Heippa!!
Täällä on jännät päivät käsillä, vaikka tuolla aiemmin kirjottelinki, että kurja fiilis on ollut. Nyt on esikoisen synttärit suurinpiirtein vietetty, huomenna tulee vielä ystäviä juhlimaan. Niin, jännitetty on tädin vierailua, joka nyt vielä loistaa poissaolollaan!!!!!!
Nyt on kp 28/26. Vielä ootan vkonlopun yli et josko tätin punainen ferrari ois vaan menny rikki ja ois myöhässä, mut jos ei maanantaina vieläkään mitään kuulu ni sit testailen
Mitään oireita ei oo ollu vielä, ehkä jotain itse kehittelemiä, mut ne oon selittäny pois itelleni, etten elättelis mitään toiveita vielä. Onneks vkonloppuna on paljon tekemistä, ku pitää vieraita kestiä ja sit yks kaveripariskunta tulee yöksi vauvansa kanssa, ni saa ajatukset muualle eikä stressaa niin paljon eikä toisaalta pety niin paljon ku toiveet ei oo korkeella...
Vkonloppuja kaikille ja ens viikolla sit kuuluu täältä uutisia, josko se plussa jo tulis (jotenki vaan en vielä siihen usko
)
Plussatuulia puhkuilen kaikille!!! Uutta pullaa uuniin kaikille, jotka tädin kyläilystä nyt nauttivat
Täällä on jännät päivät käsillä, vaikka tuolla aiemmin kirjottelinki, että kurja fiilis on ollut. Nyt on esikoisen synttärit suurinpiirtein vietetty, huomenna tulee vielä ystäviä juhlimaan. Niin, jännitetty on tädin vierailua, joka nyt vielä loistaa poissaolollaan!!!!!!
Nyt on kp 28/26. Vielä ootan vkonlopun yli et josko tätin punainen ferrari ois vaan menny rikki ja ois myöhässä, mut jos ei maanantaina vieläkään mitään kuulu ni sit testailen
Mitään oireita ei oo ollu vielä, ehkä jotain itse kehittelemiä, mut ne oon selittäny pois itelleni, etten elättelis mitään toiveita vielä. Onneks vkonloppuna on paljon tekemistä, ku pitää vieraita kestiä ja sit yks kaveripariskunta tulee yöksi vauvansa kanssa, ni saa ajatukset muualle eikä stressaa niin paljon eikä toisaalta pety niin paljon ku toiveet ei oo korkeella...Vkonloppuja kaikille ja ens viikolla sit kuuluu täältä uutisia, josko se plussa jo tulis (jotenki vaan en vielä siihen usko
Plussatuulia puhkuilen kaikille!!! Uutta pullaa uuniin kaikille, jotka tädin kyläilystä nyt nauttivat
Taitaa olla kierrot menneet taas sekaisin tosta verenvuodosta mistä aiemmin kerroin...no olihan tässä jo kolme vai neljä kiertoa säännöllistä et kait ne voi taas vaihteeks heitelläkki
Kaikkein ihmeellisintä tässä on et mulla on kuitenki ollu tuntemuksia, jotka on mun mielestä ollu raskausoireita ihan selvästi. Huimausta, lievää kuvotusta, alavatsassa painetta ymym. Ainut mitä ei oo ollu ni rintojen arkuutta, mut sit taas imetän vielä et voisko se vaikuttaa asiaan jollain tavalla?!? Siis että ei ois arat?? Toisaalta se vaikuttaa raskaaksi tulemiseenki, et ehkä se toimii meillä vielä ehkäisynäki
Ymmärrän täysin, miltä sinusta tuntuu, mutta älä kuitenkaan menrtä kaikkea toivoasi vielä. Toivoa on olemassa niin kauan, kunnes toisin todistetaan. Tuon ajatuksen voimalla minäkin koitan painaa vaan eteenpäin.
Vielä kun lähtisi se pikkuinen kasvamaan masussa, niin en voisi onnellisempi olla.
Nyt siis kp 34/26... Ton raskaustestin minkä tein, ni ois pitäny kyllä jo antaa joku haamu ainaki ku oli tosi herkkä (10 mIU/ml hCG) ja testihetkellä olis kuitenki ollu jo 4+ jotain raskausviikko, jos oisin ollu raskaana. Tietty ovulaation ajankohdasta en oo ollu varma, et voisko hedelmöittyminen olla tapahtunu myöhemmin, mitä laskeskelen?!?? Kuitenkaa nyt ei oo enää ollu mitään raskausoireita, et tätiä odottelen ja sit taas uutta putkeen.
Miehellekki oon vaan tiuskinu ja ollu ärsyttävä...mikään ei auta, pitää vaan odotella ja odotella. HUOH!!
Lauantaina yritin onneani ja kurvasin auton kanssa lähiapteekin ohi, mut siinä ei ollu vapaita paikkoja, ni en sitte menny. Huomenna käyn kyllä ostamassa uuden testin vielä ja varmistelen, koska tätiä ei edelleenkään kuulu, eikä oo kyllä sellasia oireitakaan...toisaalta ei oo kyllä pahemmin mitään raskausoireitakaa, paitsi lauantaiaamuna oli äklö olo ja alamasussa tuntuu paine/turvotus. Tänään ei ollu kuitenkaa mitään pahoinvointia eikä mitään muitakaan oireita, mitä esikoisesta oli. Oon kyllä kuullu et oireet voi olla ihan erilaiset kahden eri raskauden välilläki, et sinänsä niihin en luota. Eniten kuitenki ihmettelen edelleen et tissit ei oo arat tai mitään, ku kuitenki mitä oon ymmärtäny et se on ensimmäisiä oireita. En tiiä sitte vaikuttaako tuo että imetän vielä. Siitä en oo mitään tietoa löytäny.
Enempää en jaksa kommentoida, masentaa........
Mutta jos nyt ei tärppää niin ei voi mitään. 
Alkaisi nyt nopeasti edes ne menkat sitten, että pääsisi uuteen yritykseen, jos et oo raskaana. Vaikka ei kai sekään edelleenkään ole mahdotonta. Mä pidän varovasti vieläkin peukkuja täällä.