Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ahven
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ensi keskiviikkona. Miulla on ollut hyvä olo joka neuvolakäynnin jälkeen, mutta viikko pari eteenpäin alkaa taas epäillä raskautta ja onko kaikki kunnossa. Toiveissa, että rakenneultran jälkeen osaisi luottaa enemmän.

Kaksi viikkoa rakenneultraan. Nyt alan jo odottamaan, tähän asti tuntunut kovin kaukaiselta!

Ultrassa käyty, kaikki rakenteet kunnossa ja pikkuinen tyttö siellä imeskeli peukkua :Heartpink
Kooltaan vastasi noin viikkoa isompaa ja kätilö puhui lasketusta ajasta nyt viikkoa aikaisempana. En nyt sitten tiedä minkä mukaan laskea, tänään joko vanhan mukaan 19+5 tai ultran mukaan 20+4 o_O

Ultrassa käyty, kaikki rakenteet kunnossa ja pikkuinen tyttö siellä imeskeli peukkua :Heartpink
Kooltaan vastasi noin viikkoa isompaa ja kätilö puhui lasketusta ajasta nyt viikkoa aikaisempana. En nyt sitten tiedä minkä mukaan laskea, tänään joko vanhan mukaan 19+5 tai ultran mukaan 20+4 o_O

Muuttiko kätilö lasketun ajan neuvolakorttiin? Ajattele miten mukava, kun saisi lisäviikon suoritettuun raskausaikaan :grin

Meillä oli ru 19.4, rv 20+3 ja kirppu on kasvanut ja kehittynyt niinkuin pitääkin. :) Ei oo ollu erityisiä tuntemuksia kumpi tää esikoinen ois, ainut, että miulle ennen ultraa on tullu mieleen vaan tyttöjen nimiä ja kaikki muut on sanonu, että poika tulee. :D Ja niinhän siellä ultrassa näkyi poika ja vieläpä aika selkeästi. :Heartblue Kovasti kirppu peukkua näytteli ja pyöriskeli siellä. Liikkeitä tuntuu satunnaisesti, joten niitä kunnon muksautuksia odotellessa. :)

Muuttiko kätilö lasketun ajan neuvolakorttiin? Ajattele miten mukava, kun saisi lisäviikon suoritettuun raskausaikaan :grin

Kätilö ei tehnyt mun äitiyskorttiin mitään merkintää koko ultrasta.. :facepalm: mutta noissa kätilön antamissa papereissa on la 6.9. ja viikot 20+4.. no, neuvola ens kuussa, joten kyselen sitten minkä mukaan mennään. Ja eipä kai sillä periaatteessa mitään väliä ole, eiköhän tuo ulos tulee ennemmin tai myöhemmin :hilarious:

Me käytiin viime to ultrassa 20+4. Kaikki ok ja pieni poika siellä köllötteli :Heartbigred Toinen poika siis tulossa kuten vähän veikkailinkin:joyful: Saatiin mukaan tosi huonot kuvat. En ees tajua mitä kohtaa noissa kuvissa kuvataan :sad001 Kurjaa, mutta pääasia kuitenkin että kaikki oli ok, kuvista viis.

Meillä oli tänään ru ja oli niin vilkas tapaus, et mittoja oli hankala ottaa. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja vastasi viikkoja 21+0. Kuvat oli kans ihan kökköjä, kun koko ajan heilui ja vaihteli asentoa :joyful: sukupuoli jäi arvoitukseksi, veikkasi kuitenkin tyttöä. Saapi nähdä sitten. Istukka oli etuseinämässä, eka ultrassa takana. Se kuulemma kasvaessaan saattaa muuttaa paikkaa, vaikkei fyysisesti liikukaan mihinkään.

Huomenna ultra!:nailbiting::):Heartred oon nyt saanu päähäni et siellä paljastuukin joku vakava kehityshäiriö :facepalm::confused: varmaa vaikuttaa ku edellinen keskenmeno tapahtui viime keväänä vapun aikoihin,täytyy koittaa negatiiviset asiat vaa sysätä pois mielestä ja ajatella positiivisesti

Täällä tasan viikko ultraan!! Stressaan toivottavasti myös ihan turhasta. Kaikki on varmasti hyvin :) silti jännittää kovasti. Ehkä sen jälkeen uskaltaa sitten nauttia raskaudesta ilman jännitystä.

Täällä tasan viikko ultraan!! Stressaan toivottavasti myös ihan turhasta. Kaikki on varmasti hyvin :) silti jännittää kovasti. Ehkä sen jälkeen uskaltaa sitten nauttia raskaudesta ilman jännitystä.
Mulla kanssa tasan viikko..... en jaksaisi enää odottaa. Mä oon illalla paljon enempi raskaana olevan näköinen ja aamuisin en about yhtään. En usko että töissäkään kukaan tajuaa mitään ku ei oo selkeetä raskausmahaa.

8 päivää ultraan ja jännittää älyttömästi. Eniten stressaa kun en liikkeitä tunne läheskään joka päivä ja silloin ku tuntuu jotain on niin hentosia että en uskalla luottaa et on vauvan liikkeitä vaan kuvittelen vaan. Sykkeet kuitenkin saan kuulumaan niin oon nyt saanut kehitettyä ittelleni semmosen hirveen paniikin että täytyy olla joku paha kehityshäiriö kun ei liiku ollenkaan...

Takaisin