Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mame; Aih, olet siis "kohtalotoverini".. :D Tämä on kyllä todella ärsyttävää kun ei oikeen tiedä onko vai ei.. Ja nyt kun luin netistä kaikkia juttuja niin tämä saattaisi olla kohdunulkoinenkin!? Ei saisi kaikkea mennä lukemaan.. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.. :s  Minulla oli silloin 4pv kun menkat alkoivat niin selkä kipeä, mutta mahassa on tuntunut vaan sellasta nipistelyä/jullimista. Rinnat eivät sinäänsä ole kipeät vaan turvonneen oloset.. Muuten ei ole ollut kipuja :) Hmm, kumpa sinäkin olisit raskaana ja molemmat saataisin kunnon plussa vielä! Ymmärrän ettet uskalla testata, en minäkään varmaan olisi muuten, mutta mies sanoi että nyt kyllä sitten teet sen testin, hän oli kuulemma varma että raskaana ollaan.. Nyt molemmat vaan ollaan hämmillämme ja ei auta muu kuin testata huomenna tai tiistaina uusiksi.

Ps, Tsemppiä myös muille ja plussatuulia kaikille!emoticon

jemsqq: Jep "kohtalotovereita" ollaan ainakin allmost. :) Meillä on näköjään myös melkeen samanmittaset kierrotkin itellä nyt yk 6 kp 3/30-37. Olis kyllä mahtavaa jos tulis molemmille plussaa. Tässä nyt kyllä maltan vielä mieleni sen testin kanssa ja yritän olla liikaa innostumatta. Kestikös sulla se vuoto 3 päivää? Itellä nyt tosiaan se kolmas päivä menossa saa nähä loppuuko vai jatkuuko huomenna. Tavallisesti menkat kestäneet 4-5 päivää. Nyt vuoto ollut myös sellaista liman sekaista...

Mame; Jeps, noniin meillä on yk 12 että se on vähän pitempi, mutta kierto juu sama ja saman verran kestää yleensä tuo vuotokin :D Heh.. No älä muuta sano ! Nojuu, itekki olen oikeesti tosi varovainen tän suhteen vielä, liikaa en mee toivoon.. Mutta hope so toi viiva tosta vahvistuis ja siellä se plussa myös tulisi! Koska ajattelit testata? Itse tiistaina varmaankin uudelleen. Ööm, sanotaan että 3 & puolipäivää ja itsellä oli myös semmoista liman sekaista enimmäkseen emoticon

Huhhuh, kelloki on jo vaikka mitä ja uni ei millään malta tulla.. Kait sitä pitäs mennä sängyn puolelle jos se sieltä tulis kumminkin.

mame: Pillerit ei siis varmaan sopineet sinullekkaan. Olisin kyllä toivonut, et ne terkkarit olis sillon pillereitten alotusvaiheessa kertoneet tästä mahdollisesta ongelmasta.. olisin ehkä harkinnut sillon tarkemmin.
jemsQQ: varovaiset onnittelut ja tarrasukkia sinne :) Testailehhan uudestaan ja tule kertomaan miten kävi!

Omaa: Tänään ja eilen illalla tullut semmosta paksua väritöntä limaa :o Ihan kun ovislimaa vaikka kp on jo 35??!! Ja en oo raskaana, oon tuhlannu aika monta testiä tässä. En tiiä mitä tästä nyt pitäis ajatella :D:D:D

Huomenta ihanaiset!

Mielettömästi täällä viestitellään :) Olen jo useamman kuukauden tehnyt silleen, että kirjoittelen kerran viikossa ja lueskelen viestejä joka päivä... hyvä, että juttua riittää :) Koitetaan nyt vaan päästä kaikki pois täälät palstalta tuonne odottajien puolelle! <3

Täällä menossa 25/28-35 yk 6. Tämä on eka yrityskierto, kun ollaan miehen kanssa asuttu taas kunnolla yhdessä. Taustatietoa: Aloitin nykyisen virkani viime toukokuussa, joka sijaitsi silloin yli 100km päässä kodistamme. Äitini asuu ihan typaikkani lähellä, joten kävin viikot hänet luotaan töissä ja vietin vain viikonloput kotona... tästä syystä raskautumisen stressi luonnollisesti tietyllä tapaa kasvoi, koska pupuiltiin vaan v-loppuina. Eikä ovis (jos edes tapahtui) voinut osua joka kerta sopivasti viikonlopulle... Nyt kuitenkin ostimme talon lähempää työpaikkaani ja miehenikin vaihtoi työpaikkaa lähemmäs. Tärkeintä on, että nyt kuitenkin asumme jälleen saman katon alla :) Ja vaikka kuinka ajattelisi, että pupuillaan melkein koko kierto sillai 2-3- päivän välein... Onko sekään stressitöntä? plääh...

omppuf; hienoa, että pääsitte noin nopeasti lääkäriin asian tiimoilta :) Harvemmissa paikoissa varmaan noin nopsaan pääsee :) On kurjaa, kun joutuu joka kerta kohtuuttoman kauan odottaa raskautumista : /

mame; pahoittelut negasta ja tädistä! : / Se on vaan niin väärin, että raskautumisen täytyy olla niin tuskastuttavaa :( Moni on kirjoitellut siitä, ettei aikoisi ikinä enää palata pillereiden syömiseen... kestää niin pitkän aikaa kiertojen ja kropan palautua normaaliksi... tai sama tietty on hormoonikierukan kanssa... tsemppiä tähän kiertoon!

vatukka; onnea teillekin yritykseen ja harmittelut flunnsaisesta olosta! :) Ja tuo Valion greippimehu on kyllä todella hapanta. Itse en pysty ollenkaan juomaan sitä! :D Rybb & Deckersin sen sijaan on hyvää.. tosin siinä on vissiin vähän sokeriakin joukossa : /

Kiki84; oon monta kertaa miettynyt, kuinka kiva sellainen mehulinko olisi! :) tulis kokeiltua kaikkia hulluja yhdistelmiä :)

airelle; tervetuloa mukaan minunkin puolestani! :) Onnea ekaan yritykseen! :)

Perhoska; mitenkäs teidän tilanne? :) Onko menkat edelleen pysyneet poissa?

Catriona; onneksi teilläkin vielä jaksetaan pilke silmäkulmassa pupuilla ;-) ja phoittelut tädistä ja krampeista :( Jaksamisia!

söpsötin; harmittelut teille sairaana olosta! :( Toivottavasti olo on jo teillä parantunut :)

Edelia; Onnea teillekin yrityksiin :) On ihan totta; vaikka kuinka mennään hällä väliä fiilingilla, pupuilu ajoitetaan kuitenkin tärppiaikoihin :) :)

Victoria; tuo sinun tekemä kierto-ohjelma on hieno! :) Onnea oviksen bongaamiseen ja hyödyntämiseen :)

Annik@; olisihan se kivaa saada kaikki pienokaiset suht pienen ajan sisällä :)

Olive2011; kyllä täällä vaan helposti rupeaa päivittäin tai useamminkin vierailemaan :) Aluksi täällä kirjoitellessani kommentoin monta kertaa päivässä juttuja.. nyt olen koittanut vähentää :) :) Mikäs on tuo sinun tilanne?

Sli; tervetuloa mukaan! :) Ja onnea yritykseen!

mietintämyssy2011; onkos sinu´n tilanne edennyt johonkin suuntaan :) onko menkat pysyneet vielä poies? :)

PePa; onnea uuteen kiertoon! :)

-Muru-; harmittelut kivuliaasta tädistä :( mutta onnittelut oviksen bongaamisesta ja hyödyntämisestä :) :)

MarinaMelina; aina mahtuu joukkoon! :) greíppimehu ei toasiaan maulla ole pilattu :) Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :)

Lau-ra; sinullakin taitaa alkaa jännät päivät olemaan?

mixuliini; raskas taival sinulla ollut, kumpa teille suotaisiin se pienokainen pian jo :)

MariaL; onnea plussasta!!! :) :) :)

kizu; tuosta ehkäisyn poisjätöstä... sitä ei koskaan tiedä, koska tärppää... voipi olla, että ekalla yrittämällä onnistuu.. voi olla ettei... vaikee juttu... ja jos käytössä hormonaalinen ehkäisy, kehon normalisoitumiseen kuluu aikaa.. itse odotettiin ehkäisynjättö juuri viime hetkeen... mutta jokainen valitsee itselleen sopivimman tavan :) Tsemppiä!

elenna; teilläkin alkaa kohta oleen jännät päivät käsillä :) Onko mitään oireita vielä ilmassa? :)

Peikko83; iso voimahali teille! <3

Josma; tervetuloa mukaan ja onnea yrityksiin! :)

j3nni; sinullakin kierto käänytynyt jo loppusuoralle :) loppuviikosta alkaa jo jännäily :)

huli; toivottavasti pystyt pitämään pään kylmänä! :) Liian usein kääntyy ainakin meikällä kuumeilun puolelle, vaikka kuinka päättää olla asiaa enempi ajattelematta :D :D

jemsQQ; onkos teillä vielä uutta testiä heitetty kehiin? Ehkä tuo haamu vahvistuisi? :)

Menipä tässä kommentoinnissa kauan, kun tein se töiden ohella :) Asiat tärkeysjärjestykseen ;-) Hyvää päivää kaikille! <3

Kp10 ja mulla on ihan mieletön turvotus ja tuntuu pahalta istua farkkujen kanssa töissä. emoticon Viimeksi oli sama juttu, noin viikkoa ennen ovulaatiota alkoi kivut ja turvotukset ja tissikipuilut myös hiukan myöhemmin...ei tää tällaista ollut viimeksi kun olin ilman pillereitä. :( Tosiaan näitä kipuja kestää yli viikon, siksi viimeksikin luulin jo olevani raskaana. Huoh.

Heipsan.

Omppuf; Kiitos. Juu testailen ja tulen kyllä sitten kertomaan :) Ja hmm, mitä tuo sinun limasi on? Jos onkin ovislimaa ja tullut vähän myöhässä, heh.. Ei sitä koskaan voi tietää :D On tämä naisenkroppa niin ihmeellinen !

Vuononvaltiatar; Onnittelut uuden talon johdosta:) Toivottavasti nyt tärppää kun asutte taas yhdessä! Ja täällä on sama homma ollut että pupuiltu 2-3pv välein ja ei sekään mielestäni kovin stressitöntä ole ja yleensä ajatukset menevät vain siihen että tulenko raskaaksi vai en vaikka siitä pitäisi nauttia eikä niinkään miettiä mitään.. :D Ei ole vielä uutta testiä tehty, kovasti nuo testit tuolla kaapissa houkuttelevat, mutta vasta huomen aamulla! Tai jo tänä iltana jos uskaltaa ;) Eikös muuten sinullakin kohta ala jo jännäily tai pystyisit jo pian testailemaan?

Victoria; Pahoitteluni kivuista ja ei varmaan tunnu kivalta, varsinkaan töissä ollessa:(

Hyviä päivänjatkoja kaikille !
emoticon

Victoria; itsellä useimmiten ovulaationajasta kierron loppuun on enmpi tota turvotusta.. tai ehkä enempi tuollaista paineen tunnetta.... hankala selittää... ja viimeisen puolen vuoden aikana olen bongannut rintojen arkuuden samana aikana.. aiemmin en tietty ole kiinnittänyt mitään huomioita moiseen! :)

jemsQQ; kiitos onnitteluista! :) me ehdittiin melkein puoli vuotta sopivaa tönöä etsiä, kunnes löydettiin :) Tässä on neljä makuuhuonetta, joten tilaa löytyisi vauvallekin ;-) Kannattaa ehkä sinunkin oottaa aamuun, silloin pissa vahvempaa :) ettei ainakaan voi pistää negaa sen piikkiin :) Itse ainakin laittaisin.. siksi testaan aina aamuisin :) neuroottinen hieman :D Mä voisin torstaina aikaisintaan testailla; silloin olisi kp 28/28-35. Luulen, että kattellaan rauhassa viikonloppuun ja ehkä sitten testaan... tai sitten odotan vaan menkkoja : /

Hahaa niin voipi olla että ne eksy nyt vasta ulos mun kropasta :D semmoset rapeat 20 päivää myöhässä :DD
Oon päätelly, et kun oon hirmu tarkka aikatauluista niin tämän lapsi-asian kanssa kohtalo tekee kiusaa ja kaikki on myöhässä :D Mulla on myös mies, joka ei oo ikinä ajoissa missään! Ja sen myöhästyminen ei oo mitään pientä vaan tyyliin "meen korjaamaan autoa mulla menee puol tuntia" ja sitten vielä 4 tunnin päästä ootan sitä kotona :D:D
Ja onnea vuononvaltiattarelle talosta! Ihanaa jos olis noin paljon tilaa!
Victoria: kuulostaa tosiaan lupaavalle! Jospa se lupais ovisplussaa :)

Vuononvaltiatar; Noniin, olisi kyllä runsaasti tilaa ;) Olisipa itselläkin niin paljon tilaa! Olemme jo kauan haaveilleet omakoti -talosta, mutta ei ainakaan vielä olla sitä sen enempää suuniteltu. Sitä olen ajatellutkin että testaan aamulla vasta, olisi kait parempi:)  Mies varmaankin ostaa tänään tuon clearbluen kun töistä tulee kotiin. Itsellä onneksi 2vk loma! Niin ja kai senki pitäisi jo raskaus näyttää jos raskaana olen vaikka oliski alussa? Se on niin paljon kätevämpi kun ei tarvitse noita viivoja tulkita ja ihmetellä :) Ja uskon kyllä, ennemmin täti kuin nega! Siksi itelläkin aina venyy noi testaamiset ja viimiseen saakka odottelen.

Ommuf; Nii i, katsos ei sitä koskaan tiedä.. Tilaisuus vaan sitten käyttämään hyväksi ;) Hahah, se on se perus miehet! :D Täällä on yleensä jos pitäisi alkaa siivoon tai jotain, ni mies sanoo joojoo ihan hetki menee ja vielä tunnin päästä kysyn niiin, koska! emoticon

jemsqq: En kyllä yhtään tiedä koska testaisin, varmaan vasta sitten kun tulee jotakin oikeita oireita tai jos alkaa tuntua raskaana olevalta :D En halua taaaas nähdä sitä negaa testissä. Onko sinulle tullut mitään oireita? Ite oon tässä muuten sitäkin ihmetellyt ettei menkat ole aiheuttaneet tällä kertaa mitään mielenailahteluja eikä ole harmittanutkaan niin paljon kuin tavallisesti...
vuononvaltiatar: onnea uuteen asuntoon! :)
omppuf: vähän liian helpposti nua terkkarit kyllä pillereitä jakaa. Olis pikkasen saanut kyllä sillon kun olin 16 vuotias niin varoitella.

Mame; Niimpä, parempi myöhään ku liian aikaisin ;) Ja itsellä on jotenkin outo olo ollut 2vk että raskaana olen, mutta sitten ajattelen eeheen en voi olla, että miksi nyt tärppäisi koska ei ole sen km jälkeen mitään tapahtunut.. Mutta mutta, mä nyt sit tein ton liuska testin(koska kaverilta ilmaseks saanut, enkä oikeen itse tykkää niistä yhtään) ja siihen tuli paljon vahvempi plussa/haamu?? Kun en oikein osaa sanoa onko se plussa olen niin varovainen tän suhteen nyt etten tipu taas pilvistä alas.. Ja oireita ei oiken ole ollut, ainut on nuo rinnat tosi turvonneet ja semmoiset ihmeelliset ja tänään selkää on kolottanut.. Yritän lisätä testistä kuvan tähän, pahoitteluni kuvanlaadusta, kännykän kamera ei mikään paras ole :D Mutta siskot auttakaa minua, onko tuo plussa vai haamu vai jotain muuta?! Ja siis tuo on vahvempi mitä eilen ja tuli testiin heti sekä pissa oli kerinnyt nyt rakossa olemaan vain tunnin ja ilta taino päivä pissasta otin. 

terve taas :)

jospa innostun taas useammin kommentoimaan.. muuten tulee ihan sairaan pitkä viesti, kun kerralla kommentoi viikon asiat :)

omppuf; voi ei tuon sinun kroppasi kanssa :) Minusta jollakin toisellakin oli kerran tuollainen tilanne, että ovulaatio oli ilmeisesti tuollattis... että toisaalta kierto reilun viikon myöhässä ja ovislimoja pukkaa... pupuilkaahan varmuuden vuoksi; siitä ei onneksi haittaakaan ole :D Ja kiitos onnitteluista :) Tää tuntuu sopivan kokoiselta tää tönö... yksi huone on varattu vauvalle ja silti jäi huone harrastetoimintaan :)

jemsQQ; kyllä se okt teillekin sitten jossain vaiheessa varmaan eteen tulee :) tai sitten m,uuten vaan isompi kämppä :) Tuosta sinun liittämästäsi kuvasta... vähnä on valitettavasti kuvanresoluutio vähän riittämätön, ja kohinainen, mutta kyllähän siitä kaksi viiva on erottuakseen... näkyykö livenä parempana tuo viiva? :) Ihana mies sinulla jos suostuu noin helposti raskaustestejä kaupasta tuomaan :) omani on omaksunut Jouni Hynysen oppeja näistä asioista :)

Vuononvaltiatar; Niimpä, mehän ollaan nyt muuttamassa helmikuun alussa toiseen kerrostaloon mikä on myös kaksio, mutta paremmalla paikalla ja halvempi kuin tämä missä nyt asutaan :) Nojuu nii on, kännykkäni kamera on iha huono ja parempaa kuvaa en saanut ja kun tänne lisäsin niin meni vielä huonommaksi.. Ja joo livenä näkyy paremmin, ettei tarvitse edes valoa kohti katsoa tai käännellä niinkuin sitä eilistä :) Mutta mitä tuo sinun mielestä tarkoittaa onko se plussa, haamu vai jotain muuta? :o Juu onhan se, tuntuu että se on se meistä innokkaampi ostamaan ainakin noita raskaustestejä :D Haha, noniin:)

jemsQQ; jos tuo testi oli r-testi niin sanoisin tuon kyllä näyttävän plussalta... mutta varma tuon kuvan perusteella en voi olla :)

jemsqq: Aika selvältä viivalta se mun silmään ainakin näyttää. Voi kun nyt kaikki menis teillä hyvin :) Pidän peukkuja. Itse tässä käyn tahtojen taistoa itseni kanssa etten vain menis tekemään testiä :D

Vuononvaltiatar; Juu kyllä se r-testi oli:) Niimpä, koskaan ei saa olla liian varma..

Mame; Kiitos, no minunki mielestäni se näkyy ihan selvästi ja toivoisin nyt kovasti että se plussa olisi ja kokomatkan pysyisi matkassa.. Ja eniten minua tässä se pelottaa et on kohdunulkoinen, mutta toivottavasti ei :( Varmasti kyllä varhaisultraan varaan ajan jos raskaana olen, muuten sekoan :D Voi kumpa sinäkin olisit nyt raskaana ja täti pysyisi poissa sekä tulisit minun kanssa tuonne odottajien puolelle(jos sinne nyt päädyn). :) Ja ilmoittele sitten heti jos olet mennyt testaamaan!Good luckemoticon

Tervehdys kaikille!

Olen lueskellut paljon näitä blogeja, mutta nyt päätin, että voisi olla mukavampaa joa itse osallistuisi keskusteluun:)

Olen 31 vuotias ja mieheni 30 v. Olemme olleet viime huhtikuusta 2011 sillä asenteella, että lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Olen käyttänyt hormooneja jo 16v.asti ja sairastan endometrioosia. Myös minä olen kokenut jo monena kuukautena nuo kuvitellut oireet ja pettynyt sitten kuukautisten tullessa. Nyt minulta on juuri viime kuussa endometrioosi leikattu ja nyt olen tietysti entistä positiivisemmalla odotuksella. Kp22 nyt menossa ja pieniä pistoksia olen tuntevinani alavatsassa... Viime yönä tuntui myös häpyluun kohdalla. Epäilen kyllä luulo-oireiksi, mutta toivossa taas elellään:)

Toivon kaikille palstalla oleville plussaa ja symppaan todella teitä, jotka olette joutuneet usein pettymään Ja Dark tiedän miten ikävää on kuunnella ystävien vauva ja odotus juttuja. Kaikki eivät vain osaa ajatella miten kauheaa niitä on kuunnella jos itse toivoo ja mitään ei tapahdu.

Virkkuli; Tervetuloa joukkoon! :) Kuullostaa lupaavalta, kumpa nyt olisi sitten tärpännyt kun tuo endometrioosikin leikattiin! Ja pitäähän sitä aina positiivisena olla, vaikka aina ei niinkään jaksaisi, varsinkin jos on monta kertaa pettynyt.. :/

Ja JemsQQ: Kyllä se munkin mielestä plussalta näyttää siinä kuvassa. Itselläni ei ainakaan ole tullut koskaan pienintäkään viivaa. Ja testejä olen tehnyt monta kertaa... Eli käsittääkseni haamuviiva tarkoittaa lähes aina plussaa:) Ilmoittele heti, kun teet uuden testin.Peukut pystyyn! 

Takaisin