Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tohon tykittämiseen sen verran että seksiä ei kannata harrastaa ku korkeintaan joka toinen päivä mieluiten joka kolmas päivä. Tämä sen takia, että siittiöitä muodostuisi riittävästi. Jos joka päivä tyhjennellään niitä ni sitte laatu ja määrä kärsii. :)

Meillä nyt kp 8. Vkonloppuna vois taas alotella lapsentekopuuhat :D Katotaan vaan kuinka kerkee ku appivanhemmat on tulossa yökylään...onneks vaan pe-la emoticon

Täti tuli sitten tänään. Aikaisemmin kierto 28-30 ja nyt 34 pv. :( Ei kiva! Taaksepäin laskeskelin niin jos ovis olisi ollut 14 pv sitten niin ei varmaan kyllä ollut tai sit jossain on vika. Nimittäin 14 pv sitten peitot heilui aika ahkerasti parin päivän ajan. Uskonpa, että katselen niitä ovistikkuja netistä viikonloppuna ja tilaan tälle kierrolle. Onko suosituksia?
Mites hanski sulla? Toivottavasti täti jättää teidät välistä nyt! Saataisiin lisää plussia tälle vuodelle :) Ja toivottavasti muillakin pöllähtäisiä plussia ruutuun!
Mie yritän olla ajattelematta ja stressaamatta tätä vauvatouhua liikaa... mutta joka päivä sitä vain miettii et monesko kp menossa, jne. Toivotonta ainakin mun kohdalla! =/ Vielä kun eka lapsi tuli toisella yrittämällä. Mutta jospa se tärppi osuisi kohdalle :)

Eihän se ihan toivotusti mennyt. Vaikka alkuun täällä totesin, että testaan vasta perjantaina niin sorruin testaamaan tänään ja negaahan se näytti. Jännää tässä on kuitenkin se, että menkatkin uupuvat. Eli en ihan vielä vaivu epätoivoon vaan odottelen viikonlopun yli ja testailen (jos tarvitsee) niin maanantaina (tai alkuviikosta). Voihan se olla niinkin, että se mahdollinen alkanut raskaus ei vielä näkyisi tuossa testissä. Mutta kyllä tänä aamuna masensi odottaa vessassa, kun lopulta sai tyytyä "tyhjään" tikkuun. :'(

Mutta ei masennuta. Ensi viikolla ollaan tämän asian kanssa viisaampia. Mies vaikutti tänään kyllä hiukan pelokkaalta. Ihmetteli syytä menkkojen puuttumiseen. Itselläni meinaa ajoittain nousta takaraivosta ajatus kohdun ulkopuolisesta yms raskaudesta. Pidän sen kuitenkin vielä poissa mielestä, parhaani mukaan tietysti.

Toivottavasti muut plussailevat pian.

Ihan semmoinen kysymys vielä. Te ketkä olette jo esikoisenne ehtineet hankkia niin, millaiset alkuraskauden oireet teillä oli ja kuinka nopeasti raskaus näkyi testissä. Itselläni ei ole ollut mitään muita "oireita" kuin ilmavaivat, vatsan kipristely ja armoton väsymys.

Esikoiselta ei ollu alkuunsa mitään oireita, tai sellasia mistä olisin tiennyt olevani raskaana. Oli vähän vatsanväänteitä, menin lääkäriin kun ne oli jo jonkun aikaa jatkuneet. Lääkäri oli sitä mieltä että se on närästystä ja määräsi närästyslääkettä. Jonkun ajan päästä lääkärikäynnistä tein testin, kun näin unta että saan tyttövauvan ja plussasin:) Se olikin vähän pitempiaikainen "närästys". :). Toiselta en edes tienny olevani raskaana, kunnes silloinen mieheni totesi että taidan olla raskaana ja niinhän minä olin. Kolmannen lapsen kohdalla oli sellanen tunne, että nyt on tärpänny, tein testin ja plussasin :).

Nykyisen mieheni kanssa ei ole onni ollut mukana, luulen että meille ei sitä yhteistä vauvaa suoda. :( Sitä ei enää uskalla ajatellakaan että olisi voinut tärpätä, sillä pettymys on aina niin suuri kun huomaa että täti tuli jälleen vierailemaan. Pitäis pystyä olemaan ajattelematta koko asiaa, mutta helpommin sanottu kun tehty.

Plussatuulia kaikille! :)

Hanski - Tosi ikävä juttu! Mutta älä vielä menetä toivoasi, se plussa voi vielä hyvinkin tulla muutaman päivän päästä! Toivotaan kovasti niin :)
Ekan lapsen kohdalla oireet alkoivat vasta vkolla 8, kun laatta lensi yhtäkkiä kaaressa ;) Mitään ei ollut ennen sitä. Ja silloista "lapsentekoa" ei stressattu yhtään, kun huomasin vasta kuuden vkon päästä edellisistä mensuista, et tätiä ei ole näkynyt ja tajusin tehdä testin. :) Toista se on nyt... =/

Heippa vaan ja hyvää "ihanaa" pakkaspäivää kaikille :)

Kirjoittelin tuolla tämän ketjun alussa tänne mutta jäin sitten sivuun kun ei plussaa kuulunut ja oli tarkoitus jättää yritys kesään asti jolloin olisi häät mutta toisin siinä kävi ja yritys jatkuu ;) mitä sitä nyt suotta lopettamaan kun on kerran aloitettukin. 

Täällä olis menossa yk 5 ja kp 7 mennään, pillerit jätettiin pois siis lokakuun lopussa. Kierrot nyt on ollut vähän mitä on, eka luomukierto oli pidempi, 31 pvä, sit oli 23 pvä ja viimesimmät on ollut 29 pvä ja 26 pvä. Oviksen oon kyllä bongannu joka kierrosta, niin kivusta kun limastakin. Tässä kierrossa oon nyt sitten alkanut juomaan sitä ällöä greippimehua lasillisen, kaks päivässä ja alotin monivitamiinikuurin, se tokikin koska oon aina välillä kuuriluontoisesti sitä syönyt kun mun syöminen on aina vähän sitä ja tätä kun vuorotyötä teen. Vähän alkaa jo mietityttämään että miksei sitä vauvaa kuulu vaikka kuinka yritetään ja alkuunsa tikuttelinkin ja kyllä se ovis siinä aina näkyi ja siihen aikaan touhuttiin. Kai sitä stressaa liikaa. Tässä kierrossa oliskin sitten suunnitelmissa olla laskematta mitään päiviä ja touhuilla joka toinen päivä. Josko se siitä :) 

Tulipa pitkä teksti. Toivotaan plussaa kaikille kun kevät aurinko paistaa ja piristää mieltä :) :) 

Tervetuloa mukaan kaikki uudet yrittäjät :)

no niin. täti tuli ja mieli murtui. Siinä se kaikessa lyhykäisyydessään. Eli iso tilaus ovistesteille tehty ja nyt alkaa sitten oviksen metsästäminen. Ei hirveästi kyllä mieltä lämmittänyt, kun perjantaina koulussa alkoi tuntua siltä, että nyt tarvitsee sidettä. onneksi luotin vaistooni, pelastuivatpahan alushousut :) pakko tässä tilanteessa repiä huumoria joka asiasta.

Mutta ei muuta kuin uutta yritystä kaikille ja toivottavasti muut onnistutte paremmin kuin me.

Uuteen nousuun sisko kullat!!

Hanski1989: Voima halit sulle!emoticon Kyllä me tästä suosta vielä noustaan, siihen pitää vaan jaksaa uskoa, vaikka välillä oliskin vaikeaa.

Täällä täti alkaa tekemään lähtöään, toivottavasti myös jäädäkseen. En ehkä ihan heti huomenna viitsi aloittaa sitä oviksen tikuttamista, mutta ensi viikolla aloitan kyllä. Viimeistään keskiviikkona...

Toivotan tätittömiä kuukausia kaikille niitä kaipaaville.

Tein itse aamu seitsemältä pridictor testin joka ei luvannut hyvää. Menin nukkumaan uudelleen ja unien jälkeen kaivoin testin uudelleen katsottavaksi.

Haamuviivahan se siellä olla pilkisti. Sen jälkeen on päivä mennynt itkiessä ja nauraessa. Lokakuun keskenmenon jälkeen on jälleen toivoa! Ja mittareiden mukaan mahdollinen laskettuaika on viime keskenmenon paikkeille sijottuva. On se ihmeellistä tämä elämä.

Seurailen vielä pari päivää oloani ja teen sitten vielä varmistustestin ennenkuin soittelen neuvolaan.

hanski - Olen hyvin pahoillani tätin tulosta :( Voimia ja haleja sulle!
Nyt tästä eteenpäin tikutellaan kaikki yhdessä. Itsekin tilasin tänään netistä ovistestejä. Eipä tarvi enään seurailla kropan merkkejä mahdollisesta oviksen ajankohdasta. Lirutellaan tikkuun ja katsotaan tapahtuuko mitään :)

Täällä olis yks vauvakuumelija mukaan joukkoonne emoticon

Meillä on nyt menossa tjottailu. Neljäs lapsi haaveissa. Isommat lapset ovat tyttö 4v, poika 2v7kk ja poika 9kk.
Ovis on nyt juuri ajankohtainen ja eilen sitä hyödynnettiin ja nyt sitten vaan odotellaan.

Senna89:lle kiitos ja toivottavasti ovikset ja kaikki on SALETISTI NATSANNUT teidän perheessä! Tsemppiä tsemppiä

Paljon tsemppituulia muillekin!

En ole vieläkään sitä vahvaa plussaa tehnyt. Raskaustestinikin loppuivat juuri, joten täytyy ensi kauppareissulla ostaa sitten. Nyt ei ole enää niin hätäkiire, koska kuukautiset ovat edelleen poissa. Tilalla lievää vihlontaa ylä-alamahassa ja kyljissä. Myös viime viikkoiset yliväsytykset tuntui selittyvän tällä.. :)

Mie tungen tänne teitä kiusaamaan kans :) 
Eli uus vauvakuumeilija liittyy joukkoon ja opettelee käyttämään foorumia xD
Täytin joulukuussa 20v, tällä hetkellä tilanne on se että kovasti jännittää!!
Kierto oli säännölliset 28 pvä, kunnes jostain syystä (??) syksyllä meni siihen että heittelee 29-31 päivää. Nyt menossa kp 35!! Jännittää!! Pillereitä en oo syönyt kahteen vuoteen, ja kokonaan ilman ehkäisyä menty muutama kuukausi.

Ihana oli lukea teidän kuumeiluja, toivottavasti tuuri käy kaikilla! Itsellä on ajatukset ihan sekaisin vielä koko ajatuksen kanssa...

Heippa taas kaikille! On muka ollut niin kiire, ettei ole kerinnyt kirjotella.

Makkien tykitykset sai kyllä hymyn korviin asti :)

Täti on tullut näköjään monellakin käymään tässä taas ja eihän siinä sitten muu auta kuin uutta tykitystä odottelemaan.

Mä oon tehnyt ovistestejä la-su-ma aamuisin ja kaikissa oli, varsinkin lauantain testissä vahva haamu. Haamu siis kummitteli vielä su ja ma aamuina ja siksi tein sitten vielä eilen illallakin testin, jossa ei enää haamusta ollut tietoakaan. Eikä myös tänä aamuna. En tajua!! Olis kerralla kunnon viiva ja sillä selvä eikä mitään haamuja. Ihan tarpeeksi tässä saa miettiä ja pähköillä muutenkin ja sitten tulee vielä tollaisia typeriä haamuja :( en tykkää!

Heips kaikille!
Oikein paljon Onnea haamusta Poutikselle! Eiköhän se siitä plussaksi muutu :-)
Täällä viedä odotellaan. Ei ole tätiä näkynyt joten toivoa tärpistä vielä riittää. Olen yrittänyt suhtautua rennosti ja olla stressaamatta, mutta aina vessaan mennessä sitä vähän jännittää.
Päätin että teen testin aikaisintaan ensi maanantaina. Jos ovulaatio oli viikon myöhässä kuten luulen näkyy plussa kai aikaisintaan ensi viikonloppuna. Päätin että säästän itseäni enkä tee testiä turhan aikaisin.

No niin. Nyt on tässäkin osoitteessa saatu mieli tasoisettua ja uudella yrityksellä lähdetään tähän tulevaan kiertoon. Täti lähti toissa päivänä ja eilen harjoiteltiin sitten lapsen tekoa. Yhtä hauskaa hommaa se oli kuin ennen tätiäkin. Tämä viikko vedetään harjotellen. Oviksen pitäisi laskureiden mukaan olla 4.3 eli aloitan tikuttelun sitten maanantaina/tiistaina. Nyt kun tuo viime kierto heitti muutamalla päivällä yli, niin ajattelin "pelata varmaa peliä" ja aloittaa testaamisen aikaisemmin kuin olisi ehkä suotavaa.Tässä vaiheessa sitä toivoisi jo jotain näkyvän, onhan tässä jo lokakuusta lähtien yritetty ahkleraakin ahkerammin. Tietysti aikahan ei ole vielä pitkä, mutta. Kuten teillä muillakin, halut olisi kovat. Tämmöisessä tilanteessa sitä vain tuntuu niin "turhilta" nuo seksivalistukset, että kerrastakin voi tulla raskaaksi. Kas kun en minä vaan :D

Onnistuneita tikkuhyökkäyksiä kaikille tikuttajille ja onnittelut onnistuneista laukauksista plussanneille.

Santsu, toivottavasti onnistut olemaan jännittämättä ja stressaamatta kamalasti niinkun sanoit, itsellä taitaa olla ihan mahdotonta  :) Koko ajan miettii ja kuulostelee oloaan..
Ja kun tuntuu että testiä ei uskalla tehdä, mieluummin odottelee vaan ja sitten kun/jos täti tulee niin tulee. Se negan näkeminen tuntuu aina pahalta vaikka yrittää olla toivomatta "liikoja".

Mie yksinäni jännittelen täällä kun poikaystävä on töissä, ja kun tuntuu että ei ystävillekään tahtois sanoa mitään, ihankuin se tilanne siitä muuttuis sanooko sen ääneen vai ei.. :)

Hanskille tsemppiä paljon!!

Ansku90 ja Santsu - Pidän teille molemmille peukkuja, et nyt tärppäisi! :) Tässä on kyllä lyhyen ajan sisällä monella täti käynyt. =/ Noh, meillä on sit samoihin aikoihin kaikilla vauva tulossa, kun nyt kaikilla natsaa. ;D Meillä on hanski sit laskureiden mukaan ovis samana päivänä, 4.3. Voi ukko parkoja :D (ja lokakuusta asti täälläkin yritys ollut päällä)
Kaikille tsemppiä, voimahalit ja aurinkoista kevään alkua!

Takaisin