Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ahven
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
8 päivää ultraan ja jännittää älyttömästi. Eniten stressaa kun en liikkeitä tunne läheskään joka päivä ja silloin ku tuntuu jotain on niin hentosia että en uskalla luottaa et on vauvan liikkeitä vaan kuvittelen vaan. Sykkeet kuitenkin saan kuulumaan niin oon nyt saanut kehitettyä ittelleni semmosen hirveen paniikin että täytyy olla joku paha kehityshäiriö kun ei liiku ollenkaan...

Ronsu, täällä mennään samoissa tuntemuksissa liikkeiden suhteen; aika harvakseltaan niitä tuntuu ja sykkeet kuuluu tosi hyvin. Viikothan meillä on lähes samat, joten ei varmastikaan syytä huoleen :)

Ronsu, täällä mennään samoissa tuntemuksissa liikkeiden suhteen; aika harvakseltaan niitä tuntuu ja sykkeet kuuluu tosi hyvin. Viikothan meillä on lähes samat, joten ei varmastikaan syytä huoleen :)

No näin mulle mieskin yrittää sanoa mutta... No onneksi enää 8 päivää ja sitten ollaan viisaampia

Toissapäivänä oli viimein pelkäämäni ultra. Ja kaikki hyvin. :Heartred Erittäin vilkas pieni heilui ja pyöri toinen käsi suussansa. :love7 Kun ultraaja sanoi että yrittää saada hyvän kuvakulman sukupuolen selvittämiseksi, toinen oikein vaihtoi asentoa niin että oli haarat oikein levällään ultrakameraan päin. laughing7 Halusi ilmeisesti tehdä oikein selväksi että poikaa saadaan odottaa syntyväksi.

Ehkä viimein pääsen pelostani että kaikki ei olisi hyvin. Kuva todisti että muljaukset ja töytäisyt, mitä tunnen, ovat todellakin tuo energiapakkaus. :Heartred En ole vielä missään vaiheessa odottanut syyskuuta noin paljon. :happy:

Meillä on nyt viikko rakenneultraan. Mitä lähemmäs päivämäärää tullaan, sitä levottomammaksi käyn. Haluaisin jo niin nähdä sen ultrakuvan ja kuulla, onko kaikki kunnossa siellä. En tiedä miten jaksan odottaa!

Meillä on nyt viikko rakenneultraan. Mitä lähemmäs päivämäärää tullaan, sitä levottomammaksi käyn. Haluaisin jo niin nähdä sen ultrakuvan ja kuulla, onko kaikki kunnossa siellä. En tiedä miten jaksan odottaa!

Samat tunnelmat täällä:facepalm: mulla on kanssa viikko ja 1 pv odoteltavaa. Ens viikko on varmasti pitkä ja kaikki mahollii pyörii mielessä.

Mulla reilu viikko vielä ja ei tosiaan jaksais odottaa! Toisaalta ihan hetki sitten oli vielä kuukausi odotettavaa eli aika on kyllä toisaalta mennyt tosi nopeaa.

Takaisin