Rakenneultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea poitsusta Haniliini!![:)]
Onnea pojasta myös illille!![:)]
Onnea myöskin Heiskulle poitusta!![:)]
Onnea Siilinen Tytöstä!![:)]

Huhheijjakkaa,kotona vihdoin..kävi urheilusta kipitellä tuolla korkokengillä
jäisillä teillä,kaupankin kautta ja käytiin syömässä pannupizzaa,
nyt aivan poikki![:D]

Meidän tyttö vastasi viikkoja 20+1 niinkuin pitääkin,painoa arvio oli 375[;)]
Kaikki mitä katsottiin oli kunnossa,aivan mahtavaa!!
Ei enään kaipaisikaan mitään episodeja...[:D]
Tytyllä oli käsi niskan takana(sama asento kuin minulla sohvalla ;))
Liikkui ja ojenteli itseään paljon.
Laitan myöhemmin tähän kuvan kun saadaan taas skannerit liitettyä jne..kestää hetken taas että sen jaksaa tehdä [:)]

Ihanaa että kaikilla on menny rakenneultrassa tänään kivasti ja kaikki on ollut kunnossa.!![:D][:D][:D][:D]

Ps :katsottiin vielä näyttääkö paikat,ja Tyttö se oli niinkuin pitikin lapsivesitutkimuksen mukaan[:D]

Ihanaa että ultrat on menneet kaikilla hyvin!

Eemi03, harmi ettei halunnut itseään esitellä. Kaino tyttö tulossa? Mitä sä itse veikkaat olon puolesta? Ja tsemppiä muutenkin, onneksi huonojen kausien jälkeen yleensä tulee hyväkin aika ja ongelmat helpottaa.

Haniliini, onnittelut pojasta! Ootko jo valinnut synnytyspaikaksi Hyvinkään vai mitä meinaat tehdä?

illi78, poika teillekin tulossa. Onnittelut! Mitäs sitä itseään sen enempää esittelemään etukäteen [:D] Pitää teitä jännityksessä ulkonäkönsä suhteen.[;)]

Heisku, teillekin poika. Onnea! Noi 3D / 4D kuvat on ihania!

Siilinen, onnittelut tytöstä! Hyvä että tulee prinsessojakin elokuussa[:D]

Ginessa, hyvä että on edelleen tyttö tulossa[:D] Mä oon kuullut joskus juttua että lapsivesipunktiossa ois menny jotain poskelleen ja että siellä ois näkynyt väärä tulos sukupuolesta. Tiedä sitten onko ko juttu urbaanilegenda tms.

Eipä tainnu muille käydä niin et ei näytäny. Tai eihän siilinen voinu sanoa ihan varmasti. Mut se olikin tyttö laatua veikkaillu. Et ehkä se poika helponpi diagnosoida ku on jotain selkeetä mistä näkee.

Kaikille onnea tosi paljon. Kaikkilla meni ultrat hyvin mikä on pääasia. Vauvat terveitä ja eläväisiä.

Meittin "isot" pötkyläiset Ginessan kanssa olivat sit arviolta saman painosia[:)].

Mä sain 3 kuvaa matkaani mut niistä saa tosi huonosti selvää. Kauan yritettyyn et möykkyläinen olis antanu oikein profiilikuvan mut aina käänsi päätään eri suuntaan. Eikä jalkojaan raottanu vaik kui yritettiin ja odoteltiin[:D]. Jästipää tekoa jo alkuun[;)].

Scarletille: olo tuntuis ihan tytöltä, oireet ja ennusteet myös. Mut olis halunnu varmistuksen ku ei siitä kuitenkaan voi olla varma. Katotaan sit uudemman kerran oikein gynegologin kanssa 21.4. josko olis silloin antoisanpi[:D].

Onnea kaikille hyvin menneistä ultrista!

Minä vielä kovasti kauhulla ja innolla odottelen ultraa joka vasta 29.3.
Ensimmäinen ultra meni meiltä ohi, kun oltiin tammi- ja helmikuu reissussa joka ostettu
jo aikoja ennen kun toukasta oli tietoakaan, ja vain hieman ennen matkaa tuli plussaa tikkuun.
   Käytiin kyllä ultrassa indonesiassa, mutta kieli muuri oli sen verran iso ettei ihan kaikesta
saanut selvää, muuten kuin että kaikki oli hyvin ja siellä se pikkuinen tanssi jo silloin kovasti!

Ja hei Lidia10, missä päin kävit ultrassa? Koitin katsoa ennen matkaa jos oltaisiin yksityisellä
käyty ultrassa, mutta hinnat, ainakin ne mitä minä löysin, olivat useamman satasen?
Tietääkö joku helsingin yksityisten ultran hintoja?

Oli ihana lukea kaikkien kokemuksia, ja onnea vielä kerran!

J.J: kävin Adenovassa Espoon Tapiolassa - se oli siis kätilön tekemä ultra, jossa ihan vain katsottiin, että onko hengissä ja sykkeet mittailtiin. Eli ei katottu mittoja ja niskaturvotusjuttuja niin kuin naistenklinikalla 10+4 ultrassa tai otettu mitään näytteitä. Mitoista sanoi, ettei hän osaa aivan tarkkoja katsoa, eli en tiedä saisiko tuosta kätilön ultrasta tietää niskaturvotusjuttuja ja kokoa niin kuin varsinaisessa jossa kävin. Mutta sain itse rahoilleni vastinetta, sillä halusinkin vain tietää ja sanoin jo tilatessa aikaa, että haluan tietää vain että onko ötökkä hengissä! Varatessa sanoivat hinnaksi 35-60€, mutta oli vissiin niin pikainen toimitus (n.15 min vauvaa töllisteltiin) että otti vain 35€. Tuosta ei saanut mitään kelakorvausta, eikä nyt tuohon hintaan tarvitsekaan. Lääkärin tekemänä olisi varmasti ollut paljon kalliimpi! Luulisin, että riippuu sisällöstä ja tekijästä noi hinnat!

Eemi,kysyin muuten tuosta painosta niin se sanoi että siitä ei todellakaan voi päätellä loppupainoa,että ne on tällä hetkellä mitä on.[;)]

Niin mäkin olen ymmärtäny et ei täs vaihees voi painosta sanoa mitään niin kun ennustaakseen tulevaa loppupainoa. Mut ainakin tietää et tähän mennes on ollu tarpeeks pulskat eväät ku on painoa tullu. Kuhan tietty ei tule liikaakaan. Rupeisivat vielä sokereita epäilemään tai jotain.

Olipa sulla Ginessa ihana ultrakuva. Tosi selkeä ja niin söpö![:D] Meidän kuvissa näkyy 2x alien ku on suoraan edestä ja sivukuvassa vauvan pää on takakenossa ja luut on ne mistä profiili näkyy. Vähän ns. karmaisevan näköinen. Ei siis  mitään pulleutta vain luiset leukaluut [:'(]. No mut meidän vekarahan ei ollut antoisalla tuulella muutenkaan[;)].

Kiitos Lidia!

Ajatuksena nyt tuon yksityisellä ultrassa käynnissä olisi nimenomaan tuo huolen
lievitys, vaan rauhoittaa ja nähdä että siellä se on ja hengissä. Minä aina välillä osaan
olla niin kovin kova murehtimaan, ja kun mielikuvitustakin on, aina välillä liikaakin, niin
voisi olla hyvä käydä ennen tuota rakenneultraa vaan rauhoittamassa mieli [:D]

Kiitoksia tiedosta Lidia!

Heips! Ultran mukaan meille olisi tulossa POIKA!!! Olen ihan onnesta sykkyrällä, kun vauva on ultran mukaan terve. Painoa hänellä on 345grammaa ja kaikkien mittojen mukaan viikkoja olisi 20+1. Pitkä ja hoikka kaveri siis [:D] Ihan yhtä onnellinen olisin ollut tytöstäkin, isukki ei oikein osannut puhua mitään ultran jälkeen.. Oli hieman pettynyt kun toivoi niin kovasti tyttöä. Siis että täh, eikös tärkeintä ole että vauva on terve!?!?!? Huoh.. Miehet.. [&o]
Lääkäri oli muuten tällä kertaa tosi kiva miekkonen! Selitti ihan pyytämättä kaikki jutut ja kertoi missä mikäkin paikka on.

Joo kiitti Eemi,valitsin tän ultrakuvan kun siinä näkyy koko kroppa[:)]
Saatiin muitakin hyviä kuvia peräti 7 kpl mutta päädyin siis tähän,yksi oli suoraan kasvoista ja olipa söpö mielestäni vaikka aika luurangolta näyttikin[:D][;)]

Onnea Emilia POJASTA[:)]

onnittelut kaikille hyvin menneistä rakenneultrista! ihanaa että kaikkien pikkusilla on ollu kaikki kunnossa.[:)]

onnitelut emilia pojasta tällä hetkellä elokuisiin olisi enemmän poikia tulossa [:)]

ginessalla ihan kuva tuolla [:D] meijän pitäs tässä jossain vaiheessa saada avokin vanhemmilta skanneri,tulostin niin sitten mäki pystyn laittaan meijän pikkusesta poitsusta kuvan tänne [:)]

tuosta rakenneultrasta vielä että mulla on istukka sittenki ihan tuolla takaseinämässä tosi syvällä kuulemma mutta neuvola lääkäri sano ultrassa että se ois etuseinämässä.. Onkohan lääkäri sanonut/nähnyt väärin vai onko istukka voinut siirtyä sinne itestää samalla kun maha on kasvanu?? En hoksannut eilen kysyä kätilöltä kun oltiin niin haltioissaan koko tapahtuneesta ja muutenki kun kun kaikki myös istukka näytti hyvältä ja toimi oikein..

Onneksi olkoon kaikille [:)]

Kamala kun tuntuu että omaan ultraan on vielä ikuisuus...[&o]se on vasta 6.4 [8|]

Noh, äkkii tää aika menee [:D]

Onnea kaikille hyvistä uutisista!!!

Ite joudun odottamaan viel viikon ja oon tässä jo kerenny miettimään vaikka mitä. Jotenki ajattelen, et jollekihan se "huono" ultrakin täytyy osua, joten varmaan sit mulle... Toivottavasti kuitenkaan ei kenellekään...

Mutta iloitaan nyt teidän terveistä vauveleista [:D]

tuolta heinäkuisista huikkailen, Sartza kun pelkäsi että jollekin on osuttava "huono ultra", pyh pah ja pöh. Meijän kuu alkaa olla miltei kaikki käyny rakenneultrassa eikä yhtäkään "huonoo" ultraa oo ollu joten huoli ja hätä pois [:)] Onnea kaikille!

Toivottavasti tosiaan kenellekään ei osu huonoa ultraa[:)]
On ollut niin ihana lukea, kun kaikilla on mennyt niin hyvin! Itse joudun odottamaan vielä tuskallisen kauan, melkein 4 viikkoa kun ultra on vasta 12.4. Musta onkin tuntunut, että ne tahallaan laittaa mulle aina mahdollisimman myöhäiset ajat niin joudun kärsimään[:(]

Ja mies ei edes suostu miettimään nimiä ennenkun tiedetään sukupuoli. Onko siinä nyt mitään järkeä?

Durina, kiitos rohkaisusta!!! Ja noin se varmaan on. Tosin nyt jos teilläkin on kaikilla menny hyvin, niin todennäkösyys huonosta ultrasta kasvaa kokoajan... No joo[:D]

Ehkä pitää ajatella, että murehtii vasta sit jos on tarvis, mut...

Tuosta istukan paikasta Heiskulle ja Haniliinille. Mulle kätilö sanoi ekassa ultrassa, että ei kannata vielä katsoa sitä istukan paikkaa, koska kohtu on vielä niin pieni ja istukka iso, että niiden suhde voi tehdä tepposet sen paikan määrityksessä. Ja et kannattaa katsoa vasta sitten tässä rakenne ulrassa kun kohtu on isonpi niin se istukka on selkeämmin paikallaan. Ja se istukka ei valahda mihinkään vaan on siinä missä se on koko ajan ollutkin. Sen paikka vain näyttää muuttuvan kun se istukka ei kasva samaa tahtia kuin kohtu. Se sen kiinnittymiskohta on siinä mihin se alkio on silloin alkujaan kiinnittynyt. Se ei liiku.

Kiitokset vastauksistanne haniliini ja eemi [:)]

Sillon neuvolalääkäri käynnillä meillä ultrattiin ja puhuin siinä sitten siitä kun ekalla käynnillä rv 11+4 tais olla sillon niin ei sydänäänet vielä kuuluunu niin lääkäri vaan tuumas että istukkas näyttäs olevan tuossa etuseinämässä mikä on vaikuttanu varmasti siihen että ne ei kuulunu ja tosin eilen kätilö sit sanoi että se on takaseinämässä siellä ihan perällä jossain kaukana.. että onkohan lääkäri sitten nähny väärin tai sanonu väärin vai kun tuskin istukka nyt on niin iso että se tosta etuseinämästä menee takaseinämän ihan tonne taakse kaua? Vai?

Josefina ja Madie: Meillä taitaa olla matkustajat aikalaillla samassa aikataulussa, mutta rakenneultrien päivät vaihtelee aika lailla! Mulla on jo (vasta :D) 30.3 eli silloin vaavi on rv 19+1. Oon iloinen, että se on aikaisin, tosin näkyyköhän teillä tarkemmin noi rakennejutut kun meette myöhemmin? Vai onko sillä suurta väliä, tietääkö joku? Otin heti ensimmäisen ajan, jota vain ehdottivat [;)], onneksi se kävi töidenkin puolesta!

J.J. : itekin oon välillä aika kova murehtimaan, joten voi olla että tulee piipahdettua ultrassa yksityisellä vielä myöhemminkin [;)]

Takaisin