Rakenneultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haniliini toi mun tickeri on näyttäny koko ajan tolleen yhen päivän liikaa. vaik olen sen käyny la:n 1.8 niinku sullakin laittamas sinne uudestaan.[:D] Ihan seko ohjelma. Samassa mennään.[:)]

mulla ultra on tollon 16pv klo: 11.10 [:)]
Tuun sitten ilmotteleen miten meni yms kuhan pääsen kotiin kun ollaan sen jälkeen ukon kanssa menossa kaupunkiin syömään ja pakko se on vaaville jotain sitten myös ottaa kun tietää sukupuolenkin jos pikkunen näyttää [:D]

Ginessa, Eemi03,Haniliini, Siilinen, illi78

Meillä kaikilla 6:lla olisi sitten huomena vuorossa kauan odotetut rakennultrat!! [:D]

Mua itseeni kyllä hieman jännittää ja hermostuttaa!! Mikä osaks myös johtuu siitä että mulla tuo rakenneultra tehdään ilmeisesti siellä samassa paikassa missä sillon rv15 viime raskaudessa saimme kuulla huonot uutiset [:(]  Mites teillä muilla? mitkä on teijän fiilikset?

Jännittää kyllä kovasti... saa nähdä, miten sitä yön nukkuu.

Toivon kovasti, että kätilö on eri kuin viimeksi, koska hän ei selvittänyt yhtään mitään oma-aloitteisesti. Nyt pitää tosiaan muistaa itsekin aktiivisesti kysellä. Viimeksi sitä oli aivan pihalla ja iloissaan koko asiasta.

Jännittää ihan hirveesti. Pidenpään tässä on vain tullu mietittyä sitä et kunpikohan se on? Mut nyt on iskeny pelko siitä, et onhan se nyt sit varmasti terve? Toisaalta koko ajan tuntuu kasvavan hyvin ja potkut voimistuvat päivä päivältä et yritän uskoa kaiken olevan hyvin. Mut huomenna se nähään.

Mä otin varaslähdön valvomiseen jo viimeyönä. Tuli nukuttua vain yksi tunti, joten toivon ja uskon et ens yö menee paremmin. Ja onneksi ultra jo ihan heti aamusta. Ei tartte vielä päivääki odottaa.

Mulla kans aikalailla samat mietteet ja fiillikset kun eemillä!!
tosiaan paljon vaan miettii että se sukupuoli selviää ehkä!! Mutta sitkun tajuaa minkä takia sinne rakenneultraan mennään niin rupeen todella paljon miettii että onko se nyt terve ja muutenki kaikki normaalia ja kunnossa!!

Mulla kanssa kyllä maha kasvaa koko ajan ja vaavin liikkeet tunnen päivittäin.. Mulla ei noi potkut ja liikkeet oo voimistunu vielä ihan kauheena mutta liikkuu huomattavasti enemmän.. aluks tunsin vaan muutaman aamusin ja iltasin ja nytten pieni menee myös päivisinki vähän väljä hirveesti [:)] Tosin mulla aika varmasti vaikuttaa se että liikkeet ei kauheena tunnu voimistuneen kun mulla on se istukka tossa edessä vaimentamassa vaavin potkuja yms [:)]

En päässyt tällä viikolla neuvolaan sydänääniä kuuntelemaan, joten menen huomenna yksityiselle ultraan, kun en jaksa enää odottaa kahta viikkoa, että tiedän onko siellä edes enää ketään. Viimeksi 10+4 ultrassa kaikki oli hyvin, mutta siitä on pitkä, pitkä aika! Jännittää huominen, mutta toisaalta jos huomenna saisin tietää, että vaavi on edes hengissä niin tää rakenneultra-jännitys vois hieman haihtua. Ehkä siellä vois sitten keskittyä kuuntelemaan rakennejuttujakin. Itellä oli aivan mahtava kätilö viimeksi, olin niin paniikissa ja niin varma, että tyhjää täynnä on massu tai väärässä osoitteessa, joten mukavan kätilön myötä siitä tulikin tosi positiivinen kokemus jännityksestä huolimatta. Huomenna ihan sama, millanen tyyppi ja mitä tekee tai sanoo, kunhan vain vauva olis hengissä! On niin huono äiti olo, kun en ole aiemmin tyrkyttänyt itteäni tarkastamaan tilannetta. Aattelin vaan olla nöyrä ja tehdä niin kuin sanotaan. Tosin, jos jotain on mennyt pieleen, niin tuskin sitä olisin voinut estääkään tai asialle mitään tehdä.

Tässä "onkohan vauva hengissä"- jännityksessä en ole oikein pohtinut sukupuolen kysymistä rakenneultrassa. Mies on sitä mieltä, että ehdottomasti kysytään, itseä jännittää (sukupuolesta siis muuten viis, kunhan olis hengissä ja kutakuinkin terveenä), että jos se meneekin vääriin. Että ajattelis koko ajan, että poika se on ja hommais poika-juttuja ja sit oliskin mennyt pieleen. Joo, en tiedä kuinka usein näin käy. Siskon kaksosista vaihteli - joku kerta kätilö sanoi, että tyttö ja poika, seuraavalla kerralla poika ja poika ja lopputulos oli tyttö ja poika [8|] Tosin varmaan kaksosista oli hankalampi kattoa, kun menivät varmaan toistensa eteen jne. eikä ne kätilöt näitä arvelujaan varmuutena ilmaisseetkaan [:)]

Onnea huomisille rakenneultrattaville ja kertokaahan kuulumisia! [:)]

Rakenne ultra takana!!! Kaikki hyvin. Hyvin kasvanut; 375g painoarvio tällä hetkellä!!! ISO KAVERI[:D]. Mittausten mukaan olis paria päivää vanhenpi mitä kuukautiset näyttää.

Mut se ei varmasti pystyny sanomaan kumpaa plaatua se on!!!!!![:(] Piti niin tiukasti jalkoja yhdessä et ei saanu näkyvyyttä. Mua nyt niin harmittaa ku olin odottanu tätä kovasti et saisin tietää. Heitti sit vaan arvauksia sen mukaan mikä mun vointi on ollu verrattuna edelliseen, et se siitä. En tiä pitääkö sitä käydä kattomas yksityisellä vielä täs kevään aikana.

Sit ku on miehen kans vähä känää täski ruusukasas nii mieliala on aika matala. Tuntuu et mikää ei nyt mene niinku haluais.

Voi ei Eemi,vai ei ISO KAVERI ollu "auliilla" päällä näyttää vehkuleitaan[:-][8|]
Ja voi ei kun elämä on tänään risukasa![:-][&o]
Toivottavasti se siitä pia muuttuu!!Halit!!

Mulla pikkasen nuhaa,jee mutta nyt valmistautumaan ultraan päin [;)]
Kuullaan myöhemmin iltapäivällä/illalla!![:)]

Ihanan monella mamuskalla tänään suuri päivä[:D]

Tulkaahan kertomaan kuulumiset pian[;)]

Eemi: oliskohan tyttö jos niin kovin kainosteli ettei paikkoja vilautellut [:D][;)]
Kurjaa että ruusuissa on niitä piikkejäkin, mutta ei kun lippu korkialle vaan...niin se meillä monella ne ruusun piikit välillä pistelee[&o]
täällä on kans ollu hiukan kitkaa, noiden miehen piiiitkien työmatkojen takia[:@]
Mutta asennetta kehiin...me ollaan vahvoja[:D][:)]
Loistavaa kuitenkin että siellä oli pikkuisella kaikki hyvin ja kokoakin tullut rutkasti <3

Haniliinin äiti oli sitten oikeassa!

Kiva vertailla tuota tuntemuksia-topicia ja sitten ultran tuloksia [:)]

Nii mun työkaverikin sanoi tuosta et pojat ne vehkeitään esittelee[:D] ja et tytöt on sen vertaa kieriä et nehän ei kaikkee ihan heti näytä[;)]. Mut saa ny kattoa.

Mun äiti muistutti et just kysyi mitä mä haluan synttärilahjaks enkä silloin osannu vastata. Nii se ehdotti et vois maksaa ultran yksityisellä jos pääsee kerranki itekki mukaan?[:D][:D][:D]. Jä mähän sen jo sitte tietty varasin. Mut varasin vasta tonne 21.4 ihan siis normi ultra ku Vaasasta ei muuta saa. Olis se 4d vähä liian kalliski. Senkin takia laitoin vähä väliä et sit näkee taas kui on kasvanu ja kehittynyt ja et kaikki on hyvin. Nyt on kuitenki just katottu. Ja sit ne vehkeet on varmasti kehittyny paremmin nähtäväksikin. Et valoa vähän tännekkin.

Voi onnea Haniliinille pojasta!!! Ja niinkun tuossa jo sanoin miehet ne on ne, jotka vehkeitänsä esittelee[:D]. Ihana et se oli jo varpaansakki löytäny. Meitin Möykkyläinen ihan vaan käsiään piti kasvojen edessä.

Piti jo np- ultran jälkeen muuttaa tuota Möykkyläisen nimeä mut ku se on ny vaan jääny istumaan tiukkaan. Nii se nyt sitten vissiin on loppuun asti "Möykkyläinen".

Saas nähä saavatko kaikki muutkin tietää tuon sukupuolen, paitsi me[:'(].

Onnittelut Eemille ja Haniliinille hyvinmenneistä ultrista [:)]

Täällä on kansa ultra takana ja poika tulossa [:)] Painoa oli muistaakseni 307 g (ei näköjään ole kirjoittanut sitä mihinkään ylös...) Koko vastasi viikkoja 19+6, mutta äitiyskortissa lukee kuitenkin, että vastaa viikkoja 20+5 en tiedä sitten tarkoittaako siinä kohti pituutta.

Poitsu oli kaikin puolin terve, mutta ei erityisen kuvauksellinen, kun hän oli siellä koko ajan ihan hassussa asennossa, eikä oikein kunnollisia kuvia saanut, mutta ei se mitään.

Olo on aika uskomaton [:)]

Onnea kaikille ultrassa käyneille!!!!!!!!!

Voi kun omakin olisi jo,mutta vasta 29.3....

Heissain naiset!!

onnittelut muillekki naisille hyvin menneistä ultrista [:)]

Täällä kans ultra takana ja kaikki meni hyvin. Pieni voi hyvin ja on terve eli kaikki oli kunnossa! [:D] Kätilöki joka mulle ultran teki oli tuttu entuudestaan, meinaan sama kätilö oli mulla sillon vuosi sitten kun mulle tehtiin se kaavintaa sillon tosin surullisissa merkeissä ja nytten iloisissa [:)] Se on aivan ihana kätilö tykkäsin siitä jo sillon kovasti ja onneks hän teki tämän tutkimuksen kertoi koko ajan meille mitä tekee ja mitä kuvassa näkyy!! Mitoiltaan pieni vastas 19+3 mutta sehän ei laskettuun vaikuta koska pienet kasvavat eri aikaan tässä vaiheessa [:)] Painoarvio pienellä oli 292 g ja sydänääniä saatiin kuulla tällä kertaa oikein kunnolla ja syke oli 145..
Sydän jouduttiin ultraamaan kahteen eri kertaan kun ekalla kerralla ei saanut kunnon kuvaa kun pieni päätti kääntyä mahalleen.. kova kaveri on edelleen liikkuun ja varsinki potkiin [:)] Saatiin monta kuvaa mukaan ja 3D profiili kuvassa pieni näyttää aivan isältään ihan samanlainen nenä [:D]

Niin ja sukupuolikin saatiin selville ja meillekkin on tulossa POIKA!!!! [:)] <3 Kätilö sano että ihan selvä poika on ei voi erehtyä [:D] Ja näki itekki kuvasta että selvä pikku pippeli toisella on haarovälissään..

Olo on kyllä niin uskomattoman onnellinen teki mieli kailottaa koko maailmalle oli kyllä niin hieno ja ihana ja mahtava kokemus että!!!

Jännän poikavoittoisia on elokuiset ainakin toistaiseksi[;)]
Onnittelut taas hyvistä ultra kuulumisista<3

Onnittelut kaikille!

Kiva lukea teidän juttuja, en edes tiennyt, että siellä rakenneultrassa katsotaan kaikkea noin tarkkaan!

Kävin tänään yksityisellä ultrassa ihan vain kattoon, että onko ötökkä hengissä. Ja olihan se! Liikkui ja potki hirveesti! [:)] Maksoi 35€ ja oli kyllä hintansa väärti käynti, kun sain mielenrauhan. Nyt uskaltaa sit vääntää hymyä jo naamalle [:D]

Mulla on tasan kahden viikon päästä rakenneultra, kysyin sit kätilöltä että näkyykö siinä sitten sukupuoli selvästi. Vastasi, että jos vaan on hyvässä asennossa niin näkyy, ja näkyi kuulemma nytkin ultrassa alussa. Kysyi, että enkö huomannut mitään! Enhän minä tajunnut siitä kuvasta mitään! Pään ja jalat ja kädet erotin, en muuta. En sit kuitenkaan kysynyt, että mitä hän siellä näki [:D] Rupes jännittään, että haluanko sittenkään tietää...pitää miettiä pari viikkoa!

Täällä olis nyt yksi pieni tyttö tähän (vielä) poikavoittoiseen elokuuhun [:)]
Meilläkin siis ultra takana ja kaikki hyvin meidänkin pienellä. Heti alkuun kätilö tutkaili, josko saisi selvää onko meille tyttö vai poika tulossa, ja vaikkei ihan varmaksi voinutkaan sanoa, niin kovasti tyttöä veikkaili. [:)] 

Ihan mahtavaa, mitä kaikkea sieltä saadaan mitattua ja tarkistettua, sydämen kammioita ja kaikkea mahdollista... Painoarvio meillä 338 grammaa ja mitat vastasi viikkoja (20+3), reisiluu tosin taisi olla himpun verran lyhyempi. Mutta kaikki hyvin, ja olo on tosi tosi onnellinen. Kyllä oltiin tätä päivää odotettu!

Onnittelut hyvin menneistä ultrista kaikille muillekin!! [:)]

Onnea kovasti kaikille ultrassa jo käynneille [:)] eihän tässä malttaisi millään odotella ensi viikon tiistaita...

Takaisin