vuononvaltiatar
Toivottavasti sulla tulis plussauutiset sit lauantaina ! :)
Mä oon kuullu monenlaisia juttuja ovistesteistä - joillakin toimii hyvin ja ovis pongataan, joillakin taas ei toimi kunnolla lainkaan tjtn... Tai sit se on tykkäämisestä kiinni enimmäkseen en tiedä.
Mä en tiedä uskallanko testata vielä huomenna, mutta mitäpä sitä hirveesti pitkittämään. 44 on pisin kierto tänä vuonna, ja RFSU:n ohjeissa lukee että jos kierrot epäsäännöllisiä olleet niin pisimmän kierron mukaan, mut en mä tiiä maltanko mä sinne asti taas oottaa...
Mä oon nyt tosi tyytyväinen, et on vihdoinkin semmonen olo, että jaksaisin ehkä tehdää muutakin kuin vaan pelkästään töitä. Tänään 8h vuoro ei tuntunut missään, oli vaan kivaa kun tiesi että huomenna on vapaapäivä, jota ei olis ollu jos olisin toista jatkanut! :D
RouvaS
Sinäkin vielä yrittäjissä! :( Plussatuulia lähetän sinne!
Kiitos halauksesta, ja kyllä se sinällään tuntuukin että olispa munkin vuoro välillä...
koitan tossa uskaltaa testata joku päivä...
Untamoinen
Tervetuloa! :)
Väsymys yrittämiseen tulee kullakin varmaan ja se ahistaa ja ottaa vallan välillä... Ite oon koittanu olla ottamatta mitään stressiä ja ajatella tädin piipahtavan tosissaan kerran kuussa kylään - josko sitten plussa oliskin kiva ylläri. Nyt ku onkin täti jättänyt vierailunsa jonnekin, niin sitä toivotaan niin kovasti ja pelkään niin että petyn :(
Meillä ollaan oltu 12.6.2010 lähtien ilman ehkäsyä.. Ekasta kierrosta sillon tärppäs aikoinaan, LA olis ollu 17.3.2011 ja no, meni sitten heinäkuun 19. kesken. Sen jälkeen kierrot heitelleet ja nyt kun on ollut 30 piitkän aikaa niin sitten menkat onkin myöhässä reilusti. PLÄÄH :(
ginessa
Oi onneks olkoon tyttölupauksesta! :)
Koitan uskaltaa lähipäivinä tehä sen testin, en tajua miksi niin paljon pelkäänkään että negaa näyttäis, kun voihan se hyvinkin olla positiivinenkin. en vaan osaa kuvitella mikä fiilis siitä sitten tulis kun se positiivinen testi oliskin naaman eessä... hui.
Kcatri
Voi vitsi, säkin niin pitkällä! :) Oioioioi kumpikas teillä tulossa?
Menkkamaisia ollu pitkin viikkoa, tänäänkin juilinu ihan älyttömästi.. Ainoo mikä puuttuu on ne menkat!
Tirri
Mullahan tuli tosiaan sillon 23.6 ihan karseen viiltävä kipu yhtäkkiä alavatsalle! Hmm... Etovaa oloa heti sen viikon sunnuntaista lähtien... hmm!
Mä niin toivon kyllä itsekin että nyt olis sit semmosta!
Toivottavasti täti jättää siellä kyläilyn väliin! :)
omanapa...
Aamulla ihan älytön väsymys, meinannu päästä sängystä ylös vaikka kuinka tuli nukuttua. Aamulla taas aivastutti ku oli nenä jälleen tukossa yön aikana. Hikoiluttanu koko päivän, mut se nyt varmaan vaan helteestä johtuvaa...
Eilen illalla kattelin OC:n ekan tuotantokauden jaksoja ja pillitin viimesis jaksois ku mikäki ... Ja yks biisi sai kotimatkalla itkuolon päälle. Voi olla että mä vaan kuvittelen, jospa ne vaan yleisesti liikuttaa. Ainiin ja sillon juhannuksen jälkeen sunnuntaina katottiin yks leffa, ja sitä itkin sit kans ihan urakalla. Sillon ku alko etovanärästysolotkin.
Joo - ja ihan hirveesti sitä semmosta menkkamaista juilintaa (joka ei kuitenkaan taas periaatteessa tunnu menkoilta) ja oli sit pakko jo käydä vessassa tarkistaas töissä ettei vaan täti päässy yllättään. Huomasin ettei, ja ostin samantien sitten RFSU:n testin - ainoon testin minkä ehdin tänään saamaan mistään.
Menin viemään miehelle ruokaa töihin, se kun jälleen yövuorossa. Kerroin ostaneeni raskaustestin, ku menkat viikon myöhässä pikkuhiljaa. Kyseli heti että joko testasin ja mitä näytti. Taitaa sitäkin jänskättää (hyvällä tapaa) että oonko vai enkö. Niin kyllä muakin. Negan pelko vaan vallottaa tässä kaikessa kaameudessaan. Niin monta kertaa ku sitä yhtä viivaa on saanu tuijotella, tuntuu ettei sitä toista ilmesty ikinä :(
kp37/30