Rakenneultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Tweety ja Riitu87 hyvin menneistä ultrista. [:D]

Ihanaa et kaikilla on tähän mennessä ollut kaikki hyvin.

Ihanaa että kaikilla on mennyt hyvin tutkimukset! Sukupuoli olisi tietysti kiva tietää jos sitä on kysynyt mutta toisaalta ylläri on kiva synnytyssalissa[:)]

Meillä myös meni reissu erittäin hyvin. Ensin oltiin perinnöllisyyslääkärin juttusilla esikoisen sydänvikaan liittyen ja sen mahdolliseen esiintymiseen sisaruksilla. Eikä kuulemma ole mitenkään todennäköistä että esiintyisi ainakaan samaa vikaa. Onneksi[:)] Itse ultra meni hyvin. Siellä köllöttelivät herrat A ja B omissa pusseissaan ja näyttivät rakenteetkin siltä miltä piti. Aika kauan ultrattiin, oli aika haastavaa saada kaikki tutkittua. Ja sovittiin sitten että sydämiä tutkitaan vielä 3 viikon päästä uudelleen varmuuden vuoksi. Lisäksi on jo sovittu että meidän pojat tutkitaan sydänasemalla heti syntymän jälkeen jolloin viimeistään suljetaan pois mahdollinen sydänvika.
Tutkimuksessa selvisi myös että meidän pojilla on kuin onkin omat istukat vaikka edellisessä ultrassa muuta väitettiin. Hyvä että selvisi nyt kun tuolla jutulla voi olla vaikutusta vakuutuksen saantiin muksuille. Tämä versio on ymmärtääkseni muksuille paras mahdollinen kun kaikki on ns "omaa" eikä tarvitse jakaa toisen kanssa muuta kuin kohtu[:D]
Kertoivat myös että kaksoset syntyvät useimmiten viikkoon 37 mennessä joten täysiaikaisia ei todennäköisesti tule näistäkään. Mulla on kuitenkin hyvät mahdollisuudet saada tämä raskaus menemään aika pitkälle; olen pitkä ihminen joten vauvat mahtuu kasvamaan hyvin ja kun olen käynyt läpi jo kaksi täysaikaista raskautta ilman komplikaatioita niin tämäkin voi mennä lähes loppuun asti. Saapa nähdä kuinka isoja meidän pojat syntyessään sitten ovat ja minkä kokoinen maha mulla on kun loppusuoralle päästään. Tällä hetkellä muksut ovat n 20 cm pitkiä joten mun mahassa on "vauvaa" jo 40 cm edestä. Ja siltä tämä tuntuukin. Sukkien laitto alkaa olla hankalaa yms. Ja nyt ei ole vielä edes puoliväli...

Onnea paljon KAIKILLE hyvin menneistä ultrista!![:D][:)][:)][:)]
Pikaisesti lukasin kunkin tekstin ,tultiin juuri laivalta ja
olo on pikkisen väsy[:)]

Saattaa olla Sme et monet ainakin pikaisesti vilkaisemalla on käyneet melkein viikkoa pienemmillä raskausviikoilla ultrassa. Ja kasvuvauhti tässä vaiheessa vielä hurjaa, joten eroja tulee viikossakin jo paljon. Mut kyllähän nuo kasvavat eri lailla, omia aikojaan. [:)]

Eemi03 Juu varmaan..Ja saihan se ultralaite mulle lasketuksi ajaksi 27.7..Et joutuu varautumaan ennakkoon et voikin tulla aiemmin..[;)]

Vielä laitetaan jäljellä olevien päivät..

30.3 myrsky, Lidia10, AnXu81
31.3 lemppi
6.4 Josefina, Paukke
7.4 Lila, nuusku, asali
8.4 wimppu, HP86, Viljonka, Nemiah (uusintaultra)
14.4 Essi83
15.4 nemiah

Mulla olis ultra maanantaina 29 päivä klo 14,kaksi yötä vielä jännitystä[:D] Jos joku mut tohon listaan lisäilis kun itse en osaa lainata.....[&o]

Mulla myös huomenna eli 29.3. heti aamulla kahdeksalta aika!!!
Saa nähdä saako yöllä unta..... [:D]

ALKUPERÄINEN: Sme

29.3 elysee, j.j.
31.3 lemppi
6.4 Josefina, Paukke
7.4 Lila, nuusku, asali
8.4 wimppu, HP86, Viljonka, Nemiah (uusintaultra) , Annmarie
14.4 Essi83
15.4 nemiah

Lisäsin itseni ja J.J.:n ja elyseen...[;)]

JEEEE!!!
Nyt on ultra takana, kaikki hyvin ja tavarat oikeilla paikoillaan, paitsi "mies osat", joten pientä tyttöä odotetaan!!
Ja kun meillä tosiaan se eka ultra jäi reissun takia välistä, täytyy säätää tuota tickeriä oikeammaksi kun LA onkin jo 11.8.
Ei haittaa, vähän vähemmän odotettavaa!

Onnea kaikille hyvin menneistä ultrista [:)]
Vielä viikon kun malttaisi odottaa... [&o]
Mutta silti, aika on mennyt kyllä hurjaa vauhtia. Jotenkin koko ajan tuudittautuu siihen että 9 kk on pitkä aika, ja hupsista vaan nyt ollaanki kohta jo puolessa välissä [:D][8|]

Onnittelut JJ:lle tytön tylleröisestä [:D]

Täällä jännitellään sitten vuorostaa huomen aamulla klo 8.00 äippäpolilla [;)]

Onnea J.J.!

Itteä jännittää, huomenna olis aamulla ultra klo 9. Pitää sieltä kaahata suoraan töihin, joten toivon, ettei kauheeta tunnelatausta tule. Pitää selvitä päivä töissä vaikka oliskin jokin huonosti. Mies meinaa sairastua, kunhan ei olis sillä aamulla kuumetta niin pääsis yhdessä sinne!

Jeps, toivon että miekkonen pääsis mukaan, vaikka toisaalta tätä (siis raskaana oloa) helposti pitää omana juttuna ja marisen miehelle miten tää ei vielä sen elämään vaikuta millään lailla, joten miten se voisi mitään ymmärtää [;)] Mun pitää välillä muistuttaa itteäni, että on tää senkin lapsi, eikä se voi sille ite mitään että luonto on hoidellut hommat näin [:D]

ALKUPERÄINEN: Annmarie

ALKUPERÄINEN: Sme

29.3 elysee, j.j.
31.3 lemppi
6.4 Josefina, Paukke
7.4 Lila, nuusku, asali
8.4 wimppu, HP86, Viljonka, Nemiah , Annmarie
14.4 Essi83

Lisäsin itseni ja J.J.:n ja elyseen...[;)]

Yritin korjata tuota oikeaksi omalta kohdaltani ;) Eli ei mulla kahta rakenneultraa ole. Ultrapaikka muuttui ja sen takia päivämääräkin.

Onnea J.J tytöstä ja tsemppiä Tmuillekin tän viikkoisille! Itselläni vielä odoteltava ensi viikkoon [8|]

Kukkuu!!

Täällä huhuilee yksi ikionnellinen äippä [:)]
Pieni rakkauspakkaus oli terve ja kaikki "osat" oli niillä paikoilla mihin kuuluukin.
361g täyttä tyttöenergiaa <3[;)]

Takaisin