Rakenneultrat ja sukupuoli

Apuva. Menin klo 00 nukkumaan ja heräsin kahden tunnin päästä paniikkiin... Tänään siis on aamulla ultra ja kuolen tähän pelkoon. Koitappa tässä sitten nukkua, kun ahdistaa niin hulluna! :pale

Yöllä alkoi sitten samalla aivan jäätävä närästys, joka on jatkunut pitkin päivää. Rennie auttaa vain sekunnin, joten jotain tujumpaa tarvis. Mutta itse aiheeseen:
KAIKKI HYVIN :Heartred Kaikki oli kuten pitääkin, mikä oli suuri helpotus. Meillehän on sitten typykkä tulossa :p:grin Hänellä varmasti tulee löytymään omaa tahtoa, on nimittäin nyt jo potkinut niin kipeästi, vaikka painoakin on vain 450g. Ja heti lääkärin saatua ultralaitteen mahalle tuli monoa :angel4

Mä oon myös huomannu et tää mejän typy masussa on ärhäkämpi potkunyrkkeilijä ku mitä noi pojat oli :D varmaan kunnon justiinaa tuppaa! mut pitäähän sitä isoveljille pärjätäkin ni hyvä et löytyy sisua

Heh, mä en osaa yhtään sanoa enää millainen on esikoiseen verrattuna, voisin väittää että tämä olis vähän vilkkaampi, mut ihan rehellisesti en kyllä muista edellistä niin tarkkaan. Kuulemma mun sisaruksista pojat on ollu hiljaisia tyyppejä masussa ja me tytöt aika hurjia...tosin joo, itse nykyään kuntonyrkkeilen ja sisko harrastaa mm.vapaaottelua ja muita vastaavia että silleen...velipoika käy lähinnä salilla.

Viimein pääsee koneelle kirjoittelemaan..
Meillä oli maanantaina ultra 21+5 , kaikki muuten mallillaan mutta pään mitta vastasi viikkoja 19+5, joten päästään läkärille kontrolliultraan. Esikosta ja tosikosta oli onneksi sama homma ja kaikki oli mallillaan, meidän vauvoilla vaan on aika soikio pää ja sen vuoksi ilmeisesti tuo mitta heittää niin paljon. joten ei onneksi asia murehduta liikaa :)
Ja meille lupailtiin tyttöä :Heartpink painoarvio 446g :Heartpink

Meillä painon takia siirtyi la 5:llä päivällä eteenpäin,mutta paperilla pidetään se mikä on ollutkin,kun ei heittänyt kuin tuon viisi päivää. Ja uuteen kuvaan ei tarvi mennä,koska rakenteellisesti on kaikki niin mallillaan kuin voi olla

Lisää infoa.. 29.10 oli lääkärlle aika joka katsoi tytön sydämen uudestaan. Kuvissa välillä näkyi reikä / aukko, mutta toisissa / toisessa kuvakulmassa ei näkyny mitään.. Mutta tämän kuun lopussa mennään taas uudestaan lääkärin luokse ja katsotaan taas.. Jos siellä jotain on niin se menee joko itsestään umpeen raskauden aikana tai sitten se ei haittaa vaavin elämää (kumminkin syntyessään sydän katsotaan uudestaan)..

Tälläisiä uutisia, mutta itse en ole kovinkaan huolissani tästä. Asialle kun ei voi mitään.

Eilen oltiin rakenneultrassa (vihdoin!!). Odotin eniten sitä, että miltä sydän ja aivot näyttävät ja komantena sitä sukupuolta. Eihän ultraajatäti sitä sukupuolta sitten oma-aloitteisesti alkanut kertoa ja melkein jo alettiin lopetella, kun kysyin, että voisko sitä sukupuolta katsoa.. Kyllä hän sitten sanoi, että katsotaanpas näyttäisikö hän mitään ja kyllähän hän näytti! Pikkuinen poika siellä temmeltää!!! :Heartred Minä en tiedä MITÄÄN poikalapsista, olen oman perheeni ainoa lapsi ja täytyypä opetella pienen pojan elämää nyt sitten. :Heartred

Kaikki oli kunnossa, ja tyttö olis varsin selvästi tulossa, vaikkei sitä kukaan tietenkään pysty ihan varmaksi sanomaan. Oli tosi hyvä/kiva ultraajatäti, kertoi tarkkaan milloin minkäkin valtimon ja laskimon toiminnasta yms samalla kun esitteli tyypin ihan päästä varpaisiin sisälmyksiä myöten. Todellinen ammattilainen! Siis kaikkihan ne on pääasiallisesti, mutta että tällä oli myös taito kommunikoida ymmärrettävästi, ystävällisesti ja innokkaasti tulevien vanhempien kanssa :)

Mä oon kanssa ollut tohon turun Medisonariin tosi tyytyväinen tai ainakin siihen yhteen ultraajaan joka meille on sattunut joka kerta (siis myös esikosta) käy tarkkaan koko vauvan läpi ja selittää mitä missäkin näkyy ja kommentoi joka kerta perään hyvältä näyttää tai niinkuin kuuluukin :)

Meillä oli ru tänään, kaikki näytti siltä miltä pitikin <3 Kovasti liikkui ja heitti kuperkeikkaa :D Painoarvio 361 g ja viikkoja siis 20+3. Sukupuolesta ei voinut erehtyä, siellä vilkkui selvästi pojan vehkeet :) Piti käydä heti shoppaan "vähän" vaatetta... ;)

Takaisin