Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipat taas kaikille! Ja uusille (teitä taisi olla ainakin kolme!) tervetuloa joukkoomme! Me täällä vuoden alusta roikkuneet aletaan jo masentua, kun vuosi on jo yli puolenvälin, eikä sitä viivaa siihen testiin vaan tuu!! Joko Kattili sun menkat on loppu!? Huhuh, mega-täti kylässä! Lauranen, minä olen Helsingistä. Joo ja nk. jännäpäiviä täällä elellään (26/25-28). Nyt ei ole kerrassaan mitään tuntemuksia, joten odotan siteet pöksyssä tätiä tulevaksi. Ja muuten, voitteko naiset kuvitella tätä v*tutuken määrää; kävin yksit. labrassa gynen lähetteellä ottamassa alku- ja loppukierron hormoni- ym. arvot, ja kun viimein lomien jälkeen sain puhelinajan lääkärille, oli labratulokseni HÄVINNEET! Ei kun uudestaan, taas kestää ennen kun pääsee nekin ottamaan!! Kertaalleen ne on jo esikoista tehtäessä otettu, mutta jospa niistä nyt löytyisi jotain syytä miksei tärppää. Voi pee!!! Mitäs muille kuuluu?

Aijuu, Catriona. Oot ehkä aiemmin maininnut ikäsi, mutta... Siis minkä ikäinen oot? Mulla on kans tänä keväänä pari kiertoa olleet 25, kun aina ennen ollut säntillisesti 28. Ja ikähän sen voi tehdä (kertoo hedelmällisyyden huononemisesta, VAU:n artikkelin mukaan, eli hurraa...). Itse olen jo 35. Että fiilikset tosi korkeella mennään :(.

PePa
Loistavaa! Hienoo että siellä alko menkat ajallaan! :)

kattili
10 päivää?! Anteeks mitä... Ohoh. Ei kyl mun mielestä ihan oikeutettua mennä lääkäriin tossa tilanteessa, jos ne vaikka tietäis pitkästä vuodosta jotain enemmän ku me... En tiiä. Jos ne nyt jatkuu yli 15 päivää niin kannattais kyl mennä jo lääkäriin! :)

Vuononvaltiatar
No, toivottavasti siellä pysyy täti poissa!! :) Oottelet nyt vähän aikaa ihan rauhassa, niin eiköhän fiilikset varmistu, ja jotain testiin tulis ;) heh.. Mieli ja kroppa on niin hassuja ku kropan merkit voi lukee raskausoireiks ja sit yritä siinä sit olla rennosti... -.- hah!

lauranen
No, voihan silti yllärinä tulla jotain toivottua! ;) Ite asustan turussa. :)

appelsiini
Voi toivottavasti nyt sielläkin älyis täti pysyy poissa ja tulis toivottua tulosta! Kuulostaa lupaavalle! :)

Tervetuloa möttiäinen! :)
No, mulla oli pillereitten jälkeen - tai no on vieläkin.. kierrot ihan totaalisen sekaisin. 12.6.2010 lopetin pillerit - tosin yhdistelmäpillerit ja vieläkin kierrot heittelee. Nyt enää 24-44 välillä. Typerää sekin kyllä. No, mutta kuitenkin, jokaisen kroppa on erilainen ja reagoi eritavalla, tuskin sulla tai ainakaan toivottavasti pillereitten lopetus vetää kiertoja näin sekasin! Malta mielesi, ja oottele menkkoja, ja jos nyt ei kuukauden sisässä ala, niin voithan sä vaikka tehdä testiä, vaikka joka viikko ihan miten oma pää kestää, voihan olla että HCG nousee sulla hitaammin - mutten menis laskemaan sen varaan :) (ihan vaan ettei pety niin pahasti)

Untamoinen
Nojoo, oviksen jälkeen varmaan voikin lämmöt heitellä. No, mutta ainakin en luottais aamulämpöihini sen tipan tippaa kun ei kuitenkaan oo luotettavat mittaustulokset... :D
Tää on raivostuttavaa ku kroppa on ihan sekasin ja täti kurvaa kylään millon sattuu huvittamaan ja tuskin ovuloinkaan kovin monessa kierrossa ku nää tälläin menee -.- Argh. Ja vastauksia tuntuu olevan niin vaikea saada ... Hohhoijaa...
Toivottavasti sulle lääkärissä oikeesti määrätään sitten terot ja clomit, ja tulee vihdoinkin sitä toivottua tulosta. Älä luovu toivosta! :)

tiy* tervetuloa! :)

Nine
Nojoo, mua ainakin turhauttaa, kun yli vuoden ajan toivonu sitä kahta viivaa tikkuun :( HÄVINNEET?!?!?! Herranjumala sentään. Nyt vaadit jo jotain korvauksia tommosesta töppäilystä!!! O-O Ei oo totta -.-

omanapa
Tänään käyty gynellä... Jaa-a en kyllä jotenkin osaa sanoo mitään oonko tyytyväinen... Kaippa sitä pitäis olla. Vaikka hinta kyllä kirpas jälleen.
Menin sinne ja oottelin hetken, pääsin sisään, gyne oli ihan mukavanolonen pirtsakka nainen. Juteltiin hetki ja kerroin kaiken, vuoden sekaisin kierrot, nyt lyhyt kierto tjtn ihme vuoto jne. No, hän kysyi että haluanko ultrauksen, mikäpä siinä, miksei, ei siitä varmaan selviä mitään enempää kun viimeisimmästä ultrasta joka oli huhti-toukokuussa. No, kaikki ok, munasarjat aivan loistavassa kunnossa "paljon vauvansiemeniä kasvamassa..." ja kohtu samaten, joka on eteenpäinkallistunut. Paitsi että limakalvo oli 11mm paksu. Sano että raskaus on kyllä mahdollinen, varsinkin kun vuoto oli hyvinkin niukkaa ja kesti vaan päivän kaks. Pisti verikoeraskaustestiin lähetteen.

Sitten kyselin kierroista ja sano ettei nyt tosiaankaan alkanut uutta kiertoa, että mikäli en oo raskaana, menkat tulee parin viikon sisässä. Jaa mahtaako olla näin, en luota kroppaani pätkän vertaa. Määräs sitten terolut-kuurin, jonka alotan vasta sitten ku seuraava kierto lähtee kunnolla käyntiin, muistutti vielä että lasken kp1 vasta sit ku vuoto on kunnolla päällä, ei mitään tuhrua lasketa. Aha. Okei en tiennytkään -.-
Kyselin clomeja et josko saisin nekin, no, ei koska niissä on monikkoraskauden riski ja jaadajaadajaada... Ja kun tota painoo on vähän enemmän ku pitäis, nii 10kg olis hyvä saada pois ennenko hän lähtis määräämään mulle clomeja. Kuopattu sekin haave. Hohhoijaa...

Oottelin sit testin tuloksia ja olin tasan varma siitä että mun tuurilla on negatiivinen ja petyn jälleen - vähemmän nyt kun en uskonut olevani raskaana. No, kutsui sisään ja kertoi just sen - et oo raskaana. No joo no shit sherlock! -.-
Parin viikon päästä kuitenkin jos menkat ei oo alkaneet, kannattaa kuulemma testata, koska voi olla että ei vielä reagoi testi jos kiinnittyminen vasta tapahtuu ja HCG ei oo viel noussu tarpeeks tjtn. Hohhoh enpäs usko. Eli no, ainoo mitä jäi käteen oli teroresepti ja hyvät ultrakuvat kohdusta sekä munasarjoista. Ja teroillakaan mitään tee ennenko kierto alkaa oikeesti kunnolla. HOHHOIJAA -.-

No, suutuin sit kropalleni ja itselleni, et nyt sit oikeesti on pakko, PAKKO pudottaa painoa keinolla millä hyvänsä. Istuin sit iltapäivän koneella ja etsin kaikkee mihin voin päästä kuntosalille, uimaan, väsäsin aikatauluja ja ruokalistaa, sit kävin koiran kans tosi reippaalla kävelyllä, kävelin yli 30min tosi reipasta kävelyä. En malta oottaa et pääsen kuntosalille rassaamaan itteeni...

Joo ja tosta macasta! Mies kans alko nautiskeleen sitä, sano huomanneensa olevansa energisempi, jaksavansa paremmin. Mä oon kans huomannu samaa. Eikä stressaa niin paljoa, se kun on kuulemma kans stressinhoitoon käytetty. Ja joo niin onhan se käytetty sit hormonihäiriöiden hoitoon kuten menkkojen epäsäännöllisyyteen. Josko sillä, painonpudotuksella ja teroilla sais kierrot normaaliin.

Eli odottelua et menkat alkaa, et pääsen syömään teroja. HOHHOIJAA SANON MINÄ!

Dark
kp 30/???

Keskiviikkoa!
Tänään taas aurinkoista ja aamusta lämpimämpää, kuin eilen. Syksy siis kai tulossa, mut hieman viivyttää tuloaan.. No oon tyytyväinen tähän! Mukava, et vähän viileämpää mut kuitenkin aurinkoista.. Syksy ja kevät parhaita vuodenaikoja.

Catriona ja Nine: heips teille! Taidan olla yks niistä "uusista". Tämä  foorumi kyl ihan loisto! Vertaistuki mahtavaa, koska lähipiirissä ei mulla ketään, joka olis samassa tilassa. Osalla lapsia ei vielä, eikä kuulemma tulossakaan. Osa taas lapsensa tehnyt, eikä haaveilekaan. Ei siis miehen lisäks ketään, kenelle jakaa kaikki. Tämä siis mulle niin hyvä paikka! Huh.. Sori vuodatus! Toivotaan, et toukokuussa Suomen asukasluku lisääntyy!

Dark: Pisti miettimään sun kirjoitukses.. En osaa oikein mitään sanoa tohon. Peukut pidän sulle pystyssä, toivon onnea ja pitkää pinnaa!

Mitäs muuta? Kp 10 menossa ja nyt tuntuu päivät menevän tosi hitaasti. Hitsi muuten, kun työmäärä näin hurja taas mulla.. Hirveesti aina tulee hommia juur tällei elokuun ja syyskuun aikana. Joudun varmaan foorumia seuraan sivusta pari päivää, mut ehkä viikonloppuna ehdin taas koneelle ajan kans. Alkuviikosta ainakin viimeistään yritän päästä kirjoitteleen.. Hyvä tietty, et töitä riittää! Miehelläkin just hommia enemmän näin syksyllä, mut eipä ainakaan liikaa meidän ajatukset vauvan teossa. Jos sillei huomaamatta onnistuis, kun ei sitä stressaa..Pupuiltu ollaan säännöllisesti ja yritän jatkossakin olla sillei, etten liikaa sitä miettimättä, et koska onkaan ne parhaat päivät.. Voikaa hyvin ja pitäkää huolta! Olen kuulolla ja kirjoittelen pian!!

Huomenta väelle!

Tervetuloa joukkoon tiy*! Tuo sinun kertomasi noista niukoista vuodoista voisi jopa viitatakin raskauteen :) Ajankohdat jotenkin vaan mätsää; tuota tuhrua ja parin viikon päästä hyvin niukkaa tiputtelua... ei sitä tosiaan tiiä, vaikka olisikin tärpännyt! Ja testithän ei välttist näytä aluksi mitään positiivista. Kait varmuudeksi voisit testailla muutaman päivän päästä ja varmistua.. Tai itse ainakin toimisisin noin :)

Catriona; valittelut aikaisesta tädin vierailusta... tuntuu niin oudolta varmaan, kun tuollain etukädessä tulee... itsellä ei ole koskaan alkanut liian aikaisin, normi on aina ollut 28-29 pv. Vain pari kertaa elämäni aikana on ollut pidentynyt; kun ensimmäisen kerran raskauduin, keskenmenon kahtena jälkeisenä kuukautena ja viime kierrossa oli tosiaan se 35pv. Eikä tuossa kierron vaihtelussa varmaan muusta ole kiinni kuin joku stressi.. huoh, miksi senkin täytyy niin paljon mein naisten elmämää vaikeuttaa! :)

Nine; on niin kurjaa, miksi lopulta niin monen naisen täytyy odottaa raskautumista liian kauan :( Raskauden pitäisi kaikilla alkaa paljon helpommin! :) Olisipa asiat noin... Ymmärrän, että varmasti mieli helposti tummuu odotuksen kasvaessa! Hyvä ystäväni, jonka LA on ensi kuun lopulla, kokeili n. 2 vuoden ajan tulla raskaaksi kolmen ellei jopa neljän keskenmenon saattelemana... Kyllä hänkin oli tosi loppu odottamiseen. Hän toki kyllä söi vahvoja hormonilääkkeitä ja hänellä oli todettu reuman lisäksi hitaat munasarjat... On kyllä niin uskomatonta, että siellä oltaisiin siellä labrassa vastaukset hävinneet!!

Dark; hyvä juttu, että kävit nyt siellä gynellä. Vastauksia kuitenkin! Sinua on kyllä keho rieputellut liian paljon nää pari vimppaa kiertoa, että! Ja nyt ei auta muu kuin odotella ja katsoa... Mutta niinkuin gynehoitsukin sanoi, voit edelleen olla raskaana :) En voi kyllä muuta sanoa, kuin voimia ja jaksamisia! <3

Täällä itsellä menossa kp 30/28 paraikaa. Koko ajan odottaa, että no koska tipahtaa housuihin verta. Valkovuotoilua nyt viime viikon ollut, mikä on hämmästyttävää.. En muista bonganneeni valkovuotoa moneen moneen aikaan...todella niukkaa siis meikäläisellä aina ollut... Toki toivon, ettei mitään valeraskautta ole puskenut päälle. Ja kun oikeasti minusta en ole stressannut tätä vauva-asiaa... on ollut paljon kaikkea muutakin.. huoh. Katsellaan, tämä tytteli jatkaa nyt töitä! Jaksamisia teille kaikille! <3

testejä on nyt hommattu kaappiin odottamaan. tällä hetkellä en kyllä henkisesti usko olevani raskaana (vaikka fyysiset tuntemukset sanoo toista) ... ehkäpä käytän noista testeitä silti jokusen tähänkin hätään :)  nyt kuitenkin pitäs olla laskujen mukaan ovis ajat käsillä niin toivotaan että ettei sitten ainakaan loppukuusta kuukautisia tuu!

onko kenelläkään tietoa/kokemuksia alkuraskauden mahan turvotuksesta? voiko maha turvota kauheesti jo ihan alkuvaiheessa, ekoilla viikoilla?

ja vielä pitää kysyä, että kuinka myöhään voi plussata ? voiko mennä kaksikin viikkoa yli kuukautisten alkamisajankohdasta tai jopa enemmän ennen kuin plussa ilmestyy ?

Hei vaan!
Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija.
Ei kai tästä mihinkään pääse.. Neljä poikaa löytyy ennestään ja kovasti oon yrittänyt miettiä järkisyitä miksei enää vauvoja tähän taloon.
Syliin mahtuu vielä ja rakkautta tursuu ikkunoista ja ovista, että tervetuloa viitoselle
Kuukausia on tullut roikuttua eri kuumeilufoorumeilla ja nyt kaivoin vanhat salasanat esille, jotta pääsen purkamaan tätä lisääntymisen kaipuutaemoticon

Täällä tuntuu olevan muutama pidempään yrittänyt, ehkä me uudet tullaan sopivasti potkaisemaan teitä tuonne odotuspuolelle.

Ovista tikutin tuonne viime viikonlopulle, ensi viikolla ois sitten jännäpäiviä tiedossa!

Plussatuulia kaikille.

Tervetuloa uusille kuumeilijoille =)

Tosi ikävää Dark, ettei nyt vieläkään selvinnyt mitään sen enempää =/ varmasti turhauttaa kun ei mitään selkeää syytä tullut esiin tuohon pikkuvuotoonkaan. Entäpäs jos se olisikin tosiaan ollut vaikka kiinnitymisvuotoa... ;-) peukutetaan!

Uutta tietoa mullekin, että kierto lasketaan alkaneeksi vasta ekasta kunnon vuotopäivästä! Mä nimittäin ihmettelin aamulla, kun oli ihan ovis-nippailut toisella puolella että mitäs nyt, kun vähän jo uumoilin ovista tuossa viikonloppuna. Mutta tuon uuden tiedon valossa laskin ajankohdan uudestaan, niin itse asiassa se taiskin olla tosiaan ovis nyt vasta! Eli eiku peittoja heiluttamaan sit urakalla lopun viikkoa =) eipä se koskaan hukkaankaan mene =D

tämä tyttelipä ei tänäänkään voi pysyä kauaa täältä aina kerralla poies.. ei kun on töissä hiljaisempaa niin käyn kattelees jos uusia kirjoitteluja tulee :)

tiy*; kysyit tuosta alkuraskauden vatsan turvoituksesta... omalla kohdalla, ensimmäisen raskauden kohdalla ei turvotteluja pahemmin ollut ollenkaan. Vaikka raskaus eteni vain rv 11 saakka, ei munusta ihmeemmin turvottanut lainkaan. Mutta paljon ihmiset kertovat, että voi runsaastikin turvottaa! Tuosta plussaamisajankohdasta; useilla voi hyvinkin kestää viikon kaksi kevyestikin plussan saaminen jos hcg-pitoisuus kasvaa hitaasti.

Tervetuloa mukaan kitty72! Teille onkin jo neljästi onni potkaissut :) Toivotaan peukut pystyssä, että vielä viideskin vauveli tulisi teille! :)

Tirri; tuo kierron alkupäivä onkin ollut meikäläisellekin sellainen kysymysmerkki-juttu... Mutta empä asiaa koskaan mistään ole tutkinutkaan, mutta on tosiaan hyvä tietää nyt! :)

Hei....Mahtuisko teidän joukkoonne vielä yks innokas ja kuumeinen kuumeilija? Toinen  lapsukainen olisi haaveissa ja yk 4 menossa!! kp 17/28.. Olen 29 vuotias ja esikoinen on 2 vuotta. Ekaa kertaa kirjottelen ylipäätään mihinkään palstalle mutta paljon oon näitä lukenu piiiiiiitkän aikaa!

Olisko teillä kokemuksia noista Davidin ovisliuskatesteistä... Kun ekaa kertaa niitäkin tilailin ja oon nyt 4 päivänä tehnyt ohjeiden mukaan niitä, ja KAIKISSA 4 liuskassa testiviiva tulee heti tummana (tummempana kuin kontr.viiva) esiin.. Ovis on laskujen mukaan ollutkin toissapäivänä mutta monenako päivänä nuo testit näyttää vielä plussaa? Kiitos, jos joku jaksaa vastata

hieman on taas outoa.. raskaustesti negaa toissapäivänä, mahan nippauluja/vihlontaa ollut jo pariviikkoa, menkkoja ei näy missään vaikka on ihan menkkamainen olo, tänää tullut pient vaaleanpunastalima vuotoa pyyhkiessä, sitäkin tuli vaaan kerran.. mitä tää nyt oikeen on? :O viimeksi tuli kans pyyhkiessä kerran 29.7.. outoa.. ja ensimmäisiäkään menkkoja ei ole vielä ollut ekan synnytyksen jälkeen (1v 2vk sitten).
En oikeen tie mitä nyt odottaa ja missä mennään.. Kumpikin olis tervetullut, menkat tai vauva, kunhan nyt tulisi jompikumpi että saa selkeyden!

Nine, mulla on 34 ikävuotta plakkarissa ja arvaat varmaan miten biologinen kello tikittää, etenkin kun olen jo parikymppisestä saakka halunnut kovasti omaa tenavaa...

Vuononvaltiatar, mulla oli kierto 26 tai 27 vrk ennen kuin aloin syödä Mercilon-pillereitä - napsin niitä puolisen vuotta kun siipan kanssa lyöttäydyttiin yksiin muttei vielä oltu valmiita aloittamaan vauvantekoa. Muistin virkistämiseksi katsastin kiertokartoitukset siitä lähtien kun jätin pillerit pois ja kyllähän tuo kierto on vaihdellut 24-26 vrk välillä siitä lähtien, vaikka useimmiten ollutkin 26 vrk. Nuoremmalla siskollani vaihteli Mercilonien jälkeen välillä 23-25 vrk ja saivat muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen poikansa alulle. Äiti muisteli että hällä oli kierto ihan ilman pillereitä 23-27 vrk, eli mulla saattaa olla ihan vaan harmitonta sukuperimää pelissä eikä välttämättä iän tuomia harmeja. Meidän äidin suvussa on lisäännytty täysin luomusti yli neljäkymppisinäkin, joten toivossa on hyvä elää.

tiy*, mulla turposi maha tuon kesken menneen raskauden alussa siinä määrin, että raskaus näytti olleen pidemmällä kuin oli.

Terve terve, tutut ja tuntemattomat! \o

Isot halit jälleen tädin kohdanneille : / kyl teiänki aika vielä koittaa, aivan varmasti!

Täällä kyl kans tiputaan korkealta ja kovaa, jos alkaa nyt viikonloppuna menkat.. : / Mut, minkäs teet.. : ) Ärsyttävintä on se, kun on alkanu tutkailemaan omia olojaan ja kuuntelemaan kehoaan.. Phöh!! Ko osais vaan ollamöllöttää ja antaa tuulen viedä : )

Ihania "viimeisiä" lämpösiä kesäpäiviä teille <3

Heipä hei uudet ja vanhat kuumeilijat! Täällä ois nyt ovis pongattu ma-ti päivinä ja peitot on heiluneet hurjasti :))  Hitsi kun työt alkoi viiko sitten ni ei enää oikee kerkee ja jaksa aina raapustella tänne :( mutta lukemassa olen kyllä käynyt teidän kuulumiset... täällä menossa nyt kp17/29-33 yk5, alkaapi kohta jännitykset kuinka tässä kierrossa on käynyt... käynpä aina ku kerkeen tarinoimassa teidän kanssa ja kerron kuulumisia, Mukavaa iltaa kaikille ja oooooiiiiiikeeen kovasti ++++++ tuulia teille :))

aamulla oli pakko tehdä vielä testi kun nyt on 2vkoa siitä kun edelliset "kk" kävi pyörähtämäs, jos niitä voi edes niiksi kutsua. mutta kaippa ne oli ne, sillä testistä puhdas nega.
nyt päätin YRITTÄÄ olla loppu kuuhun asti ihan testailematta ja ajattelematta koko asiaa. katsotaan sitten uudestaan :)

appelsiini, mikäs siellä on tilanne? pysyihän täti poissa ;)?

Nine, kyllähän ne loppu viimein, kesti sen 11päivää, hohhoh. uskon ja toivon että te jotka vuojen alusta asti ootte täällä ollu niin toivoonne påian toteutuis.. niinku tietty ihan uusienki <3

täällä kans darkille en muuta ossaa sanua kuin että pitkää pinnaa ja peukkuja <3

kevätneito, sehän on vaan hyvä ku on hommaa, nytku sielläki vielä "tylsätpäivät" menossa, niin ei ajatukset pörrää vaan ja ainoastaan vauvapuuhien luona. pysyy se ressiki poijjes.. mut elä liian montaa päivää kuiteskaa pysy pois ;)

tiy tervetuloa :) ja kyselit alkuraskauden mahan turvotuksesta, mulla turpos ihan kamalasti 6-8 viikoilla, sitten se tasottu., oli siis ihan mahotonta turpoamista, ihan ku raskaus olis ollu paljon pidemmälläki.. ja joillaki plussa näkyy 5+ viikoilla, joillaki 3+, se niin riippuu.. sen 5+ yli en oo kuullu mut ehkä sekin mahd, en tiiä..

kittylle kans tervetuloa :) sulla jo siellä melko hieno poikakatras :) kenties viies oiski sitte tyttö ;) tsemppiä sinne. onko sulla kuinka helposti aikasemmat raskaudet alkanu vai onko niitä #"tehty" kauanki?

tirri, mullakki ihan uutta tietoo, tai ehkä oon kuullu mut ku ei oo ollu omakohtasia kokemuksia aikasemmin nii ei oo jääny päähän.. siis se et kuukautiset lasketaan vasta niistä runsaista päivistä alkaen. mitähän se alku tuhruttelu sitte on? mulla tais sitte olla "vaan" 9päivää kestäneet menkat ku kaks ekaa päivää oli vaan tiputtelua.. ja ei mene hukkaan  heiluttelut ;)

tervetuloa jessiellekkin :) vastasinki sulle tonne toista kuumeillen noista davideista =)

j3nni, toivottavasti siellä jompi kumpi tulis pian kylään.

äippä73, käyhän meitä moikkaan tosiaan aina ku kerkeilet :) mää ainaki roikun täällä melko paljon ku ollaan vielä kotona ton reilun vuosikkaan kanssa niin on aikaa :P ja en kyl haaveilekkaan vielä ees koko työhön menosta, toivottavasti saisin vielä toisenki vauvan olla samaan syssyyn kotona.

omanapa, täällä on vähän mälsä vaihe menossa. tilailin taas lisää ovistikkuja kun en yhtään tiiä mikä kierron päivä olis menossa kun nuo menkat alko liian aikasin ja oli nyt niin sekasin ku voi vaan olla. jospa se ovis sieltä tulis ja vielä saisin pongattua sen..

piti kirjottaa vielä muillekki mutta tuo rakas lapsukainen putosi sohvan selkänojalta pää eellä lelukoriin ja meni hetki päätä paikatessa niin ajatukset levis sen sileän tien.. <3 vastailen siis jälkikäteen jos muistuvat mieleen :P

Ääh, tänään ei oo hyvä päivä...miten voi pienen ihmisen mielialat heitellä näin, allon harjalta pohjamutiin?! Hormonit varmaan =S tänään tuntuu taas niin tolkuttoman pitkältä tää kuukausi ja oon ihan varma ettei tärppää vaikka taas välillä on muka jotain oloja ja plääh...voi kun tärppäis nyt!!! En millään haluais tätiä kylään enää ikinä XP kivaa laskeskella tuota ovistakin kun 2 edellistä kiertoa on ollut 34-35pv ja keväällä taas oli sen 28-30pv. Tiedä kumman mukaan sitä laskis...haluun haluun haluun haluun haluuuuuuuuuun X/

Heippa!

Mä lueskelen edelleen teidän juttuja, kun en osaa teistä irtikään päästää ja päätin nyt sitten kommentoida myös. Eli Jessie mä käytin just noita Davidin liuskatestejä muistaakseni kolmessa kierrossa. Kahdella ekalla kerralla testiviiva näkyi kahtena päivänä juuri ennen kuin oviksen pitikin olla. Ei ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta selkeä kuitenkin. Muina päivinä ei siis ollut kuin yksi viiva, tosin haamu saattoi olla sen seurana, mikä kai on ovistesteissä ihan normaalia. Mutta me ollaan kaikki erilaisia, sulla varmaan LH kohoaa vaan aikasemmin kun esim mulla. Kehoittaisi kyllä jatkamaan testailua niin kauan, että on vaan yksi viiva. Tietty jos se vaan jatkuu, että kaikissa on kaksi viivaa, niin ehdottaisin, että testaat seuraavassa kuussa uudestaan ja jos sillonkin on sama, niin kyselisit terkkarista, gyneltä tai joltain, mistä voi johtua. Ja voi kai noi testit joskus olla viallisiakin, niin, että näyttävät turhaan molemmat viivat. Samaa eräähän ne varmaan kuitenkin on, että voi kai huonolla tuurilla sama vika päätyä useampaan liuskaan. Mutta siis ei toi neljä päivää mun mielestä vielä oudolta kuulosta, eiköhän se toinen viiva kohta sieltä katoa. :)

Kolmas testailukerta mulla itelläkin meni tosi oudosti, yhtenä päivänä oli kaksi viivaa, seuraavana yksi ja sitten taas kaksi. Syytän tästä kyllä sitä, että en töiden ja harrastusten vuoksi pystynyt tekemään niitä ihan oikein. En onnistunut tekemään niitä samaan aikaan vuorokaudesta ja osan tein liian myöhään illalla. Kuitenkin just tästä kierrosta mulla tärppäsi, että ainakin olin ovuloinut, vaikka testeissä olikin epäselvyyttä. :) Tsemppiä siis sulle ja kaikille muille yrityksen ja toivottavasti jokainen saa pian ne kaksi viivaa muihinkin kuin ovistesteihin!

Hei kaikille!
Näyttää tuo kierron pituuden vaihtelevuus tuottavan monelle ongelmia.
No, mitäs minulle.. tein positiivisen raskaustestin tuossa 2 viikkoa sitten... uskomatonta! En ole kuitenkaan sitä pahemmin juhlistellut, etenkin kun tuo taannoinen keskenmeno jyllää mielessä. Viikkoja siis pitäis olla 7. Kävin tänään gynellä ja eihän se alkio vastannut menkkojen mukaisia viikkoja vaan viikkoa 6. Sydämen syke näkyi. Menen siis 2 viikon päästä uudelleen ja katsotaan mikä on tilanne....pessimismi meinaa päästä valloilleen. Tietenkin tuo normaali kierto on mulla hankala sanoa. Käytin kierukkaa melkein kaksi vuotta ja viimeinen vuosi oli kokonaan ilman menkkoja. Tammikuussa otatin kierukan pois ja tulin heti raskaaksi. Nyt keskenmenon jälkeen ehti olla yhdet menkat, joten kierron pituudesta minun kohdalla ei ole hajuakaan.
No nyt tämä vuodatus saa nyt riittää. Hauskaa loppuviikkoa ja viikonloppua kaikille!

Takaisin