elenna - Kiitos kovasti <3 Toivottavasti stressi työmaalla helpottaa pian! Jostain muuten luin ohimennen, ettei stressi vaikuta raskautumiseen, vaan ovulaation aikoihin kovasti stressaavat naiset saavat huomattavasti enemmän tyttövauvoja! En tiedä mihin perustuu, mutta.. tutkittu juttu ;) Itsekkin olen hirveä stessaamaan joka asiasta, yritän nyt saada sitä itsestäni pois!
Oviksesta vielä.. jotkut huomaavat selkeästi, toiset taas eivät. Yksilöllistä.. sama kuin toisilla vahvat raskausoireet ja toisilla ei sitten mitään :) ja molemmilla kaikki hyvin.
vuononvaltiatar - Kiitos <3 Toivon todella, että täti jättäisi vierailun väliin ja sunnuntaina saisit sen kauan kaivatun plussan ruutuun! <3 Onnea testaukseen!
Virkkuli - Kiitos kovasti <3 Olen myös kuullut keskenmenon olevan yleinen etenkin ensimmäisessä raskaudessa, tiedä sitten mistä johtuu.. :(
Toivottavasti teillä kuitenkin pian tärppää!! <3 Ja saat pikkuisen matkaan mukaan!
JemsQQ - Kiitos <3 todellakin, hyvää saa aina odottaa :) Pahoittelut negasta :(( Olisin niin toivonut teille plussaa! No, ens kierrosta sitten laitatte tuulemaan kunnolla, niin eiköhän se pikkuinen pian matkaan tartu! :)
Kummallinen kyllä tuo haamuviiva!! Miten voi olla edes mahdollista.. Luulisi testejen kuitenkin pitävän aika hyvin paikkaansa, no ei voi mitään :(
MarinaMelina - Kiitos :) Pitää varmaan käydä tutkailemassa apteekin vitamiinihyllyjä! Mulla ei ole ovistesteistä kokemusta :( Ajattelin kuitenkin niitä kokeilla ens kierrossa :) Hyvä, kun saitte hyödynnettyä oviksen heti.. nyt on hyvät mahdollisuudet.. toivotaan parasta!! Plussatuulia +++
Mietintämyss.. - Voi harmi! :( Toivottavsti tädin vierailu nyt jäisi viimeiseksi pitkään aikaan! Toivon todella Plussatuulia sinne +++
marusia21- Hyvä, kun pääset ultraan! Eiköhän kaikki selviä ja muutu hyväksi :)
Tai jospa siellä olisikin jo tärpännyt..
mame - Plussatuulia sinnekkin! Voi kun saisitte sen pian! Minulla myös yövuoro ja täällä ainakaan ei paljoa muut mielessä pyöri, kun vauvajutut! Vauvakuume se vaan pahenee!
oon - Onnea plussasta! :) Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa mukana.. tarrasukkia!! Eikä kannata turhia stressailla, kaikki menee niin kuin on tarkoitettu!
Ja suurin osahan raskauksista menee ongelmitta loppuun saakka :)
Victoria - Ovis siis hyödynnetty, toivottavasti tärppää! :)
Edia - Mä olen ainakin sen verran " pimahtanut ", että pidän jalat kohti kattoa varmuuden vuoksi hetken aikaa. Ja pidin muuten silloinkin, kun tärppäs ;)
Toi VTI on ikävä vaiva tosiaan ja kiusaa monia raskaana oleviakin :(
Huh, tulipa paljon tekstiä! Täällä tosiaan tota tekstiä tulee paljon joka päivä! ihanaa! Kun täällä ollaan aktiivisia! Kiva käydä lukemassa uusia juttuja ja kuulumisia!