Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmittaa todella paljon teidän kaikkien puolesta, joille täti tuli kylään. Ja todella pahoillani olen niiden puolesta, jotka ovat menetyksen kokeneet. Itse en osaa kuvitellakaan, mitä koette ja tunnette. Voimia ja jaksamista teille!
Täällä alkaa menkat olemaan ohi, ja saapi taas alkaa heilutella peittoja... mukavaa hommaa sekin on, ei siinä mitään emoticon
Toivottavasti tärppi osuisi kohdalleen... meidän kaikkien.

Täällä olis yksi kuumeilija lisää! :)
Olen 24v ja mieheni 28v, olemme olleet neljä vuotta yhdessä. Asumme omakotitalossa maaseudun rauhassa kahden ihanan koiran kanssa. Tilaa olisi yhdelle pienelle vaavillekin. emoticon

E-pillerit jätin pois joulukuun viimonen päivä ja nyt on siis ensimmäinen kierros menossa. Tuskin vielä tärppää vaikka yritys on ollut hyvää. :)
Mikään kiire meillä ei ole ja viestejänne luettuani huomasin että stressittä on paremmat mahdollisuudet onnistua joten peukut pystyyn. emoticon

Oikein paljon onnea meillä kaikille ja kertokaahan kuinka teillä sujuu! Toivottavasti meistä jokainen plussailisi tänä vuonna. emoticon

Nyt on viikko mennyt ilman kapselia ja elimistö on ihan sekaisin!
Mielialat heittelee häränpyllyä, varmaan siksi että jätin myös mielialalääkkeen pois. Itkettää ja on ahdistunut olo vuorotellen. Hui kauheaa. Mitä jos mä en pärjää ilman sitä mielialalääkitystä? Mitä siitä voi vauvalle aiheutua? Nyt olen joutunut ottamaan rauhoittavaa lääkettä parina päivänä ja mitäs jos siellä onkin pieni nyytti jo tulossa. *panic*

Ahdistuneissa tunnelmissa kirjoittaa
Tettu

ONNITTELUT plussasta Jenksbar!!!!!!emoticon

Sulla kävi tosi onni, vau!!:)

Koitamme muut hypätä mukaan aaltoon. Toivottavasti pian tullaan perässä odottajiin.

Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!!!!emoticon

Lämpösät onnittelut plussasta ja onnea odotukseen Jenksbar!!! emoticon Se kävi todella nopeasti!

Toivottavasti täältä perästä tulee vielä monta monta onnellista odottajaa sinne odottajien puolelle!

Paljon onnea Jenksbar!! Upea juttu!

Me päädyttiin nyt siihen että keskitytään nyt kilot pois-projektiin :) Ehkäisyä ei aleta käyttää mutta ensisijaisena tavoitteena olis saada miehen kans tässä seurustelun aikana kertyneitä kiloja pois :D

Hei!

Ilmoittaudun mukaan joukkoon. Heti aluksi :

MIIMAU: Minä raskauduin viimeksi välittömästi varhaisen keskenmenon jälkeen. Tein raskaustestin jolla varmistin että kaikki oli pois tullut ja uutta yritystä :) Niinpä nappasikin vaan heti.

Olen siis tänä vuonna 35 täyttävä neljän lapsen äiti. Vanhimmat kolme ovat ensimmäisestä liitostani. Uuden miehen kanssa saimme pojan viime heinäkuussa ja nyt sitten on kova kuume päällä.
Muutaman kerran vienosti vihjaisin ukolle vauvasta ja yhtäkkiä sieltä tulikin et tehdään vaan :D

Joten nyt siis ensimmäinen yritys alkaa näillä näkymin helmikuun puolella.

Jenksbarille suuren suuret onnittelut, toivottavasti tosiaan tullaan kaikki pian perässä sinne odottajiin :)
Tettu kans tulee sit heti kertoon et kuis kävi, peukut on pystyssä :)

Täällä ootellaan ens viikon perjantaita ja oviksia ja ahkerasti heilutellaan peittoja jo nyt :)

Rinnoissa pientä arkuutta, mahassa ihme tuntemuksia illalla/öisin, sormet turvonneet, pään särkyä ja väsyttää koko ajan.. Nyt odotellaan lauantaita että pääsis ensimmäisen kerran testailee. :) Meillä ensimmäinen yrityskierros menossa joten tuskin vielä on napannut. Oireet on niin helppo kuvitellakin...
Peukut pystyyn ettei meille kenellekään tule tätiä kylään vähään aikaan! :)
Ootteko muuten millaisia raskaustestejä käyttänyt? Tilannut netistä vai ihan marketista tai apteekista?
Ei jaksais oottaa koko viikkoa! :D Nyt todellakin TIEDÄN miltä teistä tuntuu ja voin vaan kuvitella miltä se pettymys tuntuu jos menkat alkaa..
Mutta palaillaan, Onnea kaikille, ahkeraa pupuilua ja plussailua!! emoticon

Plussatuulta myös sulle, zuvi!=) Mie oon kokeillu testien suhteen vähän kaikkea, ostanu marketista ja apteekista sekä tilannu netistä halpatesti.fi:stä.
Kaikki ollu kai ihan yhtä hyviä.:)

Täällä nyt kp30, nyt on vahvasti sellanen fiilis että josko olis elämänalku masussa...?emoticon
Toooosi vahvat oireet, sellaiset mitä ei aiemmin ole ollut ja rinnat on ruvennu elämään ihan omaa elämäänsä.
Eilen aamutesti nega (en taas muista kirjotinko tästä tähän palstalle vai toiselle:D) mutta huomenna aamulla testaan -jos en jo tänään innostu, jos onnistun olemaan pitkään pissaamatta ja sais vahvat lirut;)-.

Kumma juttu kun ajatukset on kaikki jo kääntyny niin että "olen raskaana", vaikken vielä tiedä varmaksi sanoa..? Pään sisällä jyskää ääni joka viestittää raskaudesta, mietin kaikki tulevat asiat nyt tämän "raskauden" kautta.
Nyt sais oikeasti sitten tulla se plussa sieltä...En kai mie näin pahasti pysty itteäni huijaamaan, tämä on ihan eri luokkaa kuin aiemmilla kerroilla (nyt jo yk 10/13kk)

Kerronpa kun saan selvyyttä asiaan....emoticon

Suuria PLUSSIA kaikille teille!!!!!!!!!!!=)=)

Tettu, oliko vasta eka testi?? Jos oli niin elä ihmeessä heitä vielä hanskoja tiskiin..!=)
Kannattaa aamun ekasta pissasta tehä se testi, siitä saa vahvimman tuloksen.
Tulos ei aina (aika useinkaan?) näy vielä ekassa testissä, silloin kannattaa muutaman päivän päästä testata uudestaan.emoticon

Tiistaita kaikille,
En muista milloin viimeksi olen iloinnut tätin kyläilystä. Oli aika yllätys että kierto oli kaavinnan jälkeen melkein normaali, vain 5 päivää enemmän kuin yleensä.
Nyt kun on yksi kierto välissä voi sitten tosissaan jo aloitella yritystä uudelleen. Laskin just että ovulaation pitäis osua kahden viikon päähän, ja vielä just viikonloppuun jolloin ollaan miehen kanssa kahdestaan risteilyllä. 1,5 vuotias neiti on mummollassa ja meillä on täydet mahdollisuudet pupuiluun koko viikonlopun .
emoticon 
Toivoisin tosi kovin että tärppäis nopeasti. Siihen luulis olevan mahdollisuus sillä molemmilla kerroilla olen raskautunut heti pillereiden jälkeen ekojen luomumenkkojen jälkeen. Nyt tietty voi jännittää enemmän kuin on keskenmeno takana, mutta täytyyhän sitä uskoa että toinen kerta on onnekkaampi. 

Niin... nyt kun toi omanapa saatiin pois systeemistä...

Toivottavsti Alissa22lla onnistaa. Joskus kroppa kyl tietää jo valmiiksi, eli  hyvinkin voit nyt sit ollajo raskaana. Jännitystä siis ilmassa, kerro heti kun tiedät miten kävi.

Tettu,
Kannattaa joo testata uudelleen parin päivän päästä. Itsellänikin viimeksi vasta toinen testi näytti plussaa. Kauhea harmi oli ekan jälkeen vaikka en ollut silloin myöhässä kai kuin 3 päivää, mutta pari päivää myöhemmin aamulla tehdystä testistä sit löytyi ne kaksi viivaa.

Onnea Jenskbarille! :) Ja toivotaan, että Alissa ja Tettu ootte tosiaan pian liittymässä Jenskbarin joukkoon! Ootko Vanilja83 saanut jo selvyyttä tilanteeseen?

Itellä jännäystä on vielä viikko jäljellä. Ensin olin ihan varma, että ei oo tärpännyt, mutta nyt alan taas kuvittella oireita ja ajatella, että joku tuolla masussa kasvaisi. :) Yritän kyllä kovasti karkottaa nää ajatukset, ettei taas tulis pettymystä, mutta eihän sitä tietty tiedä, vaikkei tuliskaan... :)

Tsemppiä kaikille yrittämiseen, odottamiseen ja jännäilyyn! Muistetaan nauttia vielä tästäkin elämänvaiheesta, ennen kuin siirrytään seuraavaan! <3

Voi ei niin mitään :D Ovislima bongattu tänään ja olen ihmeissäni. Oviksen kun piti laskurin mukaan olla vasta kuun lopussa. Noh ;) nyt suunnittelmaa vaan miehen pään menoksi :D

Mulla oli vähän sama kui sulla Jonna.K, odotin ovista 16.1., mutta olin bongaavinani sen jo 12.1.. Mutta eipä tuo haitannut.. :) Toisaalta, jos ovis tosiaan oli silloin, niin mun ymmärryksen mukaan menkkojen pitäis myös olla ajoissa, eli kutakuinkin tänään.. :) Ei pitäis kyllä laskea tällasia, tulee vaan paljon levottomammaksi, kun muutenkin on vaikeeta saada itteni keskittymään opiskeluun.

Mun pitäis lukea jotain artikkeleita, sen sijaan mä löydän itteni koko ajan tuijoittamasta vastapäisen päiväkodin pihaan. Ei hyvä juttu. En tajuu miten tässä kävi näin, kun tosiaan vielä viime viikolla olin varma, ettei tärpännyt ja olin ihan rauhallisin mielin ja valmis kattomaan sitten, mitä ensi kuu tuo tullessaan. Nyt yhtäkkiä sekosin täysin, enkä meinaa kestää tätä jännitystä, tekee mieli vaan roikkua koko ajan täällä tai nukkua suoraan ensi viikkoon. Menin jo lukemaan noiden syyskuulaisten keskusteluakin tonne, ei olis pitänyt, ei helpottanut yhtään. :D

Takaisin