Hyvää loppiaisiltaa kaikille!
Onnea, onnea, onnea
MariaL !! - Ja tervetuloa
jemsQQ !
Kizu: Olen samaa mieltä kuin moni muukin, eli pillerit vaan narikkaan heti kun on mahdollista, ja muut suojat käyttöön. Itse söin pillereitä reilut 10 vuotta. Tein itse samoin, kuin mitä sinulle suosittelen, eli jätin pois pillerit huhti - toukokuussa, ja käytimme muuta suojaa alkusyksyyn saakka. Minulla oli mielestäni vielä "ongelmia" kierron kanssa syksyllä, koska ovikset rupesin ainakin bongaamaan vasta nyt loppuvuodesta. En tietenkään ole mikään asiantuntija ja kaikki ovat erilaisia, mutta näin itse ainakin olen kokenut. Olen itse ollut yllättynyt että kuinka pitkään "normalisoinnissa" oikeasti voi kestää.
Edelia: olen tosiaan vasta ensimmäistä kertaa yrittämässä raskautumista, joten en voi kommentoida tuohon kiinnittymisvuotoon. Olen paljon lukenut kyseisestä aiheesta netistä, koska tuo samainen asia kovasti minuakin on kiinnostanut ja "tiedot" mitä minä olen saanut, ovat vaihdelleet kovastikin. Toiset kuulemma sellaisen huomaa, mutta monet ovat mielestäni kirjoittaneet etteivät moista ole huomanneet. Sama mielestäni on ollut myös itse kiinnittymisen kanssa. Jotkut kertoo että ovat huomanneet nipistelyä, ja toiset ovat sitä mieltä että sitä ei voi huomata. Eli ilmeisesti nämä asiat ovat yksilöllisiä.
Perhoska: todella ikävä tuo sinun tilanne - tietämättömyys on varmasti raastavaa. Tsemppiä sinulle kovasti :)
Kaikille kovasti positiivisia fiiliksiä kaikesta huolimatta toivotan !
Ja vielä vähän omasta tilanteesta....
Tosiaan ovistesti näytti viime viikon perjantaina plussaa, joka hyödynneettiin hienosti.
Minulla on ollut vatsa turvoksissa oviksesta lähtien ja jotenkin painaa. Toisaalta minulla on vissiin tiistaista saakka tullut sellaista ruskeaa vuotoa erittäin pieniä määriä, mikä on minua huolestuttanut jonkin verran.
Tänään kävi tilanne, mitä ei aiemmin ole tapahtunut, eli päivällä huljutettiin peittoja. Mukavaa oli kaikin tavoin ja ei varmasti sattunut ollenkaan. Kuitenkin pari tuntia sitten minulla tuli kerran erittäin pieni määrä erittäin vaalean punaista verta. (siis ei edes niin paljoa että olisi housuissa näkynyt). Tämä asia minua kovasti mietityttää.... onkohan niin, että siellä on joku joka yrittää kiinnittyä tai jotain sellaista..... en tiedä. Ajattelin ottaa sen asenteen, että tarkkailen tilannetta, yritän mahdollisimman paljon pitää hermoja kurissa ja toivoa parasta. Muuta en voi ja hermoilu ei varmasti ainakaan auta tilannetta ollenkaan. Päätin siis että nyt yritän pysyä hyvällä fiiliksellä. Olen myös huomannut aiemmin että olen kova kuvittelemaan kaikkea, joten en todellakaan ole varma että mitään oikeasti on tapahtumassa.
Sitten vielä tyhmä kysymys: oletteko jotenkin jarruttaneet makuuhuoneen asioita mahdollisiin kiinnittymisaikoihin, vai oletteko jatkaneet makuuhuoneessa normaalisti?
Anteeksi kovasti näin pitkästä tekstistä ja vielä enemmän pyydän anteeksi näistä erittäin henkilökohtaisista jutuista - niitä en vain voi kenellekään kertoa, ja mieheni ymmärtää niistä vielä vähemmän kuin minä. Kiitos jos jaksatte kommentoida
-Mietintämyssy 2011- Yk 3 kp 32 / 39