Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siitä onkin aikaa koska täällä olen viimeksi kirjoittanu, eli tuolloin testipäivänä 28.2 kirjoittelin tänne ja sain plussan silloin, ja tämä raskaushan täällä onnellisesti jatkuu vieläkin :) Tästä vauvasta onkin tulossa sitten isompi kuin Jasmin oli :D Kun np-ultrassakin oli paljon kehittyneempi kuin esikoinen :)

Toivotan teille ihan kaikille plussatuulia ja tsemppiä, kyllä se vielä tärppää.

Rypesin itsekin epätoivossa kun ei onnistunut ja lopetin koko raskautumisen ajattelun ja niinhän siinä sitten kävi että heti onnisti :) turhat stressit ja huolet pois niin kyllä alkaa tapahtua :)

Ja vastaan nopeesti tuohon Sillin kysymykseen millä merkeillä itse olen testaillut aina.

- Clearbluen digitaalinen viikkonäytöllä ja ei viikkonäytöllä ( Apteekista )
- Clearbluen plus/miinus raskaustesti.( Apteekista )
- Raskauskeijun Puikko-sekä liuska testit ( Raskauskeiju.fi sivulta )
- Biocard raskaustesti (Apteekista)
- First Signal Kasettiraskaustesti ( Apteekista)   ja
- Pregcheck raskaustesti ( K-citymarketista )
- Predictor raskaustesti ( Apteekista )

Tuossa nuo millä itse olen aina testaillut :)

Mä testasin eilen juurikin clearbluen viikkonäyttösellä ja se kertoi että en ole raskaana. Tätiä ei edelleenkään näy ja alkaa jo turhauttaa. Tekis mieli hakea apteekista kymmenen eri testiä ja kokeilla kaikilla josko joku nayttäiski plussia emoticon  mutta, meinasin kyllä odottaa ensi viikon maanantaihin ja jos ei vielä tätiä näy niin sitten uus testailu.. Mitään oireita mulla ei kyllä ole mihinkään suuntaan.

Pakko kai se on alkaa uskoa.. Tänäänkin viivat siihen tesiin ilmestyi. Huomen aamulla vielä varmistelun varmistelua ja sitten kai sitä voi rueta jo neuvolaan soittelemaan.

Miks on niin vaikee uskoo tätä todeks?? Varauduttiin miehen kanssa monen kuukauden yrityksiin ja nyt näyttää siltä, että ensimmäisestä kierrosta nappas. Ei voi immeisen laps tätä uskoo..

emoticon emoticon
Kylläpäs teitä nyt taas sikiää emoticon
Onnittelut, jarrusukkia ja liimaa kaikille, et pikkuset pysyy sisällä!!

Kiitos kaikille tsempanneille ja onnitelleille :) Pitää nyt jo itsekin alkaa uskomaan tähän, että pikkuinen siellä on olemassa. Miehen kanssa mietittiin "työnimeä" pikkuiselle ja päädyttiin, että hän on Sisu. Ilmeisen sisukas tyyppi tulossa, kun ensiyrittämällä mukaan lähti. Toivotaan nyt, että pysyykin matkassa mukana :)
Sivuston laskurin mukaan LA ois 22.1.2012. Kylmistä vapun keleistä oli siis hyötyä, kun piti peiton alla viettää normaalia enemmän aikaa emoticon

Onnea Onnea Nunnu81!!!

Tätihän se tuli, raivostuttavat 5 päivää myöhässä. Eli elämä jatkuu samanlailla kuin ennenkin, paitsi että kun kierto alko heitteleen ni eipä enää lasketakkaan ovulaatiota tosta vaan..

Parempaa onnea muille :)

Paljon Onnea Nunnu81 ja paljon tsemppiä muillekin kuumeilijoille! Täältä ilmoittautuu jälleen yksi lisää. Olen 24-vuotias, mieheni muutaman vuoden vanhempi. Olemme yrittäneet lasta nyt 2 kk, mutta vielä ei ole onni potkaissut. Peikkona taustalla on sairastamani endometrioosi, mutta olemme tehneet periaatepäätöksen: murehdimme asiaa sitten, jos lasta ei ala kuulumaan. Iloisin ja odottavin mielin lähdetään liikkeelle, katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.

Olisi mukava vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa (oli sitten endoa tai ei). Plussarikasta vuotta kaikille! emoticon

Tervetuloa joukkoon! emoticon

Täällä syödään vielä lääkärin määräyksestä kuukaus ja viikko e-pillereitä. Sit sais alkaa taas pupuilemaan oikeen kunnolla emoticon emoticon

Tuskaista!
Mäkin nyt eilen sorruin testaamaan Clearblue digitalilla ja "Ei raskaana" oli tulos :(
Kuukautiset on nyt viikon myöhässä. Ja oikeita tai kuviteltuja raskausoireita on edelleen päivittäin. Mulla on ollut aivan säännöllinen kierto, joten nyt on pää ihan sekaisin, että minkä takia keho mua näin kiusaa, ellen ole raskaana.
Mitä mieltä ootte, luotanko tuohon negatiiviseen? Clearbluen omilla sivuilla sanotaan että kuukautisten oletettuna alkamispäivänä 98%:lla tulos on täysin luotettava. Ja mä testasin kuitenkin 6 pv myöhemmin.

Onnea vielä Nunnu81! Toivotaan, että kaikki menee hyvin :)

Silli, sinuna vielä testaisin erimerkkisellä ja jollei kuukautiset ala, niin kävisin lääkärillä tarkistuttamassa. Pidetään peukkuja, että tärppi olisi tullut! :)

Täällä myös täti myöhässä pari päivää, mutta en uskalla vielä tehdä testiä. En vain halua nähdä sitä negatiivista vastausta taas. :(

Heippa vaan :)

Täällä raskautta yritetään ja yrityskerta nro 1 käynnissä.

Ajatukset pyörii kovasti mitä massussa voisi olla tapahtunut. Kehossa tapahtunut pieniä muutoksia, mutta kuvitelmaakin merkit voi olla kun asia pyörii melkein 24/7 ajatuksissa.

Huomenna lauantaina olis se 10 pv laskennalliesta ovulaatiosta ja en tiedä kannattaisiko testata. Oletteko näin aikaisin kuinka paljon testailleet?

Hei! voisinkohan liittyä joukkoon? Melkein päivittäin olen käynyt netissä lueskelemassa erilaisia keskusteluita, mutta ikinä en ole uskaltanut mitään kirjottaa. :D 
Täällä siis 22v tyttönen, jolla valtava vauvakuume!

Ajattelin että täältä voisi löytää vertaistukea.... meillä siis ennestään pieni neiti nyt 5½ kk, eli toista ollaan alettu yrittämään. Nyt menossa yk1. Esikoinen tärppäsi yk26 eli noin 2 vuoden yrittämisen jälkeen. Tälläkään kertaa ei ole toiveita nopeasta onnistumisesta joten päätettiin aloittaa jo aikasin :) 

Plussaisia kevättuulia kanssakuumeilijoille!

Tervetuloa vaan kaikille uusille emoticon

Plussatuulia puhallellaan täällä.. itte ei vielä voi alkaa yrittämään, mutta taustalla kuumeillaan emoticon

Tervetuloa omppyf ja Tupsukka!
Toivotaan voimakkaita plussatuulia!

Mua täällä plussat välttelee edelleen. Eli hiukan kertausta, 16.4. alkanut ed. kuukautiset (kierto 26) eli nyt 9 päivää myöhässä. Tikutin vahvan ovis-plussan 26.4. ja sen jälkeen pupuiltiin useampaan otteeseen. Ovis tod. näk. siis 27.4. No 28.4. alkoi kirkas verinen vuoto, ei hyytymiä...kesti melko niukkana n. 3 pv, sitten päivän tauko ja sitten tuli ihan pieni määrä taas vuotoa. Negatiiviset raskaustestit tehty kp 28/26, kp 33/26 ja kp 36/26. Kaikki erimerkkisillä testeillä. Oireilen pahoinvointina, vatsanipistelyinä, vessassa ravaamisena, väsymyksenä ja vatsan turvotteluna. 
Olen siis nyt olettanut että minulla oli ovis, ja sen jälkeen ovis ja ehkä kiinnittymisvuoto. Ja tottakai tähän asti oon pitänyt optimistisena raskautumista ihan mahdollisena. Mutta nyt alkaa mennä hermot. Jos en ole raskaana, missä on kuukautiset (ne, aina niin säännölliset) ja jos olen, miksi testit ei sitä vieläkään kerro. Ei edes haamuja :(
Mikä teidän mielestä on todennäköisintä? Ensi viikolla käännyn kyllä lääkärin puoleen jos tilanne on yhä sama. Oon kyllä lukenut täällä palstoilla sellaisista, joilla testi positiivinen vasta kun kk joku 2-3 viikkoa myöhässä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Jjjep. Mulla on aina ollut menkat säännölliset! Ja sillon alkuvuodesta ne oli ollut jo kuukauden myöhässä, kunnes tuli sitte pahoinvointia (oli liikkellä oksennustautia, joten en heti ajatellut asiaa). Ja siinä sitte tammikuun puolessa välissä / loppu puolella tein r-testin ja oli plussa.. Ja olin tehnyt tosiaan Uuden vuoden aattona testin ja ei näkyny mitään..

Eli älä ihan vielä menetä toivoa emoticon  emoticon

Heippa kaikille taas ja onnea Nunnu81 ja muut plussanneet!

Huomaan, että täällä moni muukin elää yhtä jänniä aikoja kuin minä. Täällä siis kp 30/n. 28 menossa, tein aamulla jo testin, mutta selkeää negaahan se tietenkin näytti. Tän puolen vuoden aikana, kun oon ilman pillereitä ollut, kierto on vaihdellut 26 ja 29 päivän välillä, nyt kaksi viimeistä kiertoa on ollut tasan 28 päivää. Silloin kerran kuin ne alkoivat 30. päivänä, sekin tapahtui heti aamulla, eli näin pitkää kiertoa ei ole vielä kertaakaan ollut. Nyt ei auta kuin odotella, että alkaako ne vielä kuitenkin vai pääsisikö sitä alkavalla viikolla tekemään ehkä jo positiivisen testin. Oireita nyt on jotain nipistelyä alavatsassa, välillä äklö olo ja tissit on arat, mutta on mulla oireita ollut monta kertaa ennenkin, eli niihin nyt en luota yhtään. Menkkaoireista ei oo tietoakaan, mutta kyllä ne viimeksikin alkoivat ihan ilman oireita, eli kaikki on mahdollista. Nyt sitten vaan odotetaan ja jännäillään!

Tsemppiä kaikille muille odotukseen ja mä pidän peukkuja, että nyt mennään yhdessä kansoittamaan noi odottajien palstat! :)

Silli, tsemppiä. Täällä on peukut pystyssä, jotta plussatuuli puhaltaisi lähiaikoina.

Mie tein testin lauantaina, kun kk ei kuulunut, ja suureksi yllätykseksi tikkuun ilmeistyi vahvat kaksi viivaa. emoticon  Ihmeiden aika ei ole ohi.

Paljon onnea kaikille!

Oi, onnea paljon Siri!! Ihanaa kuulla plussa-uutisia...
Toivottavasti mä saan täältä pian myös siirtyä odottajien puolelle, ja samoin moni muu.
Edelleenkin täti pysyy poissa, ja pahoinvointi on muuttunut voimakkaammaksi. Tutulta gyneltä sain vinkin, että testaa vasta kun kuukautiset 2 viikkoa myöhässä, niin ei tarvitse kärvistellä turhien negatiivisten vuoksi. Joten odottelen nyt vielä pari päivää ja teen sitten seuraavan testin.

Onhan tää odottelu tuskallista, mutta eipä auta nyt muu.

Onnea Siri! :) Ja tsemppiä kovasti Silli! Täällä ollaan vähän niin kuin samassa veneessä. Nyt on kp 32/n. 28 ja edelleen menkat loistaa poissaolollaan. Tein testin aamulla ja taas ihan selkeä nega. En tiiä mitä tää nyt on, kun kuitenkin noi menkat ovat olleet melko säännölliset koko tän puoli vuotta, eikä tällasta ole tapahtunut ikinä edes ennen pillereiden aloittamista. No, odottelu jatkuu, eihän tässä muu auta. Jos sitä vaikka viikonloppuun malttaisi odottaa ja testata sitten taas, jos ei vieläkään näy punaista. Kahta viikkoa en kyllä jaksa mitenkään odottaa, mieluummin sitten teen vaikka noita negoja vaan. :)

Takaisin