PePa
Loistavaa! Hienoo että siellä alko menkat ajallaan! :)
kattili
10 päivää?! Anteeks mitä... Ohoh. Ei kyl mun mielestä ihan oikeutettua mennä lääkäriin tossa tilanteessa, jos ne vaikka tietäis pitkästä vuodosta jotain enemmän ku me... En tiiä. Jos ne nyt jatkuu yli 15 päivää niin kannattais kyl mennä jo lääkäriin! :)
Vuononvaltiatar
No, toivottavasti siellä pysyy täti poissa!! :) Oottelet nyt vähän aikaa ihan rauhassa, niin eiköhän fiilikset varmistu, ja jotain testiin tulis ;) heh.. Mieli ja kroppa on niin hassuja ku kropan merkit voi lukee raskausoireiks ja sit yritä siinä sit olla rennosti... -.- hah!
lauranen
No, voihan silti yllärinä tulla jotain toivottua! ;) Ite asustan turussa. :)
appelsiini
Voi toivottavasti nyt sielläkin älyis täti pysyy poissa ja tulis toivottua tulosta! Kuulostaa lupaavalle! :)
Tervetuloa möttiäinen! :)
No, mulla oli pillereitten jälkeen - tai no on vieläkin.. kierrot ihan totaalisen sekaisin. 12.6.2010 lopetin pillerit - tosin yhdistelmäpillerit ja vieläkin kierrot heittelee. Nyt enää 24-44 välillä. Typerää sekin kyllä. No, mutta kuitenkin, jokaisen kroppa on erilainen ja reagoi eritavalla, tuskin sulla tai ainakaan toivottavasti pillereitten lopetus vetää kiertoja näin sekasin! Malta mielesi, ja oottele menkkoja, ja jos nyt ei kuukauden sisässä ala, niin voithan sä vaikka tehdä testiä, vaikka joka viikko ihan miten oma pää kestää, voihan olla että HCG nousee sulla hitaammin - mutten menis laskemaan sen varaan :) (ihan vaan ettei pety niin pahasti)
Untamoinen
Nojoo, oviksen jälkeen varmaan voikin lämmöt heitellä. No, mutta ainakin en luottais aamulämpöihini sen tipan tippaa kun ei kuitenkaan oo luotettavat mittaustulokset... :D
Tää on raivostuttavaa ku kroppa on ihan sekasin ja täti kurvaa kylään millon sattuu huvittamaan ja tuskin ovuloinkaan kovin monessa kierrossa ku nää tälläin menee -.- Argh. Ja vastauksia tuntuu olevan niin vaikea saada ... Hohhoijaa...
Toivottavasti sulle lääkärissä oikeesti määrätään sitten terot ja clomit, ja tulee vihdoinkin sitä toivottua tulosta. Älä luovu toivosta! :)
tiy* tervetuloa! :)
Nine
Nojoo, mua ainakin turhauttaa, kun yli vuoden ajan toivonu sitä kahta viivaa tikkuun :( HÄVINNEET?!?!?! Herranjumala sentään. Nyt vaadit jo jotain korvauksia tommosesta töppäilystä!!! O-O Ei oo totta -.-
omanapa
Tänään käyty gynellä... Jaa-a en kyllä jotenkin osaa sanoo mitään oonko tyytyväinen... Kaippa sitä pitäis olla. Vaikka hinta kyllä kirpas jälleen.
Menin sinne ja oottelin hetken, pääsin sisään, gyne oli ihan mukavanolonen pirtsakka nainen. Juteltiin hetki ja kerroin kaiken, vuoden sekaisin kierrot, nyt lyhyt kierto tjtn ihme vuoto jne. No, hän kysyi että haluanko ultrauksen, mikäpä siinä, miksei, ei siitä varmaan selviä mitään enempää kun viimeisimmästä ultrasta joka oli huhti-toukokuussa. No, kaikki ok, munasarjat aivan loistavassa kunnossa "paljon vauvansiemeniä kasvamassa..." ja kohtu samaten, joka on eteenpäinkallistunut. Paitsi että limakalvo oli 11mm paksu. Sano että raskaus on kyllä mahdollinen, varsinkin kun vuoto oli hyvinkin niukkaa ja kesti vaan päivän kaks. Pisti verikoeraskaustestiin lähetteen.
Sitten kyselin kierroista ja sano ettei nyt tosiaankaan alkanut uutta kiertoa, että mikäli en oo raskaana, menkat tulee parin viikon sisässä. Jaa mahtaako olla näin, en luota kroppaani pätkän vertaa. Määräs sitten terolut-kuurin, jonka alotan vasta sitten ku seuraava kierto lähtee kunnolla käyntiin, muistutti vielä että lasken kp1 vasta sit ku vuoto on kunnolla päällä, ei mitään tuhrua lasketa. Aha. Okei en tiennytkään -.-
Kyselin clomeja et josko saisin nekin, no, ei koska niissä on monikkoraskauden riski ja jaadajaadajaada... Ja kun tota painoo on vähän enemmän ku pitäis, nii 10kg olis hyvä saada pois ennenko hän lähtis määräämään mulle clomeja. Kuopattu sekin haave. Hohhoijaa...
Oottelin sit testin tuloksia ja olin tasan varma siitä että mun tuurilla on negatiivinen ja petyn jälleen - vähemmän nyt kun en uskonut olevani raskaana. No, kutsui sisään ja kertoi just sen - et oo raskaana. No joo no shit sherlock! -.-
Parin viikon päästä kuitenkin jos menkat ei oo alkaneet, kannattaa kuulemma testata, koska voi olla että ei vielä reagoi testi jos kiinnittyminen vasta tapahtuu ja HCG ei oo viel noussu tarpeeks tjtn. Hohhoh enpäs usko. Eli no, ainoo mitä jäi käteen oli teroresepti ja hyvät ultrakuvat kohdusta sekä munasarjoista. Ja teroillakaan mitään tee ennenko kierto alkaa oikeesti kunnolla. HOHHOIJAA -.-
No, suutuin sit kropalleni ja itselleni, et nyt sit oikeesti on pakko, PAKKO pudottaa painoa keinolla millä hyvänsä. Istuin sit iltapäivän koneella ja etsin kaikkee mihin voin päästä kuntosalille, uimaan, väsäsin aikatauluja ja ruokalistaa, sit kävin koiran kans tosi reippaalla kävelyllä, kävelin yli 30min tosi reipasta kävelyä. En malta oottaa et pääsen kuntosalille rassaamaan itteeni...
Joo ja tosta macasta! Mies kans alko nautiskeleen sitä, sano huomanneensa olevansa energisempi, jaksavansa paremmin. Mä oon kans huomannu samaa. Eikä stressaa niin paljoa, se kun on kuulemma kans stressinhoitoon käytetty. Ja joo niin onhan se käytetty sit hormonihäiriöiden hoitoon kuten menkkojen epäsäännöllisyyteen. Josko sillä, painonpudotuksella ja teroilla sais kierrot normaaliin.
Eli odottelua et menkat alkaa, et pääsen syömään teroja. HOHHOIJAA SANON MINÄ!
Dark
kp 30/???