Ihanaa, Paljon Onnea
lumikolle! Pikkuiselle tarrasukkia ja ihmisliimaa matkalle mukaan.
Olipa ihania uutisia pitkästä aikaa tännekin palstalle. Nyt sitten vaan kaikki mukaan tuohon plussa aaltoon.
Sennalle tsemit tähän kiertoon ja kaikille muillekin plussatuulia.
Täällä täti alkaa tehdä lähtöään ja greippimehukuuri on taas aloitettu. Niin ja aloitettiin me jo miehen kanssa uus yrityskin. Hieman aikaista vielä tässä vaiheessa, mutta harjoitus tekee mestarin, vaimitenseoli
Pitkästä aikaa mulla oli kunnolliset menkat. Oikeastaan keskenmenon jälkeen ei ole ennen tätä kiertoa kunnollisia menkkoja ollutkaan. On kyllä ollut vuotoa useamman päivän ajan, että on ihan menkoiksi kuitenkin tunnistanut. Nyt vaan tuntui, että pari-kolme ensimmäistä päivää vuosin kuin seula ja jatkuvasti sai laukata vessassa. Sitten vuoto loppui kuin seinään. Enään vain ihan pientä jälkitiputtelua. Jospa se keskenmenon jälkeinen kunnollinen puhdistusvuoto olikin vasta nyt. Onkohan se edes mahdollista?
Lääkäri sanoi, että keskenmenon jälkeen ensimmäiset kuukautiset voi olla normaalia runsaammat ja kivuliaammat. Mulla niin ei kuitenkaan ollut. Kahdet menkat keskenmenon jälkeen olivat täysin kivottomat ja normaalia niukemmat. Viime kerralla oli jo kipua, mutta silti normaalia niukempi vuoto. Nyt oli kaikki ihan normaalisti, vuoto ja kivut.
Nyt vaan uutta yritystä kehiin. Soitin maanantaina lapsettomuuspolille ja onnistuin saamaan meille lääkäri ajan kuukauden päähän. Jännittää! Tuli jotenkin helpottunut olo, kun sai tuon ajan, vaikka eihän se mitään välttämättä muuta. Jotenkin vaan sitä sisimmässään uskoo siihen, että lääketiede viimeistään voi tuoda meille sen kauan kaivatun lapsen, jos muuten emme onnistu. Mies piti mua ihan hassuna, kun noin ajattelen. Se nyt ei muutenkaan ymmärrä tätä mun höösäsytä ja panikointia ym. On enemmän sillä asenteella liikkeellä, että tulee, jos on tullakseen. Odottaa kyllä kovasti, että plussa saataisiin ja toivoo omaa jälkikasvua. Mies ei vaan ole sellainen ressierkki niin, kun minä. Ihan hyvä niin. Onpahan joku tasapainottamassa tilannetta välillä, kun meno yltyy liian rajuksi.
Nyt on muutenkin ihan hyvä mieli. Pari mukavaa juttua tiedossa lähi viikkoina ja saan hieman levätä töistäkin, kun olen jonkun aikaa sairaslomalla. Onnistuin telomaan itseni koiran kanssa leikkiessä ja nyt sitten otetaan rauhallisesti pari viikkoa.
Tulipa taas vuodatusta...