Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ultrassa käyty, kaikki rakenteet kunnossa ja pikkuinen tyttö siellä imeskeli peukkua
Kooltaan vastasi noin viikkoa isompaa ja kätilö puhui lasketusta ajasta nyt viikkoa aikaisempana. En nyt sitten tiedä minkä mukaan laskea, tänään joko vanhan mukaan 19+5 tai ultran mukaan 20+4![]()
Imme, ihania uutisia:)

Ihanat uutiset taisi mennä Karlalle :) itse joudun odottelemaan vuoroani vielä pari viikkoa![]()
Kovasti kirppu peukkua näytteli ja pyöriskeli siellä. Liikkeitä tuntuu satunnaisesti, joten niitä kunnon muksautuksia odotellessa. :)Muuttiko kätilö lasketun ajan neuvolakorttiin? Ajattele miten mukava, kun saisi lisäviikon suoritettuun raskausaikaan![]()
mutta noissa kätilön antamissa papereissa on la 6.9. ja viikot 20+4.. no, neuvola ens kuussa, joten kyselen sitten minkä mukaan mennään. Ja eipä kai sillä periaatteessa mitään väliä ole, eiköhän tuo ulos tulee ennemmin tai myöhemmin 
Toinen poika siis tulossa kuten vähän veikkailinkin
Saatiin mukaan tosi huonot kuvat. En ees tajua mitä kohtaa noissa kuvissa kuvataan
sukupuoli jäi arvoitukseksi, veikkasi kuitenkin tyttöä. Saapi nähdä sitten. Istukka oli etuseinämässä, eka ultrassa takana. Se kuulemma kasvaessaan saattaa muuttaa paikkaa, vaikkei fyysisesti liikukaan mihinkään.
oli kans tosi vaikee saada mittoja ja piti välillä käydä kävelemässä ja pillimehulla Matelee ne vaikka ultrat takana joTasan 2 viikkoa ultraan ja päivät vaan matelee![]()

:)
oon nyt saanu päähäni et siellä paljastuukin joku vakava kehityshäiriö 
Mulla kanssa tasan viikko..... en jaksaisi enää odottaa. Mä oon illalla paljon enempi raskaana olevan näköinen ja aamuisin en about yhtään. En usko että töissäkään kukaan tajuaa mitään ku ei oo selkeetä raskausmahaa.Täällä tasan viikko ultraan!! Stressaan toivottavasti myös ihan turhasta. Kaikki on varmasti hyvin :) silti jännittää kovasti. Ehkä sen jälkeen uskaltaa sitten nauttia raskaudesta ilman jännitystä.