavissa se oli, joten en sillä tavalla pettynyt. Nyt kyllä tiedän, että en enää innostu mistään "merkistä", ennen kuin saan raskaustestiin plussan.

En nyt kerkeä kommentoimaan teidän viestejänne, koska ihan sekunti oli aikaa ja tekstiä oli PALJON.

Palaan siis illemmalla asiaan - tsemppiä kaikille ja KIITOS että niin moni on kirjoitellut, mukava illalla lukea !

Mietintämyssy2011 , yk4 kp 1 / 39

Hurja, miten tänne on tullut tekstiä! Mukava vain :) ehdin myöhemmin vasta lukemaan kommentteja tarkemmin, kun pääsen kotiin tietokoneen ääreen (kännykällä netissä) mutta oli silti pakko kirjoitella. kävin siis tänään lääkärillä pitkittyneestä kk kierrosta, ja lähetteen sain rakenne ultraan, ja aika tulee vasta kk tai parin päästä. :( jänskättää jo nyt! Kp 34 menossa, eikä mensuja kuulu, noh mutta odotellaan! Vaikka kieltämättä, houkuttais testailla, kun oli sitä v.punaista valkovuotoa sekä ollut alamasun juilimista ymsyms.. Mutta, lueskelen ja yritän kommentoida muiden kirjoituksia heti kun ehdin! :)

Nyt minä oon kyllä nukkunut liian pitkään, kun täällä on nämä keskustelut näin pitkälle edennyt. :D Tippuu ihan kärryiltä alle 8 tunnissa.

jemssq: Pahoitteluni negatiivisesta tuloksesta! Mutta älähän kohtalotoveri lannistu! <3 Saat multa ainakin tsiljoona voimahalausta.

Virkkuli ja mietintämyssy: Pahoittelut tätskyjen vierailusta! :/

MarinaMelina
: Vielä en oo ovistikkuja hankkinut ja oon vähän sillä kannalla ainakin toistaseks, etten niitä hankikkaan. Ku kuitenkin mun kierrot on niin sekavat, että menis konkurssiin sillä tikkujen ostolla minkä joutuisin tekemään. Ja muutenki ku miehen kanssa nyt pupustellaan vähintään se joka toinen päivä niin kyllä niistä kerroista jonku täytyy ovikselle osua (toivottavasti ainakin) :)

Omaa: Nyt menossa yk 6 Kp 8/30-37. Kaikenlaisia oireita taas ollut olevinaan, mutta luulen että ne on vaan jotakin normaalia juttua e-pillereitten jäljiltä. Viime kierrossa tuli sellanen tuntuma, että nyt olis vasta elimistö palautunut luonnolliseen tilaan.

Anteeksi jos joku jäi nyt huomiotta! Yövuoron jälkeen oon vähän vielä puolilla valoilla ja tätä tekstiä on tänne tosiaan taas niin paljon tullut jotta jotakin menee väkisinkin ohi. :P

Ovistikuista tulin huikkaamaan. Kannattaa muistaa, että LH huippu voi kestää vain muutamia tunteja. Tällöin jos testin tekee vain 24h tai jopa 12h välein, voi huippu jäädä huomaamatta. Silloin kannattaa tosiaan seurailla, koska viiva on tummimmillaan. Esikoista yrittäessä sain monesta kierrosta todella paljon kontrolliviivaa tummempia tuloksia David-testeillä. Sitten tuli yksi kierto, kun ovis ei testissä näkynytkään. Juuri siitä kierrosta sitten kuitenkin tärppäsi :)

MarinaMelina; Hiphei! Paljon onnea ovis plussasta ja nyt on hyvät mahiksetkin kun heti menitte sen täydentämään ;)!

Mietintämyssy; Pahoitteluni tädistä :(!  Itselläni jotenkin samanlaiset fiilikset tällä hetkellä.. Mutta kyllä se plussakin sieltä vielä saadaan!!

Marusia21; Hmh, aika kurja juttu että menee niin pitkälle vasta.. Mutta toivotaan että kumminkin raskaana olisit! Paljon plussatuulia nyt sinne vain++++ ja tsemppiä! (ps, ja jos ei plussa niin edes että täti kurvaisi paikalle pikinmiten :) )

Mame; Nojoo, ei sielläkään se plussa sitten tullut :( Hmph! Toivottavasti meillä kaikilla ensi kierto olisi sitten juuri SE kierto! Ja sinne myös paljonpaljon tsemppiä oviksen bongailuun ainakin ja täältäkin sinne paljon voimahalauksia<3 Eikä tässä lannistuta, ainakaan niin paljon kun täältä saa niin paljon voimaa, äläkä sinäkään siellä lannistu!emoticon

Hyvää päivää ihanille naisille! <3

Olen visiitillä äitini luona koiravahtina sen aikaa, kun äitini pitää iltakursseja. Hänellä on 3kk vanha paimenkoirapentu, jolle "on pakko" pitää seuraa :) on hurmuri :) Täällä muuten ei tilassa mitään uutta.. mahassa hieman outo olo, mutta voi johtua tämänpäiväisestä lounaastani :)

MarinaMelina; minulla ei noista Davideista ole henk.koht. kokemusta, mutta minusta jotkut muutkin ovat sanoneet niissä viivan jäävän kontrollia haaleemmaksi... tiedä  tosiaan varmaksi sitten :) toivottavasti nyt saat hyvin hyödynnettyä oviksen ;-) Ja kiitos tsempeistä :) en ole testaillut vielä. Päätin, etten ennen sunnuntaiaamua testaa. jos kuitenkin kierto on vaikka myöhästyneen oviksen takia pitkittynyt :) Viimeistään ensi viikon puolella, jollei menkkoja näy :) noista limoista kanssa juttelit.. itse en ole koskaan kyllä erikseen tutkiskellutkaan mahdollisia limoja, mutten ole kyllä huomannutkaan. Tosin mulla on valkovuotokin tosi niukkaa aina ollut,. Voiko olla kytkössissä toisiinsa(?).

elenna; kiitos kannustuksesta! :) toivotaan sitä samaa sinullekin :) mää olen sillai ihan surutta käyttänyt työaikaa täällä käymiseen ja tietty muuhunkin :) Olen melkoisesti töissä kuitenkin koneessa kiinni :) mulla on aina muitakin välilehtiä auki, jolloin on helppo klikata toinen auki jos joku ovesta tulee :) ja mulla on aina tuo WWW-ikkuna suurinpiirtein tän vastausikkunan kokoinen :)

Virkkuli; kiitos sinullekin :) saapi nähdä, kuinka käy :) toivotaan, että sinulla tuollaiset valemenkat olisivatkin vaan olleet! :) Kai testaat jossain kohtaa vielä parin päivän päästä? Mun muistaakseni joku kirjoitti, että vuodon ajaksi testi näytti negaa ja sen jälkeen näytti plussaa :)

jemsQQ; kannattaa tosiaan aloittelu taistelu ovista varten ajoissa ;) lääkärisetä oli varmaan ihmeissään neidin mietteistä :) mutta varmasti mieli muuttui, kun sanoit kierron pitkittyneen :) tilannekomiikka oli varmaan kyllä kohdillaan :)

mietintämyssy2011; iso pahoittelu menkoista! :( Luulen meidän jokaisen pohtivan välillä tuota ihan samaa noiden oireiden suhteen. Milloin uskoa niihin ja koska uskotella itselleen niiden olevan potaskaa : / Tsemppiä nyt uuteen kiertoon! :)

marusia21; hyvä, että sait käytyä lekurilla :) kurjaa, että ultraan pääsyyn menee aikaa noinkin kauan : / toisaalta odottaa ihan hulluna, että tietää paremmin, missä kehon kanssa mennään, mutta varmasti myös hirvittää sama seikka. Voithan sää vähän ajan päästä testailla, ei sitä koskaan tiedä ;-)

mame; älähän nyt, uni on tärkeetä yövuoroja tehdessä :) viime kevään tein edellisessä työpaikka milteimpä pelkkää yötä. Useimmiten sain ihan ok nukuttua ehkä viitisen tuntia, mutta usein ennen sitä putken ekaa yötä, en nukkunut ollenkaan "varastoon"... ja oli rankkaa jaksaa puurtaa. Tuolla missä mäkin olin, oltiin puolta tuntia lukuunottamatta yksin. Oli raskasta pysyä vauhdissa välillä :) Tsemppiä tähän kiertoon. Ensi viikollako ovista odotellaan? :)

manque; kiitos vastauksesta! :) oon miettinyt tuota ihan samaa. Että ajattelisi juuri, että tikuttaisi kaksi kertaa vuorokaudessa. Mutta sitten voi silti missata huipun... ihan mälsää tällaiset! :P itse oon ajatellut, etten mielellään lähde noihin tikutteluihin, kun aattelen sen lisäävän tietyllä tavalla kuumeilustressiä :/ ainakin itsellä :) en muista tietty voi sanoa samaa :)

Plussaillaampa kaikki nyt itsemme tuonne odottajien puolelle!!! :) ++++++++++++++

Noista ovistesteistä, nii itellä oli käytössä halpa-testi.fi:n testit ja viime kierrossa ne näytti yhtenä aamuna vähän tummempaa, mutta ei yhtä vahvaa ku kontrolliviiva. Sit illalla oli jo yhtä haalee ku normaalisti. Kaiken varalta pupuiltiin vaikka jatkoin kuitenkii testailua, mut haaleena pysy loppuajankii.

Vuononvaltiatar; Ooi, nuo pennut varsinkin ovat aina niin ihania:) Itselläkin on vauvakuume, mutta myös koira kuume :D! Niimpä ja aionkin hyödyntää sen heti tänään jo! ;) Ettei vain jää välistä. Ja joo niin taisi olla, heh. 

Oon-; Mullakin on nyt ne halpa-testin ovispuikot käytössä..
Ja tiedoksi muillekkin ja saa kertoa miten teillä, mutta niin ajattelin jo tänään sitten tehdä varmuuden vuoksi tuon ovistestin ja käytän näitä vasta toista kertaa niin en oikein osaa tulkita tulosta. Mikä luokitellaan plussaksi? :D Kun ohjeissa lukee että yhtätumma tai tummempi mitä kontrolli?

jemsQQ: mulla ainakii näytti normaalisti melko haaleaa viivaa joka kerta kun tein, ja yhtenä aamuna se olikin paljon tummempi ja ajattelin että varmasti se on illalla jo yhtä tumma kuin kontrolli, mutta eipäs ollutkaan.

Oon-; Hmm, aika outoa :o Onko noihin sitten edes luottamista?? Minulle tuli öö, miten sen sanoisi, no yritin ottaa kuvan.. Tuliko sulla tollanen normaalisti vai? Tuommoinen tuli minulle äsken kun tein, ehkä livenä hieman tummempi, mutta ei paljoa..

Ja minulla siis tänään tuo kp 10/n.30 -38 ((Ja mutenkin ihmettelin että jos lääkärisetä sanoi ovun olevan lähipäivinä täällä niin minullahan olisi kiertokin lyhyempi kuin tuo 30.. Jippii, jos se vihdoin alkaisi tasaantumaan pillereiden jälkeen :) ))

jensQQ: mulla oli niitä liuskoja, mutta ootko tehny nuita testejä useempana päivänä? :) 

Takaisin