Rasitteena RaDi

Mulla oli maanantain painoarvio 3700-3800g eli ei tartte alkaa käynnistämään saatikka sektioon. Eli jos laskettuna päivänä syntyy ni hyvinki on alle neljä kiloa. Siis jos ei oo hirveesti heittoa. Olen helpottunut vaikka tää Odotellaan nyt vaan että se syntyy oli jotenki viiminen vaihtoehto mitä ajattelin.
 
Mulla arvioitiin myös kokoarvioks syntyessä 3500-3700g, mutta pikkasen alko pelottaa ku nennaemilialla noin iso heitto :-o minä kuitenkin oon vaan 154 pitkä, eivätkä suostuneet käynnistykseen.. Ja viikko sit tosiaan ultran mukaan paino jo 3337g. Toivon nyt vaan ettei hirveesti yli menis :-)
 
Hjälp! Mullakin syntymäpainoarviona 3700g ja nyt kumminkin mennään jo "yliajalla" 40+3... tuleekohan tästä mimmonen möykky! :wideyed:
 
Nennaemilia sai yleisen paniikin aikaiseksi! "Onneksi" oli sektio takana, ettet yrittänyt tuon kokoista pt-vauvaa punkea alakautta ulos o.o Yritän rauhoitella itseäni, että oma vatsa näyttää ulospäinkin pieneltä, ettei sinne voi mahtua ihan hirmuisen isoa, mutta kun tiedän ettei se ihan niin toimi, niin lasketun ajan lähestyminen hirvittää jo! Mieluusti synnyttäisin tällä viikolla :D
 
Vaikka mulla on toi radi diaknoosi niin ei oo ultraa vaikka menis yli laketun.. :sad001 Sanoi neuvolantäti et jos menee yli niin äippäpolille varataan aika vasta 10 päivää yli lasketun..Mulla toi sf mitta on ollu tosi tasanen et normin yläkäyrää kasvaa.. Maanantaina oli 38+2 ja sf oli 36...Toivottavasti ei tuu jätti vauvaa... Esikoinen oli 3255g et ei ollu iso mut nyt mun maha on isompi ja pelottaa et jospa sie onki joku iso vauveli..
 
Antaahan se sun vatsakin nyt kakkosraskaudessa enempi periksi kun on jo yksi raskaus alla. Esikoinen ollut sulla tiivis paketti. Jos radi hallissa niin älä nyt maalaa piruja seinälle, että olisi kovin paljoa isompi vauva tulossa. ❤️
 
Me käytiin tänään 38+3 ultrassa ja koko tällä hetkellä n. 3,1kg. :) Joten saatiin seuraava aika 40+1. Ellei poika itse päätä tulla aiemmin. Kyllä todellakin on kannattanut olla tarkkana raskausaikana. Painoakin on äidille tullut koko aikana vain n. 2kg! :)
 
Yök-yök-yök... Miten nopeasti sitä unohtaakin, kuinka ällö toi sokerirasitus on! Lähinnä tuo paasto oli ihan hirveää. Eka sokerirasitus nyt synnytyksen jälkeen, kun on kulunut 6 vkoa ja seuraava vuoden päästä. Nyt testissä koska kaikki arvot oli heti raskauden alussa koholla ja mentiin lääkitykseen loppuraskaudessa.
 
Takaisin
Top