Heippa kuumeileva väki!:)
Täällä istutaan koneella ja samalla uitan jalkoja vesihierontalaitteessa, jonka mies mulle laitto valmiiks kun tultiin paistamasta makkaraa lumisen metsän keskeltä, jonne moottorikelkalla mentiin ja tultiin niin tuppas olemaan varpaat jäässä :) On tuo toinen puolisko vaan NIIN ihana <3 ties että haluun koneelle kattomaan mitä tänne kuuluu ni viritteli tän hierontalaitteen tähän ..hihhi..en yhtään oo koukussa tähän keskusteluketjuun

Mutta reissu teki hyvää, sai rentoutua ihan reilusti näin oviksen aikaan!!:)
Tänään tuli vielä vahvempi viiva testiin, on jo nyt yhtä tumma kuin kontrolli jotenka varmaan ovis nyt sit tänään tai viim. huomenna..Varmisteltiin vielä illalla tärppiä ja tänään sama juttu:) Meinaan testata ehkä vielä illalla ja ainakin huomenna et joko on ovis menny ohi vai vieläkö se viiva vaan siitä tummenee.. taitaa kuitenkin tulla tästä kierrosta jos ei tärppää niin joku kp31 kierto...
Mites muilla sujuu?
VICTORIA: Ok, eli mä voin sit jännittää sun kanssa ennenkö omaani:) Nyt kun vielä jaksais tän ajan oviksen jälkeen ja malttas olla liikaa kuulostelematta ns. oireita..
ISABELL: Toivottavasti jälkitarkastuksessa kaikki ok ja saatte vihreää valoa yrittämiselle!!:)
EDELIA: Petipuuhista.: Meillä ainakin "tullaan" useimmiten yhtäaikaa tai minä hiukan ennen, oon kans kuullu et se kohdun supistelu edesauttaa siittiöiden matkaa...mutta taas jollain sivustolla luki että saattas haitata siittiöiden matkaa joten nää on nyt taas näitä asioita joista ei tiedä hullukaan kuinka ois hyvä..:)
J3NNI: Plussapuhureita sinne kovasti!!
JEMSQQ: Kaippa se sitten sen sun ovis on ollu sillon jos kerta viiva lähti haalenemaan, mulla se on ainakin tummentunu kokoajan ovista lähemmäks ku mennään...Toinen juttu voi olla et virtsa oli vaan laimeempaa ja siks näytti haaleempaa, kannattaa varmaan kokeilla vielä parina päivänä! Tsemppiä ovikseen :)
..ja kaikille muillekkin plussatuulia ja rauhaisaa sekä hyvää mieltä!:)
-Melina kp19/26-33 yk3