Rakenneultra

kesäkuu

Satasella mukana keskusteluissa
Kesämammat 2018
Näitäkin kuulumisia alkanee kohta tulla.. Meillä aika tammikuun lopussa.
 
Meilläkin rakenneultra tammikuun lopussa, tosi jännää! Eniten odotan lapsen sukupuolen selviämistä, sitten voi alkaa ostelemaan vaatteita ja miettimään nimeä jne.! Toki jos huonosti käy, sukupuoli ei sitten näykään laughing7
 
Shakalaka, kannattaa muistaa että se on sukupuoliarvio eli voi mennä väärinkin. :) Meillä siis esikoinen oli "ihan varma tyttö" joka olikin poika. Meni vauvan vaatevarasto "vähän" uusiksi ja se nimen pohtiminen oli tosi hankalaa kun nimestäkin oltiin jo ennen syntymää varmoja... :D

Meillä on tammikuussa rakenneultra, mä jännitän jo valmiiksi onko kaikki kunnossa. Sukupuolesta mulla on niin vahva fiilis, etten usko ultraajan arvion siihen vaikuttavan. :)
 
Tammikuun lopulla on meidän rakenneultra. Toki eniten odotan ja toivon että kaikki on kunnossa, mutta kyllä mua myös kiinnostaa kumpi tuolla mahassa majailee. Hirmu hinku jo vasteostoksille, mutta en viitsi ostaa etukäteen, kun poikien vaatteita on jo reilusti ja neutraaleja myös.
 
Meillä tammikuun puolivälissä rakenneultra ja ootan kanssa jo että mitä siellä näkyy Toivottavasti kaikki hyvin❤️ Mulla toinen raskaus mut ei mitään hajua kumpi tää olisi, joten kiva olis saada mahdollisesti tietää sukupuoli. Oon kanssa kuullut et voi mennä arvio pieleen ja myös aina ei saada näkyviin.
 
Meillä rakenneultra 7.2 mutta luultavasti kaksi ultraa jo ennen sitä. Tammikuun ekalla viikolla seuraava silloin rv 17 toivottavasti siinä selviäisi jo sukupuolet :)
 
Qwertiy kyllä sukupuolen pitäis sillon jo näkyä. Mulla oli seurantaultria viime raskaudessa ja 17+0 selvis sukupuoli.
 
Meillä kanssa 2.2. ja aiotaan kyllä selvittää sukupuoli :)
 
Meillä on 22.1 ja haluan kyllä myös selvittää sukupuolen jos vaan näkyy :) on ollu niiiiin vahva tyttöfiilis ja nt-ultran mukaan veikattiin tyttöä (nubin mukaan kuulemma) niin saas nähdä kumpa siellä on :D esikoisesta oli alusta asti poikaolo ja poikahan sieltä tuli :)
Toki tärkeintä on että on terve jne mutta oishan se kiva saada sekä poika että tyttö :)
 
Mä olin esikoisesta niin malttamaton, et kävin rv16 3d-ultrassa selvittämässä sukupuolta :joyful: siellä poika istu risti-istunnassa eikä jättänyt mitään arvailujen varaan. Lääkärikin vielä sano, et jos tää on tyttö ni me saadaa rahat takasin:p

Nyt en kyl ehkä taida tuhlata tommoseen enkä oo nii malttamatonkaan. Ootellaan rakenneultraa 25.1 ja jos ei sit siellä selviä, ni voisin harkita 3D:tä taas
 
Pitää kyllä huomenna muistaa varata toi rakenneultra, tammikuun toiseksi viimeiselle viikolle se menee :)
 
Meillä on 1.2 ja ainakin itse haluan sukupuolen tietää, pitää kyllä varmaan mieheltäkin kysyä.. meiltä onneksi löytyy 3D-ultra niin voi olla varmempi saada selville, jos asento sopiva...
 
Meillä on ru 5.2.!! Pakkohan se on myöntää että eniten tietty jännää ja odotuttaa se sukupuoli :woot::woot: Sitte pääsee ostelemaan vaatteita ja muutakin kunnolla kun on on tiedossa että kumpi tulee... Muutenkin kaikki isot jutut vasta uskaltaa ostaa sen jälkeen kun tietää että kaikki on kunnossa :)
En tiedä onko täällä 3d ultraa outoa kyllä jos ei ole kun on kumminkin iso kaupunki... Kysyn neuvolassa enskerralla.
 
Meillä ultra muistaakseni 1.2. En varmaan halua tietää sukupuolta, tulkoot sitten yllätyksenä :). Kaikki on kuitenkin esikoisen jäljiltä valmiina, enkä halua sitä mahdollisuutta, että sukupuoliveikkaus menisikin pieleen. Toivon kovasti tyttöä, ja jos tyttöä veikattaisiin, mutta tulisinkin poika, pelkään omaa reaktiotani. Sitten taas jos synnytykseen asti odottaa ilman mitään tietoa sukupuolesta, ei tule pettymyksiä, vaan vain suuri ilo lapsen syntymästä :)
 
Ultra 2.2 ja nyt tuntuu etten halua tietää sukupuolta mutta niinhän se kuopuksestakin uteliaisuus vei voiton. :D
 
Meillä ultra 22.1. Nyt jännitän lähinnä et onko kaikki hyvin. Sukupuoli kun on jo selvillä.
 
Takaisin
Top